- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Zomergasten (+Wintergasten)
Zomergasten (+Wintergasten)
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Heeft ze parkinson dan??
Ja, en natuurlijk heeft ze ook professionele zorg (nodig). Maar ben ervan overtuigd dat de aandacht van haar zoon haar het meest lief is. Het zal altijd een combinatie moeten zijn. Maar als het enkel vanuit de overheid moet komen zou dat wel heel schrijnend zijn.
Overigens gaat Intouchables over particulire zorg. Dus valt het punt van de overheid niet te maken.
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Ik kan er niets over vinden.
Waar kan je niks over vinden? Parkinson?
Mijn schoonvader komt m bijns elke zaterdag tegen in de AH als hij boodschappen voor zijn moeder doet. Maken vaak een praatje (hij is altijd even vriendelijk). Daarom weet ik dat.
Maar verder ook beter dat dat uit de publiciteit blijft.
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
Wat irritant dat Rutte de hele tijd met 'u' wordt aangesproken. Heb slechts flarden van de vorige afleveringen kunnen zien, maar dat deed hij eerder niet, toch?
(maar aan de andere kant: beiden spreken elkaar met 'u' aan, merk ik nu)
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Ze hadden het even over meisjes maar Erdbrink pakt niet door 
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Oltmans vs Van Dis. Briljante journalistieke kift!
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Tot nog toe erg positief verrast. Gaat toch stukken dieper dan verwacht. Boeiende aflevering.
de grunt
-
- 4336 messages
- 1576 votes
Nooit het achterste van zijn tong laten zien, typisch Rutte
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
Xgogax heeft ook ingeschakeld, neem ik aan?
Michael Mann 
Flat Eric
-
- 6443 messages
- 1026 votes
Toch een beetje het idee dat de beste man via dit medium alvast campagne aan het voeren is.
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Nooit het achterste van zijn tong laten zien, typisch Rutte
Ik vind m anders erg open over ondermeer zijn familie achtergrond. Waar vind jij m terughoudend?
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
Waarom is het voor Zomergasten interessant om de vragen naar een samenwerking tussen de VVD en PVV? Wat onwaarschijnlijk irritant en jammer van de tijd...
(sowieso vind ik het misplaatst om met dat A4tje aan te komen zetten. Waarom altijd weer de PVV...)
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Waarom is het voor Zomergasten interessant om de vragen naar een samenwerking tussen de VVD en PVV? Wat onwaarschijnlijk irritant en jammer van de tijd...
Eens! Graag terug naar de persoon.
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
Wat is er zo bijzonder aan een persoon? Dat zijn nu net zaken die mij totaal niet interesseren, de persoon achter iemands functie. Liever hoor ik iemand over zijn vakgebied en ideeën.
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
Wat is er zo bijzonder aan een persoon? Dat zijn nu net zaken die mij totaal niet interesseren, de persoon achter iemands functie. Liever hoor ik iemand over zijn vakgebied en ideeën.
Rutte's persoonlijke ideeën over politiek, zo je wilt. Maar ouwehoeren over mogelijke samenwerkingen en andere wazige speculaties gaan daar niet over. Terugblikken op het Catshuis: prima. Dat kan je analyseren, en van daaruit geeft Rutte ook zijn visie op de verantwoordelijkheid van de politicus. Die speculatie gaat ook niet over ideeën....
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Dat is wat mij betreft onderdeel van de persoon, maar nu verzandt het in politiek geneuzel. Daar zijn sl genoeg andere programma's voor. Zijn achtergrond. Zijn visie op macht en op het politieke spel is wat deze avond interessant maakt (kan maken).
Daarnaast heeft de persoonhet tot de machtigste positie van het land geschop. Lijkt me daarom alleen al interessant m beter te keren kennen.
Bélon
-
- 1795 messages
- 0 votes
Die grijns van Bolkestein bij die cultuurdemo was geniaal 
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Wat is een cafetariamodel?
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Die grijns van Bolkestein bij die cultuurdemo was geniaal
Maar het is een bully natuurlijk.
Basto
-
- 11920 messages
- 7397 votes
Maar het is een bully natuurlijk.
Hij confronteert de menigte met het gegeven dat er soms pijnlijke keuzes gemaakt moeten worden. Maar daar wil men dan weer niet aan....
En zonder snelwegen wordt er minder verdient, dus is er ook minder geld voor cultuur.
Hoeveel belasting betaal jij eigenlijk? Het zijn nog altijd zij de (veel) geld verdienen die subsidies mogelijk maken.
mikey
-
- 28986 messages
- 5136 votes
Ja maar goed basto, ik ken je politieke voorkeur... je kent de mijne.
Het feit is dat hij de menigte zonodig een trap in de onderbuik moest geven
mjk87 (moderator films)
-
- 14514 messages
- 4510 votes
'VOC-prestaties'
De VOC is in ieder geval genoemd 
nummer2
-
- 447 messages
- 29 votes
En de individuele sportprestatie....
(snap het filmpje niet zo, zoiets kun je ook van de nummer 2 t/m 1000 van de wereld maken....)
Wel interessant dat Rutte het filmpje volledig anders duidt. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Ik kijk nu 10 minuten en neem mijn hoed af voor iedereen die dit drie uur kan uitzitten.