• 177.954 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.914 votes
Profile

Joan of Arcadia

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

wat vinden jullie van deze serie?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik heb een aantal afleveringen gezien. Het is wel aardig, en wat is Amber Tamblyn een lust voor het oog. Er zitten wel grappige oneliners in.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Ik volg het al vanaf het begin en vind het een leuke serie. In het begin had ik zoiets van "ojee God en Amerikanen", maar het valt reuze mee. Eigenlijk de enige serie die ik volg op dit moment.

Had van mij trouwens wel iets eerder uitgezonden mogen worden. Doe dat Rozengeur en wodka geslijm maar om middernacht ofzo

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Kijk het iedere zondag en vind het absoluut een leuke serie. Sinds de eerste aflevering zijn de ontmoetingen met God wel iets 'luchtiger' geworden. In het begin ging het meer over de 'grotere' zaken die er gaande zijn,nu gaat het meer over Joan's wereldje. Niets mis mee,maar de serie wordt er iets simpeler door. Had van mij best in de wat zwaardere categorie mogen blijven. Blijft in ieder geval zeer aangenaam om te kijken,ondanks de iet wat late zendtijd,maar dat terzijde.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Inderdaad, maar in mijn ogen is een tiener (zeker Joan met al haar onhandigheid) niet echt geschikt om de "grotere zaken" van god op te lossen. Wereldvrede is voor Joan onmogelijk, ik bedoel, ze kneust een voet tijdens het wassen...wie lukt dat???

Wel jammer vind ik dat telkens als we met de vader te maken krijgen alles grauw word, net alsof hij in het kwade daglicht word gezet.

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Toch vind het gedeelte bij de politie wel een fijne afwisseling! Als de serie alléén over de perikelen rond Joan zou gaan,zou het denk ik een tikkeltje eentonig worden. Vandaar dat ik het wel prettig vind om de vader zo af en toe eens in 'actie' te zien.

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

joan is inderdaad lekker klungelig en grappig om naar te kijken. toch is de mix met god en naar highschool-gaande joan en luke wel een leuke vondst. vooral de akward-moments zijn een fijne afwisseling met de inderdaad wat darkside politievader en rolstoelrijdende kevin.

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Iemand enig idee bij de hoeveelste aflevering we zijn op tv? Neem aan dat na de laatste aflevering op tv het 1e seizoen ook wel op DVD zal uitkomen. In Amerika is het 1e seizoen al uit op DVD,maar hier duurt het neem ik aan nog wel even. Weet iemand toevallig al wanneer dat ongeveer zal zijn?

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

TheRisingSun wrote:

Iemand enig idee bij de hoeveelste aflevering we zijn op tv? Neem aan dat na de laatste aflevering op tv het 1e seizoen ook wel op DVD zal uitkomen. In Amerika is het 1e seizoen al uit op DVD,maar hier duurt het neem ik aan nog wel even. Weet iemand toevallig al wanneer dat ongeveer zal zijn?

zondag 15/5 was 17e episode "Do the Math" van de 22 episodes in totaal.

wanneer de dvd komt... geen idee

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Oke bedankt alexis!

humanity

• 1 messages
  • 0 votes

Ik vind deze serie echt helemaal top, ik kijk er elke keer weer naar uit. Ik vind vooral de acteurs geweldig. Eigenlijk zetten alle hoofdrolspelers hun rol geloofwaardig neer. Niet alleen de gezinsleden, maar ook de bijkarakters als Grace en Adam.....misschien een kwestie van smaak, maar wat mij betreft echt een aanrader!!

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ze willen deze serie na 2 seizoen beëindigen vanwege te lage kijkcijfers (waardoor er veel boze brieven werden geschreven). In Amerika stoppen de laatste tijd wel meer goede tv series doordat de concurrentie op bepaalde tijdstippen zeer groot is zie http://www.tvtome.com/features/new0405.shtml

Daardoor moest bijvoorbeeld ook Law&Order: Trial by Jury stoppen na 12 afleveringen terwijl het toch een goede serie is (was) en beter dan diverse Nederlandse tv series

Ik ben geen grote fan van Joan of Arcadia (geef mij maar iets zoals Early Edition) maar zo slecht is de serie niet

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Zou ik toch wel erg jammer vinden,mocht deze serie er na 2 seizoenen er al weer mee moeten stoppen. Maar ja, je weet als de kijkcijfers slecht zijn,de kans aanwezig is dat de serie stop wordt gezet. Is meen ik laatst hier in NL ook nog gebeurd met een programma op Veronica,dacht ik?!

Desalniettemin zou ik het zeer betreuren als ze in de VS stoppen met de serie.Mocht het toch gebeuren,hoop ik wel dat ze in NL de 2 seizoenen in ieder geval wel afronden!

Kyra

• 285 messages
  • 93 votes

Hè bah, stopt dat ook al. Ach, na het bericht dat Desperate Housewives stopt, kan dit er ook nog wel bij.

Ik heb JoA een aantal keer gezien, maar ik erger me aan het feit dat Mejuffrouw Tamblyn aan één stuk door jankt. Groot minpuntje. Verder is het redelijk humoristisch.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Kyra wrote:

Hè bah, stopt dat ook al. Ach, na het bericht dat Desperate Housewives stopt, kan dit er ook nog wel bij.

Heb DH nog nooit gezien, maar ik dacht dat het zo'n kijkcijfer kanon was in de VS?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

jassonn wrote:

(quote)

Heb DH nog nooit gezien, maar ik dacht dat het zo'n kijkcijfer kanon was in de VS?

May 23, 2005

ABC's 'Housewives' Finale Dras 30 Million!

(The Hollywood Reporter/Reuters)

More than 30 million devotees of Desperate Housewives" tuned in Sunday for the cliffhanger season finale of the white-hot ABC soap. "Housewives" closed out its stellar first season with an episode that ranks high among the most-watched programs of the season, pulling in an average of 30.3 million viewers and a 13.2 rating/31 share in the adults 18-49 demographic, according to preliminary estimates from Nielsen Media Research.

ABC's competitors didn't even try to steal any thunder from the "Housewives" finale. CBS served up repeats of CSI: Crime Scene Investigation" (11.5 million, 3.2/7) and [i]CSI: Miami (11 million, 3.7/9) from 9-11 p.m. NBC did the same with Crossing Jordan (4.9 million, 1.5/4) and Law & Order: Criminal Intent (7.8 million, 2.4/6), which swapped regular time slots.

Fox did so-so business with its 7-10 p.m. telecast of Star Wars Episode II: Attack of the Clones (8.5 million, 3.6/10). For the night, ABC dwarfed its Big Four network rivals with an average of 20.1 million viewers and 8.5/23 in the key demo

Ik hoorde ook al zoiets dat DH zou stoppen op Noordzee volgens mij, maar ik kan het nergens terugvinden

Volgens mij bedoelde ze dat Net5 ermee stopt tot september. DH is wel een leuke serie.

Trudy

• 1 messages
  • 0 votes

Een super goeie serie met inhoud!! Ik heb er zelf een forum over gemaakt: www.about-us.nl/joa druk bezocht.

Regan_Robbie24

• 586 messages
  • 635 votes

is er nog wat bekent over Joan of Arcadia? of ie op dvd is? en of Rocky Tardio (David Dorfman) in een van de komende series ervan zit?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Regan_Robbie24 wrote:

is er nog wat bekent over Joan of Arcadia? of ie op dvd is? en of Rocky Tardio (David Dorfman) in een van de komende series ervan zit?

'Joan' Canceled (external)

"CBS cancels 'Joan of Arcadia,' 'Judging Amy' -- The low-rated former hits get the ax, as does the Wednesday edition of '60 Minutes.'"

http://www.tv.com/tracking/viewer.html&ref_id=17466&tid=6158&ref_type=101

en DVD:

http://www.google.nl/search?sourceid=navclient&hl=nl&ie=UTF-8&rls=GGLD,GGLD:2005-22,GGLD:nl&q=joan+of+arcadia+dvd

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Ook lekker dat RTL 4. Laten ze zien wat er volgende week komt,is dat hetzelfde als waar je net naar heb zitten kijken. Dezelfde voorstukjes dus van de aflevering van gister. Erg handig RTL!

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Viel mij ook al op gister, naja blijft het in iedergeval een verassing

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Inderdaad, daarbij kwam dat vorige week óók geen trailer van de volgende aflevering kwam, dus nu weet ik al weer twee weken niet wat me te wachten staat

mikoz

• 11297 messages
  • 867 votes

Kijken mijn ouders altyd.

Zelf 1 x gezien , vind het een mooi en interrestant onderwerp , maar heb niet het geduld en de zin om het te volgen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Deze week wel een goede trailer, belooft alleen niets interessants...

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Hoeveel afleveringen krijgen we nog?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Geen idee, maar het stoppen is toch ook niet officieel

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Weet ik niet, maar seizoen 1 zal toch binnenkort wel aflopen?

alexis

• 381 messages
  • 489 votes

volgens mij is dit al seizoen twee wat ze uitzenden. rtl gaat moeiteloos door met de seizoenen, dit is ook zo met las vegas. in ieder geval veel beter dan nld 3 die een jaar tussen elk seizoen van de sopranos propt

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, we zitten al met het nieuwe schooljaar, nieuwe titeling, nieuwe mensen, nieuwe problemen, kortom nieuw seizoen.

jassonn

• 5303 messages
  • 3229 votes

Oke, dat had ik even niet meegekregen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.