- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Heroes
Heroes
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Nou, het lijkt er op dat de schilderijen opnieuw het centrale plotpunt worden. 8 schilderijen betekent 8 slachtoffers. Op het eerste gezicht niet zo massaal als een bom op NY, maar als je bedenkt dat het waarschijnlijk personages zijn waar je al een heel seizoen mee bent betrokken geraakt hoeft het qua impact nog niet zo verschillend te zijn denk ik.
Overigens ben ik benieuwd of de bom daadwerkelijk is ontweken. We hebben nog steeds een toekomstaflevering gezien waar New York plat ligt, en tevens elke intro een zwarte schaduw over de aarde met links en rechts een soort explosies.
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
... en tevens elke intro een zwarte schaduw over de aarde met links en rechts een soort explosies.
dat is toch gewoon een zonsverduistering gezien vanuit de ruimte (misschien vanop de maan)???
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Natuurlijk, maar je ziet ook af en toe een oranje ring opkomen en weer verdwijnen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Leuk, weer eens wat antwoorden en weinig nieuwe vragen!
Heerlijk om de hele foto te zien, en wat antwoorden te krijgen op Molly's belager. Betwijfel nu wel dat dat dezelfde is als degene die Angela Petrelli aanviel.
En ik ben nog steeds erg benieuwd wat nu haar power is. Misschien is ze wel een soort Vrouwe Justitia die recht doet neerkomen waar ze wilt? "Ik heb zoveel slechte dingen gedaan, yadayada." Dan viel ze dus haarzelf aan, of wilde ze iig zelfmoord plegen in de cel.
Nieuwe karakter trekt me trouwens totaal niet. Irritante muts.
Wouters
-
- 2665 messages
- 1837 votes
ze heeft wel een coole gave. aardige aflevering idd 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Natuurlijk, maar je ziet ook af en toe een oranje ring opkomen en weer verdwijnen.
Dat is toch gewoon de lichtval, toch geen explosies?
Hoe dan ook; volgende week Kristen Bell!!! Yeey! 
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
Dat is toch gewoon de lichtval, toch geen explosies?
Hoe dan ook; volgende week Kristen Bell!!! Yeey! 
eindelijk 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Heb je die promotievideo gezien? Daar was ze echt lekker! 
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
Heb je die promotievideo gezien? Daar was ze echt lekker! 
yep, 
kan echt niet wachten....
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Cool, is zij aan de beurt? Benieuwd hoeveel afleveringen ze mee mag doen. En wat voor gave ze heeft natuurlijk. Vast geen buitensporig deductievermogen.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Die donkere chick vind ik juist erg leuk, coole gave.
.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Goed, Parkman's pa is vanaf nu mijn favo badguy. Wat een normenloze vent zeg! Coole gave heeft hij. Ben benieuwd of hij ook degene was die Angela Petrelli "hypnotiseerde". Ik betwijfel het want ik denk dat hij het alleen kan als zijn slachtoffers in de buurt zijn (bij Molly kon hij het omdat zij hem zocht), en omdat hij zelf ook een doodsbedreiging heeft gehad.
Aardige binnenkomer van Kirsten Bell ook. Kijken wie haar vader is, ik zet mijn geld op Bob, en of ze iets van doen heeft met de hero in de toekomst die ook elektriciteit kon manipuleren.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
en omdat hij zelf ook een doodsbedreiging heeft gehad.
Of wilde hij hen dat alleen doen laten geloven?
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ja daar zat ik ook al aan te denken.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik denk wat BoordAppel zegt. Maar het verhaal zal zeker niet ophouden bij pappie van Matt. En wie Elle's pappie is; ik denk die weirdo waar Suresh mee samen werkt.
Dubbele spoiler:
Het is al bekend gemaakt dat het iemand is die we kennen, dus zoek uit wie er oud genoeg kan zijn...
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ligt er wel heel dik bovenop als Bob de vader van die elektri-chick is .
Het lijkt wel bassie en adriaan, wie is de geheimzinnige opdrachtgever?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Whahaha, ja daar kan je het mee vergelijken!
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
misschien is het vader Petrelli, en is die Elle een zus/half-zus van Peter...
je weet nooit,...
we hebben hem nog nooit gezien, en we kennen hem slechts van die wazige foto... hopelijk maandag het antwoord...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Pappie Petrelli is toch dood? Elle sprak met haar vader aan de telefoon, dus het moet een levende zijn.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ach, wat boeit het wie haar pa is, lekker belangrijk
.
Ik wil meer skills van die donkere griet zien.
.
TonyMontana
-
- 394 messages
- 4803 votes
Pappie Petrelli is toch dood? Elle sprak met haar vader aan de telefoon, dus het moet een levende zijn.
¨
misschien is hij niet dood. en was het geënsceneerd...ach,
op sommige forums doet het gerucht de ronde dat pappie petrelli = kensei... vergezocht, mja, alles kan wel... waarom is hij zo wazig op die groepsfoto???....Ach, wat boeit het wie haar pa is, lekker belangrijk
. Ik wil meer skills van die donkere griet zien.
.ik wil gewoon wat meer Elektro-Girl zien

de afgelopen 2 dagen ziek thuis geweest en heel het seizoen 1 gezien... het is gewoon imo één vd betere tv-series vd afgelopen jaren...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vandaag seizoen 1 gekocht, mooie DVD box, ben er erg blij mee 
Hoe dan ook, de hele theorie van Kensei familie is van Petrelli lijkt me zo onzinnig. So what? Het zal weinig uitmaken voor het verhaal, toch? Bovendien kruist het met de veel logischere theorie dat Hiro Kensei wordt.
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
http://www.imdb.com/title/tt1032814/
Nu al een spin-off
.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
wat ik ervan had begrepen was dat het gewoon een paar episodes zou worden om een paar nieuwe karakters te introduceren. Ik denk niet dat het echt een spin off zal worden in de zin van dat het primetime op TV komt (maar aan de andere kant is Heroes de enige tv serie van NBC die hoge kijkcijfers haalt , dus een extra soortgelijke serie is dan wel weer mogenlijk)
kos
-
- 46688 messages
- 8846 votes
Ik blijf er overigens bij dat het hele Japanse verhaal suckt.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Dat Japanse verhaal vind ik wel interessant. Ik heb dan weer minder met die Mexicaanse doos.
Overigens een wat mindere aflevering dit keer, er gebeurd zo weinig in namelijk.
PsychoBoyJack
-
- 244 messages
- 72 votes
Ok, toenet maar ff snel op youtube gepeekt naar de heerlijke Kirsten Bell. Toch raar... als of je Heroes zit te kijken, en daar in één keer Veronica Mars voorbij ziet komen.... Als of die 2 series elkaar doorkruisen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, dat had ik idd ook, hoewel ik Bell echt wel anders vind spelen!
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
NBC says: No Origins For You!
Posted October 31, 2007 by ScottishFogg
At least according to The Hollywood Reporter, Origins, the planned spin-off of Heroes, has been cancelled.
The planned show was going to be a six episode mini-show, involving all-new characters. It had even been announced that writer/directors Kevin Smith and Eli Roth were coming in to each do an episode. So why the cancellation?
Two reasons spring quickly to mind:
With Heroes' ratings slipping, a spin-off might not seem like the smartest move to make right now. People aren't tuning in to watch the Heroes they fell in love with last season, what makes anyone think they're going to tune in for characters they've never met before and may never see again? The second reason, however, is what disturbs me.
NBC is trying to strike-proof their line-up. And I understand why. Nobody wants to be weak. Nobody wants to have a multi-million dollar cooperation knocked out from underneath them because a small group of its workers decides they want to stop doing their job. I know I'm simplifying things here, but that's ultimately what it is. So instead of a Heroes spin-off, we're likely to get something that doesn't need writers. Something like, say, another reality show. Which angers me to no end.
As a person who hopes to some day make a living from writing, it's insulting to me to watch shows that exploit stupid people wanting their fifteen minutes of fame. They jettison any actual talent: Writers, Actors, Directors, hire one host, and open the flood gates of America's Most Embarassing. And what infuriates me even more is that America gobbles it up. We love reality TV! We complain about it, but we tune in every week! I know it's true because if it wasn't, they would take reality TV off the line-up! That's why we hear about Britney Spears and Paris Hilton! Because with our money, we demand more information about who they flashed their twat at!
Ugh.
I'm sorry. But if you're part of the WGA and you're reading this, I understand that the system needs some fixing but surely, surely this isn't the answer. TV was getting so good! New and creative shows were filling the airwaves and reality shows were shrinking to an ignorable number. But this? This is going to take us back to the late 90's and early 00's where you couldn't help but watch Fear Factor or another seven shows just like it because everyone was playing it!
http://www.fangasm.com/01television/heroes/nbc-says-no-origins-for-you000486.php