• 178.040 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.658 votes
Profile

Heroes

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Geweldige serie!

Heb pas 3 afleveringen gezien, maar ik geloof dat ik al verslaafd ben.

Ga snel weer verder kijken

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Inland Rabbit wrote:
Ja zeg, dat word erg vet
Ben benieuwd of uiteindelijk Peter of nu toch juist Sylar de bom is. Nog belangrijker, of het tot een explosie komt en misschien toch Hiro Sylar dood.

Ja heb er echt zin in!

Kan me bijna niet voorstellen dat het tot een ontploffing komt, aangezien sylar de krachten van claire bear (nog) niet heeft .

Toch zal er iemand moeten sterven, maar wie?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

ideale zou natuurlijk sylar zijn maarja. Dat zou wel erg simpel zijn.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

voor spoilers kun je hier terrecht:
http://www.spoilerfix.com/heroes.php
Die bom moet gewoon afgaan van het hele seizoen staat in het teken van die bom

De laatste minuten van de laatste aflevering zullen de eerste minuten zijn van seizoen 2

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Goed, dan eindigt het seizoen dus gewoon met de explosie. En dan zien we in seizoen 2 de gevolgen.

janssen16

• 139 messages
  • 676 votes

Morgen een 2 uur lange finale

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Geen 2 uur hoor.

Phoenix wrote:
Goed, dan eindigt het seizoen dus gewoon met de explosie. En dan zien we in seizoen 2 de gevolgen.

Het verbaast me toch dat alle toekomstvisioenen gewoon niet waar zijn. Of ze moeten natuurlijk een tweede bom (wraak van Sylar?) laten afgaan binnen nu en 5 jaar die New York alsnog in as legt.

Uiteindelijk eindigt het toch met een scenario dat ik al een tijdje voor mogelijk had gehouden. Grappig ook dat het open laat of Peter en Nathan dood zijn. Peter kan regenereren en Nathan had gewoon weg kunnen vliegen zodra ze hoog genoeg waren. Ook van Sylar lijken we nog niet af te zijn. Ik vraag me af of hij zelf naar die put is gekropen, of dat iemand hem heeft meegesleurd. Bijvoorbeeld iemand die iets met kakkerlakken kan. Het is natuurlijk ook mogelijk dat die kakkerlak metaforisch is voor Sylar, die maar niet dood wil. Parkman mag wat mij betreft dood. Niet echt een boeiend personage, imo. DL zal het wel overleven, nu de familie, inclusief Molly, eindelijk weer samen is. Een nieuwe villain lijkt zich ook te hebben openbaard: iemand die volgens Molly zo angstaanjagend is dat ze er niet aan durft te denken.

Volgende seizoen ("Generations") lijkt weer net zo interessant te worden, met de ontstaansgeschiedenis van heroes (en het effect van de eclips misschien) en hoe deze gaven doorheen de geschiedenis in de families (Petrelli, Nakamura, Linderman) zijn doorgegeven.

En om ons ongeduld te stillen krijgen we 8 afleveringen Origins waar nieuwe mogelijke personages worden gepresenteerd, en waarvan er 1 uiteindelijk aan de main cast wordt toegevoegd.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Dat was dus het eerste seizoen. De 'Wat kan er volgend seizoen gebeuren- vraag' is interssanter dan de laatste aflevering.

Vond het een beetje een anti-climax. Zowiezo had nathan niet mee hoeven vliegen, want peter kan zelf ook vliegen Beetje raar.

Had het allemaal wat spectaculairder verwacht, maar aan de andere kant het is ook nog niet afgelopen.
Waar is trouwens de Haitian?

Tot nu toe hoogtepunt de aflevering waarin de toekomst was te zien. Die was echt fantastisch.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Respekked wrote:
Vond het een beetje een anti-climax. Zowiezo had nathan niet mee hoeven vliegen, want peter kan zelf ook vliegen Beetje raar.

Volgens mij had Peter op dat moment wel andere dingen aan zijn hoofd. In plaats van de fly-power op te roepen kon hij zich beter bezig houden met het verdringen van de nuclear-power.
Tot nu toe hoogtepunt de aflevering waarin de toekomst was te zien. Die was echt fantastisch.

Ja, alleen weer jammer dat er waarschijnlijk niets van terecht gaat komen ("the future isn't written in stone").

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ja, ik moet toegeven dat ik het ook een beetje een anti-climax vond. Sylar hield de kogels van Parkman en Bennett, ook al schoot hij niet, met gemak tegen, maar toen Hiro kwam en nog vrij ver van hem a stond, kon hij hem niet tegenhouden.

Ben inderdaad benieuwd wie er zo eng is dat Molly er niet aan durfde te denken.

Ben benieuwd naar volgend seizoen.

janssen16

• 139 messages
  • 676 votes

De laatste aflevering viel een beetje tegen maar dat neemt niet weg dat er nou weer nieuwe vragen opgeroepen worden. Die aller laatste scene met Hiro en die samurai warriors, viel iemand anders het daar ook op dat één van die leiders van de samurai erg veel leek op de vader van Hiro. Toeval?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Tuurlijk geen toeval, zit er dik in dat papa ook kan tijdreizen

Verder stoorde ik me idd ook aan wat AHWA zegt over Hiro en Sylar. Dat hebben ze natuurlijk die aflevering proberen te ondervangen toen Ando zei dat Hiro nu sneller dan Sylar was . Maar dat is natuurlijk te makkelijk.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ehm, Takeshi Kensei (die Japanse held) wordt gespeeld door de acteur die ook de vader van Hiro speelt. Dus het lijkt me sterk dat hij ook nog één van de leiders van de groep samurai was.

Volgende seizoen gaat dus over "generaties" dus we krijgen meer te weten over de Nakamura familie.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Yataa!

Maar nu is het afgelopen, dus wordt het een paar maanden afkicken en dan in september weer verder met seizoen twee.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Heroes komt deze Juni nog naar Nederland.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

21 juni toch? Verwacht dat binnenkort wel de promotie zal beginnen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Zag gister al een voorstukje.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Ik zal hier eens aan beginnen aangezien Lost is afgelopen en de Sopranos ook bijna.

Je moet toch iets he .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3305117/Heroes-Series-1-Complete-Box-Set/Product.html

Heilige strozak, 75 euro is wel heel erg duur. Denk dat ik dan toch nog maar even wacht met bestellen.

The Hunter

• 1029 messages
  • 0 votes

Wat een prijs, niet normaal. Ze hebben bij Play gewoon het geldtekentje van $ in £ veranderd.

Op de NBC site kost seizoen 1 namelijk $47 en pas in een pre-order zelfs maar $38.

x_ShamieeJ

• 158 messages
  • 70 votes

Aaaah wat een flauw einde ! Peter & Nathan .. dood ? Hopelijk komen ze op de ene of andere manier terug in het 2e seizoen ..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vandaag een promo gezien voor Heroes op RTL5 met Claire. Een goede reden om te kijken

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

x_ShamieeJ wrote:
Aaaah wat een flauw einde ! Peter & Nathan .. dood ? Hopelijk komen ze op de ene of andere manier terug in het 2e seizoen ..

Nathan is dood, Peter kan het wel hebben overleefd

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Clairebear is wel leuk ja .

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

aryan wrote:
(quote)

Nathan is dood, Peter kan het wel hebben overleefd

Hoe weet je dat zo zeker?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Kos heeft de fijnere kanten van Heroes ook ontdekt

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Phoenix wrote:
(quote)

Hoe weet je dat zo zeker?

Peter heeft de krachten van Claire, Hiro en nog een aantal andere. Verder was er een aflevering die zich in de toekomst afspeelde en daar had Peter het ook overleefd

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ok, maar waarom ben je er zo zeker van dat Nathan dood is.

Verder betwijfel ik ook of de toekomst die we zagen in die aflevering nog staat te gebeuren.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Phoenix wrote:
Ok, maar waarom ben je er zo zeker van dat Nathan dood is.

Verder betwijfel ik ook of de toekomst die we zagen in die aflevering nog staat te gebeuren.

Nathan kan alleen vliegen. Er waren maar 3 mensen die konden ontploffen: Peter, Sylar en Ted. In de toekomst had Sylar ook de krachten van Ted, dus of Sylar of Peter was ontploft.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ja maar Nathan is waarschijnlijk weg gevlogen van de ontploffing

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.