• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 648.279 actors
  • 9.381.110 votes
Profile

Lost

Frenetic

• 203 messages
  • 1425 votes

ik kon alles nog goed begrijpen, maar de eerste 2 seizoenen waren toch het best

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik heb het even old-fashion style gedaan zoals ik ooit ook begonnen ben met Lost. Gewoon kijken op Net5. Die reclames zijn eigenlijk best fijn, kan je even tot je laten komen what the fuck er aan de hand is.

Ik blijf die flash-sideways interessant vinden. Het blijft toch een stukje nodig character development. Jack's zoon mag dan niets toevoegen aan het grote verhaal van het eiland, maar het blijft een goede ondersteuning voor de persoon van Jack. Wie is zijn ex? Wat is er gebeurd met zijn vader? Waarom Berlijn? (iets in de trend van nare mannen en Duitsers?)

On island: Hurley blijft geweldig, echt de lijm die het zooitje ongeregeld bij elkaar houd. Hij zegt wat miljoenen mensen denken en bied alleen maar duidelijkheid. Het valt me ook op dat personages steeds vaker obvious questions stellen, ipv er maar dom van uitgaan dat alles onverklaarbaar is. Ik ben nog steeds completely lost met het Jacob en Flocke verhaal. Sayid en Claire behoren dus toe aan Flocke (overigens; Claire is echt freaky, en is haar dreigement voor Kate een conclusie voor het gebrek van de Austin naam bij de nummers?).

Hoe je het ook went of keert, of je het nou in HD kijkt op je laptop of in gruis op je oude tv-tje, Lost blijft het beste uurtje televisie van de week.

Edit: Net de promo voor 6x06 gezien. Nee, serieus, iemand geef die marketing lui een prijs ofzo!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Inderdaad altijd supervette promos.. Vaak kijk ik ze niet van tevoren. Maar altijd de moeite waard om later nog ff op te zoeken

Die van 6x06 wel gekeken, beloofd spannend te worden.

Als ik me niet vergis een Sayid aflevering.

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Ben ik de enige die het niet bij Sayid vond passen dat hij gaat smeken om niet gemarteld te worden?

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

ben ook weer begonnen en metteen na een lange afwezigheid van de serie compleet in de ban van Lost .

Kan iemand nog even dit beantwoorden want ik ben even kwijtwat er ook alweer met michael en walt is gebeurd...iemand?]

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Michael schoot Ana-Lucia en Libby neer en misleidde iedereen om er voor te zorgen dat hij en Walt van het eiland af konden komen. Hij kon echter niet leven met zijn daden en besloot terug te gaan met The Freigther, waar hij undercover werkte met Ben. Hij werd opgeblazen met de boot. Walt is nog steeds in de bewoonde wereld omdat Locke besloot hem niet mee te nemen.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

thanks

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Michael schoot Ana-Lucia en Libby neer en misleidde iedereen om er voor te zorgen dat hij en Walt van het eiland af konden komen. Hij kon echter niet leven met zijn daden en besloot terug te gaan met The Freigther, waar hij undercover werkte met Ben. Hij werd opgeblazen met de boot. Walt is nog steeds in de bewoonde wereld omdat Locke besloot hem niet mee te nemen.

Zouden Michael & Walt ook in dit seizoen nog terugkomen? Ana Lucia terug zou trouwens ook wel lachen zijn. Vond het jammer dat ze uitgeschreven werd nadat ze prive over de scheef ging in haar leven.

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Daarbij moet wel genoteerd worden dat Walt toch in contact was met het eiland door te verschijnen bij de Dharma-kuil terwijl hij instructies gaf aan Locke over het Freighter-volk. Daarbij vraag ik me eigenlijk af.. toen Locke van het eiland later afging zocht hij Walt op die hij vertelde: "Last I heard your dad was on a freighter near the island.. maar gezien Walt al wist over het Freighter volk aangezien hij Locke daarover inlichtte .. hoe kon hij dan niet weten dat zijn vader erop zat ? Is voor mij nog onverklaarbaar.. foutje ?

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:
(quote)

Zouden Michael & Walt ook in dit seizoen nog terugkomen? Ana Lucia terug zou trouwens ook wel lachen zijn. Vond het jammer dat ze uitgeschreven werd nadat ze prive over de scheef ging in haar leven.

Dat was het gerucht.. anders gerucht ging de ronde dat ze gewoon voor maar 1 seizoen getekend had..

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Michael komt zeker terug in seizoen 6, was er zelfs bij tijdens de premiere op hawaii.

Walt verwacht ik eigenlijk niet meer te zien.

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3473 votes

Net weer eens geprobeerd Lost te hervatten, een serie die ik tot en met seizoen drie erg boeiend vond maar daarna een beetje saai vond worden. Ik heb de eerste drie afleveringen van seizoen vijf afgespeeld, maar ik vind het echt nog steeds erg tegenvallen. Ik denk nog aan de eerste (twee/drie) seizoenen, die vol met spanning zaten, mysterieus waren en een beter verhaal hadden. De eerste drie afleveringen van s05 zijn saai, er gebeurt zoveel in zo'n korte tijd en er zijn zoveel overdreven dramatische scenes in een aflevering gestopt (afl. 3 bijvoorbeeld) dat ik als kijker niet echt heel erg opkijk van plotwendingen die eigenlijk best wel belangrijk kunnen zijn. Het tijdreizen maakt de structuur van het verhaal nog wat lastiger te volgen. Daarnaast vind ik de nieuwe lading acteurs niet erg boeiend - en ook veel te groot om je met een van de personages te kunnen identificeren - daar is te weinig tijd per personage voor. Daniel Faraday vind ik met name een ergerlijk personage, de acteur achter zijn personage maakt er een sport van zo zacht mogelijk te fluisteren in een scene.

De makers van Lost zijn wmb een beetje de weg kwijt in het vertellen van een verhaal.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Curly1985 wrote:
Michael komt zeker terug in seizoen 6, was er zelfs bij tijdens de premiere op hawaii.

Walt verwacht ik eigenlijk niet meer te zien.

Malcolm David Kelley is als een van de weinige idd nog niet teruggekeerd naar Hawaii om scenes voor Lost op te nemen. Zowel de producers als Kelley willen wel, maar er moet eerst een logische verklaring zijn voor het feit dat de acteur zo ongelovelijk gegroeid is sinds we hem laatst zagen in de flash-sideways zou het dus niet werken.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

tukkerstein wrote:

Net weer eens geprobeerd Lost te hervatten, een serie die ik tot en met seizoen drie erg boeiend vond maar daarna een beetje saai vond worden. Ik heb de eerste drie afleveringen van seizoen vijf afgespeeld, maar ik vind het echt nog steeds erg tegenvallen. Ik denk nog aan de eerste (twee/drie) seizoenen, die vol met spanning zaten, mysterieus waren en een beter verhaal hadden. De eerste drie afleveringen van s05 zijn saai, er gebeurt zoveel in zo'n korte tijd en er zijn zoveel overdreven dramatische scenes in een aflevering gestopt (afl. 3 bijvoorbeeld) dat ik als kijker niet echt heel erg opkijk van plotwendingen die eigenlijk best wel belangrijk kunnen zijn. Het tijdreizen maakt de structuur van het verhaal nog wat lastiger te volgen. Daarnaast vind ik de nieuwe lading acteurs niet erg boeiend - en ook veel te groot om je met een van de personages te kunnen identificeren - daar is te weinig tijd per personage voor. Daniel Faraday vind ik met name een ergerlijk personage, de acteur achter zijn personage maakt er een sport van zo zacht mogelijk te fluisteren in een scene.

De makers van Lost zijn wmb een beetje de weg kwijt in het vertellen van een verhaal.

Heb je seizoen 4 nou overgeslagen?

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

"Terry O'Quinn is "playing a guy who we're not going to see until the finale." (Eeeee!)"

Whaaaat .. ^^

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

cool!

er staan nog meer toffe scoops tussen

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

catdog wrote:
Daarbij moet wel genoteerd worden dat Walt toch in contact was met het eiland door te verschijnen bij de Dharma-kuil terwijl hij instructies gaf aan Locke over het Freighter-volk. Daarbij vraag ik me eigenlijk af.. toen Locke van het eiland later afging zocht hij Walt op die hij vertelde: "Last I heard your dad was on a freighter near the island.. maar gezien Walt al wist over het Freighter volk aangezien hij Locke daarover inlichtte .. hoe kon hij dan niet weten dat zijn vader erop zat ? Is voor mij nog onverklaarbaar.. foutje ?

Misschien een verschijning van Flocke.

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Lijkt me niet.. lijkt me dat Flocke enkel kan verschijnen in het lichaam van dode personen.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Er gaat nu dus iets terrible gebeuren in de temple, van de overgebleven 5 candidates (aangezien Locke al werd geschrapt) zijn Hurley en jack al safe dankzij Jacob, is Sawyer ergens onder de hoede van Flocke, is Sun safe bij Ilana en Jin minder safe bij Claire en Flocke. enkel Miles (geen candidate) en Sayid (waarsch ook binnenkort geschrapt verkeren dan nog in gevaar in de temple.
al hoop ik wel dat er daar geen slachting plaatsvind.
Ik vind Miles, de jap en Lennon wel sympathiek...

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3473 votes

Heb nu weer twee afleveringen gezien (seizoen 5 - afleveringen 4 en 5) en ik vind het eerlijk gezegd nu wel weer boeiend. Ben dus weer aardig van gedachten veranderd Vraag mij wel af bij dat tijdreizen of de personages niet dood zouden gaan doordat er bijvoorbeeld een grote steen of een paal - * (die er voor de tijdreis dus nog niet waren) precies op de plek zou staan waar eerst de personages stonden. Dat zou wat mooie gore kunnen opleveren.

En nee, ik heb seizoen 4 niet overgeslagen.

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

catdog wrote:
Lijkt me niet.. lijkt me dat Flocke enkel kan verschijnen in het lichaam van dode personen.

Misschien wel, misschien niet. De verschijning van dat jongetje met die bebloede armen leek mij een actie van Jacob. Misschien dat Flocke zulke dingen ook kan doen. Ik denk dat we het laatste van hun vermogen nog niet hebben gezien.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

@tukkerstein; nee, juist het omgekeerde gebeurd

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

hehe idd.. iets soortgelijks

Wilde nog ff zeggen dat de muziek in de laatste aflevering weer ronduit prachtig was. Vooral tijdens de scene met het pianoconcert.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Holy sh*t.

De aflevering begon wat saai, maar wat een ommekeer zeg. Hallelujah. Keemy die even terug is, Jin in de vrieskast. Nadia die met Sayid's broer (had hij een broer dan?) getrouwd is?

Onisland; Kate die Claire eindelijk vind en dus die death-thread risico loopt. Sun, Frank en Elena die er tegelijkertijd aankomen met een Smokey die flink huishoud. Die Dogen en die brilaap die eindelijk dood zijn (6 afleveringen, is dat een record voor nieuwe personages? ). Sayid die nu dus officieel even wacky is als een zingende Claire. En die box waar Ben Locke's pa uithaalde in seizoen 3 ofzo, is ook weer terug. En Kate die nu dus bij team Flocke zit. Het blijft ook een 'follow the leader' spel ook.

Serieus, het is moeilijk om meer suspense te hebben op een wekelijkse basis dat dit. Weer een toppertje. Mighty good.

Lost redux met de normale teasers en scoop.

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Dat was ook mijn reactie : Holy sh*t.

Geweldige ommekeer inderdaad.. had ik eerst verwacht een strijd te gaan zien tussen others en Flocke binnenin de tempel naarmate het seizoen eindigde is die gedachte gelijk weggevaagd.. smokey was hier op z'n best ! Ik begin hem te vrezen voor Kate.. één van mijn favoriete personages.. al is het wel duidelijk dat dit seizoen laat zien dat alle personages even sterk zijn doordat het soapgehalte (waardoor je al snel favorieten kreeg) er nu definitief uit lijkt te zijn. Het enige wat ik jammer vond is dat we 100% zeker helaas geen good ol' Claire en good ol' Sayid te zien krijgen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Waar ik nog het meest benieuwd naar ben: waarom gedraagt Ben zich niet (meer) evil? Hij is ook tot leven gewekt in de tempel - en heeft daarna veel extreme dingen gedaan - maar hij is altijd Jacob blijven volgen zonder tegenspraak.

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Ik denk dat dat zal zijn door het feit dat Ben gelijk onder de hoede van 'the others' is gebleven, terwijl Claire de invloed van Flocke over zich heeft gehad en ook die invloed van Flocke Sayid zo ver heeft gebracht om al zijn 'innocence' kwijt te raken.

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

Ik denk dat de fontein je niet per se "evil" maakt. Zoals Miles al zei, Sayid was 2 uur dood. Wie weet wat er in hem zit nu en hoeveel er nog van Sayid over is. Daarnaast, Claire is nooit in de fontein gegooid en die is nu ook kwaadaardig. Ik denk dat de infection niet veel met de fontein te maken heeft.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Weer een topaflevering! Sayid was lekker bezig..
Net ff geteld: Volgens mij 5 kills in 1 aflevering, locke neersteken natuurlijk niet meegerekend
Tof om Keamy weer te zien, geweldige scene. Vond ik echt een top personage.
Vond de aflevering erg spannend, had nog wel een shock moment verwacht op het eind maar die kwam niet.. jammer

Volgende week Dr. Linus

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.