• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

Heroes

Metalfist

• 12407 messages
  • 3964 votes

Vanaf deze woensdag (21/07) geven ze seizoen 1 terug op BBC 2. Kan ik eindelijk is zien want ik heb het de eerste keer op VT4 gemist

DiDa

• 3646 messages
  • 2796 votes

Ik volg de serie nu op tv en ik moet zeggen dat ik de eerste aflevering ook niet zo super vond, teveel personages. Maar ik ben blijven kijken en nu na 4 afleveringen heeft de serie me eindelijk gegrepen. Dat komt omdat de personages nu vorm beginnen te krijgen en zo ook gelinkt worden met elkaar. Het verhaal staat nu en is beter te begrijpen. Ik kan niet wachten tot de volgende aflevering, donderdagavond....

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Ja, ik vind het nu ook wel een leuke serie.

Hayabusa

• 453 messages
  • 115 votes

1 keer gezien en ben onder de indruk. Niet echt origineel verhaal over mensen met superkrachten etc. maar zeker goed in elkaar gebracht.

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

Ik ben ook al helemaal "hooked"! Gister eerst op rtl5 daarna gauw overschakelen naar BBC2

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

Aardige eerste seizoen dat wel lijdde aan een nachtkaarseffect. Verder de belofte dat er ergens nog een badguy rondloopt die nog enger is dan Sylar, vond ik een erg goedkoop bruggetje naar een volgend seizoen.
Hoe zat het trouwens met die serveerster die zo snel Japans kon leren? Hiro ging haar toch redden? Ik was ervan overtuigd dat zij nog wel terug zou komen.

Verder hoop ik dat Mohinder uit de serie wordt geschreven want die acteur is ronduit zwak.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

jay73 wrote:
Aardige eerste seizoen dat wel lijdde aan een nachtkaarseffect. Verder de belofte dat er ergens nog een badguy rondloopt die nog enger is dan Sylar, vond ik een erg goedkoop bruggetje naar een volgend seizoen..
Hoe zat het trouwens met die serveerster die zo snel Japans kon leren? Hiro ging haar toch redden? Ik was ervan overtuigd dat zij nog wel terug zou komen.

Verder hoop ik dat Mohinder uit de serie wordt geschreven want die acteur is ronduit zwak.

die serveerster stierf aan een hersentumor

Manu

• 76 messages
  • 326 votes

aflevering 15 tm 23 wordt echt smullen! vanaf dan wordt het ´wachten´ echt beloond....alles via NBC gezien, in september begint seizoen 2

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Dit is echt een leuk en steengoed alternatief sinds Lost, Prison Break en Sopranos niet meer te zien zijn.

Voor de mensen die van 2 of meer van bovengenoemde verslavende series houden: kijk dit!!

Ben onder de indruk. 'Heroes' is een aanradertje..

Pokerface

• 18 messages
  • 18 votes

Respekked wrote:
(quote)

die serveerster stierf aan een hersentumor

Jep, klopt.

ik heb overigens gehoord dat het publiek in amerika mocht kiezen welke personages in het tweede seizoen verder moeten spelen. Het publiek heeft dus schijnbaar de keuze gehad om seizoen 2 wat betreft cast in elkaar te draaien.

Vorige week seizoen 1 afgekeken en ik vond het heerlijk.

4* zeker waard!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Niet in Lost, maar wel in Heroes:

Bell to make Hero-ic appearance
By Tim Surette - TV.com
August 21, 2007 at 12:01:00 PM | more stories by this author

Veronica Mars starlet agrees to multiepisode guest appearance on NBC's superhero drama.

Attention Kristen Bell fans (and there are a lot of you out there)--you can finally let out a sigh of relief.

The star of the now-canceled cult favorite Veronica Mars is coming back to television--and not just to any old show either. Bell has ended speculation on her post-Mars gig by signing on to join the NBC megahit Heroes, reports Variety.

Bell will play Elle, a sexy (surprise!), mysterious (surprise again!) young woman who is somehow involved in several of the show's storylines and characters, including Claire, H.R.G., and Peter. The actress will join the series for multiple episodes, but just how many has not yet been revealed.

Several film and television studios have been scrambling to woo Bell since the demise of Veronica Mars, including ABC, which reportedly attempted to recruit the young starlet for its own hit drama (and Heroes rival) Lost.

"This was not easy to pull off," Heroes creator Tim Kring told Variety. "But since we're an ensemble show, with many arcs playing out through the year, we found a way to jump into a small window in [Bell's] schedule."

Bell's other upcoming projects include narrating the upcoming CW show Gossip Girl, acting as the lead in Judd Apatow's Forgetting Sarah Marshall, and costarring in the geeky comedy Fanboys.

http://www.tv.com/story/10060.html

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Ik ken haar niet, is ze een opmerkelijk iemand of zo?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Kijk Veronica Mars en je begrijpt de opwinding .

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

kos wrote:

Ik ken haar niet, is ze een opmerkelijk iemand of zo?

Een gouden keeltje, een pracht vrouw en een sterke actrice. Zo weet ze in de allerlaatste scène in Veronica Mars zonder enig woordje uit te spreken je aan het janken te krijgen of weet ze in diezelfde serie alle emoties klakkeloos uit te voeren. Je moet het zien, maar ik heb zelden zo'n toptalent gezien die niet herkend wordt door de massa. Gelukkig erkent tv-land haar kennis wel, vandaar de strijd tussen Lost en Heroes om deze schone 27-jaar oude Poolse te krijgen!! Kristen rules en hoewel ik haar liever in Lost had willen zien weet ik zeker dat ze Heroes naar een nieuw level zal helpen.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Poolse? Ze is gewoon Amerikaanse met Ierse en Poolse roots. Je overdrijft ook wel een beetje over haar kwaliteiten maar een mooie vrouw is het zeker .

Overigens heb ik nu ook het hele eerste seizoen gezien van Heroes. Erg goede serie. Twee afleveringen springen er echt uit: die ene in de toekomst en die ene met de gijzelingssituatie. Maar wel erg jammer dat er niet een enorme confrontatie tussen Peter en Sylar komt, want dat zijn toch wel de übermutanten. Ook een aantal dingen waarvan nog niet duidelijk is of ze iets betekenen of dat de makers er geen aandacht meer aan gaan besteden (Peters litteken bijvoorbeeld). Volgens mij klopt er van dat tijdreisgebeuren ook niet zoveel, maar och, dat mag de pret niet drukken. Erg goede special effects ook voor een tv serie.

Ik ga seizoen twee zeker volgen.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

Vonden jullie de laatste aflevering geen gigantische anti-climax?

Wouters

• 2665 messages
  • 1837 votes

aan de ene kant wel, hangt er een beetje vanaf hoe ze volgend seizoen vervolgen. Is niet echt een einde maar een overgang maar had wel iets beter gekund idd.

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

Hoi,

Alvast sorry dat ik nog van 't stenen tijdperk ben, maar hoe hebben sommigen van jullie al de nieuwste afleveringen kunnen zien?

Vanavond is pas Six Months Ago te zien, dus Nederland ligt weer honderdduizend jaar achter. En ik ben nu eenmaal zwaar nieuwsgierig hoe 't verder gaat. Lees dus ook de spoilers en zo...

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

kos wrote:
Vonden jullie de laatste aflevering geen gigantische anti-climax?

Niet echt. Had je dan verwacht dat toch heel New York in as zou liggen?

Gizzmann

• 5617 messages
  • 2839 votes

Ben blijkbaar de enige die deze serie niet zo bijzonder vind. Ik heb maar een aflevering gezien, ergens midden in dus kan niet helemaal goed oordelen, maar verbaas me dat het word uitgezonden op de BBC op een goede tijd, dat veel mensen het als bovengemiddeld zien en ook dat zoveel klasgenoten het zo vreselijk gaaf vinden (vond het af en toe zelfs saai). Zal eens de eerste aflevering proberen maar de serie lijkt me toch wat overgewaardeerd.

kos

• 46688 messages
  • 8846 votes

BoordAppel wrote:
(quote)

Niet echt. Had je dan verwacht dat toch heel New York in as zou liggen?
Nee, maar een wat toffere ontknoping had me wel aardig geleken. Dit ging allemaal wel heel snel en simpel, vooral raar dat die Sylar opeens zo makkelijk uitgeschakeld kan worden als ze de hele serie duidelijk zitten te maken dat hij zowat onaantastbaar is.

Ook had ik verwacht dat er wat meer gedaan zou worden met de andere personages en hun krachten, samenwerken of synergie of zo. Uiteindelijk zijn die allemaal niet eens nodig.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3280 votes

Nee, maar een wat toffere ontknoping had me wel aardig geleken. Dit ging allemaal wel heel snel en simpel, vooral raar dat die Sylar opeens zo makkelijk uitgeschakeld kan worden als ze de hele serie duidelijk zitten te maken dat hij zowat onaantastbaar is.

Ik vond juist dat ze ook duidelijk probeerden te maken dat hij helemaal zo onkwetsbaar nog niet is, hij heeft niet de helende krachten van Claire, Peter is in feite sterker dan Sylar omdat hij wel kan regenereren en Hiro blijkt sneller dan hem te kunnen zijn.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Het mooiste vind ik nog wel dat het allemaal ménsen zijn, en eigenlijk juist daarom heroes. Die scène bij Sylar thuis illustreert het nog wel het beste. Sylar die normaal wil zijn maar als het ware geindoctrineerd is door zijn moeder.

Overigens had ik niet het idee dat Sylar onaantastbaar was. Ze gingen niet voor niets één voor één op hem af (Hiro, Parkman) om hem tegen te houden.

Wat het tijdreisgebeuren betreft: Volgens mij kan de toekomst die we gezien hebben nog steeds gebeuren. Er is nog minstens één iemand die nuclear kan gaan, en waarschijnlijk leeft Peter ook nog wel (zij het met een huge litteken misschien? ). Aan de andere kant: "the future is not written in stone" dus misschien dat de toekomst die we zagen ondertussen is afgewend. Ik ben benieuwd of de scriptschrijvers het sluitend kunnen maken.

geronimo

• 1955 messages
  • 0 votes

geronimo wrote:

Hoi,

Alvast sorry dat ik nog van 't stenen tijdperk ben, maar hoe hebben sommigen van jullie al de nieuwste afleveringen kunnen zien?

Vanavond is pas Six Months Ago te zien, dus Nederland ligt weer honderdduizend jaar achter. En ik ben nu eenmaal zwaar nieuwsgierig hoe 't verder gaat. Lees dus ook de spoilers en zo...

Nogmaals!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ik heb het via klik gekeken. Onder het kopje Shows en dan Heroes zoeken.

AmazingPP

• 2524 messages
  • 1859 votes

Ook ik had hetzelfde probleem: de eerste aflevering kon me nu niet direct boeien, maar na een aflevering of vier: HOOKED! Blijf kijken dus, en niet oordelen na het zien van 1 aflevering...

salvatore

• 1937 messages
  • 3236 votes

Ik had het andersom. De eerste paar aflveringen vond ik juist leuk door het ontdekken van de krachten van de personages. Daarna het seizoen afgekeken maar daar laat ik het ook bij.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

BoordAppel wrote:

Poolse? Ze is gewoon Amerikaanse met Ierse en Poolse roots. Je overdrijft ook wel een beetje over haar kwaliteiten maar een mooie vrouw is het zeker .

Mijn fout, moet beter opletten wat haar bio´s betreft. Hoe dan ook, ik vind haar echt een top multitalent en bovenal een ontzettend lief mens (natuurlijk ken ik haar niet, maar haar doen en ideeën zijn gewoon erg goed, ik bedoel, hoeveel acteurs maken een bezigheid van straathonden redden?)

Kristen kan dansen, zingen en acteren en allemaal op hoog niveau, Veronica Mars is daar het bewijs van. Ongetwijfeld dat ze het in Heroes ook top zal doen.

viewtiful

• 135 messages
  • 489 votes

HEROES IS TOP TOP TOP...

In 3 dagen even de hele serie bekeken. Ik kon gewoon niet stoppen, het is zo enorm verslavend. Dit is nou zo'n serie waar ik echt van smul.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.