- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Zomergasten (+Wintergasten)
Zomergasten (+Wintergasten)
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik hoop dat ze online een samenvatting willen tonen met alleen de fragmenten.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Na iets over de dertig minuten weggezapt. Ze roept bij mij niet eens chagrijn op, maar met haar deugende gemeenplaatsen kan ik niet zoveel. Trump is gemeen. Moslims zijn net mensen.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
deugende gemeenplaatsen
Zeg niet dat je niet gewaarschuwd was 
Ik lees graag moeilijke boeken is mijn favoriete quote tot dusver 
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4511 votes
Ik heb net vijf minuten gekeken, en dat was genoeg. De Breij is verder niet zo interessant, maar ze kijkt erbij alsof ze een nieuw evangelie verkondigt en daar zelf heilig in gelooft.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Zeg niet dat je niet gewaarschuwd was 
Ik lees graag moeilijke boeken is mijn favoriete quote tot dusver
Ze schrijft ze nochtans niet, aldus deze recensie: Tzum | Recensie: Claudia de Breij - Neem een geit - Tzum
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Oh getver dat boek klinkt heeeeeel erg claudiadebreierig idd 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Even door het Trump-bash momentje heen vond ik het - schoorvoetend toegegeven - een prettig avondje. Heb ik wel vaker bij Zomergasten, dat gasten waar ik echt niet op zit te wachten juist interessant of op z'n minst kijkbaar zijn.
En dan geef ik gelijk maar toe dat ik nogsteeds moet gniffelen om Andre van Duins typetjes uit de jaren 90.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Het was echt, écht verschrikkelijk, stiekem nog erger dan ik had verwacht. Met als absolute dieptepunt het kwartier aan gemijmer of La Breij nu intro- dan wel extravert is. Wat nietszeggend gewauwel van twee dames met als baanbrekende conclusie: we zijn allemaal mensen.
Eén grote, schitterende ergernis. Daar kan ik wel een jaartje mee vooruit.
merijn82
-
- 1931 messages
- 460 votes
Haha nou ik ben na een half uur wel afgehaakt. Ik gaf Claudia nog het voordeel van de twijfel, maar hier kon ik echt helemaal niks mee.
Flavio
-
- 4893 messages
- 5225 votes
Ik begin nu toch wel benieuwd te worden, op een ramptoeristachtige manier.
Fillumon
-
- 2240 messages
- 0 votes
Geen hol aan inderdaad.....ik neem het programma altijd op en kijk al vooruitspoelend of er wat intetessants/leuks yuss er n zit.
Hoogtepunt :mijnheer Wijdbeens fragment.... 
Rick18
-
- 232 messages
- 5295 votes
Aflevering 6: Niveau vriendinnen keuvelen terwijl ze koffie leuten op een terrrasje. Het ging nog net niet over de nieuwe hond van de buurman. Ze leken het best leuk te hebben, het keek daarom ook nog wel aardig weg, maar met een goed interview had dit weinig te maken.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Elke dag maakt de VPRO een gast bekend voor de komende Zomergasten editie.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Ik lees dat er ook een gast komt waar Abbring buikpijn van krijgt, ben benieuwd. 
Ik zou trouwens Daniel Lohues wel eens als gast willen zien.
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
Was 2 of 3 jaar geleden nog een soort van interessante gast geweest, nu lijkt me het wel erg opportunistisch, en totaal geen boeiende gast meer.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
De beste gast was Pierre Janssen en daarna is het nooit meer zo goed geweest. Helaas was dat ook meteen de eerste uitzending. 
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Was 2 of 3 jaar geleden nog een soort van interessante gast geweest, nu lijkt me het wel erg opportunistisch, en totaal geen boeiende gast meer.
Uiteraard geen vraaggesprek over politiek.
Zijn culturele bagage is ontzagwekkend.
Al helemaal voor iemand van 35 jaar.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Goh ja, hij luistert wel eens klassieke muziek heb ik zelfs gehoord.
Het lijkt me overigens dat de VPRO het best aan zou durven, maar anderzijds denk ik dat het grootste deel van het publiek van Zomergasten niet persé zit te wachten op Baudet en daarnaast is de man al zoveel op televisie dat je je inderdaad moet afvragen wat zoiets nog toe gaat voegen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Uiteraard geen vraaggesprek over politiek.
Zijn culturele bagage is ontzagwekkend.
Al helemaal voor iemand van 35 jaar.
Hahahah! o ja, atonale muziek is barbaars en moet verboden worden was het toch?

de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
First they ignore you, then they laugh at you,
then they fight you, then you win.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Volgens mij wordt Van Gaal de volgende gast. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Bevalt de underdog positie een beetje?
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Goh ja, hij luistert wel eens klassieke muziek heb ik zelfs gehoord.
Het lijkt me overigens dat de VPRO het best aan zou durven, maar anderzijds denk ik dat het grootste deel van het publiek van Zomergasten niet persé zit te wachten op Baudet en daarnaast is de man al zoveel op televisie dat je je inderdaad moet afvragen wat zoiets nog toe gaat voegen.
En toch gaat het gebeuren. Het zal eerder aan de agenda van Baudet liggen dan of de VPRO hem wil. Maar misschien dat ze ons 'verrassen' met Theo Hiddema, Fleur Agema, Annabel Nanninga of Paul Cliteur.
Donkerwoud
-
- 8661 messages
- 3940 votes
Elke dag maakt de VPRO een gast bekend voor de komende Zomergasten editie.
(embed)
Een leuke zomergast. Een ietwat veilige keuze (i.i.g. geen polariserende figuur) maar ze heeft wat mij betreft genoeg cachet voor een avondvullend programma.
trebremmit
-
- 3014 messages
- 1465 votes
Van Gaal dus, daar kijk ik wel naar uit, dat kan wel eens een egotrip worden die zijn weerga niet kent, of het valt de andere kant op en we zien eens een andere kant van hem, hoe dan ook, dit is wel een aansprekende naam.