- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Seinfeld
Seinfeld
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ga zo maar eens verder. Als ik ep 4 en 5 heb gezien dan zit seizoen 1 er alweer op haha.
Ik snap nu ook waarom men seizoen 1 en 2 in 1 pakketje altijd verkoopt. Seizoen 1 was toen zeker vooral om te testen of het concept aan zou slaan?
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Ja, dat is meestal zo.
Ik heb trouwens vorig jaar alle seizoenen weer eens bekeken en de eerste vond ik eigenlijk helemaal niet zo leuk. Je kunt je lol dus op met de rest.
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Maar goed ook..
Gister seizoen 1 afgezien met totaal de 5 eps. Wel aardig maar niet hilarisch ofzo.
Ik reken er maar op dat jullie gelijk krijgen en dat het daarna echt losgaat.
Vond alleen de aflevering met die man die dacht een goede vriend van Seinfeld te zijn wel behoorlijk.
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
Ik ben een tijdje terug ook aan de serie begonnen en ben bij het einde van seizoen 3. Ik moet zeggen dat ik het begin maar matig vond maar het wordt echt steeds beter 
Vooral het feit dat Kramer een steeds grotere rol krijgt vind ik positief, samen met George toch wel het leukste personage 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aan seizoen 2 begonnen. De aflevering waarin Jerry de oude vrouw die vroeger een pony had afkraakte was wel zeer grappig 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aan seizoen 2 begonnen. De aflevering waarin Jerry de oude vrouw die vroeger een pony had afkraakte was wel zeer grappig
Een van mijn favoriete afleveringen. Veel beter dan The Contest.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De aflevering met de 2 Sovjet tv kabel monteurs tijdens het baby feest was ook erg geslaagd 
Toch mist de serie nog ''iets'' voor mij. Ik hoop dat het nog wel scherper, grover en grappiger wordt. En dat stand up comedie gedoe blijft zeer ergerlijk.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wacht maar even af. Vanaf seizoen vier schiet de serie naar de genialiteit. The Contest bv is echt wel beter dan de pony-aflevering.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik hoop het. Nu is het nog een beetje los zand. Soms leuk, vaak zat ook niet. Ik vind wel George en Kramer geinig.
Karl van H.
-
- 2808 messages
- 2251 votes
Vandaag The Nose Job gekeken en die was ook erg leuk: vooral die compleet ongepaste opmerkingen van Kramer (en die blik ook van 'm, als zijn moeder wordt afgekraakt) wisten me toch 'n paar keer wel aan het schaterlachen te krijgen. Het is duidelijk te merken dat Seinfeld in niveau aan het stijgen is.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Seinfeld is helemaal geen grove serie, dus grover zal het ook niet worden. De scripts worden wel steeds beter. Altijd mooi om te zien als de vier afzonderlijke verhalen aan het eind samenkomen, en dat gebeurt steeds vaker naarmate de serie vordert.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik bedoelde eigenlijk meer dat er wat meer pit in mag. Ik denk dat zon George toch door zijn uiterlijk en gedrag vaak in de zeik nog wordt genomen.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Yup. De aflevering waarin hij zich daarbij neerlegt en 'The Opposite' doet van wat hij altijd heeft gedaan, bevat zijn meest geniale uitspraak ooit waarschijnlijk. 
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Dat is ook de enige aflevering waarin het George eindelijk eens voor de wind gaat. Een van mijn favoriete afleveringen. Om alle grappige momenten op te noemen zou ik eigenlijk het hele script hier neer moeten zetten.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Inderdaad. Die aflevering kent geen enkele zwakke seconde. Andere aflevering waar het hem enigszins voor de wind gaat is de aflevering waar hij zich voordoet als gehandicapte. Door alleen maar te denken aan deze serie doet mij schaterlachen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gister seizoen 2 afgekeken, die al duidelijk een stuk leuker dan de 1e is. Ik vind vooral George erg geinig. Die aflevering dat hij ontslagen werd en zijn baas wilde drogeren...:D De ep met het eenmalige seksen van Jerry en Elaine met alle verzonnen regels was ook top.
Seizoen 1 en 2 zijn trouwens redelijk kort, seizoen 3 telt veel meer afleveringen. Ik denk dat ik dan ook nu echt begin met de serie voor mijn gevoel 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Nou A&L, dat wordt smullen de komende tijd, want met The Library ben je dan bijna bij 1 van mijn favoriete afleveringen!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben zeer benieuwd. Heb al ruim een week geen film gekeken, Seinfeld is leuk genoeg 
Karl van H.
-
- 2808 messages
- 2251 votes
De parodie op JFK in The Boyfriend is ook erg leuk 
rob-1983
-
- 72 messages
- 36 votes
Van seizoen 3 vond ik vooral the parking garage en the nose job erg leuk 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Mr. Bookman is echt hilarisch
.

I got a flash for you, joyboy 
That's gold, Jerry, gold!
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
En Jerry maar proberen om zijn lach in te houden
.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Wiwi's 'n pipi's 
Wat een geniaal stukje film van good old Sydney. Was alweer een tijdje geleden dat ik deze aflevering heb gezien. Prachtig!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou A&L, dat wordt smullen de komende tijd, want met The Library ben je dan bijna bij 1 van mijn favoriete afleveringen!
Gister die ep gezien, was inderdaad vermakelijk maar ik heb ze al leuker gezien. Ik vond de ep daarna met Jerry en Elaine bij de ouders van Jerry grappiger. Kreeg hij een balpen die op zijn kop kon schrijven en de hele flat was er over aan het roddelen hehe.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
The Nose Job 
Ben officieel verslaafd aan Seinfeld haha.
Gister 5 eps gekeken..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
The Limo

Werkelijk geniale aflevering met Jerry en George die met een limo meerijden en zich als de klanten voordoen terwijl George daardoor zonder het zelf te weten wordt aangezien als de grote neo Nazi partijleider die een speech komt geven! 
My god, wat een heerlijke serie! Elke avond is het weer feest als ik het een uurtje kijk.
dutchtuga
-
- 16970 messages
- 4101 votes
Mooi dat het je bevalt en Seinfeld een nieuwe fan rijker is
. Die Limo aflevering is inderdaad geniaal. En zo ga je er nog een paar hebben. Wat vond je van The Red Dot? "That's gotta hurt!" hehe. Ben je al bij Seizoen 4?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zit nu bij de laatste disc van seizoen 3.
Was the red dot die ene met die rode stip op de trui die George voor Elaine heeft gekocht? Ja, dat was ook een heerlijke aflevering.
Ik vind George heerlijk doordat hij nerdig is maar Kramer vind ik bij vlagen ook echt geniaal!