- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Joan of Arcadia
Joan of Arcadia
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Helaas hebben we nog geen nieuw gedaante van God gezien. Die oude vrouw bevalt me wel, maar die tiener jongen is zó'n verschrikkelijke betweter (ookal was hij dan de eerste die we ooit zagen), de schoonmaker vind ik een irritant stemmetje hebben, maar die Gothic/Punker vind ik ook wel gaaf. Dat (dikke) meisje mag ook wel terug komen...ookal weet ik niet meer zeker of dat gewoon iemand was of God..
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Er zijn nu al wel weer wat nieuwe gedaantes van God voorbij gekomen. Te weten de slotenmaker voor de kluisjes,al twijfel ik of die toch niet al eens eerder is langs gekomen,maar goed. En de blonde gast met lange haren,die net doet alsof ie gitaar kan spelen
.
Ik kijk al vanaf het begin en ik vind het een leuke serie blijven. De verhalen die elke aflevering voorbij komen zijn keer op keer boeiend en niet steeds op een persoon (Joan) gericht,maar ook de andere gezinsleden komen zo nu en dan aan bod. Erg verfrissende serie vind ik dit! Toppie!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, die wannabe gitaarspeler is me ook al opgevallen. Ik vind de serie ook steeds beter worden, maar die scènes tussen die Luke en Grace mogen wel iets beter geacteerd worden (Grace is goed, Luke is de schuldige). En ADAM!!
AAAARGH, kan je nóg irritanter zijn???
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Was weer een leuke aflevering gister! Ook aankomende zondag belooft het een boeiende te worden,na wat ik als voorstukjes al gezien heb. Joan krijgt ruzie met haar vriendin Judith. Ruzie omdat Judith Adam zoent! Ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
CAPIpsv
-
- 766 messages
- 628 votes
Kijk ik nooit naar, maar als ik er naar zou kijken, zou ik ernaar kijken naar het knappe personage wat erin speelt(JOAN)
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
31 mei 2005 18:30u
Joan of Arcadia stopt
In de Verenigde Staten heeft netwerk CBS besloten om te stoppen met de productie van de serie 'Joan of Arcadia'.
De serie trekt te weinig kijkers. Desondanks wordt CBS toch overladen met boze reacties van fans. In de serie verschijnt God in de gedaante van gewone mensen. De reeks kreeg lovende kritieken en sleepte zelfs een Emmy-nominatie in de wacht. In Nederland zendt RTL4 momenteel het eerste seizoen van 'Joan of Arcadia' uit. Gemiddeld trekt de serie ongeveer 600.000 kijkers.
Luister Wat jullie kunnen doen is naar de site gaan van CBS
http://www.cbs.com/primetime/joan_of_arcadia/diary/20050406.shtml
en klik onderaan op het feedback. zet daar in het engels dat de serie moet doorgaan ik heb er al 13 verstuurt doen NU voor het te laat is
TheRisingSun
-
- 1140 messages
- 2261 votes
Heb ook een berichtje gestuurd,maar of het wat uit zal halen..... Ik hoop het van harte,maar ben er bang voor.
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
Beste Joan of arcadia lovers
ik hou van haar . luister nep fan als zij huilt dan is ze heel lief
luister wie wil met mij een Clubje oprichten wuh zoeken zo veel mokelijk mensen om met zijn allen naar Het hooft kwartier te gaan van CBS
Die serie mag er gewoon niet Af
I love Amber!!!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
wOUTERTJE, dit komt misschien hard aan, maar de serie is in Amerika al een tijd gestopt.....CBS heeft het allang afgekapt en Amber Tamblyn geeft een interview deze week in de BO!
Dat clubje heeft dus weinig zin, ik betwijfel of je het meent, en wat "ik hou van haar" betekent, hopelijk denk je niet dat ze je vrouw word want ze is toch echt een fictief personage en Amber Tamblyn ken je dus niet. Je kent haar personage die ze speelt, haar uiterlijk maar niet haar ware IK je houd dus van het personage en niet van Amber.
Bovendien: CBS trekt zich niets aan van wat gestoorde Hollanders als duizenden fans al geprobeerd hebben het tegen te houden.
En hoe voelt dat nou om de les gelezen te worden door een 15 jarig snotaapje? 
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
wOUTERTJE ik mag hopen dat je het verschil tussen fictie en realiteit wel kent?
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
Waarom denken jullie kut eikels nou dat je alles bent ofzo waarom mag ik dat niet denken
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
Je mag het van mij wel denken, maar Joan bestaat niet echt dus het slaat eigenlijk nergens op, verder is het wel goed dat je de serie leuk vind, maar verliefd worden op een karakter gaat een beetje erg ver
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
luister misschien ken ik haar l ? wie zeg dat ik een nederlander ben?? ik ben een amerikaan ik woon in amerika mijn ouders zijn nederlanders geweest ik woon vlak bij haar in de buurt en jah ik ken haar maar niet egt persoonlijk!!!
kos
-
- 46687 messages
- 8844 votes
Leuk Woutertje, maar hou je effe in, gescheld is nergens voor nodig.
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
luister kijk hier is de amerikanen zijn er ook nog mee bezig dus ben echt niet de laatste persoon
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
WHAT???!!!!! Joan of Arcadia CANCELLED??!! NOOOOOOOOOOO... This show has been my all-time favorite show. For me, it has been the last vestige of Anything-Markedly-Religious, that is public, to have any real meaning in my life. Since the infiltration of the Religious Conservatives into politics, and the politicians' use and abuse of Christianity to further their own agendas, Joan of Arcadia has been my safe-house and has provided for me meaningful spiritual inspiration. Amberyou go, girl.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Kunnen mensen in Amerika ook zonnet ontvangen? 
Trouwens, als je Amber echt kent, waar woon je dan?
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
Kunnen mensen in Amerika ook zonnet ontvangen? 
Trouwens, als je Amber echt kent, waar woon je dan?
hahaha, dat van zonnet was me ook net opgevallen
, volgens mij verdraait wOUTERTJE de waarheid een beetje 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Naja, wOUTERTJE is niet helemaal te vertrouwen, of zijn illusie wereld is zo groot dat hij werkelijk denkt dat hij Amber kent. Oh nee, hij kent Joan. Duh! En dan mag hij ons uitschelden enz. Het slaat nergens op. Ik bedoel ik was ook verschrikkelijk boos dat Friends stopte, maar dan ga ik toch ook niet zeggen dat ik Rachel, Monica en de rest ken. WANT ZE BESTAAN NIET! Jezus, hé geef me even de melk door!
wOUTERTJE
-
- 18 messages
- 0 votes
uhm jaah ik zit nu in nederland mijn ouders hebben hier ook een huisje dus ik zit nu effuh hier !! ik ken twee talen nederlands en amerikaans
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vet! Maarre, hoe is Amber in het echt? En hoe vind zei het dat jij verliefd bent op de karakter?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
http://losangeles.citysearch.com/map?mode=geo&id=113772&map_lat=340647&map_lon=-1183737&fid=&cslink=
En hoe is de Columbian Consulte?
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
whahaha, lol, wOUTERTJE, geef nou maar gewoon toe dat je onzin hebt verteld 
aldert007
-
- 156 messages
- 277 votes
uhm jaah ik zit nu in nederland mijn ouders hebben hier ook een huisje dus ik zit nu effuh hier !! ik ken twee talen nederlands en amerikaans
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Er zit ongeveer 20 uur tussen zijn bezoekjes (ben een nerd, weet ik
) dus we horen van hem zodirect, of hij laat niet meer van zich horen... 
Je hoort wel veel NEDERLANDERS dat zeggen, maar idd "I speak American"
Overigens, ik vind het wel jammer dat de serie stopt, het is een van de beste series die ik ooit heb gezien. Vooral de gezinssituatie enzo..en het draait meer om het gezin dan om de klusjes van Joan (die de 2e hoofdrol vervullen).