• 177.962 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.997 actors
  • 9.370.985 votes
Profile

Joan of Arcadia

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Ook ik vond het een zeer sterke aflevering! Waar ik bij de vorige aflevering al zei dat ie sterk was is deze nóg beter! 't Lijkt wel of ze alsmaar beter en beter worden,waardoor je je toch echt af gaat vragen wat die mensen in de VS bezielt heeft om deze serie na twee seizoenen al stop te zetten. Ik zou toch graag de enig echte reden wel eens willen weten!

Wat de aflevering betreft begon het allemaal zo mooi met dat etentje,maar toch word die avond totaal verpest door het ongeval met Judith (Ook een bijzonder knappe meid trouwens). Vond het wel iets wat in de serie past, zo'n situatie,maar om haar nou dood te laten gaan....

Ik vond die Judith juist ook weer zo'n personage dat weer wat extra's bracht bij het geheel wat toch al sterk bezet was. Maar juist zij bracht nog iets speciaals en vrolijks in de serie. Ook de situatie met Friedman,die zo'n heel toneelstuk uit zijn kop leert alleen maar om haar aandacht te krijgen,was leuk om te volgen. En ergens hoopte je gewoon dat ze voor die gozer zou vallen hoe raar dat ook zou zijn. Maar om haar dan zo uit de serie te schrijven.... Nogal een drastische maatregel niet dan?

Ook volgende week belooft weer veel goeds, wat de

kracht van de serie betreft dan,want ze gaan nu in op de situatie rond Kevin's ongeluk en de relatie met zijn vader nadien.

Btw: Hoop één ding dat deze serie wél in NL op dvd komt,want deze wil ik zeker wel hebben. Alleen verwacht ik dat het er niet van komt,omdat het maar twee seizoenen zijn. We zullen zien! Blijven hopen dan maar.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik hoop ook met heel mijn hart dat de serie op DVD komt, dat verdient deze serie!

Wat betreft Judith. Juist omdat het niet verwacht was, was het zo geweldig. Het zou cliché zijn geweest als ze later het ziekenhuis was uitgewaneld. Ik vind dit echt een geweldige plotwending. Bij GTST, om maar een voorbeeld te noemen, vind ik het juist weer tijd worden als er iemand dood gaat, de manier waarop is het geen wat mij fascinieert bij die serie. Bij deze serie vond ik het zó erg. Toen Joan histerisch begon te huilen (wat echt té knap was voor woorden, zo geweldig geacteerd, dat zie je de oude rotten in het vak nog niet doen) hield ik het net droog (zwak, maar ja ). Het bewijst hoe goed deze serie is. Judith en Friedman: De reactie van Judith was de laatste tijd al veranderd. Juist omdat ze geen romance kregen, maar alleen blikken hadden, nadachten over hun mogelijke toekomstige relatie, maakt de dood van Judith ook voor Friedman ongeloofelijk zwaar. Daarbij moest ook Adam weer iets doorstaan. Het was niet Judiths tijd in de serie, maar wat een ongelofelijk goede zet van de makers van de serie. Niet dat het iets uithaald, maar toch: geniaal.

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

ik ben het eens met jou hierboven.. ik houd 't eigenlijk vaak bij Joan of Arcadia met net droog, of net niet

Dat hysterisch huilen van joan was echt te machtig voor woorden..

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Teskuh..wat bedoel je met "jou hierboven" ? Ik weet niet of je het weet, maar sinds de nieuwe MM staan de nieuwste berichten bóvenaan!

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

sorry hoor

maar bij mij ni..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Teskuh..wat bedoel je met "jou hierboven" ? Ik weet niet of je het weet, maar sinds de nieuwe MM staan de nieuwste berichten bóvenaan!

Bij mij niet, hoor.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

nee bij mij ook niet maar dat kan je instellen

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

wat betrefd de aflevering helemaal toppie

ik vond het zeer goed en het dood gaan van judith op het moment dat joan kon longeleren vond ik mooi gedaan

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

stan wrote:

nee bij mij ook niet maar dat kan je instellen

Inderdaad, ik zag het bij "profiel" staan.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het einde was zo mooi met Joan die jongleerde, niet dom of cliché matig, maar perfect gedaan, met iedereen die je door de ballen heen zag. Prachtig! Ik wou dat deze serie niet stopte, maar dat kan je blijven zeggen.

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

bij het openen van dit topic had ik nooit gedacht dat het zo'n actief topic zou worden

maar goed de serie verdient het overigens wel om over van mening te wisselen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ach ja, voordat ik weer in herhaling val: Joan of Arcadia is gewoon een geweldige serie.

Ach who cares: HIJ VERDIEND HET NIET OM TE STOPPEN!!!!

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

Ik baal er echt van dat ik de laatste aflevering gemist heb! weet iemand een site waar ik een verslag kan vinden van de afgelopen afleveringen??

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vorige week was niet de laatste aflevering. Voor (engelse) samenvattingen check: TVtome

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

ik wil het wel uitleggen

loan krijgt weer een opdracht van god, maar ondertussen is het al; heel lang aan met haar en adam, dus vraagt adam haar mee uit. Judith hielp hem bij de voorbereidingen en liet Joan zo min mogelijk weten (al luktte dat niet). Joan en Judith hadden als opdracht om te leren jongleren maar Joan kon het niet zo goed. (de date) Joan had een hele leuke date, ondertussen werd ze nog gebeld door Judith die vroeg hoe het ging en ze vertelde dat ze naar een soort feest ging. Aan het einde van de date ging Joan naar huis en vertelde haar moeder dat er wat me Judith was

Joan ging dus naar het ziekenhuis en Judith wildde haar spreken (Judith was 7 keer met een mes gestoken).

Uiteindelijk hadden Judith en Joan een heel gesprek met hoe erg Judith er aan toe was maar joan zei dat het wel goed zat. Toen vroeg Judith aan joan of ze verband rolletjes wou pakken en Joan zei dat ze eindelijk kon jongleren

Maar Joan kon het nog niet helemaal door de spanning en Judith legtte Joan uit hoe ze het nou moest doen.

Uiteindelijk kon Joan Jongleren en toen Joan het eindelijk kon begon Judith langzaam weg te zakken en ging dood.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

maar tvtome legt de clu niet uit het spannentste vertellen ze niet

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

maar wat ik van me neef hoorde was dat: toen het 3e seizoen nog door zou gaan. Dat Joan in het 3e seizoen het tegen de duivel opnam, voor alle slechtte dingen die du duivel wou doen ofzo maaktte Joan weer goed

dat hoorde ik ik weet niet of het zo was

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Als dat zo is dan strijd dat volledig tegen de originaliteit van de serie. Goed tegen Kwaad? Dat is afgezaagd! Ik geloof er niets van...

Trouwens, na seizoen 2 zou het toch stoppen

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

ja dat is ook zo het is gestopt

maar anders hadden ze zo door gegaan ofzo in het 3e seizoen. ik kon het ook niet geloven

het is misschien ook wel helemaal niet waar

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kan zijn. Maar als dat het geval was dan hoop ik dat ze het einde van seizoen 2 geweldig wordt.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

ik heb bijna de hele serie op me comp nog 3 afleveringen

ik garandeer je het worden nog goede afleveringen

kijk ook wel uit totdat ik de laatste aflevering binnen heb

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ssst! Niets zeggen over de toekomstige (ookal was het te voorspellen dat het goede zouden worden).

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

nee ik zeg niks ik zeg alleen dat het nog de moeite waard is om te blijven kijken

(en Hilary en Haylie Duff komen in een paar afleveringen

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

Super bedankt voor het geweldige verslag! Mijn fout, het is was niet de laatste aflevering

ik ben nieuw hier, en ik weet niet hoe je rechtstreeks vanuit home naar dit forum komt. zou iemand dit mij kunnen uitleggen? ik doe het nu via google, maar er moet toch een kortere weg zijn?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

als je je inlogt is er zo een rijtje aan de linker kant van je die staat er altijd en in dat rijtje staat onderanderen: Home, FAQ en ook uiteraard forum

maar je vind hem vanzelf

en dan kan je tussen allerlei dingen kiezen

dit staat onder

Overigen > Tv en radio > Joan of Arcadia

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

En weer, harstikke bedankt!!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

haha is goed joh

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Je kan hem ook toevoegen aan je Updates, dan vind je hem sneller

Boven aan het eerste/laatste bericht op de pagina (verschilt of je de nieuwste berichten eerst hebt of neit) staat "toevoegen aan Mijn Updates") zodra je dat hebt gedaan kan je razendsnel bij forumtopics komen die jouw boeien

Updates - Mijn Topics

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

Bedankt!!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Afgelopen zondag keken er 516.000 mensen naar Joan of Arcadia. Afgelopen zondag waren op rtl 4 slechts 4 programma's beter bekeken. Hiermee stond het programma in de top 100 van week 31 op de 97ste plaats.

Ben benieuwd naar vanavond.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.