Lost
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3631 votes
Haha, erg handig filmpje! Mijn geheugen is weer opgefrist.
Irritante stem wel.
Charlie dies, very sad. 
Very sad? Tranen met tuiten zul je bedoelen!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Very sad? Grote glimlach op mijn gezicht toen dat eindelijk gebeurde. Heb er meerdere seizoenen op gewacht.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik ook, vond vreselijk irritant en was blij dat na een jaar lang telkens denken dat hij dood zou gaan, hij ook echt dood ging. Bij de vorige kijkbeurt kreeg ik voor het eerst wat medelijden in 'Greatest Hits'.
Edit:
Waarom Obama populariteit kan verliezen
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ook al gelezen.. zal wel niet gebeuren hoop ik.. belangrijke avond voor ABC..
ik twitter hem wel ff dat die het uit zijn hoofd moet laten 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Gelukkig, ik was al bang dat niemand met echte invloed het zou doen 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Zal ik hem bedreigen met een aanslag van oceanic flight 815? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, helaas is hij al van Hawaii vertrokken..
Overigens, op Twitter kan je al je mening uiten met #NoStateofUnionFeb2
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
OBAMA BACKED DOWN!!!! Groundhog Day is OURS!!!!!!! (God Bless America)
Damon Lindelof op twitter 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
White House Press Secretary: “I don’t foresee a scenario in which the millions of people that hope to finally get some some conclusion in Lost are preempted by the President.”
Lang leve democratie
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Ik vond trouwens de eerste 3 seizoen leuker dan de seizoenen daarna. Komt denk ik door de mysteries zoals de hatch en de toen nog vage others. In 4 en 5 sloeg het imo toch wel een beetje door met al die bovennatuurlijke dingen. De typische eilandsfeer in de eerste paar seizoenen verdween een beetje.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
SanderSander88
-
- 605 messages
- 0 votes
Lees net een spoiler dat Jack op het eiland een magische spiegel gaat vinden waarin hij zijn verleden ziet. Auw. 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
mss ff waarschuwen dat het een spoiler is over seizoen 6 dude!
catdog
-
- 1417 messages
- 2026 votes
Vind t alleen beetje vaag klinken.. dat wel. weet niet of ik het moet geloven.. en sowieso omdat het zo vaag klinkt.. heeft dit (gelukkig) voor mij nog niets gespoiled.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Die lui hebben humor (grappige quotes
), maar het lijkt toch dat ze zich flink aan het indekken zijn. Noem me naïef, maar ik had toch gehoopt dat zich in de laatste aflevering met terugwerkende kracht een masterplan van de makers zou openbaren.
Nu is het misschien gewoon een blauwdrukje.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Mee eens, als ik geen antwoord krijg op wat het eiland nou voor een doel heeft word ik gek...
Er zullen vast en zeker een hoop mensen teleurgesteld worden dat kan haast niet anders.
Sommige stellen teveel vragen en zoeken te diep..
Ik hoef bijvoorbeeld geen antwoord op de vraag waarom het eiland door te tijd reist..
Wel wil ik weten wat de functie van het eiland is en een goede verklaring op waarom er zo geheimzinnig over gedaan moet worden..
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Ik zou het leuker vinden moest het een open einde worden. Zodat de kijker zelf een beeld mag scheppen over hoe het nu degelijk zit.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zolang het niet eindigt met ''het was 1 grote droom'' vind ik het best. Ik wil wel wat uitleg. Series die onbevredigend eindigen zijn kut. Lost hoeft niet elk detail te verklaren, maar de hoofdlijnen moeten wel sluitend zijn.
Tomson_
-
- 257 messages
- 3447 votes
Ik vind het ook het belangrijkste om te weten te komen wat het eiland nou precies is...
Verder vind ik het niet erg om te blijven zitten met een paar onopgeloste raadsels. Dat houdt het mysterie van Lost tenminste een beetje in stand als het afgelopen is.
Apollinisch
-
- 21299 messages
- 0 votes
Revolt
-
- 1385 messages
- 374 votes
Hoe goed is deze serie precies? Ik ben een groot fan van How I met your mother en Dexter, en vind series als Prison Break (cliche en hersenloos plot) en Heroes helemaal niets. Is deze dan wel aan te raden?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Als ik zeg dat de serie 9 Emmy's heeft gewonnen (en nog vele nominaties to boot) zegt dat dan iets? Nee? En als ik zeg dat de serie premiere 18,6 miljoen kijkers trok? Nee? Dat geen enkele critici in de gehele wereld het in zijn hoofd haald om Lost niet te includen in zijn Top 10 lijstjes? Nee? Dan weet ik het niet, behalve dat Lost een van de best geschreven actie/thriller/drama series ooit gemaakt is, met fantastische mysteries, geweldige personage ontwikkelingen en eindes waardoor je perplex een defribilator nodig hebt...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Als ik zeg dat de serie 9 Emmy's heeft gewonnen (en nog vele nominaties to boot) zegt dat dan iets? Nee? En als ik zeg dat de serie premiere 18,6 miljoen kijkers trok? Nee? Dat geen enkele critici in de gehele wereld het in zijn hoofd haald om Lost niet te includen in zijn Top 10 lijstjes? Nee? Dan weet ik het niet, behalve dat Lost een van de best geschreven actie/thriller/drama series ooit gemaakt is, met fantastische mysteries, geweldige personage ontwikkelingen en eindes waardoor je perplex een defribilator nodig hebt...
Emmy's willen niets zeggen, kijkersaantallen ook niet. Er kijkt 30 miljoen man naar Idol in Amerika, wordt het dan goed? Lost komt zeker niet in mijn top 10 voor. Ik heb het 10 afleveringen volgehouden, maar noch de plot noch de personages interesseerden me niet.
Je wacht enkel op de plottwists. Verder heeft de serie niets te bieden voor mij. Maar dat vind ik.
Snap wel waarom iedereen er zo mee wegloopt.
kos
-
- 46702 messages
- 8857 votes
Hate to say I told you so.
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lost is zeer vernieuwend, is erg spannend en geeft je een constante drang om de volgende aflevering ook maar even op te zetten nog. Soms is de serie wel verwarrend. Verwacht dus geen hapklare brok om op zaterdagnacht na het uitgaan nog even te kijken 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Emmy's willen niets zeggen, kijkersaantallen ook niet. Er kijkt 30 miljoen man naar Idol in Amerika, wordt het dan goed? Lost komt zeker niet in mijn top 10 voor. Ik heb het 10 afleveringen volgehouden, maar noch de plot noch de personages interesseerden me niet.
Mijn bericht was al berekend op de mogelijkheid dat niet iedereen geïnteresseerd raakt zodra er mensen, prijzen of critici bij komen kijken. Maar als je naar de '10 of the decade' lijstjes kijkt van series is elke hater nog bereid toe te geven dat het een top serie is.
Snap wel waarom iedereen er zo mee wegloopt.
Als je er zo naar kijkt, weet ik ook niet wat je verwacht van een serie. Het mysterieuze en het verlangen naar antwoorden maakt deze serie zo uniek. Maar ook de personages (waar ik in het begin ook niet weg van was, maar die gaandeweg wel diepte kregen), de muziek, de manier van vertellen. Wat mij betreft een van de beste series. Maar ook een waarvan je de pilot kan zien en dan al weet of het iets voor jou is of niet.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik geef een serie altijd wel iets meer kans dan alleen de pilot, en bij 24, Prison Break en meer van die soort series wacht je ook op antwoorden, zelfs in The X Files al, dus zo uniek is dat niet hoor.
Zoals ik al zei, ik snap wel waarom mensen het goed vinden, maar ik vind er niet zoveel aan en zou er erg vermoeid van raken als je na 5 seizoen nog weinig antwoorden had gekregen, maar misschien moet ik daar de hele serie eens voor kijken. Komt nog wel ooit.