- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Seinfeld
Seinfeld
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
dutchtuga haalt er denk ik 2 door elkaar, nl idd The Red Dot waar jij het over hebt en The Puerto Rican Day (That's Gotta Hurt!), maar die zit pas in het laatste seizoen...
WHO... WHO is burning the Puerto Rican flag!?!? 
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
dutchtuga haalt er denk ik 2 door elkaar, nl idd The Red Dot waar jij het over hebt en The Puerto Rican Day (That's Gotta Hurt!), maar die zit pas in het laatste seizoen...
^
Je hebt idd gelijk. Ik moest bij The Red Dot direct aan de stip op het bioscoopdoek denken. Een fout die ik volgens mij al eerder heb gemaakt. Anyway, A&L heeft nog een hoop moois te zien tot hij aan die aflevering toe is
.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Nog even een tip, in de Curb Your Enthusiasm-aflevering van gisteren (seizoen 7 aflevering 3) is de Seinfeld reunion verhaallijn begonnen, erg leuk om ze allemaal weer te zien in het oude decor

The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Had gister voor het eerst wel dat ik een aflevering (in dit geval een dubbele) niet erg leuk vond. Dat was The Trip ep 1 en 2 met Kramer die opgepakt is in Los Angeles ofzo. Was trouwens voor het eerst dat Elaine ontbrak in afleveringen. Het einde was weer wel geinig. Maar ik zie liever de afleveringen op de bekende locatie's.
Maar over het algemeen, bijzonder hoog niveau.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
De eerste twee afleveringen van seizoen 4 zijn inderdaad minder maar de rest is niets minder dan geniaal. Julia Louis-Dreyfus was zwanger geloof ik, daarom ontbreekt ze.
Kijk je trouwens ook alle extras, Ajax&Litmanen1? Die zijn namelijk ook erg de moeite waard.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee, voorlopig sla ik de extra's over. Alle seizoenen nemen al genoeg tijd in beslag. En ik ben niet zon extra's-kijker moet ik zeggen. Zelfs bij mijn favoriete films en series niet. Maar als ik alles heb gezien zal ik de extra's eens doornemen en kijken wat misschien wel leuk is.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Je moet zeker de bloopers bekijken, die zijn absoluut hilarisch.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
Je moet zeker de bloopers bekijken, die zijn absoluut hilarisch.
idd ja.
en ook die documentaire bij seizoen 2 is leuk. Hoe Jason Alexander (George) erachter komt dat zijn rol is gebasseerd op het leven van Larry David 
Mr. Eddy
-
- 219 messages
- 771 votes
Nog even een tip, in de Curb Your Enthusiasm-aflevering van gisteren ....
Is dit op tv? Heb hier veel over gehoord maar nog nooit wat van gezien. Is het vergelijkbaar met Seinfeld?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik blijf erbij, wat een vreselijk irritante keuze om Seinfeld van te voren en na afloop dat stand up cabaret te geven. Ik kan er echt nooit om lachen en het is gewoon zinloos. Die kerel is zo slecht, in tegenstelling tot in de show waar hij goed te pruimen valt.
Zit ergens een stuk in seizoen 4 momenteel. Bevalt goed na eens stroeve seizoensstart.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 4 is bij vlagen echt hilarisch!
De aflevering met de tepel van Elaine op de kerstkaart 
Of die met George die betrapt werd met masturberen door zijn moeder die daardoor in het ziekenhuis beland 
Of de aflevering waarbij Jerry en George door een journalist als homo koppel wordt gezien waarna dit in de krant komt 
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
not as if there's anything wrong with that.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes

Haha en dan George die binnenkomt met die vrouw die hij kwijt wil en wil overtuigen dat hij homo is zodat zij vertrekt. Ziet hij Jerry zoenen met een vrouw.
What are you doing? With aaaa woman!!!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Geniaal idd. Ongeëvenaarde scripts in de sitcom wereld. De aflevering dat ze worden aangezien als gay-koppel is werkelijk briljant.
eppo349
-
- 874 messages
- 4063 votes
Er had iemand even niets te doen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hehe gister een geniale ep weer gezien: The cigar store indian 
Damn, soms is Seinfeld zo geniaal leuk!
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Ik had gisteren een aflevering gezien die ik nog nooit eerder had gezien en hij was geniaal! The Apology uit seizoen 9. Hierin wordt uitgelegd wat het verschil is tussen 'good naked' en 'bad naked'. Ik lag in een deuk tijdens de scène met het openen van een potje augurken.
. Ook Puddy is hier weer van de partij en zijn blik wanneer hij thuis op de bank zit, is onbetaalbaar!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben met seizoen 6 begonnen en wat zie ik? Dat irritante stand up comedian gedoe is op het einde weg. Thank god, wat vind ik dat toch ergerlijk zeg.
Er zitten wel weer een stel geweldige afleveringen bij zeg. Vooral als de pa en ma van George er betrokken bij raken
Geniale dialogen steeds.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Schitterende aflevering gezien waarin Kramer met de pa van George een ontwerp voor mannen bh's maakte. Die scene dat George's moeder de deur opent terwijl haar man zon ding net om heeft 
Mr. Eddy
-
- 219 messages
- 771 votes
Heb onlangs een nieuwe tv gekocht. Reden temeer om de hele reeks opnieuw te bekijken. De eerste 5 aflevering herzien van de 1e reeks, en, hoewel de latere reeksen steeds sterker worden, toch al leuk genoeg om meerdere malen bij te
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Geniaal einde van seizoen 7 
Ik dacht al, George en Susan gaan toch nooit trouwen. Maar dat ze overleed door een lijmvergiftiging omdat George goedkope bruilofskaarten had gekocht....sja 
En dan ook dat het hem niks boeit in het ziekenhuis. Wanna drink some coffee? 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Dat is wel een spoiler, Ajax&Litmanen1.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Was het even vergeten. Spoilers zijn gezet. Alhoewel ik denk dat je bij een komedie niet heel veel hoef te spoileren dacht ik...
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Hoezo bij een comedy niet, zijn toch gewoon plotontwikkelingen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mhow, zijn vooral veel losse afleveringen zonder echt plot. Al was die van mij net wel een belangrijke. Ik heb hem ook daarom gespoilerd straks.