- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Heroes
Heroes
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Nieuwe serie op NBC, begint op 25 september
Heroes is a serial saga about people all over the world discovering that they have superpowers and trying to deal with how this change affects their lives. The relatable superheroes include Peter Petrelli, a 30-year-old male nurse who believes can fly, Diego Medina, a 28-year-old junkie who has the ability to paint images of the future when he is high, Niki Sanders, a 33-year-old Las Vegas showgirl who can do incredible things with mirrors, Hiro Makamura, a 24-year-old Japanese comic-book geek who literally makes time stand still, D.L. Hawkins, a 31-year-old inmate who can transport himself through walls, Matt Parkman, a beat cop who can hears other people's thoughts, and Claire Bennet, 17-year-old cheerleader who defies death at every turn. Not only are they discovering what having superpowers means to them but also the larger picture of where their superpowers come from. Eventually their superpowers draw them together when they try to evade the series' antagonist who wants to harness their super-DNA for himself. Their ultimate destiny is nothing less than saving the world. The series will star Greg Grunberg (Alias), Leonard Roberts (Buffy the Vampire Slayer), Milo Ventimiglia (Gilmore Girls), and Hayden Panettiere (Ally McBeal, Guiding Light). Tim Kring (Crossing Jordan, Chicago Hope) is the series' creator. The pilot is set to be directed by Dave Semel (American Dreams, Buffy, the Vampire Slayer, Beverly Hills, 90210). Heroes will be produced by NBC/Universal/Tailwind.
Lijkt erg veel op the 4400. Ik heb gisteren een screener bekeken en het kan wel een leuke serie worden.
Promo
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik heb van de serie gehoort (Stan kijkt het
), maar heb niet gemerkt dat Ali Larter er in speelt 
Trailer was mooi (vooral door Hide And Seek), wellicht dat de pilot me bevalt. 
aegron
-
- 4030 messages
- 1267 votes
Deze serie is echt helemaal geweldig. Super geacteerd en een geweldig opgebouwde spanning.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Heeft inmiddels al een bestelling voor het complete seizoen en is de grootste kijkcijferhit onder de nieuwe series maw: wanneer mag Nederland hiervan genieten 
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
Dit is een van de betere nieuwe series naar mijn mening! In ieder geval beter dan bijv Jericho.
Prima superheldenvermaak en af en toe komisch (vooral dankzij de twee Japanners) 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Ik wist helemaal niet dat deze serie al een topic had 
Deze serie is echt zo geweldig he!! Echt ik hou gewoon van Hayden Panetierre.. Zij is echt zooo lekker 
De afgelopen aflevering was trouwens echt geweldig.. The Homecoming..
Vind het wel een beetje zielig voor Jackie
Vond haar wel een leuke bijrol hebben.. Maarja Claire die leeft nog 
Die aflevering heeft wel 4 spannende cliffhangers hoor.. Nu moeten we nog 1,5 week wachten want maandag komt een terugblik van 6 maanden geleden en dan die week daarom komt een aflevering in de tegenwoordige tijd.. Dus dan komen we te weten hoe al die cliffhangers aflopen
Heroes ik aanbid u 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Six Months ago was een goede spin off van al de drama en kwamen we een beetje te weten over hoe het verging met iedereen 6 maanden geleden
Vond het vooral vet met Nikki hoe zij zo is geworden
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben deze serie nu ook aan het kijken en ben tot nu toe (3 afleveringen gezien) erg onder de indruk, Heb meteen de rest maar gepindakaasd.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Het is de beste serie van alle nieuwe series dit seizoen. Het heeft zelfs 24 verslagen qua kijkcijfers (het wordt op dezelfde tijdstip als 24 uitgezonden)
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wat een geweldige serie blijft dit toch. Ik denk steeds dat ik weet hoe het zit, maar dan word ik toch weer verrast door een geweldige plotwending.
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Net de eerste aflevering van deze serie gezien & ik moet zeggen dat ik deze serie wel zie zitten 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Echt verslavende serie. Heerlijke superheldenverhaal dat wat wegheeft van X-men alleen dan zonder de apuhpakjes. Ben bij aflevering 5 nu. Collision (afl. 4) was echt een topaflevering met een briljant einde! Erg benieuwd hoe dit zich afwikkelt.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Geinige cameo van Stan Lee in de aflevering van gister 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Is het een soort The 4400?
ja maar dan beter, ook de special effects zijn een stuk beter (dankzij Jeph Loeb die o.a. ook producer van Lost en Smallville is)
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
De afgelopen afleveirng was wel weer effe te gek zeg!
Vind het wel erg zielig voor Simone 
1.17: Company Man (Trailer afl van volgende week)
http://www.youtube.com/watch?v=6T59xAZ9sOE
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Hele vette trailer, ik zit dinsdag weer voor de pc gekluisterd 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Hele vette trailer, ik zit dinsdag weer voor de pc gekluisterd 
waar wordt het live uitgezonden dan? Ben nu bij aflevering 13 op tv-links dus ben er zo doorheen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het wordt maandag op NBC uitgezonden, dus dinsdag ga ik hem pindakazen en dan 's avonds kijken.
Prudh
-
- 3124 messages
- 1874 votes
Het wordt tijd voor een robbetje knokken tussen Peter en Syler.
Wie wint?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Hoezo knokken, hij blaast toch New York op 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
1.17 is al te pindakazen
Hoop dat ik hem vanavond thuis al kan zien.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Ja, 17 was wel weer erg goed. Maar goed ook want het zakte een beetje in de laatste afleveringen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik nog niet. Sloom internet thuis, maar vanavond ga ik hem zien!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes