• 178.041 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.676 votes
Profile

Zomergasten (+Wintergasten)

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

In aanvulling op het vorige bericht; hier nog even het promofilmpje:

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

Ugh. Om nou die man drie uur lang aan te moeten horen...

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Zolang je hem niet al te serieus neemt, bespaart het je een kaartje voor een cabaretvoorstelling uit.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Donkerwoud wrote:

En toch gaat het gebeuren. Het zal eerder aan de agenda van Baudet liggen dan of de VPRO hem wil.

Poll

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Fingers crossed!

misterfool

• 339 messages
  • 730 votes

de grunt wrote:

VPRO

Thierry Baudet !!!

Dat zou in ieder geval veel vuurwerk opleveren.

Baudet kan (evenals bijvoorbeeld een Famke Halsema of Hans Wiegel) i.i.g erudiet en eloquent een mening verdedigen, of je het er mee eens bent, is een tweede.

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

De meeste namen op die poll zijn te klein bier. Dan zet ik nog eerder in op Fleur Agema, want die is waar het de media betreft meestal een 'good cop': iets minder venijnig, iets sympathieker en toch de nummer twee van de PVV. En, niet onbelangrijk, een vrouw.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Nummer 2 van een eenmanspartij is echt veel te onbelangrijk voor dit format.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Dat gewichtige progressieve voorspelbare format bedoel je waar VPRO graag een stoel klaarzet voor de gutmensch

Zullen we Arie Boomsma vragen?

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Toch heeft kos wel een puntje, want het komt volgens mij maar zelden voor dat er een politicus wordt uitgenodigd die geen lijsttrekker of minister is geweest. Daarbij is in het verleden al duidelijk gebleken dat actieve politici min of meer garant staan voor saaie televisie. Fleur Agema lijkt me daarop geen uitzondering te zullen vormen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Persoonlijk zou ik buikpijn krijgen van drie uur Louis 'ik ben de beste' Van Gaal. Bedoelt ze die niet gewoon?

Op Baudet zit ik niet zo te wachten, op Kuzu (uit genoemd lijstje) wel. Buitengewoon intrigerende man.

nummer2

• 447 messages
  • 29 votes

Ik wil psychiaters en architecten. Alle andere beroepsgroepen falen hopeloos.

Van Gaal vind ik overigens wel een leuke keuze. Heb gek genoeg wel een zwak voor die man. Totaal gesjeesd figuur, maar het komt voor mijn gevoel toch uit een goed hartje. Prima cocktail voor Zomergasten.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

In principe gaat het natuurlijk om de media fragmenten, anders kunnen ze net zo goed in eender welk ander interviewprogramma aanschuiven.

Ik vind idd specifieke wetenschappers en vakbekwamen wel het interessantste omdat die fragmenten hebben over hun vakgebied o.a. waardoor je echt eens iets nieuws krijgt.

Heb neit de illusie dat een Van Gaal (of Baudet for that matter) echt iets nieuws gaat laten zien.

nummer2

• 447 messages
  • 29 votes

Van Gaal zou ik boven iemand als Baudet en andere identiteitspolitici verkiezen omdat we van Van Gaals voorkeuren vwb kunst, cultuur, inspiratie, drijfveren etc vrijwel niks weten. Althans, ik niet. Ik denk dat hij nog wel eens zou kunnen verrassen.

Tenzij het een suffe aflevering over inspirerende sporthelden, winnaarsmentaliteit etc gaat worden. Dan haak ik meteen af.

Bij beroepsgroepen als psychiaters heb ik altijd het idee dat ze erg goed zijn in het analyseren en het overbrengen van de inhoud van de fragmenten, terwijl meer 'harde' wetenschappers als Ionica Smeets een afschuwelijk afstandelijk verhaal afsteken.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Hans Dagelet lijkt me wel interessant

Sympathieke vent ook

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Internetpionier Marleen Stikker is op zondag 12 augustus de derde gast in het 31e seizoen van VPRO Zomergasten. Stikker is directeur van Waag, Technology & Society; het instituut voor kunst, wetenschap en techniek. Marleen Stikker (Groningen, 1962) is internetpionier en directeur van Waag, Technology & Society; het instituut voor kunst, wetenschap en techniek. Haar hele carrière opereert ze al in de voorhoede van nieuwe media en probeert ze de achterkant van technologie te tonen. Job Cohen doopte haar tijdens zijn burgemeesterschap in Amsterdam tot ‘de moeder van de creatieve industrie’.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Ken haar niet, maar klinkt zeker interessant.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Tot nog toe wel de meest interessante gast me dunkt.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Pieter Waterdrinker

Goede keuze, lijkt me erg interessant.

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

kos wrote:

Nummer 2 van een eenmanspartij is echt veel te onbelangrijk voor dit format.

hahahaha...je hebt natuurlijk gelijk. Foutje van mij. Maar ik zou Fleur Agema nog wel uitzitten, die kwam goed tot haar recht in dat programma met Jeroen Pauw (vijf jaar later met...ofzo). En dichter bij Geertje ga je niet komen, of hij mag de hele avond kattenfilmpjes uitzenden.

Donkerwoud

• 8661 messages
  • 3940 votes

trebremmit wrote:

Pieter Waterdrinker

Goede keuze, lijkt me erg interessant.

Ja, interessante vent. Vooralsnog de gast waar ik het meest naar uitkijk.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ja, interessante gast!

Hier ook nog even het promofilmpje:

Schrijver en Rusland-correspondent Pieter Waterdrinker is op zondag 19 augustus de vierde gast van het 31e seizoen van VPRO Zomergasten. Met zijn boek Tsjaikovskistraat 40 (2017), een 'autobiografische vertelling over Rusland', bestormde hij afgelopen winter de top tien van de CPNB bestseller lijst en werd hij genomineerd voor de Libris Literatuurprijs. Pieter Waterdrinker (Haarlem, 1961) is schrijver en Rusland-correspondent. Met zijn boek Tsjaikovskistraat 40 (2017), een 'autobiografische vertelling over Rusland', bestormde hij afgelopen winter de top tien van de CPNB bestseller lijst en werd hij genomineerd voor de Libris Literatuurprijs.

misterfool

• 339 messages
  • 730 votes

Interessante gast, inderdaad!

nummer2

• 447 messages
  • 29 votes

Hij is blijkbaar een liefhebber van Joseph Roth. Moet wel goed zitten dan.

trebremmit

• 3014 messages
  • 1465 votes

Nou, als ik het goed begrijp dan wordt Wiebes de volgende gast. Als dat waar is dan sla ik die avond maar over.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Als dit de politieke gast dan is, dan lijkt Van Gaal me de 'buikpijngast' toe.

de grunt

• 4336 messages
  • 1576 votes

Eric Wiebes gadverdamme

Je zal maar drie uur naar dat Calimero stemmetje moeten luisteren

Ebenezer Scrooge

• 2150 messages
  • 3092 votes

Lijkt wel een dood vogeltje.

En dat stemmetje inderdaad, afschuwelijk, brr...

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Drie uur van dit?

Alsjeblieft.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.