- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Joan of Arcadia
Joan of Arcadia
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
Er zit ongeveer 20 uur tussen zijn bezoekjes (ben een nerd, weet ik
) dus we horen van hem zodirect, of hij laat niet meer van zich horen... 
Je hoort wel veel NEDERLANDERS dat zeggen, maar idd "I speak American"
het is "I speak English"
, zoek maar op
en dn nog, wOUTERTJE komt heus niet uit amerika
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
jaah het Columbian Consulte? zit bij mij in de straat jah
ik hoef toch niet alles te zegen van mijn adres !!!
Greetings
ik ben in nederland geboren maar mijn ouders naar amerika verhuisd voor mijn vaders werk
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
ik ken amber niet persoonlijk niet alleen van zien heb er wel ooid mee gepraat !!!!
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
zuh weet echt wel dat ik joan leuk vindt zuh zij ook ik ben anders dan joan maar zuh snapte het wel maar zuh draagt wel ongeveer de zelfde kleren aan joan verder is zuh eigelijk wel heel erg normaal
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Kunnen we even ophouden met het wel en wee van woutertje persoonlijk en het over deze serie gaan hebben, dank u.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Aaah, ik vermaakte me net zo goed. Ik lig echt dubbel... 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
het is "I speak English"
, zoek maar op
en dn nog, wOUTERTJE komt heus niet uit amerika
Ow serieus? Wist ik niet...Mijn tweede naam is sarcastisch by the way...
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
Oke het is een Grapje maar ik weet ecth wel dat amber niet op joan lijkt maar toch vindt ik haar ook leuk sorry dat ik dee laten wuh nu maar over joan praaten sorry !!! ik weet het ik kan slegt liegen
Http:www.woodway.tk
Nogmaals sorry
Bud I Speak English !!!! en heb toevalig wel Familie in amerika maar dan in TExas !!!! en dat van dat adres wist ik maar niet dat er een ambasade zat
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
Ow serieus? Wist ik niet...Mijn tweede naam is sarcastisch by the way...
Wist je dat eerste niet of dat 2e? 
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
oke wOUTERTJE, je excusses is geaccepteerd
, door mij in ieder geval, maar ik denk wel dat die 'stunt' slecht was voor je reputatie hier
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Are you kiddin' me? Ik zeg dat mijn tweede naam "sarcastisch"is en dan vraag je dat? Voor jou info: ik wist het allebei, ik was (go figure) sarcastisch..

Over de serie:....ik hoop dat er nog iets leuks gebeurt, want het blijft nou wel een beetje hetzelfde...qua relaties aan het eind van elke aflevering komt het weer goed tussen iedereen
[/quote] Neemt niet weg dat ik het nog steeds een geweldige serie vind!
alexis
-
- 381 messages
- 489 votes
wel knap hoor 4 pagina's lang het verhaal volhouden 
maar inderdaad jammer dat de serie stopt.
1e seizoen overladen met emmy's en na het tweede seizoen stopt dan zo'n serie. dat vind ik pas raar.
een netwerk moet een serie een kans geven om zich te ontwikkelen.. dat gebeurt helaas niet meer 
ps seizoen 2 draait al een maand of anderhalf op rtl4
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het waren te weinig kijkers...die brengen tenslotte het geld in het laatje (blijkbaar waren de Emmy's niet genoeg reclame voor de serie).
Misschien komt er een ander TV-Station die de serie overkoopt, maar dat lijkt me zéér onwaarschijnlijk.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Joan of Arcadia is één van de beste series ever!! Geweldig die aflevering van gister! 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
zeker weten die bitch fight haha 
was zeker een goede aflevering
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Beetje jammer dat ze Jeff Buckley onder de promo hebben gezet
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je bedoelt die van volgende week? Of wat? Ik begrijp je maar half..
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Mja, ik zag gisteren een spotje van deze serie..
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Ik vond de aflevering van gister een van de betere! Er werd aan elk lid van het gezin veel aandacht besteed. Echt een hele sterke aflevering deze.... Onbegrijpelijk dat deze serie er mee heeft moeten stoppen!
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
heb wel zin in de aflevering van vanavond 
hij wordt vet zielig
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Ik zit in ieder geval weer voor de buis! 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik heb nog geen reclame gezien. Weet iemand of er iets voor Joan of Arcadia veranderd volgende week met Talpa?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Jezus wat een aflevering. Ik moest bijna janken man. Het was zó goed gespeeld van Amber.

Teskuh17
-
- 456 messages
- 194 votes
Jezus wat een aflevering. Ik moest bijna janken man. Het was zó goed gespeeld van Amber.

ook
van mij.. Amber Tamblyn was gisteravond zeer goed (maar is eigenlijk altijd wel)..
Joan of Arcadia is een interessante serie, elke week kijk ik in het begin van n aflevering een beetje cynisch of deze komende aflevering wel weer zo goed wordt als de vorige, maar elke keer weer pakt de serie me toch weer.
Helaas dat de show na 2 seizoenen is gestop.. nog 14 afleveringen te gaan.. dus we kunnen nog even genieten.
Hopelijk zien we Amber Tamblyn nog s wat vaker terug in een goede speelfilm. *gaat Sisterhood of the Traveling pants maar 's bekijken*
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het is een van de beste series ooit gemaakt, en daar lieg ik geen woord van. Deze hoort in het rijtje van beste series ooit bekeken, maar helaas. Het mocht niet zo zijn. Kl*te eigenlijk, want de serie verdient het.
Maar dat is overbodig om te zeggen, ik ken niemand die de serie k*t vind.
Teskuh17
-
- 456 messages
- 194 votes
Het is een van de beste series ooit gemaakt, en daar lieg ik geen woord van. Deze hoort in het rijtje van beste series ooit bekeken, maar helaas. Het mocht niet zo zijn. Kl*te eigenlijk, want de serie verdient het.
Maar dat is overbodig om te zeggen, ik ken niemand die de serie k*t vind.
in Amerika had ie ook geen slechte kijkcijfers geloof ik, maar wel te weinig voor t tijdstip van de serie.. ik geloof dat t daar om 8 uur 's avonds op de buis kwam en dan is er veel concurrentie.. helaas.