- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Programma's op de Nederlandse televisie
Programma's op de Nederlandse televisie
gotti
-
- 14075 messages
- 5884 votes
Nogal chaotisch en dat gekut met die bordjes moet de volgende keer ook anders.
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Erg sloom ja. Bovendien vreemd dat bepaalde mensen de soundtrack van hun favoriete Europese film allertijden niet konden herkennen 
Quentin
-
- 10202 messages
- 8541 votes
Slecht gemaakte show. Sloom ook. Had het niet op de wijze van Popquiz-a-gogo gekund?
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Wat is Monique v/d Ven lelijk behandeld zeg. Neem een goede chirurg bij een face lift (waarom nodig overigens).
Het hele karakter van haar gezicht is ineens verdwenen (de mond vooral). Slechte adviseurs gehad zeker.
/me verwacht de Kalverliefdes in de pakketservice...
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Mee eens de echte Monique van de Ven kop is gewoon weg
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
Slecht gemaakte show. Sloom ook. Had het niet op de wijze van Popquiz-a-gogo gekund?
Ach ja, de NFF knulligheid. moet toch kunnen ? Ik zie veel slechtere dingen op de andere kanalen...
Azijnpissers hier. 
neo
-
- 15435 messages
- 10035 votes
Het tempo ala Briefkaart op de eerste rang was het dan wel niet, maar leuk vond ik het wel.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Azijnpissers hier

starbright boy (moderator films)
-
- 22403 messages
- 5070 votes
Vond het ook leuk (en inderdaad een beetje charmant knullig). Maar een filmvariant op Popquiz a go go zou ik zeer toejuichen, elke week graag.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Uiterst tegenvallend zelfs. En dan krijg je notabene Jack Nicholson als opdracht en kun je maar 7 films noemen. Daar hadden ze meer voordeel uit moeten/kunnen halen.
Nee, een Moviemeter team had deze mensen afgedroogd met 90 punten 
photospotter
-
- 1 messages
- 0 votes
ik denk dat ik het hier moet posten.... Ik kwam een hele uitdagende foto van Robert Jensen tegen!

Zelva
-
- 2188 messages
- 2702 votes
Het leven van een moderator is niet makkelijk.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
http://www.born4jobs.nl/2004/view.php?id=515&t=2
Misschien dat iemand hier er voor kan zorgen dat er eens wat fatsoenlijke films op tv komen
.
FisherKing
-
- 18696 messages
- 0 votes
een levendige belangstelling voor en kennis van (huidige commerciële) films
Tjsa, in iedere geval geen klassiekers...
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Nee zo'n soort job lijkt me echt geweldig maar wel bij een zender waar je ook nog iets in te brengen hebt. Dit lijkt me meer zoiets van : "Ga voor ons eens wat films binnenhalen van pak weg 2001 tot 2004 en het liefst wat spektakelfilms en high-school comedy's, maar vooral geen arthouse of klassiekers".
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Is er hier iemand die weleens naar 'Ramsey: Gedonder in de keuken' kijkt? Geweldig programma!!
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Ja is het enige programma wat ik deze dagen op de tv kijk. Alleen ik neem het wel altijd op want ik word gestoord van die SBS6 reclameblokken van 8 minuten.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik kijk het niet, maar een vriend van me is er helemaal aan verslaafd. Wat is het dan voor een programma?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
12-delig programma waarin 12 deelnemers vechten om een eigen restaurant die ze kunnen winnen, met uiteindelijk maar één winnaar. Hierbij moeten ze in teams samenwerken en onder gigantisch hoge druk zo goed mogelijk presteren met koken in het neprestaurant 'Hell's Kitchen'. Topkok Gordon Ramsey dient als drill instructeur en na elke aflevering wordt er ook een persoon uit het spel gestemd.
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Wie is jouw favoriet Rogier ? Ik ga voor Michael 
Maar ik denk dat Ralph gaat winnen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik heb helaas enkele afleveringen gemist, maar om je vraag te beantwoorden; ik kies ook voor Michael. De kans is denk ik ook groot dat Ralph gaat winnen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Wow, spannende aflevering vandaag! Naar mijn mening toch onterecht dat Andrew eruit is gestemd. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Ralph en begin steeds meer sympathie voor Jimmy te krijgen. Wat jij moviefreak#1?
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2839 votes
De enige programma's die ik nog kijk zijn Seinfield, Koefnoen en Spider-man 
moviefreak#1
-
- 14390 messages
- 25163 votes
Wow, spannende aflevering vandaag! Naar mijn mening toch onterecht dat Andrew eruit is gestemd. Ik begin me steeds meer te ergeren aan Ralph en begin steeds meer sympathie voor Jimmy te krijgen. Wat jij moviefreak#1?
Ik had het opgenomen maar mijn band was kapot gegaan dus heb het niet kunnen zien 
Nu word het toch echt tijd voor een DVD-recorder 
Anatolia
-
- 2666 messages
- 1511 votes
Spider-man 
Bedoel je dat nieuwe gedrocht op Net 5?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik had het opgenomen maar mijn band was kapot gegaan dus heb het niet kunnen zien
Erg jammer. Het was echt een toffe aflevering.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Wat een harde en spannende aflevering vandaag! Het wordt met de aflevering voor elke deelnemer steeds nauwer, dus hun eigen belangen beginnen steeds meer waarde te krijgen. Zelfs de deelnemers die overduidelijk maten zijn, stemmen hun maten er gewoon uit voor hun eigen hachie. Begrijpelijk natuurlijk, want uiteindelijk is het ieder voor zich.
Toen Jessica en Jimmy voor Ramsay stonden, deed Ramsey wel uitzonderlijk. Hij gaf de indruk dat hij Jessica's jas vroeg, maar uiteindelijk kon Jimmy het pand verlaten, met zeer uitzonderlijke complimenten van Ramsay. Jammer, ik was erg voor Jimmy.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heeft iemand vorige week vrijdag nog 'Oberon' gezien op Nederland 2 (of België Eén)? Dat is een programma waarin zestien kandidaten teruggaan in de tijd om de middeleeuwen na te spelen. Ik vond het op zich een aardig programma. Iemand anders een mening?