• 177.927 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.556 votes
Profile

Joan of Arcadia

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

ja dat kan ook

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

ff proberen

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Smileys werken niet

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Gister weer een goede aflevering, vooral het einde bij Judith's grafsteen was heel goed. Natuurlijk geen match voor die van drie weken geleden, maar toch aardig om te zien.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Hier zijn een paar redenen waarom Joan Of arcadia NIET kan stoppen

Mensen die de serie volgen en niks willen weten LEES HET NIET

Ten 1e In de laatste 2 afleveringen hoor je dat Joan is geslaagd voor haar test (waar het 1e en 2e seizoen over gaat) en dat ze klaar is voor belangrijkere zaken, je weet nooit wat voor zaken

Ten 2e In de laatste 2 afleveringen is er een rare gast die denkt dat hij beter is dan god en dat hij god te snel af is en in de laatste aflvering kom je erachter dat Joan tegen hem moet gaan strijden (wat het 3e seizoen had MOETEN zijn)

Ten 3e weet je niet hoe het verder gaat met Kevin
1e rede: hij is aangeslagen voor therepie en dat hij later misschien weer kan lopen
2e rede: hoe loopt het af met Lilly en hij

Ten 4e Komen Joan en Adam weer bij elkaar na wat er gebeurd is wat aan het einde gaat het weer steeds beter met ze

en zo zijn er nog wel een paar redenen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ze moesten toch een pm sturen als ze het wouden weten?

Nouja, maakt verder niet uit, ik ga het niet lezen. I love Joan of Arcadia, heerlijke serie.

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Aankomende zondag Hilary Duff in Joan of Arcadia...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb het helaas al 2 weken gemist.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Jaja, zeker een goede aflevering die van komende week

Na de aflevering met Hilary komen nog 3 afleveringen met Haylie Duff

wil jij Joan Helpen Misschien kan het nog ik heb gehoord dat een anderen tv channel het in amerika overneemd dat het zeg mar door verkocht wordt

sing this Thing:

http://www.petitiononline.com/sw34fr56/petition.html

Greetings Wouterus Progerius Wahaha Geintje

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Hoop dat het nog iets uithaalt,maar heel waarschijnlijk zal het toch geen invloed hebben op de tv makers/stations daar in de VS. Heb die petitie gezien (en ook mijn naam achtergelaten,je weet het maar nooit natuurlijk),maar zie er geen datum bij staan,dus het kan ook net zo goed een oude petitie zijn. Maar goed, we merken het vanzelf wel of de serie nog door zal gaan of niet. Hoop het in ieder geval van harte!

Is er iemand die weet of en wanneer de dvd in Nederland uitkomt? Ik zat er ook over te denken om hem via internet te bestellen... Heeft iemand dit al gedaan? Dan zou ik nl graag willen weten of er ook nederlandse ondertiteling opstaat... Ben er al een tijdje naar op zoek maar bij de cd-winkels weten ze nergens van... Echt zó jammer dat de serie stopt! Alvast dankjewel!!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik betwijfel of wij een DVD-box krijgen. Ik bedoel; de serie stopt omdat het te weinig succes had. Naar mijn ervaring betekent dit stoppen met filmen en ergens in een hoekje wegstoppen.

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Ik kan het blijven herhalen,maar doe het toch weer: Waarom is deze serie stopgezet......? De aflevering van gister was ook weer erg goed.

Heb eens op gezocht hoeveel afleveringen wij nog te zien krijgen bij ons en dat zijn er wel geteld 5.... Dus jongens en meisjes,nog 5 zondagen genieten van Joan en dan maar 'fingers crossed' dat ze uiteindelijk ook hier op dvd uitkomen,want vind het eerlijk gezegd een serie die dat zeker wel verdient heeft.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De serie verdient zoveel. Een DVD-Box met vele extra's. Nog minimaal 4 seizoenen. Het liefst met film. Miljoenen kijkers. Vele prijzen. Lof van alles en iedereen. En 99% bekendheid over de hele wereld.

Maar het zal nooit gebeuren. Nog vijf afleveringen. Het is gewoon té gek. Eindelijk een serie die geniaal is, doordacht en sterk. En hij moet weg voor de "simpele drama/soaps/humor". Zonde. Maar aan elke serie komt een eind. (Dit jaar nog, heeft Nederland afscheid moeten nemen van de successeries (ze hoorde wel bij de bovengenoemde groep, maar toch} Friends Baantjer en Sex and the City (die laatste serie heb ik alleen een paar afleveringen van gezien). En nu dus Joan of Arcadia. Wat zal de volgende zijn?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb gister pas de aflevering van afgelopen zondag gezien. Wat is het toch goed! Ookal vond ik Amber Tamblyn dit keer wat tegenvallen, als je ziet wat ze hiervoor allemaal heeft gedaan (toch, ze blijft verreweg de beste tiener actrice).

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

Aaahw nee toch! waarom moest Adam dan ook met bonnie naar bed gaan?! ze waren zo leuk samen...:(

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik vind het wel een leuke wending. Het legt het niveau van de serie weer hoger en het is dan ook een steen goede serie.

Ik vind het heel goed dat Adam er niet gewoon mee leeft, er zijn al genoeg series waarbij de jongen zich neerlegt dat hij geen sex krijgt met zijn vriendin. Nu heeft én Adam een originele zet gemaakt en konden we genieten van een knap staaltje acteerwerk

Valt dit eigenlijk nog onder spoiler? Het is al op tv geweest en is het dus gewoon pech voor diegene die de aflevering gemist hebben...

diabolito

• 1 messages
  • 2 votes

ik heb ook gezocht.. vnaaf weer joan tijd!!

Bij www.kelkoo.nl hebben ze joan 1e seizoen op dvd.. voor € 47.99

de site doet t niet zo goed met uitleg erbij maarjah misschien heeft die vandaag niet sown zin

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wat een prachtige aflevering. Niet extreem goed, maar wel erg leuk. Nu komt het einde té dichtbij!!! It's so not faire. En volgende week wordt vet spannend!

Weer een geweldige aflevering afgelopen zondag. Nog één te gaan en dan is het voor goed voorbij...

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Dit was het dan... Gister de laatste aflevering gezien. En vond het ook meteen weer een van de betere moet ik zeggen.

Vreemd dat ze deze serie hebben stop gezet,zeker op het punt waar de serie nu was. Er had nog makkelijk een derde seizoen aan gedraaid kunnen worden.

Helaas,helaas,helaas! Nu maar hopen dat ze wel zo vriendelijk zijn om deze serie op dvd te zetten en ook hier in Nederland uit te brengen....

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

TheRisingSun wrote:

Dit was het dan... Gister de laatste aflevering gezien. En vond het ook meteen weer een van de betere moet ik zeggen.

Vreemd dat ze deze serie hebben stop gezet,zeker op het punt waar de serie nu was. Er had nog makkelijk een derde seizoen aan gedraaid kunnen worden.

Helaas,helaas,helaas! Nu maar hopen dat ze wel zo vriendelijk zijn om deze serie op dvd te zetten en ook hier in Nederland uit te brengen....

Heeft met kijkcijfers te maken, in Nederland zou dit echt een topserie zijn, maar in Amerika is er gewoon geen groot publiek. Gisteren was het wel een goede aflevering en net nu het verhaal een beetje een andere kant op gaat stopt het.

Het is een open einde dus misschien in de toekomst....(maar dat is volgens mij nooit voor gekomen dat een tv serie stopt en dan een paar jaar later weer doorgaat)

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

open einde van de serie... wellicht gaan ze er laer nog eens mee verder... who knows!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Nu heb ik het even gehad met Amerika. Het is een geweldige serie gewoon, een goede aflevering met een cliffhanger daar zeg je 'U' tegen. Hoe kunnen ze (de makers) het doen om te stoppen met deze serie zonder een afloop te verzinnen? En hoe in hemelsnaam heeft Fox of ABC of wie dat dan ook uitzond het in hun hoofd gehaald om na deze aflevering te stoppen?

Sowieso zijn de vragen steeds diepzinniger, heftiger en belangrijker. Is er meer? Waarom ik? Dat soort dingen. En dan die gave van Helen...geweldig!!

Mocht ik ook genoeg geld hebben bouwen ik een eigen zender en ga ik verder met dezelfde Cast en Crew van Joan of Arcadia. Zal die m*t*f* leren.

Zondag keken er 441.000 mensen naar Joan of Arcadia.

Ik vind het ook echt super jammer dat de serie gaat stoppen inderdaad er komen steeds diepzinnigere vragen naar boven misschien dat ze daarom stoppen ze hebben zichzelfs denk ik klem geschreven...WAAROM DENKEN ZE DAN NIET EERST NA! wij gaan hier geloof ik nog 5 afleveringen zien en dan stopt het!nu maar hopen dat het op dvd uit komt hier in NL

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik moet je twee dingen meedelen.

In Nederland is het al gestopt.

Ze zijn gestopt omdat het in Amerika te weinig kijkers trok.

En als laatste een oproep: geen slechte woorden over de schrijvers of acteurs!!!

Eva_x_x

• 4 messages
  • 0 votes

Ik kwam vandaag pas tot de schokkende ondekking dat Joan of Arcadia is gestopt. Ik en mijn vriend(inn)en zijn van slag. Ik hoop echt dat het nog doorgaat want ik zit er echt midden in! Het is nu zo spannend. Is er geen mogelijkheid om de mensen van rtl 4 te benaderen om te laten zien hoe erg de mensen het hier vinden? Of zijn ze hier alleen gestopt omdat ze dat in Amerika ook zijn. Zijn de andere afleveringen eigelijk wel opgenomen of dat ook nog niet. Ik hoop echt dat het snel terug komt of op dvd!

Eva_x_x

• 4 messages
  • 0 votes

Oja ps. Ik heb echt geen zin om 5 jaar te wachten ofzo dus mensen die dit gestopt hebben VOLGENDEWEEK wil ik het gewoon weer zien

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.