• 177.953 movies
  • 12.204 shows
  • 33.972 seasons
  • 646.938 actors
  • 9.370.755 votes
Profile

Joan of Arcadia

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

Als het zo goed bekeken wordt, snap ik niet dat ze niet gewoon doorgaan met de serie.

maar ik ben ook heel benieuwd naar vanavond!!

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja maar dat zijn toch de mensen in Nederland? In Amerika is het slechter bekeken ten opzichtte van het aantal mensen in Amerika

Amerika heeft wel even meer inwoners dan nederland dus word dat aantal als heel weinig beschouwd, al is dat voor ons veel

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

ja klopt, maar ze hoeven het toch niet per sé in Amerika uit te zenden, ze kunnen het toch opnemen en dan in Europa uitzenden ofzo?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, laten we de Mol even opbellen en vragen of hij door wil gaan met de productie

Deze aflevering was echt goed. Wel minder dan vorige week, maar zeker sterk. Het laatste vond ik alleen een beetje hetzelfde als vorige week. Alleen was het nu Luke met zijn vlieger ipv Joan met haar ballen. Helen is echt een goede actrice en dat heeft ze deze keer weer laten zien.

Elke week komt het einde dichterbij, elke week wens je dat het niet stopt. Gister keken er slechts 381.000 mensen naar Joan of Arcadia. Ongelovelijk gewoon.

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ja, laten we de Mol even opbellen en vragen of hij door wil gaan met de productie

Deze aflevering was echt goed. Wel minder dan vorige week, maar zeker sterk. Het laatste vond ik alleen een beetje hetzelfde als vorige week. Alleen was het nu Luke met zijn vlieger ipv Joan met haar ballen. Helen is echt een goede actrice en dat heeft ze deze keer weer laten zien.

Elke week komt het einde dichterbij, elke week wens je dat het niet stopt. Gister keken er slechts 381.000 mensen naar Joan of Arcadia. Ongelovelijk gewoon.

aflevering gemist.. de lama's waren er op en ze hebben het gister gewonnen van Joan... Volgende week weer. Ga jij even telefonisch vergaderen met De Mol?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb hem al gebeld, maar hij vond het niet goed genoeg voor zijn producties.; de tune was te goed en het verhaal had te veel diepgang.

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Ik heb hem al gebeld, maar hij vond het niet goed genoeg voor zijn producties.; de tune was te goed en het verhaal had te veel diepgang.

zucht.. die man heeft er geen verstand van.

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

hoezo was de tune te goed??

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De tune van DJTiësto was niet geweldig.

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

huh? is de tune van joan of arcadia van DJTiësto??

nooit geweten...

TheRisingSun

• 1140 messages
  • 2261 votes

Je blijft het je afvragen en je kunt het zo vaak zeggen als je wil,maar welke idioot heeft deze GEWELDIGE serie stop gezet! Elke aflevering zit je helemaal in het verhaal en leef je mee met de personages. En ik zal hierin heus niet de enige zijn.

Ik kan alleen maar hopen dat de mensen ons qua dvd uitgave wel tegemoet willen komen en hem ook daadwerkelijk uitbrengen in Nederland!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Geezer wrote:

huh? is de tune van joan of arcadia van DJTiësto??

nooit geweten...

Aaargh!!! Wat ben je toch *****.

John de Mol - Talpa - De Wedstrijden - Mislukte Tune van Tiësto

Ik - Joan of Arcadia langer - bellen John de Mol - hij niet willen, de tune van Joan of Arcadia (gezongen door Joan Osbourne) was te goed.

*Zucht*

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

het slaat egt nergens op, dit hierboven

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Je moet het wel volgen

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

ja en dat snap ik dus niet

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

Angrod maakt gebruik van sarcasme..

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Laten we weer verder gaan met Joan of Arcadia

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

okee

ik vond in deze afleveringen de flashbacks heel erg goed gedaan. er was echt oog voor detail. de nieuwe sneakers van kevin, nutty professor op tv, en dan die beugel van luke!! wahaha. echt super!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

In mijn ogen had hij beter gekund. Maargoed, dat is dan weer de lat die je legt na vorige week.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb gister de aflevering gemist.

Life's not fair is it?

Teskuh17

• 456 messages
  • 194 votes

vond 't wel een leuke aflevering, maar echt waar.. niets kan op tegen die van 2 weken geleden

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Was er al bang voor, waarschijnlijk word het einde dan wel weer beter (it better be!)

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja de aflevering was minder dan die van 2 weken terug

Ik ga vandaag de laatste aflevering kijken

Ik ben benieuwd

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik heb nu het hele seizoen gezien (2e) ik denk niet dat het lag aan het te weinig kijkcijfers, ik denk eerder dat het ligt aan het gevoelige onderwerp 'god' voor veel mensen is het een heel gevoelig onderwerp en kan je er niet zomaar wat van maken.

Dat brengt me bij de laatste aflevering waar je veel te weten zal komen en waar je erachter komt dat Joan of Arcadia helemaal niet kan stoppen (al is dat wel gedaan ) er zijn nog zoveel vragen over alles, je weet niet hoe het af gaat lopen (bijv Joan en Adam (mensen die het seizoen helemaal gekeken hebben weten wat ik bedoel), Kevin en over wat god haar verteld heb de laatste aflevering. Dus het had wel GEMOETEN een 3e seizoen

De gene die willen weten waar ik het over heb en de rede willen weten waarom ik zeg dat het niet kan stoppen stuur dan even een prive bericht want anders ga ik voor de mensen hier verklappen hoe het af gaat lopen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Hebben we geen spoiler functie?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ja maar dan ben ik bang dat mensen het toch weer gaan lezen en dat ik hun plezier bederf om het te kijken

En ik ken de spoiler funktie hoor

Geezer

• 28 messages
  • 3 votes

en ik ken die spoiler functie niet, hoe doen jullie dat?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

dat kan ik niet laten zien want dan zie je het niet

Oké, je hebt het woordje spoiler dat zet je tussen twee haakjes, net als je doet met cursief, alleen zet je dan ipv i en /i spoiler en /spoiler, mocht het je niet lukken doe dan 'Nieuw bericht" en klik op het rode/witte uitroeptekentje.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

je zet tog gewoon je zin tussen [s p o i l e r] en [/ s p o i l e r ]

Het staat wijd uit elkaar want anders werd het ook egt een spoiler

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.