- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Heroes
Heroes
geronimo
-
- 1955 messages
- 0 votes
Ik heb het via klik gekeken. Onder het kopje Shows en dan Heroes zoeken.
Thanx, Respekked!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 2 is begonnen! Hopelijk vanavond de eerste aflevering kijken!
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ik heb geen nbc op me tv. Is er ook nog 1 of andere site waar je et kan bekijken ?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
ik heb geen nbc op me tv. Is er ook nog 1 of andere site waar je et kan bekijken ?
eeh een paar posts boven je
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Geweldige Seizoensopening...
Beter als Prison Break... al was die vandaag ook wel erg vet!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Maar weinig mensen (lees: bijna niemand) hebben NBC of welke Amerikaanse zender dan ook op hun tv.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Een maal gekeken, ik vond het toen een slappe serie. Slappe X-Men-adaptie in televisievorm, met slechte special effects en karakterontwikkelingen a la Goede Tijden Slechte Tijden. Ik moest echt lachen toen ik zag dat een van de personages zei dat ze kon springen van een hijskraan zonder zich te bezeren. Die scène zou zo uit een B-film kunnen komen, extreem vergezocht en slap uitgewerkt.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Eenmaal gekeken? En dan commentaar hebben op karakterontwikkeling. Dat vind ik pas extreem vergezocht.
Misschien dat het je op het eerste gezicht niet intereseert maar klagen over een serie na hem 1 keer gezien te hebben lijkt me vrij overbodig.
Dat is hetzelfde als een film maar 10 minuten kijken en daarna zeggen dat ie ruk is.
Daarbij, Special Effects zijn wel goed en X-Men heeft (behalve de speciale gaves) helemaal niks met Heroes te maken.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Daarom gebruikt ik altijd pindakaas 
Ik ook, kan niet zonder, alleen is Heroes na een halve dag bij mij nog lang niet gepindakaast terwijl hij bij anderen dat al lang is.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Ik heb het via klik gekeken. Onder het kopje Shows en dan Heroes zoeken.
Dan raad ik je deze site aan waar ze zeer goede pindakaas hebben 
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Eenmaal gekeken? En dan commentaar hebben op karakterontwikkeling. Dat vind ik pas extreem vergezocht.
Misschien dat het je op het eerste gezicht niet intereseert maar klagen over een serie na hem 1 keer gezien te hebben lijkt me vrij overbodig.
Dat is hetzelfde als een film maar 10 minuten kijken en daarna zeggen dat ie ruk is.
Daarbij, Special Effects zijn wel goed en X-Men heeft (behalve de speciale gaves) helemaal niks met Heroes te maken.
Inderdaad, behalve de speciale gaves, het deed mij behoorlijk aan X-Men tegen. Het woord karakterontwikkeling heb ik verkeerd gekozen, ik bedoelde dat ik de emotionele scènes, waaruit die aflevering grotendeels bestaat, van het niveau van een soap zijn.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Het basisprincipe lijkt natuurlijk ook behoorlijk veel op X-Men, lijkt me onmogelijk te ontkennen.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Die pa van Claire:
They dont look any different from the kids back in Texas... well, maybe except for her
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Gaan lekker verder waar ze zijn gestopt, het oproepen van alsmaar meer vragen..
Ben niet meer zo overdonderd als aan het begin van seizoen 1.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Vooral dat gedoe in het oude Japan met die Engelsman komt wel erg dom over.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Pa Nakamura , Ma Petrelli en nog wat andern (Linderman, Devaux) zaten dus in één of andere raad van oude begiftigde familie's (seizoen heet "Generations") of iets dergelijks? Waar nu een machtsworsteling in plaatsvind, of één of meerdere van de leden die het oneens zijn met de rest en ze dus maar koud maken?
Ook fucking benieuwd naar die kerel die á la Charles Xavier iedereen kan zien en de gave van die Hondurese. En hopelijk krijgen we snel de echte betekenis van die helix, want die duikt nu werkelijk overal op.
Ik zit er weer helemaal in.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Gaan lekker verder waar ze zijn gestopt, het oproepen van alsmaar meer vragen..
Ben niet meer zo overdonderd als aan het begin van seizoen 1.
je krijgt dan een beetje een Lost discussie:
waarom zou je antwoord willen op alle vragen? Wie zegt dat er al antwoorden zijn?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hm, net weer even mezelf geupdate door alle webcomics tot en met deze week te lezen. De Haitische mythe van de slang die de kraanvogel opat en zijn vleugels steelt zodat hij kan vliegen is wel een mooie verklaring van de helix. Het staat dus gewoon symbool voor plotselinge evolutie.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Hmm die lees ik niet. Al zal het wel verduidelijking bieden misschien. Aflevering 1 van season 2 was toch weer erg spannend. Ik kijk in ieder geval alweer uit naar de volgende
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5742 votes
Het is, net als Lost en Prison Break, een serie die leuk is als je het volgt, maar eigenlijk een bespottelijk slechte serie is met véél te serieuze en ingestudeerde dialogen en vol clichés.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hmm die lees ik niet. Al zal het wel verduidelijking bieden misschien. Aflevering 1 van season 2 was toch weer erg spannend. Ik kijk in ieder geval alweer uit naar de volgende
Best aardige strips. En eigenlijk geen spoilers aangezien de gebeurtenissen uit die comic zich voor het algemene plot van de serie afspelen en verder weinig schokkende informatie geven. Vooral achtergrondinformatie dus, die je in de serie niet krijgt/zal krijgen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuke tweede aflevering, zeker met Hiro
Die twee Venezolanen, Nicaraguayanen of whatever kunnen me nog niet boeien.
Wat blijft die Claire leuk 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hondurezen
.
Ik vind het wel boeiende personages, maar ook wat merkwaardige aangezien er al een (algemeen) virus is waar een "hero" (Mohinder) de antidote voor is. Beetje jammer.
De nieuwe villain(s) (de "I see you"-hero, die hooded hero die Kaito aanviel en die hero die Angela aanviel (hoewel dat misschien dezelfde is als de eerste)) trekken me wel heel erg.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ha, die Sylar, had hij toch niet zo slim bekeken 
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Hehe, beetje op aan het strand zitten was beter.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Benieuwd of hij nu nog steeds in een illusie zit of dat hij Candice daadwerkelijk heeft neergemept.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Vind het 2e seizoen tot nu toe erg tegenvallen. Weinig spannends, en het verhaaltje van Hiro is niet echt interessant ..
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Vind het 2e seizoen tot nu toe erg tegenvallen. Weinig spannends, en het verhaaltje van Hiro is niet echt interessant ..
Ja dat vind ik ook. De eerste aflevering van seizoen 1 zette gelijk een verhaal neer een bom die in NY ontploft . Maar nu zie ik nog geen groot verhaal, alleen maar kleine verhalen, bijvoorbeeld die broer en zus die al drie afleveringen rennen (en zo te lezen zal dat zeker nog 2 afleveringen zo zijn) en ook inderdaad Hiro in Japan . Ik zal het zowiezo wel blijven volgen in de hoop dat er iets groots gaat gebeuren in de komende afleveringen.