- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Dragonball Z
Dragonball Z
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Goten was de zoon van Gohan. 
Ik vond het trouwens alleen zo vaag dat Gohan niet verder kwam dan SS2, terwijl hij veel en veel beter zou gaan worden dan Goku. Tenminste, Gohan was heel jong toen hij het werd en Goku was toen nog een normale SS, maar uiteindelijk komt Gohan niet verder en wordt Goku zelfs SS4. 
Goten was goku's zoon, die hij verwekt had voordat hij door Cell werdt opgeblazen.
En Gohan had inderdaad de potentie, maar in tegenstelling tot z'n vader besteedde hij z'n tijd aan studie en aan z'n carrieré waardoor verdere evolutie werdt uitgesloten.
Vegeta reffereert hier ook in de Majin Buu saga aan.
Maar goed dat ik geen nerd ben:).
gillette
-
- 314 messages
- 575 votes
Kan je eigelijk alle seizoenen vinden in de videotheek? 
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Acteur Chow Yun-Fat (Hard-Boiled, The Pirates of the Caribbean: At World's End) zaleen van de hoofdrollen spelen in de 20th Centry Fox verfilming van Dragonball. De manga-reeks werd in 1984 gecreëerd door Akira Toriyama, en groeide vervolgens uit tot een zeer succesvolle franchise met series, videogames en kaartspellen. Chow speelt de rol van Master Roshi en vergezelt Justin Chatwin, James Marsters, Emmy Rossum en Jamie Chung.
Filmtotaal.nl
aru_na
-
- 8 messages
- 1 votes
Beste series ooit, ik heb alle 3 de series volledig uitgekeken dragonball, dragonball z en dragonball gt.Ik vind persoonlijk de funimation version leuk om naar te kijken met de soundtracks van bruce faulconer maar ik ga binnekort alles weer kijken want de aantrekkingskracht is gewoon te groot
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
mijn favoriete seizoenen zijn de eerste 2.
van de aanval van Vegeta tot de laatste aflevering van de namek of frieza saga.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Elk seizoen heeft wel zn positieve momenten.
Ook helaas negatief maar dat wordt vergeven:)
uchiha
-
- 7 messages
- 12 votes
ik heb eigenlijk een vraag komt die ene Dragonball z live action movie nog uit ik hoorde het voor een tijdje maar nu hoor ik niks meer weet iemand van jullie nog meer van.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dragonball Z, nee.
Dragonball ja.
Op het moment zijn ze bezig met filmen, release date is half augustus.
Check imdb maar, dan zie je de details.
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
Goten was goku's zoon, die hij verwekt had voordat hij door Cell werdt opgeblazen.
En Gohan had inderdaad de potentie, maar in tegenstelling tot z'n vader besteedde hij z'n tijd aan studie en aan z'n carrieré waardoor verdere evolutie werdt uitgesloten.
Vegeta reffereert hier ook in de Majin Buu saga aan.
Maar goed dat ik geen nerd ben:).
Gohan kon nooit een SS3 en 4 worden,omdat hij een half saijin is.Goku en Vegeta konden dat wel,omdat hun Pure Saijin bloed hebben.Alleen bij Vegeta die ging van SS2 naar SS4.
Daar tussen zou er nog een Seizoen bij moeten komen,want het lijkt mij sterk dat je van SS2 naar SS4 kan gaan dat is gewoon niet logische en vooral voor Vegeta aangezien hij niet sterker is dan Goku.
De leukste Saga van Dragonball Z was zeker wel Frieza en de Cell Saga kon er ook mee door.
Het gevecht van Gohan en Cell was zeker de mooiste gedeelte.
Dragonball en DragonBall Z was vroeger echt vet nu nog steeds een beetje.Dragonball Gt was heel slecht uitgewerkt het ging vooral om Goku,terwijl Dragonball en Dragonball Z meer om elk personage ging en dat was vet.
Het is jammer dat het niet meer op tv is,want tekenfilms (Manga) heb je genoeg maar de meeste is heel erg slecht.
Vooral Jetix en Nickeleon dat is gewoon een dieptepunt voor Cartoon en alles.Echt jammer doe maar Cartoon Network. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Dat is grote lariekoek.
Het feit dat je half saijin bent heeft geen beperkingen op de evolutie van Ssj3 laat staan 4. Goten en Trunks werden ook SS3 na hun fusion, en ook zij zijn net als gohan halfbloed.
De sleutel is te transformeren in een Golden Ozuru, waar je dus je staart voor nodig hebt.
Het feit dat je halfbloed bent is totaal niet relevant.
En Vegeta bereikte het Ss4 niveau dankzij genetische manipulatie.
Ten eerste had hij ook z'n staart niet meer dus zou hij sowieso nooit meer het niveau van SS4 kunnen bereiken op eigen kracht.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Dragonball Z, nee.
Dragonball ja.
Op het moment zijn ze bezig met filmen, release date is half augustus.
Check imdb maar, dan zie je de details.
Is Justin Chatwin niet een beetje te oud voor een Dragonball film? Lijkt me eerder een Goku uit de Dragonball z serie. Vind het een beetje raar allemaal...
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Is telang geleden dat ik Db heb gezien voor de specifieke details nog te weten.
Maar wat op imdb staat klopt niet, zo oud als Chatwin nu is klopt niet met het feit in leeftijd dat de goku in die sage de dragonballs gaat zoeken om piccolo tegen te houden.
Al zou een bevestiging van dit welkom zijn.
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
Dat is grote lariekoek.
Het feit dat je half saijin bent heeft geen beperkingen op de evolutie van Ssj3 laat staan 4. Goten en Trunks werden ook SS3 na hun fusion, en ook zij zijn net als gohan halfbloed.
De sleutel is te transformeren in een Golden Ozuru, waar je dus je staart voor nodig hebt.
Het feit dat je halfbloed bent is totaal niet relevant.
En Vegeta bereikte het Ss4 niveau dankzij genetische manipulatie.
Ten eerste had hij ook z'n staart niet meer dus zou hij sowieso nooit meer het niveau van SS4 kunnen bereiken op eigen kracht.
Wat jij zegt dat half Saijins bijv (Gohan) SS3 en 4 kan bereiken,dat is helemaal niet waar.
Ga beter lezen hij is een half Saijin dus hij kan nooit dat bereiken.
Alleen Volbloeds en met Fusion kan je SS3 bereiken.
Goku en Vegeta kunnen alles bereiken met staart natuurlijk.
Maar de maan kunnen ze ook wel maken netals hoe ze SS4 zijn geworden.
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik zou wel eens willen weten waar jij je info vanaf haalt S.
Luister nu eens zelf wat je zegt.
Het feit dat je half saijin bent staat dus toe tot je tot level 2 gaat maar niet verder, behalve als je een fusion uitvoert.
Zo zie je het misschien in de serie maar zo is het niet zoals Toriyama het bedoeld heeft.
Het feit dat Pan niet super saijan kan worden is inderdaad omdat haar bloed te onpuur is van een ware saijin.
Je kan super saijan 3 worden als je chi / ki maar hoog genoeg is, en je weet hoe je het moet doen.
Individueel konden Goten en Trunks het nooit doen, maar na de fusion was hun powerlevel zodoende dat het mogelijk was.
Ook omdat Goku aan ze liet zien hoe je moest doen voordat hij terug ging naar otherworld, iets wat hij nooit aan Gohan vertelde en ook nooit wist zover wij weten. Iets wat Vegeta ook niet kon
Real_Movie
-
- 303 messages
- 1297 votes
Geloof wat je zelf wilt.Want wat jij nu zegt dat is gewoon bullshit.
Gohan kan geen SS3 en 4 worden.
Goten en Trunks eigenlijk ook niet,maar de schrijvers die het verhaal na de Frieza saga door hebben geschreven hebben het gewoon voor een deel verpest.
Want de huidige schrijver is na de Frieza Saga ermee gestopt.
Maar wat jij zegt klopt gewoon niet,want je gaat uit van wat jezelf denkt. 
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Ik vraag voor bronnen maar krijg gewoon weer een verhaaltje.
Wat heeft een andere schrijver hier nu mee te maken vraag ik me af.
Het feit dat ze na Frieza wilden stoppen maar toch doorgingen met een andere schrijver dankzij het overweldigende succes is sowieso niet relevant over deze discussie.
Als je me betrouwbare bronnen weet te tonen, het liefst iets wat Toriyama of een schrijver zelf gezegd heeft dan zal ik je m'n gelijk geven.
En kom svp niet aanzetten met een lulkoek verhaaltje van een doorgedraaide fan maar gewoon betrouwbare bronnen.
Tot die dag, blijf ik bij hetgene wat ik zei, omdat dat gewoon allemaal rechtstreeks uit de serie komt en omdat jouw versie niet bewezen wordt in noch Z als Gt.
mitch-f
-
- 2 messages
- 0 votes
wie weet waar ik de al de afleveringen van dragonball z kan kijken?
graag berichtje alvast bedankt 
mitch-f
-
- 2 messages
- 0 votes
Dragonball (zonder te downloaden, werkt net als youtube):
http://tv-links.co.uk/listings/3/2195
Dragonball Z (zonder te downloaden, werkt net als youtube):
http://tv-links.co.uk/listings/3/1377
Dragonball tot en met Dragonball GT
http://www.ultimatedbz.com/full_dragonballgt_episodes_blackstar.shtml[/quote] de links werken niet je krijgt geen filmpjes
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je beseft toch wel dat TV-Links al vele maanden dood is? Hoe dan ook, vandaag toevallig de laatste dag van het pindakazen van Dragonball en dan heb ik de complete serie op m'n pc! 
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Tv-links is niet dood.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wooo, dat wist ik niet eens!!
Bedankt voor de link, en DBZ heb ik nu echter helemaal op de PC!! 
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Het verbaast me wel dat er zoveel fans zijn op toch al zo'n aardige leeftijd. Ik keek dit elke dag toen ik een jaar of 9, 10 was. Nou kon je in deze tijd ook video's ervan kopen in de albert heijn en heb ik er toen ook 1tje meegenomen. Nou heb ik die voor de gein weer eens gekeken en wat is het toch eigenlijk ongelófelijk slecht. Erg melodramatisch en veel te uitgebreid. Nee, ik snap niet echt hoe mensen ouder dan 11 dit leuk kan vinden..?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kijk je het toch niet....
Ik vind de serie nog altijd geweldig, al heb ik het al lang niet meer gezien. Ik schaam me niet voor jeugdsentiment. Ik heb nu de nieuwe Dragonball Z game voor Xbox360 thuis liggen.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Ik probeer gewoon te begrijpen waarom dit nog steeds op 20-jarige leeftijd goed zou zijn. Het was niet degriderend bedoeld ofzo.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zo komt het wel over. Ik geniet ook nog van Thunderbirds maar dat is zeker ook alleen voor 7 jarigen? Iets wat goed is, is tijdloos.
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5739 votes
Tsja, het ligt toch echt aan jezelf dat je het zo opvat. Ik vroeg het me af, zoals ik eerder vertelde, ik legde daarna uit dat ik het niet degriderend bedoel en álsnog word ik aangevallen. Het zal wel.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Iedereen heeft zijn eigen smaak. Ik vind DBZ ook nog steeds leuk en ik ga binnenkort weer eens de draad oppakken.
Als je je gaat afvragen waarom series nog leuk zijn na een X aantal jaar dan is het antwoord simpel: omdat ik ze nog leuk vind na een X aantal jaar. Ik kan me nu niet voorstellen dat ik over een paar jaar opeens DBZ of een andere serie niet meer interessant ga vinden.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Het was niet degriderend bedoeld ofzo.
"denigrerend"?
de·ni·gre·rend (bijvoeglijk naamwoord)
1 minachtend, kleinerend
Materny
-
- 10188 messages
- 1026 votes
Het verbaast me wel dat er zoveel fans zijn op toch al zo'n aardige leeftijd. Nee, ik snap niet echt hoe mensen ouder dan 11 dit leuk kan vinden..?
Is al wat Ajaxlit zegt.
Buiten dat feit om, ik zie niet waarom dit leeftijdgebonden moet zijn?
Omdat het animatie is, of wat ?.
Bij pokémon zou ik zoiets nog begrijpen, maar dat is toch een behoorlijk verschil met dit