Lost
Charmides
-
- 414 messages
- 1305 votes
Ik vind Lost wel vermakelijk. Je verveelt je er niet mee. Leuk en origineel verhaal bovendien. Ik verheug me op het nieuwe seizoen. Tot nu toe heb ik alles gekeken. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bijzonder coole en spannende 3e aflevering zeg! Het plot wordt beter en beter 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Vanavond! Ben benieuwd. *Hoopt op lots of Charlie* 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
De vrouw waar hij zo gek van was heeft vandaag wel een belangrijke rol 
Misschien vind je dat wat?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Stiekem was hij gek van mij!
Maar hm, finally. Vroeg me al af wanneer dat zou komen. Ach ja, ze is niet mijn type.. maar ik moet het er maar mee doen. Hoop meer op lots of Sayid dan, hehe. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Good for you, je Irakese martelaar komt genoeg voor dit keer 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Lekker maan! Ga hem meteen maar eens binnenhalen.
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
En ik maar braaf elke vrijdagavond afwachten op een nieuwe aflevering.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En terecht! Want wie wil dat nou niet? 2 reclameblokken en steeds banners in beeld van nieuwe programma's op de zender. Ik ben jaloers op je 
Ich bin Derrick
-
- 321 messages
- 0 votes
Haha.
Maar ik heb het nog lekker te goed! 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Stiekem was hij gek van mij!
Maar hm, finally. Vroeg me al af wanneer dat zou komen. Ach ja, ze is niet mijn type.. maar ik moet het er maar mee doen. Hoop meer op lots of Sayid dan, hehe.
zeker wel mijn type!
wat een mooie meid..
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Zie nu pas dat jij een man bent... dacht altijd een vrouw, oeps.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
auch... 
ik weet t, curly klinkt als..
is dat bij deze ook weer duidelijk 
catdog
-
- 1417 messages
- 2027 votes
Vond het een erg coole episode. Werd lekker rustig gebracht in tegenstelling tot Episode 1/2 .. lekker tempo en het brengt sfeer.
De kracht bij deze episode lag hem wat mij betreft in het uitdiepen van de personages. Prachtige momenten.. en voor mij is nu echt duidelijk hoe de onderlinge verhoudingen tussen de personages liggen. Het vertrouwen tussen Jack en Sayid. De liefde van Jack voor Kate. Kate die Sawyer niet los kan laten. Sawyer die met zijn verdriet zit, Jin die nog altijd wanhopig op zoek is naar Sun en in de flash-sideways natuurlijk Claire met haar zwangerschap. Deze episode benadrukte nog eens even extra hoeveel we haar gemist hebben. En daarom was het einde zo genieten. Bad-ass Claire !
Misschien dus neit een al te verheffende episode.. maar het doet wat mij betreft dus echt niets onder aan de vorige twee vanwege de geweldige uitdieping van de personages.. iets wat LOST na al het spektakel weer nodig had. Moeilijk om nog te verwoorden maar dit was voor mij een uitstekende episode.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Er is een hoop gezeik over de laatste aflevering. Veel noemen het een 'opvullertje'.
Verwachtingen voor het laatste seizoen liggen bij sommige denk ik een beetje hoog.
Ga hem over een uurtje zelf bekijken 
catdog
-
- 1417 messages
- 2027 votes
Zeker geen opvullertje.. dat lijkt misschien zo omdat er niet al teveel in gebeurd.. maar voor de karakters is deze episode van groot belang.. maar helaas wordt het uitdiepen van karakters niet altijd gewaardeerd. Kan.. maar dan maakt het deze episode zeker geen opvullertje.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vond het ook absoluut geen opvullertje. Sterker nog, toen ik eerder zei dat ik deze serie ingewikkeld vond, dan zijn het dit soort afleveringen dat ik bedoel; Ethan is in LA? Acties zijn parallel aan wat er op het eiland gebeurd? Wie was die gozer die Kate ooit al eens had ontmoet? Claire is overgenomen door het kwaad? En Sayid is next? Maar Claire is nooit doodgegaan, dus WTF?
Ik was erg blij om mijn favoriete blondine met het geweldige accent weer full on te zien. Heb d'r toch best gemist :K
Ik was ook erg onder de indruk van de scènes van Jack en Skate. Natuurlijk draait een Kate-centric vooral om gevoelens, dat is altijd zo geweest. Het enige wat me een beetje tegen stond was de loyaliteit van Kate aan Jin. Het boeide haar niets dat een van de mensen waarvan ze dacht dat hij dood was een van haar vriendinnen probeerde te vinden. Nee, ze wou alleen Sawyer achterna om vervolgens Claire te vinden. Tja, had ze maar bij Jin moeten blijven.
Holloway had zijn eerste gevoelige scene en er ging ook weer een figurant dood. Yep, dat zijn de top afleveringen.
Niet zo denderend als ik had verwacht misschien ook omdat er toch veel nieuwe vragen kwamen, ook van die mensen in de tempel en de herrijzing van Sayid een hele aflevering nodig had om uit te leggen én dat het einde zo'n beetje de enige hint was die we over 9 maanden beeldvrij kregen.. beetje jammer.
Edit: Net de promo gezien voor aflevering 4 Vertel me alsjeblieft niet dat Sawyer ook dood gaat en bij Team MIB komt!! Zijn dood moet echt in de finale komen ofzo, ik vind de rauwende, wereldhatende Sawyer veel te interessant.
SanderSander88
-
- 605 messages
- 0 votes
Ik vond het ook een beetje een tamme aflevering. Ik zit in het laatste seizoen niet te wachten op zware character development, al helemaal niet als het om Kate gaat. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2027 votes
Die persoon die Kate herkende was de persoon uit Season 3, Episode 7 die Room 23 bewaakte toen Sawyer, Kate en Alex Karl gingen bevrijden toen hij zo 'gehypnotiseerd' was door de rare beelden en het overtallige geluid.
catdog
-
- 1417 messages
- 2027 votes
Om trouwens even terug te komen over die cabin therorie . en dat het de MIB was die gevangen zat in die cabin enzo.. hoe kon hij dan buiten die cirkel treden iedere keer en slachtoffers eisen zoals bijv. Eko. ? Toch neit helemaal waterdicht deze theorie lijkt me.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Een rustige aflevering gericht op de personages.
Een aflevering als deze was natuurlijk te verwachten, elk seizoen heeft er wel meerdere. Niks mis mee maar ik snap dat sommige hiervan balen met nog maar 15 afleveringen te gaan. Ik vond hem wel leuk maar het overkoepelende verhaal stond even stil. Volgende week hopelijk weer een paar scenes Locke & Ben. 
Sawyer maakte de aflevering als je het mij vraagt. Top geacteerd door Josh Holloway. De eerste keer dat we sawyer zo zagen.
Wat de flash sideways betreft: Tja.. ik weet niet of ik dit nu echt tof vind.
We zagen claire die weeën kreeg, ze gaat de baby nog steeds Aaron noemen en Ethan was wederom haar doktor. (Er is geen eiland dus ethan heeft een normale baan.. toch?) Het gevoel dat het allemaal te verwaarlozen is is zeker aanwezig. Hoop dat het nut van de flash sideways snel duidelijk word.
Maak me zeker geen zorgen, dit seizoen gaat knallen! Niet elke aflevering van dit seizoen gaat mindblowing plot twists hebben. Er komen zeker nog afleveringen waarin ze zich richten op de personages en het verhaal even stil lijkt te staan.
Ik zie het als een soort waarschuwing van de schrijvers dat ook het laatste seizoen dit soort afleveringen gaat bevatten.
Ze hebben meerdere malen gezegd dat ze de personages belangrijker vinden dan de mythologie en dat is natuurlijk ook de kern van de hele serie.
Ik wacht af en zie het allemaal wel. 
SanderSander88
-
- 605 messages
- 0 votes
Om trouwens even terug te komen over die cabin therorie . en dat het de MIB was die gevangen zat in die cabin enzo.. hoe kon hij dan buiten die cirkel treden iedere keer en slachtoffers eisen zoals bijv. Eko. ? Toch neit helemaal waterdicht deze theorie lijkt me.
Geen idee, maar het monster zich te kunnen splitten. Dat hebben we al eerder gezien bij het hek van Dharmaville.
catdog
-
- 1417 messages
- 2027 votes
Dan had hij zich toch ook bij Bram kunnen opsplitten die een cirkel trok ? Toen moest hij ook 'improviseren'.
SanderSander88
-
- 605 messages
- 0 votes
Misschien was er maar 1 kop (het monster ze naam is Cerberus, een mythologisch wezen met 3 koppen, je weet wel, die hond in hel) gevangen gezet tussen het as. Het lijkt erop dat er sowieso verschillende plekken zijn waar het monster zich "schuil houd".
Roel Bogers
-
- 365 messages
- 191 votes
Cerebus werd ie genoemd ja. Houdt er rekening mee dat Cerebus in de mythologie de bewaker van de onderwereld genoemd werd. Esau/MiB - hoe je 'm ook wil noemen, is voor mij dus duidelijk de slechterik. Maar je weet het maar nooit met die writers.
En ik denk dat in de cabin gewoon Jacob zat.. Met de as om zichzelf te beschermen tegen Smokey.
Gave aflevering btw. Steeds meer antwoorden.
wu-tang
-
- 315 messages
- 464 votes
na 3 top seizoenen werd het toch rap minder , het 4de had gewoon het laatste seizoen moeten worden .
verder heb ik me hier toch 3 seizoenen kostelijk mee vermaakt