Lost
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Als niet-Lost-kijker weet ik niet uit welk seizoen het komt, maar ik meen dat in het 24-topic ook altijd spoilertekens gebruikt worden. Weet niet of daar vaste regels voor zijn eigenlijk.
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
supergaaf begin!!!!!
heb ademloos zitten kijken!!
timbo_
-
- 13116 messages
- 3869 votes
Even een vraagje uit een vorig seizoen.
De scéne waarin Locke zichzelf ophangt, hoe verliep die toch alweer eens?
Het was toch Benjamin die hem daarvan weerhield en hem vervolgens zelf ophing?
Niemand??
Tomson_
-
- 257 messages
- 3448 votes
Je hebt gelijk timbo, zo ging het inderdaad.
Zojuist de eerste 2 afleveringen gezien van seizoen 6. Ook ik heb weer ademloos zitten kijken.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3869 votes
Damn dacht het al maar dat is niet zo mooi want dan begrijp ik er niets meer van wat Michael Emerson dan bedoelde.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Seizoen 6 is het laatste.
catdog
-
- 1417 messages
- 2027 votes
Geweldige opener trouwens ! Al vat ik het nog niet helemaal.. vanwaar die twee gevolgen van het ontploffen van de bom ? Moeten we nou Jack en co in het vlietuig geloven of de survivors bij de Temple ? Wel ongelofelijk sterk.. zat er weer helemaal in.. al brand ik het volgende week toch wel eventjes snel op een dvd'tje voor ik ga kijken.. zit ik er toch meer in dan als ik het op de computer kijk.. maar nu kon ik simply niet meer wachten.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Even een vraagje uit een vorig seizoen.
De scéne waarin Locke zichzelf ophangt, hoe verliep die toch alweer eens?
Het was toch Benjamin die hem daarvan weerhield en hem vervolgens zelf ophing?
YouTube - Benjamin Linus new deception
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Wow,tering,wat een aflevering.
Smokie ging lekker los!
Paar vage dingen.
Sowieso natuurlijk dat de bom niet heeft gewerkt en het avontuur op het eiland gewoon verder gaat en dat de bom wel heeft gewerkt en dat ze landen,ik vat ff niet helemaal waarom we naar 2 verschillende versies zitten te kijken.
Ook vaag dat Christian niet op het vliegtuig was,terwijl hij er toch wel was bij het neerstorten,tenminste,ze kist was leeg,maar zelfs die kist is nu niet op het vliegtuig.
Ook vaag what's going on met Desmond,als de bom werkt zou hij nooit op het eiland komen dus kan die op het vliegtuig zitten,maar opeens is die weer weg.
Jammer ook dat Mr Eko niet ff voorbij kwam in het vliegtuig of op het vliegveld.
De opmerking van AJ,Flocke of hoe die ook heet(wanneer geven ze hem nou eens een naam) tegen Richard dat Richard niet meer in Chains zat was interesting,ken niet wachten op de flashback van Richard
Van de vroeger zo machtige slimme Ben lijkt niks meer over dan een hoopje wanhoop en onzekerheid,totaal niet de Ben die we ooit kenden.
Ook interesting,Ben was ooit een lief ventje,hij werd door Sayid neergeschoten,naar de tempel gebracht om in leven gehouden te worden,en toen opeens was die evil,zou hetzelfde gebeuren met Sayid nu,moeten we een andere Sayid verwachten,want de oude Sayid ging dan blijkbaar dood net als de oude Ben.
We weten nu waarom in het vorige seizoen die as om het hutje van Jacob heen lag,om Smokie tegen te houden.
De others deden het nu ook weer en zijn doodsbang,het gaat zeker los.
Ook apart was het eiland onder water te zien,indrukwekkend,en dat verklaart waarom The Black Rock midden op het eiland lag,bij het omhoog komen van het eiland dus.
Net als Ben lopen ook vroeger zulke sterke karakters als Jack en Sawyer er maar verloren en vol wanhoop bij.
Jammer dat we geen dubbele aflevering krijgen volgende week,ik zou elke week een heel seizoen willen kijken.
Het was allemaal weer vaag maar wel van een hoog niveau.
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Toch wel een aantal weken uitgekeken naar deze premiere van seizoen 6. Het valt me niet tegen, maar ook niet echt fantastisch naar mijn mening. Misschien iets te hoge verwachtingen.
Ik had eigenlijk gehoopt op 1 realiteit vanaf nu. Na vorig seizoen met het grootste deel van de cast in de hippietijd en de andere in onze tijd had ik wel genoeg van 2 tijdslijnen. Maar goed, dat is Lost natuurlijk. Er zijn altijd twee verhaallijnen.
Nu is er een alternatieve realiteit, wat ook de realiteit lijkt te worden, als we Juliet mogen geloven (hoe die dat dan weer weet is ook weer zo'n raadsel waar we nooit achter zullen komen).
Dus in de wereld waarin zij nu nog op het eiland zitten zullen ze wel iets moeten voorkomen om de alternatieve wereld waarin zij nu weer 'normaal' leven te redden.
Het karakter van Esau (monster/Locke) is wel spannend. Hij is echt wreed en vastberaden. Ben is al zijn macht/kennis kwijt, maakt hem erg kwetsbaar en eigenlijk heeft hij alleen verbaasd gekeken deze premiere. Wat hij wel goed doet. Sawyer is nu van Juliet verlost en kan weer lekker agressief en kwaad zijn, das goed nieuws. Jack lijkt in de alternatieve wereld waarin het vliegtuig gewoon landt toch af en toe te vermoeden dat iets niet klopt. Als enige van de Oceanic passagiers. Desmond die er ook zit en weer verdwijnt, vaag?
Al met al ben ik nog steeds ontzettend benieuwd naar de volgende afleveringen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3869 votes
Vind via de tv kijken toch wel een stuk fijner wacht lekker af tot komende vrijdag.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je kijkt hem liever met 3 reclameblokken? Wat is daar fijner aan? Ik kijk een aflevering van internet trouwens ook op de tv.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
Want ?
Die show gaat te lang door! Ik heb 2 seizoenen volgehouden, toen werd bekend dat er zeker nog 3 bijkwamen ben ik afgehaakt. Nu ik weet dat er eindelijk een einde aan komt kan ik het misschien weer gaan kijken. Ooit.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Twee entiteiten (goed/kwaad, God/de Duivel, Jakob/Esau, hoe je ze noemen wilt) zijn gestrand op een eiland, vervelen zich dood en willen naar huis. Ze kunnen elkaar niet uitstaan, maar elkaar ook niets aandoen. Dan zien ze een schip aan de horizon. Op dit schip maken ze kennis met een geketende Richard (een slaaf?). Het kwaad wilt hem zijn wil opleggen. Richard is echter een mens en dat betekent dat hij zijn eigen keuzes maakt. Dit is iets waar het goede heilig in gelooft.
Richard wordt - ontdaan van zijn ketens - het allereerste speelstuk van een kosmisch spelletje schaak. Gelukkig dienen zich in de loop der tijd nog nieuwe pionnen aan om oorlogje mee te voeren. Voor al deze mensen geldt precies dezelfde vraag: worden zij zonder tegenspartelen gecontroleerd door het kwaad of maken ze zelf goede keuzes?
Dit lijkt mij zo ongeveer de algemene premisse aan het worden. Grappig dat we na eerst flashbacks hadden en vervolgens flashforwards, nu een soort flashsideways naar een alternatieve dimensie krijgen voorgeschoteld. En hebben we nu misschien te maken met één dimensie waarin alles wordt opgelost (Jack fixt Locke's rug, Kate vindt haar roeping tijdens haar ontmoeting met Claire, de naïeve Hugo brengt Sawyer van het oplichterspad, etc.) en één dimensie waarin alles kaputt gaat? Met andere woorden: krijgen wij in seizoen 6 zowel de positieve als negatieve gevolgen van Jack's ultieme keuze uit de afsluiter van seizoen 5 te zien?
Leuk, leuk
. Ik had het bijna niet meer voor mogelijk gehouden, maar dit lijkt toch een bevredigend einde te worden.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
@ Amity,Na 2 seizoenen vond je al dat het te ver door ging. 
Mag ik vragen welke serie jij dan wel volgt? 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Volgens mij gaat het trouwens een feest worden om deze serie van het begin af aan opnieuw te kijken. Overal puzzelstukjes die op hun plaats vallen enzo.
Amity
-
- 1786 messages
- 147 votes
@Menace:
Tuurlijk! Ik kijk graag Dexter, TrueBlood, House, Fringe enz. Vond het gewoon zo vermoeiend dat je elke keer met zoveel vragen zit, en dan denk je dat er eindelijk iets gebeurt... maar dan heb je vervolgens meer vragen als eerst!
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
@Menace:
Tuurlijk! Ik kijk graag Dexter, TrueBlood, House, Fringe enz. Vond het gewoon zo vermoeiend dat je elke keer met zoveel vragen zit, en dan denk je dat er eindelijk iets gebeurt... maar dan heb je vervolgens meer vragen als eerst!
Tja,dat vind ik juist weer zo goed,al die vragen en mysteries,dat heeft geen andere serie zo goed als Lost,heerlijk juist.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
*kijkt gefixeerd naar het witte vakje om geen enkel ander bericht te zien*
Ik wacht al gvd uren voor die 720p versie. Ik geef op, dan maar in gewone kwaliteit. Ik wil hem vanavond zien!
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
bittorrent downloader? 
nog een uurtje en dan ga ik hem kijken!!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja.
Ik snap er niets van. Alle series heb ik binnen een half uur in 720p binnen, maar nee, de enige keer dat ik het ECHT verlang... Of iemand daarboven heeft een pest hekel aan me, of ik wordt beschermd tegen hersenbeschadiging van teveel nadenken 
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Hey Angrad,je wilt echt niet weten hoe vet die dubbele aflevering was. 
catdog
-
- 1417 messages
- 2027 votes
Heb hem vanochtend in normale kwaliteit gekeken.. omdat ik niet langer meer kon wachten had hem toen binnen 10 min. binnen.. heb ik vanmiddag even de 720p versie gedownload.. duurde hooguit 3 uurtjes.. zometeen weer even herkijken.. of ik er dan wat meer van snap.. want ik had aardig weer wat WTF momenten.
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Er is inmiddels ook al een versie in de omloop zonder logo van ABC er in. Wat een verschil. Stukken scherper en mooier, lijkt haast wel een blu-ray transfer. Helaas gaat het dan alleen om aflevering 2(aflevering 1 in die kwaliteit moet nog komen). Maar ik raad mensen aan om die te pindakazen(tip: WEB-HD).
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ga naar bed
lange dag, veel frustraties, dan maar morgen kijken
@menace2society: o wee als ik vannacht sterf en de premiere nooit te zien krijg, I will haunt you myself! 
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes

Moet je me wel komen haunten op woensdag,ken je aflevering 3 in ieder geval wel meekijken