Lost
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het enige wat ik jammer vond is dat we 100% zeker helaas geen good ol' Claire en good ol' Sayid te zien krijgen.
Ja, hadden ze nu maar iets van een alternatief universum waar we alle personages zoals ze in het begin waren kunnen zien...hey wacht eens even!!
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Ja vette aflevering! Maar Dogen hoeft niet beslist dood te zijn. Hij kan wel net als Sayid weer tot leven komen, of 'claimed' door smokey.
Verder had ik soms het gevoel dat Sayid z'n accent vergat, en gewoon brits praatte 
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Oh ja, en Angrod_Pallanén, Sayid had idd al een broer. Was in een flashback een keer, dat Sayid de nek van een kip brak omdat z'n broertje dat niet kon ofzo 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Oh ja, nu je het zegt. Ha, dat is niet eens zo heel lang geleden idd. Stom!
timbo_
-
- 13116 messages
- 3871 votes
Vermoed dat Kate nog wel tot inkeer komt. En in welk kamp gaat Sawyer uiteindelijk belanden?
Volgende week mijn favoriete personage Dr. Linus.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Hier het lijstje met aflevering titels tot nu toe bekend plus wiens centric aflevering het gaat worden.
6.07 Dr. Linus - Benjamin Linus
6.08 Recon - Gerucht: Sawyer
6.09 Ab Aeterno - Richard Alpert
6.10 The package - Jin/Sun
6.11 Happily ever after - Desmond 
6.12 Everbody loves Hugo - Hurley
6.13 The last recruit - Gerucht: Jack
6.14 The candidate - ???
6.15 Acros the sea - Gerucht: Jacob/ Men in black
6.16 Series finale
6.17&18 Series finale
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Ja, het was al een tijdje bekend dat aflevering 9 geniaal gaat worden 
lilB
-
- 201 messages
- 39 votes
Inderdaad! Maar Richard Alpert.. hoe lang heb ik daar wel niet op gewacht xD
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Over aflevering vijftien: geen enkel van de hoofdrolspelers zal er in spelen, dat wordt mythologie waar je U tegen zegt
moviemike
-
- 1309 messages
- 5775 votes
Seizoen 6 begint stilaan het beste seizoen van de ganse reeks worden. Elke aflevering is een verademing, de sfeer uit de eerste seizoenen is helemaal terug en alle registers worden volledig opengetrokken. Wetende dat er, na jaren meegeleefd te hebben, binnen enkele maanden definitief afscheid zal moeten genomen worden en dat elke aflevering wel eens de laatste zou kunnen zijn van jouw favoriete personage maakt het allemaal nog hartverscheurender. Het laatste seizoen is ook zo donker, alsof er gevaar schuilt achter elke hoek en alsof de dood onvermijdelijk heerst tussen elke kier. De laatste scene van 'Sundown' is het mooiste voorbeeld hiervan, verontrustend en akelig maar toch zo gruwelijk mooi.
Het laatste seizoen van 'Lost' is er één van voortdurend afscheid nemen en hoewel het einde nog een tijdje duurt is het gemis nu al enorm...
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Cool! ik vermoed dat er nog wel een locke aflevering tussen zit.
Ik had eigenlijk ook nog wel een claire aflevering verwacht maar zit er waarschijnlijk niet meer in.
catdog
-
- 1417 messages
- 2027 votes
Claire was eigenlijk al geweest in de verhaallijn met Kate. En als je een nieuwe Jack-centric krijgt is de kans ook groot dat Claire daarin voorkomt aangezien hij er nu achter is gekomen dat het zijn zus is in die alternatieve-tijdlijn. (of tenminste bijna)
SanderSander88
-
- 605 messages
- 0 votes
Yes shit. Aflevering speelt zich 23 jaar na Christus af.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat was in reactie op SanderSander, die ik niet echt serieus kan nemen. 
Maar wat ik eerder zei is echt waar. Ben te lui om nu de link op te zoeken, maar het komt van dezelfde bron als waar ik eerder deze week een link van plaatste.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Zo. De eerste afleveringen van Seizoen 6 bekeken (ook ben ik nu seizoen 1 aan het herbekijken) en het is een verbetering tov Seizoen 5 maar blijft toch weer een minder seizoen tot nu toe.
Het laatste seizoen zou onthullend moeten zijn maar er komen alleen nog maar meer vragen bij. Voorspelbaar blijft het hier en daar ook wel zoals 'Locke' die het kamp van Claire binnenwandelt. Ook worden er bepaalde dingen gemakkelijk afgehandelt met als voorbeeld de Vuurtoren. Hoe komt het dat we die nooit hebben gezien? Simpel. Omdat we er niet naar zochten.
Wat verbeterd is is de humor. De aflevering waar Richard de struik uitwandelt en een praatje slaat met Sawyer en dan opeens 'Locke' hoort aankomen was hilarisch. Hurley doet het wederom ook weer vlot.
Maar toch vallen mij weer dingen tegen. Wanneer gaat er in godsnaam eens een belangrijk personage dood! Ik zit al vanaf seizoen 5 te wachten tot er iemand van de Magische 3 om het leven komt. Jack, Kate en Sawyer. Ow, dat Jack nu opeens een zoon heeft vond ik er ook weer wat over en is wederom de minste aflevering tot nog toe van 6. Doordat ik seizoen 1 nu ook aan het herbekijken ben is er omtrent deze aflevering iets opgevallen namelijk wat Jack zegt: Vader zijn is een harde klus. Soit, dat Sayid nog leeft is dan ook alweer belachelijk. Al heb ik er men twijfels bij of het echt wel Sayid is. Denk eerder Jacob.
Voorlopig is seizoen 6 een redelijk seizoen maar maakt de verwachtingen niet waar. Het komt nog altijd niet tot aan de tippen van de eerste 4 seizoenen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat van die vuurtoren was in ieders gedachte, daarom dat het werd afgehandeld door Jack die er naar vroeg. Meer dan dat moet je ook niet willen. Denk dat de makers dat er toch vooral mee willen zeggen. Sommige dingen moet je gewoon aannemen.
Jack's zoon was van grootst belang voor het personage zelf. Het sloeg gigantisch terug op seizoen 1 en Jack's relatie met zijn pa. Die waardering verschilt per persoon.
En wachten op de magische 3. Nouja, zowel Fox als Holloway hebben aangegeven het niet erg te zullen vinden als Jack en/of Sawyer dood gaan aan het einde. En als je aflevering 6 hebt gezien zal die laatste van de 3 ook niet zeker meer zijn. Ik denk dat je wens nog vervult kan worden.
Maar wat die dode hoofdpersonages betreft; ik ben nog weg van Juliet. En als je beseft dat Locke/Sayid en Claire niet meer de ouden zijn, mag je dat ook rekenen als sterfgevallen. Nee, ik ben blij als er nog mensen leven uitkomen.
SanderSander88
-
- 605 messages
- 0 votes
Dat was in reactie op SanderSander, die ik niet echt serieus kan nemen. 
Maar wat ik eerder zei is echt waar. Ben te lui om nu de link op te zoeken, maar het komt van dezelfde bron als waar ik eerder deze week een link van plaatste.
We zullen zien. 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Michael Giacchino heeft de oscar voor beste sound editing gewonnen voor de film up.
Druk mannetje: Lost, Up, Star trek in 1 jaar 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Welverdiend, ook een van de weinige Oscars waar ik echt blij om kan zijn. Zijn theme van seizoen 5 is machtig en de score van Up is gewoon hartverwarmend. Echt een topper.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
@ Angrod
Dat Julliet eindelijk vertrokken is was een grote opluchting. Mocht van mij al lang afgemaakt worden in seizoen 3.
Toch bedankt dat je men verwachtinger over aflevering 6 (die niet groot waren) nu toch wel hebt 'vergroot'. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
My pleasure, ook al hoop ik niet dat je op een rondslingerende Kate wacht, want dan zal je teleurgesteld worden. Ach, just wait and see. 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Lost producers is het weer gelukt; een interview vol kletsen zonder iets te zeggen.
Lindelof: over de flashsideways "People are saying [they] don't need these stories and all we can say is they're absolutely 100 percent necessary to tell the story of Lost, and hopefully by the end of the season it will be more obvious as to why,"
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ben toch wel erg benieuwd naar de flash sideways van benjamin linus.
Iemand die al van jongs af aan op het eiland was..
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Goeie aflevering!
Weer hangen de flash sideways (net als vorige week) haast parallel met wat er op het eiland gebeurt.
Ben die probeert het goede te doen ipv zijn honger naar macht achterna te gaan.
Hij laat zich niet manipuleren door Locke door wat Miles hem vertelde over Jacob. En in de flash sideways kiest hij voor Alex ipv directeur van de school worden.
Richard was tof deze aflevering en gaf een hoop info over hem zelf.
Het niet in staat zijn om zelfmoord te plegen was ook weer terug zoals we bij Jack & Michael zagen.
Tof einde met Hurley & Jack die weer aan kwamen lopen op het strand.
En natuurlijk Widmore 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wederom monumentale aflevering. Alleen al voor de personages zijn de flash-sideways belangrijk. Ben die voor Alex kiest is zo'n goed teken, misschien is er toch nog redemption voor hem? Ook al vreesde ik wel enigszins voor zijn leven deze aflevering (had beter moeten weten). Toen Jack en Hurley het strand op kwamen en iedereen blij was kwam de nostalgie weer naar boven.
@SanderSander88, ik heb een link en een quote dankzij Kristin's nieuwste Lost Redux.
Michael Emerson told us of episode 15: "It's set in a time and place that you will never have seen on a network series before. When was the last time you saw a network drama episode that none of the series regulars were in the episode?"