• 178.536 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.941 actors
  • 9.381.094 votes
Profile

Lost

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Tsja, ik vond deze aflevering niet zo boeiend.

Ik miste Locke & Ben & Richard.
En Jack.. ik heb het wel een beetje gehad met Jack die er altijd wat stom tegenin gaat >.<

Daarnaast vond ik de hele aflevering niet echt boeiend, pas de laatste minuutjes was het echt weer leuk en verrassend.

En die Aldo(?), ik meende hem al te herkennen maar kon hem echt niet plaatsen! Toen ie dat vertelde van 3 jaar geleden dat hij daar bewaakte schoot het me weer te binnen.

Maar hey, ik weet zeker dat Lost echt wel weer met ongeëvenaarde afleveringen gaat komen. Toch?

Trouwens, het lijkt er op dat Claire dus wel dood is gegaan destijds toen dat huis ontplofte in Dharma ville? En nu is ze dus net als Sayid overgenomen door MiB. Het lijkt er ook op dat alleen Miles al besefte dat dit vreemd was, aangezien hij met doden kan praten. Destijds toen Claire in Dharma Ville weer 'beter' was zei ze ook zoiets van dat ze "little dizzy, but I am alive" was. Daarna zei Miles: "I would'nt be so sure of that" met zo'n vage blik Maar ach, time will tell

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Aankomende aflevering word een Locke aflevering

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Moet toegeven dat ik Claire in deze aflevering best mooi vond en stukken minder irritant.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Een Locke aflevering? Voor degene die de mythologie miste bij What Kate Does krijgen dus genoeg deze week. Be careful what you wish for.

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

Genoeg monster ook heb ik gehoord. Ik kan niet wachten op Alpert ze aflevering.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Een Locke aflevering. Dat betekent dat het niet mis kán gaan! En ik hoop idd ook op meer Richard! Ik kan niet wachten om meer over hem te weten te komen!

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

Die Jack - Kate - Sawyer liefdesdriehoek vind ik echt het zwakste gedeelte van LOST, was beetje teleurgesteld in aflv van vorige week dus.

Hopelijk snel wat meer actie.

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Ik mag die driehoek wel. geeft toch nog iets 'geloofwaardigs' aan de serie na al het onvoorstelbare.

JB.

• 149 messages
  • 293 votes

Beste aflevering van het seizoen!
Eindelijk weten we waarom onze helden op het eiland zijn. Ook de nummers worden meer duidelijk.
Wat ik mij wel afvroeg: Waarom stond Kate niet op de muur geschreven als eventuele opvolger van Jacob? Er stonden alleen mannen, maar dat lijkt mij toch een vreemde reden in deze tijd. Kate is wel stout geweest natuurlijk.
En wie was dat jongetje? Ik dacht aan Jacob.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Toffe aflevering!
Kate werd idd niet genoemd in die laatste scene.. Vreemd want Jacob heeft haar wel opgezocht in haar jeugd. Ook interessant dat er 1 keer Kwon staat, Jin of Sun dus..
En Locke/smokey wil dus van het eiland af? beetje raar..
De flash sideways vond ik weer niet boeiend.. Ben & Locke zijn nu collega's, Hurley is nu Locke zn baas. Het doet me niks..
Wel leuk om Helen en 'Mr. You can't walk about anything' weer te zien

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Sterke episode ! Vond het stuk in de grot tussen Locke en Sawyer echt heel vet en Richard die voor het eerst me toch eens een partij bang is.

Flash-sideways waren sterk.. met Helen natuurlijk er weer bij.. en fijn om Locke weer terug bij af te zien.. maar af en toe haalt het de vaart uit de aflevering.. komt omdat de flashbacks en forwards duidelijk naar iets groots toe leidden.. maar bij de flash-sideways blijft dit beetje uit . waardoor de grote spanning mist.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Michael Emerson was te gast bij Jimm Kimmel en de flash sideways kwamen ter sprake.
Zal snel ff een link posten, was wel interessant.

Vind dat een geweldige kerel! Als je hem alleen kent als Benjamin Linus dan denk je hoe kan zo iemand een gewoon sociaal leven hebben?
Tot dat je hem ziet in een interview, een hele vriendelijke man met heel veel humor.
Dan ben je een goede acteur!

Zou hem graag nog eens in een komedie-rol zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Geweldige aflevering zeg! Ik vind de flash sideways juist super. Geeft ieders rol weer een nieuwe dimensie.
Verder erg raar maar wel spannend met die namen en de grot.
Wat me trouwens ook op viel was dat de namen allemaal een cijfer hadden. Die cijfers komen weer uit op de winnende loterijnummers van Hurley als ik het zo zag.
Ben benieuwd of dit in elkaar loopt.

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Wel raar dat Kate's naam er niet bij stond.. en welke Kwon zal er bedoeld worden ? Eerst nam ik aan Jin. dat er geen vrouwen op dat ding stonden om één of andere reden . totdat ik de naam : Littleton doorgekrast zag staan.. dus dat kan t niet zijn. Zal Kate doodgaan en was dit al voorspeld om één of andere manier? En zullen Jin en Sun ooit herenigd worden ? Sinds Season 4 zijn ze al los van mekaar namelijk. Daniel Dae en Yunjin . zullen vast wel weer naar scénes met elkaar verlangen neem ik aan.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Gisteravond nog ff opnieuw gekeken en er vielen me nog een paar dingen op. Helen had het erover Locke zijn vader uit te nodigen voor de bruiloft. Zal die nu niet verantwoordelijk zijn voor Locke zn ongeluk? Waarom zit die nu dan in een rolstoel? Leven Sawyer zn ouders dan ook nog misschien?
En als het dan met iedereen zo voorspoedig gaat waarom is Kate dan nog wel voortvluchtig en Charlie nog steeds een junkie?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Misschien komt het omdat ik doodmoe was toen ik eindelijk aan de aflevering toe kwam gisteren, maar ik vond hem niet goed (wat ik wel vaker heb met Locke-centrics tot ik ze voor de 30ste keer heb gezien en ze een beetje kan waarderen). Alle "antwoorden" waren niets meer dan herhalingen wat in de voorgaande afleveringen al zo subtiel was gezegd. MIB zit vast op het eiland, iemand moet Jacob opvolgen, blabla, gaan we nog antwoorden krijgen of wat? Dan vond ik het off-island interessanter. Helen en Locke's pa die nog leven, maar Locke zit alsnog in de rolstoel, Rose en Hurley komen in zijn leven voor (Rose en hij hadden een gelijk soort gesprek als ooit op het eiland) en hij en Helen gaan nu dus wel trouwen. Het enige wat me echt dwars zit is dat er maar plaats is voor één Kwon en niet voor Kate, terwijl die toch ook door Jacob beïnvloed is. Wat me weer leid tot Curly's vraag waarom Kate nog steeds voortvluchtig is.
Jacob waarschuwde Kate om niet meer te stelen, daar heeft ze zich in geen enkel universum aan gehouden, en is daarom misschien geen kandidaat?
Ik hoop overigens echt dat Jin en Sun weer herenigd worden.

Roel Bogers

• 365 messages
  • 191 votes

De Locke-aflevering deze week was werkelijk fantastisch!

Lost als vanouds, geweldig! Verste aflevering van seizoen 6 so far, en een van de betere van de hele serie!

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

Wel lullig dan dat Kate de enige is die geen zondes mag begaan.

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Zojuist de episode herkeken.. vond ik het eerst een redelijk goede episode.. ben ik nu helemaal in de ban geraakt van de episode. Wat een heerlijke Locke-storytelling. Op de manier zoals Smokey zich presenteert kan je enkel maar van smullen. en het stuk in de grot was subilem. Vond ik de flash-sideways eerder wat de vaart eruit halen.. nu vind ik ze heerlijk om te zien. Fijn om een alternatieve optie van hun leven te zien. En dan het gesprek tussen Rose en Locke.. zeer emotioneel.. het raakte me en. het deed me terugdenken aan hun gesprek in "S.O.S." en dit gesprek geeft die oude episode gelijk een extra dimensie wat mij betreft.. Deze episode nomineer ik me alvast voor één van mijn favoriete LOST episodes.

Volgende episode kan ook alleen maar goed uitpakken.. Damon en Carlton hebben hem zelf geschreven en Jack Bender regiseerd m weer ! Verantwoordelijk voor o.a. "The Incident" en "Through the Looking Glass".

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

En word een Jack aflevering

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Ja hoor! Duidelijk betere aflevering dan de vorige! Nice!

Trouwens, in de grot zag ik Jarrah (Sayid) als 1 van de eersten geschreven staan. Maar die noemde MiB later niet of wel?

moviemike

• 1309 messages
  • 5775 votes

Ben eigenlijk vooral benieuwd hoe de flash sideways uiteindelijk zullen eindigen omdat ik begin te denken dat de grote ontknoping eerder daar zal liggen dan op het eiland. Het begint me meer en meer duidelijk te worden dat Jack en Co in een luguber afvallingsspel zijn terechtgekomen waarin ze slechts als een cijfer worden aanzien en volgens mij hebben ze dat lot op het eiland zelf niet in handen, maar ligt hun eindbestemming eerder in de echte wereld.

Asaharo

• 1042 messages
  • 624 votes

Na lang twijfelen toch maar naar de eerste aflevering van seizoen 6 gekeken. S5 was voor mij een zware opdoffer waardoor ik niet echt geboeid meer was naar de eigenlijke ontknoping. Maar het begin van seizoen 6 was zeer aangenaam. De flash sideways zijn een leuke en mysterieuze toevoeging tot het lost-universum. Charlie was zelfs weer even terug en ben dan ook benieuwd hoe het verder gaat verlopen.

Kan iemand mij trouwens even iets uitleggen? Wie of wat is nu eigenlijk Locke? Is dat beveiligingsmechanisme van het eiland een levend en denkend wezen ofwa zoals bvb jacob?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Is nog niet helemaal duidelijk maar smokey heeft in ieder geval de gedaante van Locke overgenomen. Vele denken dat smokey the man in black is, dus dan zou je kunnen stellen dat smokey ooit een levend persoon is geweest.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

@ moviemike

Ik denk ook zoiets.
Ik heb het idee dat de eiland-tijdlijn 'vernietigd' moet worden, omdat het daar misgaat en dat de flash-sideways-tijdlijn de tijdlijn is die voortgezet moet worden. Hoe dat dan allemaal precies in elkaar steekt, geen idee maar daar komen we dan nog wel achter.

Ik vond Lighthouse een interessante aflevering met een vreselijk enge psycho-Claire. Een van de betere Jack-centrics!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vond de aflevering niet super. Het verhaal werd er niet vlotter van en ik vind Jack afleveringen sowieso niet zo leuk. Gelukkig wel de aanwezigheid van Hurley. Blijft een mooi figuur. Het slot met Locke en Claire was wel prima.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Vond het een vette aflevering! Ongeveer gelijkwaardig aan de laatste..
De nieuwe claire is supervet! Het trutje van het eiland killed nu mensen met een bijl
Verder mooie dialogen tussen Jack & Hurley en een interessante scene in the lighthouse. Jammer dat Jack meteen de boel aan gort moest slaan, hadden ze niet ff een kwartiertje met dat ding kunnen spelen..? Ook de scene in de oude caves was tof.. nostalgie
Verders vond ik de flash sideways dit keer wel boeiend. Wie is de moeder van Jack zn zoon? Was dat gewoon zijn ex?

Wie komt er naar het eiland? Mijn gok: Widmore

Elineloves

• 24071 messages
  • 3631 votes

Ik heb gisteravond episode 4 gezien, leuk! Ja, ik blijf toch een 'Locke' fan. Sawyer was weer lekker op dreef, I love that man! Ben benieuwd naar de volgende! Can't wait.

moviemike

• 1309 messages
  • 5775 votes

jay73 wrote:
@ moviemike

Ik denk ook zoiets.
Ik heb het idee dat de eiland-tijdlijn 'vernietigd' moet worden, omdat het daar misgaat en dat de flash-sideways-tijdlijn de tijdlijn is die voortgezet moet worden. Hoe dat dan allemaal precies in elkaar steekt, geen idee maar daar komen we dan nog wel achter.

Dit seizoen gaat duidelijk vooral over lotsbestemming en over keuzes in het leven maken die al dan niet goed of slecht aflopen.
Dit seizoen speelt zich af in twee dimenties, waarvan de juiste dimentie volgens mij de meest realistische hoort te zijn (dus niet diegene op het eiland ). Wat als er een wereld naast de onze loopt, waarin wij nietsvermoedend ook ronddwalen. Een wondere, magische wereld waarin wij worden geleid en gestuurd tot wat we zijn en of onze keuzes nu goed of fout zijn, het blijven onze keuzes en leiden ons steeds onvermijdelijk naar hetzelfde punt!
Ik denk dat dit hetgene is dat de makers ons willen duidelijk maken en dus denk ik dat de allerlaatste aflevering van LOST er eentje gaat zijn waarin de scenes thuis als de scenes op het eiland elkaar zullen beeindigen tot hetzelfde eindpunt.

Ich bin Derrick

• 321 messages
  • 0 votes

Ik ben het helemaal kwijt.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.