- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Heroes
Heroes
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Trauma ook gecancelled
Ik had eerst gezocht onder Heroes season 5 en dan vond je nog allerlei berichten dat dat seizoen er ging komen maar als je op Heroes cancelled zoekt kom je inderdaad genoeg berichten tegen.
Blijf het jammer vinden.
Christiane65
-
- 12 messages
- 4 votes
Ik vind het ook jammer dat Heroes niet meer terug komt, seizoen 4 vond ik best wel aardig. En met dit einde, was ik zeker benieuwd over hoe ze het gingen aanpakken in seizoen 5.
Jammer, Lost gedaan, Heroes gedaan
het waren mooie jaren ...
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Oh, is seizoen 4 echt het einde?
Want moet nog met seizoen 3 beginnen xD
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nou, als je het einde van seizoen 4 haalt, zul je blij zijn dat het afgelopen is 
AchmedATM
-
- 1507 messages
- 0 votes
Er komt misschien een tv film om alles af te ronden.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hmm heb seizoen 1 en 2 in een speciale witte box gehaald bij de Mediamarkt vandaag, 25 eurootjes. Was een koopje die ik niet kon laten liggen, ben benieuwd, aangezien mijn heldin erin speelt 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 1 is briljant, dus er staat je veel moois te wachten, ja.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Seizoen 1 vond ik niet echt het briljantste seizoen maar er staat je in ieder geval inderdaad nog wat leuks te wachten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Seizoen 2 is vele malen beter dan de eerste. Maar briljant is de serie nooit geweest imho.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Beetje kut om de pilot te kijken voor de afleveringen, want aflevering 1 en 2 is eigenlijk gewoon een mix van die pilot. Beetje jammer, ook gebeuren er een aantal dingen anders in de pilot, dus moest een beetje door aflevering 1 heen spoelen om te kijken wat er voor het tv publiek gebeurde.
Die kunstenaar hakt in de pilot z'n hand af, in de normale aflevering neemt ie alleen een overdosis. En dat zoontje van die stripper die vlucht in de pilot met de bus naar z'n vader in de gevangenis of zo, waar ie in aflevering 1 gewoon bij die oppasmama blijft. Ook die politieagent die mensen hoort denken vindt in de pilot zo'n Arab dude in een rooster en in de normale aflevering vind hij het meisje onder de trap.
Beetje vervelend, dacht dat een pilot een op zichzelf staande aflevering was. Maar hier is het gewoon aflevering 1 en de helft van aflevering 2 dus.
Verder is het uitgangspunt wel leuk en ben ik best nieuwsgierig geworden naar aflevering 3. Er zitten een aantal aardige twists in die mijn nieuwsgierigheid wel wekken, bijvoorbeeld die foute pa van Panettiere dat duidelijk een slecht iemand is.
Stoorde me alleen wel aan het matige acteerwerk van een paar acteurs. Die Indiase gozer(Mohinder) kan echt niet acteren. En voelt hij zich een beetje kut voelen omdat z'n pa is vermoord? Tuurlijk doet ie dat niet. Net zoals dat meisje dat ie ontmoet in die flat, was heel goed bevriend met 'Mohinder z'n vader, maar op het moment dat ie verteld dat hij dood is kijkt ze even raar en dat was het. Beetje nep 
Zelfde geldt voor dat kleffe gedoe bij Panettiere thuis, beetje goedkoop sentiment.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
De pilot die jij hebt gezien was de Pre-Air Pilot. Dat wil zeggen dat het de versie is die aan het netwerk wordt afgeleverd met het idee van "dit is wat wij gemaakt hebben, wat vind je er van". Aflevering 1 wordt doorgaans ook pilot genoemd, maar dat is dan de versie door het netwerk goedgekeurd is. De Pre-Air Pilot wordt bijna nooit openbaar voor publiek (tenzij hij op internet lekt). Dat gebeurde ook bij Heroes en aangezien het zo'n ongelovelijke hit was werd die eerste versie (ofwel, de Director's Cut), ook op de DVD gezet. Het zijn dus idd een en de zelfde aflevering. De pilot hoort niet bij de serie en voegt dus ook weinig toe, aangezien hij in eerste instantie niet is bedoeld om bij de serie te horen. Het is gewoon een extraatje. Slaap je al?
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ik snap hem wel, alleen wist dus niet het verhaal achter deze pilot die dus nooit officieel is uitgezonden. Bij een Twin Peaks ben je verplicht om de pilot te kijken bijvoorbeeld, dat is gewoon een dubbele aflevering dat zich voor aflevering 1 afspeelt.
Maarja, ik heb alles goed gevolgd en ga zometeen in bed nog lekker even 2 of 3 afleveringen kijken, om de een of andere reden heb ik er heel veel zin in.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
ga zometeen in bed
Ja, dat zal best rep
. Zelfs zonder die Panettiere avatar ben je zo doorzichtig.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Ben pas met seizoen 3 begonnen, en ik vind het heel erg leuk
Het is heel erg spannend, alleen de verhaallijnen lopen nogal rommelig door elkaar heen zodat je moeilijk kan onthouden waar ze mee bezig zijn.
Verder hoor ik vaak dat het per seizoen steeds minder leuk word, maar ik vind het juist steeds leuker worden 
Ik heb namelijk de dvd-box gekocht van seizoen 3, maar na de 12 afleveringen ongeveer kwam er al te staan; The End Of Volume 3, en toen begon Volume 4.
Dus dat snapte ik niet helemaal, het is toch gewoon seizoen 3 en niet seizoen 3 en 4?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Seizoen 3 is opgesplits in twee volumes. In Seizoen 3 zijn dus zowel Volume 3 als Volume 4, en in seizoen 4 is Volume 5. Dit hadden ze gedaan omdat men dacht dat ze kwaliteit terug konden krijgen door het verhaal sneller ten einde te brengen en een nieuw volume te beginnen. #fail
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
LOL, vanaf seizoen 3 gaat het dus bergafwaarts?
Heb vanncht tot 5 uur disc drie er doorheen gejaagd, best verslavend. Komt vooral ook door die cliffhanger eindes, waardoor je genoodzaakt bent om door te kijken. Op naar ep. 7 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Vind Ali Larter toch wel een van de leukste personages van de serie, alleen gaat ze in seizoen 2 al dood, en in seizoen 3 komt ze weer terug en dan gaat ze weer dood, echt jammer
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Nou, ik heb seizoen 1 en 2 erop zitten van Heroes. Bijzonder vermakelijk, op wat personage irritaties na(bijvoorbeeld Peter Petrelli is wel ERRUG onnozel aan het einde van seizoen 2) een erg leuke serie.
Zit nu een beetje online rond te neuzen voor seizoen 3, toch wel bijzonder schrikbarend die prijzen. 34 Euro bij FRS en 37 Euro bij Bol.com. Belachelijk hoge prijzen, vooral omdat ik 25 Euro voor Seizoen 1+2 heb betaald. Afknapper 
Iemand een goedkope deal?
p.s. nu weet ik ook waarom ik dit soort series nooit kijk. Verrekte duur om aan te schaffen....
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dat is altijd het nadeel van die series, die blijven (te) lang er prijzig. Als je 7 series volgt is het niet te doen om daar alle seizoenen van aan te schaffen, of je moet een leuke suikertante hebben..
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Ja, ik was ook dolgelukkig omdat ik het voor die prijs zag liggen. Helemaal omdat Hayden er ook in speelt 
Maar wel schandalig, volgens mij zie ik in de stad wel is Prison Break seizoen voor 70 euro liggen. Dat zijn toch geen prijzen? Zo maak je het alleen maar makkelijker voor mensen om te downloaden.
Zelfde geldt ook voor Californication, heb seizoen 1 op dvd... maar voor seizoen 2 betaal je bv 30 euro voor 12 afleverinkjes...hardstikke dunne box. Dat is gewoon uitzuigerij van de klant... dat gaat de massa echt niet betalen voor een serie.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Tja, ik heb seizoen 3 ook gewoon aangeschaft omdat ik gewoon echt verder wou kijken, het was best spannend.
Maarja, achteraf zat ik niet met de prijs hoor.
Maar seizoen 3 word wel veel spannender dus als je niet kan wachten gewoon kopen en ervan gaan genieten en anders wacht je gewoon lekker.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Gewoon abroad kopen. Daar zijn series toch al snel goedkoper.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Hmmm, heb effe snel rondgeneust...is niet heel erg de moeite waard. Zal deze week wel even in de stad rondneuzen, en anders 2e hands via bol.com of zo 
Overigens ben ik het niet met je eens over seizoen 2 Naomi Watts, ondanks dat ik het wel sterk vond vind ik het vooral niet beter omdat het maar 12 afleveringen bevat. Verhaallijn bevat ietsje minder spanning. Al werd het in de laatste 3/4 afleveringen wel goed gemaakt. Toch heerst er een gevoel dat het even te snel ging, wat dus denk ik te wijten valt aan de stakingen destijds.
Overigens snap ik iets ook niet, Nathan Petrelli wordt gedood, een beetje bloed van Peter zou hem makkelijk herstellen. Aangezien Peter de krachten van Claire al heeft over genomen. Beetje logisch nadenken lijkt me
Misschien dat ie in seizoen 3 weer leeft?
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Let even op het V&D prijzencircus. Seizoen 1,2 en 3 zijn nu €17,- per stuk. Zeker een mooie aanbieding.
Heb vanmiddag Seizoen 2 en 3 aangeschaft.
rep_robert
-
- 27517 messages
- 4082 votes
Thanx voor de tip, zal morgen even kijken 
Fangs (crew films)
-
- 1474 messages
- 4777 votes
Het lijkt er inmiddels op dat Heroes geen officieel einde krijgt:
"No Resolution for Heroes Fans - TV Movie For Wrap Up Of Series Is Dead"
13woutie13
-
- 4384 messages
- 0 votes
Aflevering 8 van Seizoen 2: Four Months Ago.
Zo'n heerlijke aflevering weer. Waar het een beetje saai wordt en inkakt bij de meeste afleveringen van seizoen 2 slaat deze aflevering weer keihard terug, met een paar geweldige onthullingen. Mooie spanningsopbouwen en briljante personages.
Kan nu echt niet meer stoppen met verder kijken. 
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1622 votes
Nou, ik kan de afleveringen niet uit elkaar houden hoor.
Ik ga binnenkort met seizoen 4 beginnen en heb er onwijs veel zin in. Hoop dat die net zo goed word als seizoen 3 
Alleen kost die wel zo'n; 40 euro in de winkel. Je zou kunnen zeggen, niet zo heel duur voor een seizoen dat er net is, maar toch wacht ik nog even