• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Heroes

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Met de dialogen is niets mis evenmin als de ontwikkeling van de personages, die er toch is meer zelfs dan bij Prison Break waar alleen T-Bag en recentelijk Mahone en C-Note ontwikkeld zijn.

Toch heb ik niet de rage te pakken die Respekked en AHWA duidelijk wel hebben. De vorige aflevering was niet zo geweldig en deze aflevering heb ik alleen gepindakaast omdat het alleen vanavond en morgenvroeg lekker snel gaat en anders ik zo lang moet wachten voordat hij klaar is.

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

Kan het nog beter? Ja dus. Wat een aflevering weer zeg. Ik had echt níets door, totdat Nathan zei: "I've met this girl Candice" en terwijl ik nog dacht "wie is.." verandert hij terug in Sylar.. Echt briljant!!! " . Ik ben eigenlijk ook erg benieuwd naar de reden van Parkman voor zijn gedrag, de rest is wel verklaarbaar.

En eindelijk wordt Peter een beetje stoer! waren er trouwens nog meer mensen met een matrix-deja vu tijdens de scène in dat gebouw waar Hiro vastzat?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ben erg benieuwd of de bom alsnog afgaat en de schilderijen van Isaac blijken te kloppen. In dat geval sterft Sylar dus ook en zal er een andere toekomst zijn als die we in deze aflevering gezien hebben.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

I haven't had a good fight in years Had inderdaad ook die Matrix-deja-vu! Alleen was dit natuurlijk veel cooler.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

aegron wrote:
Kan het nog beter? Ja dus. Wat een aflevering weer zeg. Ik had echt níets door, totdat Nathan zei: "I've met this girl Candice" en terwijl ik nog dacht "wie is.." verandert hij terug in Sylar.. Echt briljant!!! " . Ik ben eigenlijk ook erg benieuwd naar de reden van Parkman voor zijn gedrag, de rest is wel verklaarbaar.

En eindelijk wordt Peter een beetje stoer! waren er trouwens nog meer mensen met een matrix-deja vu tijdens de scène in dat gebouw waar Hiro vastzat?

Wat ik ook niet helemaal snapte was de kant die de Haitian stond, ik dacht juist dat hij een 'rebel' was.

En idd beetje afgekeken van de matrix, maakt verder niet uit. Hoewel die climax tot wel vetter is dan wat we tot nu toe gezien hebben tussen Sylar en Peter.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wederom wist de aflevering een aardig verhaal neer te zetten, maar hoeveel zijn we nu te weten gekomen over het werkelijke verhaal? We weten wat er niet gaat gebeuren dus wat was het nut van deze aflevering?

Heb me meerdere malen verveeld en puur uit "dan heb ik het gehad" de tweede helft afgekeken toen ik op het punt stond hem uit te zetten. Nog drie afleveringen te gaan voor het seizoen is afgelopen, maar ik betwijfel of ik het nog goed ga vinden...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nog drie afleveringen maar? Dat betekent dus dat volgende week al het 1e deel van de season finale airt?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Bestaat die uit drie delen? W00t! Ach, eigenlijk is het hele seizoen een lange aflevering

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

AHWA wrote:

Ik lees net op topseries.nl dat Heroes vanaf 21 juni op RTL5 komt.

Het moet de vervanger van Prison Break worden

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

En terecht

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Had future Peter ook nu de krachten van Claire? Want ik vond het wel vaag dat hij zo een grote litteken had. Ik ben erg benieuwd hoe de laatste afleveringen zullen verlopen. Komt er een grote cliffhanger of wordt het seizoen afgesloten en is seizoen 2 weer een nieuw verhaal.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Misschien is dat litteken van de bom en was Claire's kracht niet zo groot dat hij dat kon wegwerken.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Misschien is dat litteken van de bom en was Claire's kracht niet zo groot dat hij dat kon wegwerken.

Claire liep zonder enige littekens uit een brandend gebouw dus dat zal het niet zijn. Die laatste aflevering was best wel verwarrend want het is niet helemaal duidelijk hoe die tijdlijn is gelopen, want als future Hiro niet was terug gegaan dan zou Peter Claire niet hebben gered (save the cheerleader), maar in de aflevering van vorige week had Sylar nog niet de krachten van Claire, beetje vaag allemaal

Joe-K

• 210 messages
  • 125 votes

Morgen alweer afl. 21, is snel gegaan.
Geweldige serie ook, maar we weten dus wel zeker dat peter New York zal doen ontploffen, maar dat ze Sylar de schuld zullen geven. ook had ik nog een spoiler gelezen over afl. 23 (season finale) de bom zal wel afgaan, dus Hiro zal New York niet redden. Alleen weet ik niet meer waar ik het had gelezen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Was een vette aflevering!

Trailer voor de aflevering van volgende week:

http://youtube.com/watch?v=Or5ofRKn9Vc

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

een minder spectaculaire aflevering, maar wat wil je ook na die van vorige week

matthijs_013

• 3631 messages
  • 5741 votes

Ik denk wel dat ik het vanaf 31 juni op RTL5 zal gaan volgen,

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Heroes begint steeds en steeds minder te worden voor mij. Terwijl het begin me nog wel redelijk kon verheugen zakt dat nu steeds meer af. Na seizoen 1 hou ik het voor gezien met heroes.

Aflevering 21 was ook weer een erg saaie. Ben benieuwd of ze er nog wat van zullen bakken met de seizoensfinale.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Vond het juist een heel sterke aflevering. Geweldige opbouw naar de komende climax!

Wat voor scenario's zullen zich allemaal kunnen afspelen? Misschien Sylar die eerst die ene shapeshiftermuts vermoordt, dan Peter gebiedt nuclear te gaan, die hierdoor zijn broer (Nathan) meeneemt, waarna Sylar de gedaante van Nathan aanneemt en president wordt. Peter wordt geredt door Claire's ability. In dat geval wordt de toekomst uit aflevering 20 werkelijkheid en is de wereld gedoemd met Sylar als president.

Of Hiro vermoordt Sylar wel, maar de bom gaat alsnog af door Peter of Ted. Vervolgens wordt Nathan president en is de wereld iig in betere handen.

Of de bom gaat helemaal niet af.

Of Sylar vermoordt Ted en gaat zelf nuclear, maar net op dat moment zet Hiro de tijd stil, doorboort hij Sylar, maar tevergeefs en zodra de tijd weer verder gaat ontploft hij alsnog.

Het is een beetje raar dat de toekomst uit ep 20 conflicteert met enerzijds de schilderijen en anderzijds het visioen van Peter.

Ik ben ook benieuwd of de ma Petrelli nog een power heeft.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ben deze serie door deze topic toch maar even gaan volgen. Wat vet zeg, al heb ik er pas 2 op stream gezien.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Inderdaad iets minder dan vorige week, maar leuk om het conflict in Sylar te zien, hij is geen echte superbadguy.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Maar nu wel denk ik.

aegron

• 4030 messages
  • 1267 votes

Erg sterke aflevering. Waar Sylar eerst helemaal bad guy is, wordt hij opeens in perspectief gezet. Schrijnend zoals hij zijn moeder vraagt of gewoon niet bijzonder genoeg is en dat zijn moeder dat vervolgens glashard ontkent. Eigenlijk is de moeder de oorzaak van Sylar.

Erg, erg goede serie

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Voor volgend seizoen:

To stretch the normal 22-episode season of "Heroes," which faltered after its long hiatus this year, NBC will add "Heroes: Origins." The spinoff will introduce a new character each week, and viewers will select which one stays for the following season. The two series will have 30 new episodes combined.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Oei! Wat ben ik benieuwd naar volgende week!

Die webcomics zijn trouwens ook erg gaaf. Prachtig getekend en erg informatief en interessant, zonder al te spoilerig te worden. Het vult vooral de gaten in het scenario van de serie op en biedt verder wat achtergrondinformatie over de geschiedenis van enkele minder prominente heroes wat hun karakter er veel menselijker en geloofwaardiger op maakt. Leuke knipoogjes ook (bijvoorbeeld een jonge Nathan Petrelli die speelt met een vliegtuig en een engel).

En natuurlijk helemaal te cool om in de comics Walter Sobchak uit The Big Lebowski te zien als wapenhandelaar en in een comic over Hana een Tool-poster aan de muur te zien hangen .

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8966 votes

Wat een aflevering was Landslide weer eens. Vooral leuk om te zien dat echt bijna alle Heroes elkaar tegenkwamen in deze aflevering.
En de Body Count was wel erg, maar liefst 2 zeker, en 2 misschien niet.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Sterke aflevering weer, maar ik heb het gevoel dat het volgende week echt knallen wordt. De afgelopen twee afleveringen waren een beetje een opwarmertje. Volgende week gaan ze knallen! Dat moet haast wel. Zie een spinoff eigenlijk niet zo zitten, dan krijgen we te veel verhaallijnen, het is soms nu al moeilijk te volgen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ach, het zijn maar acht afleveringen, dus acht nieuwe personages die elk maar één aflevering krijgen om geïntroduceerd te worden. Waarschijnlijk hebben die nog niet veel met de verhaallijn in seizoen 2 te maken.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

wacht zeker met smart op volgende week!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ja zeg, dat word erg vet
Ben benieuwd of uiteindelijk Peter of nu toch juist Sylar de bom is. Nog belangrijker, of het tot een explosie komt en misschien toch Hiro Sylar dood.

Ja heb er echt zin in!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.