• 178.488 movies
  • 12.239 shows
  • 34.025 seasons
  • 647.800 actors
  • 9.379.560 votes
Profile

Lost

catdog

• 1417 messages
  • 2026 votes

Seizoen 5 vond ik erg sterk met hier en daar wat missers in de vorm van "The Little Prince", "He's Our You" en "Some Like It Hoth", maar in de herziening op Blu-Ray merk ik toch op dat dit seizoen niet onderdoet aan de voorgaande. Ik denk dat het lag aan de onverwachte en rare twists dat we het soms niet altijd even konden waarderen. Gooi het eens de herziening en oordeel dan nog eens.. mijn mening is nu bijna helemaal bijgesteld !

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Och, ik en Asaharo hebben seizoen 5 op 1 dag bekeken en een paar dagen later nog eens bekeken. Dus hij heeft het al genoeg gezien

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Inmiddels begonnen met seizoen 3 en die begint toch wel weer erg sterk. Shitload aan nieuwe vragen en nog steeds geen antwoorden. Ook de wisselwerking tussen de survivors op het eiland en de survivors in de hydra werkt erg goed. Het wordt per episode bevreemdender en het grote geheel lijkt nog lang niet in zicht te zijn. Van het weekend ga ik weer vrolijk verder kijken met mijn vriendin.

Ook nog kudos naar de makers van Lost, wat blijft Lost er visueel mooi uitzien.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

prepare yourself voor de beste cliffhanger ooit aan het einde van dit seizoen. De 2e helft van het 3e seizoen is sowieso ijzersterk.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

De aflevering titels tot nu toe bekend:
(heb t maar ff tussen spoiler haakjes gezet)

1&2 LA X
3 What kate does
4 The substitute
5 Lighthouse
6 Sundown
7 Dr. Linus
8 Recon
9 Ab Aeterno
10
11
12
13
14
15
16 series finale part 1
17&18 series finale part 2&3

timbo_

• 13116 messages
  • 3865 votes

Zeer goed Lost nieuws. Vanaf 5 februari is laatste seizoen Lost al op NET5 te zien. Drie dagen later dan in Amerika.

Timbo’s Filmblog - filmmad.wordpress.com

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, nu zal ik zowaar weer eens televisie kijken... de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Inderdaad erg netjes. Maar ik kan 3 dagen ook niet wachten haha, dus dat wordt toch via internet weer...

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

erg netjes van net 5, maar ik kan idd ook niet wachten..

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Wauw, dus aflevering 1 in Amerika verschijnt, en dan 3 dagen later is ie al bij ons! Hulde inderdaad

Tomson_

• 257 messages
  • 3447 votes

Hmm, niks nieuws in deze trailer. Allemaal oude beelden.

Wel fijn dat net5 het al zo snel uitzend maar 3 dagen wachten zal toch moeilijk worden Waarschijnlijk wordt het weer via internet kijken!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

stem van widmore in de trailer of niet?

wel een toffe trailer, veel seizoen 1 beelden..

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Oei oei oei... Het eerste deel van de trailer was zo oversentimenteel. Het laatste deel was een chaotisch beeld van de afgelopen 5 seizoenen. Ik denk dan ook niet dat dit de trailer is van seizoen 6. Op het einde komt de zin: The Beginning of the End. Dat is de openingsaflevering van Seizoen 4 dacht ik.

En inderdaad de stem van Widmore.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

De trailer heeft het over February 2, de dag waarop het einde begint. (dus is het niet seizoen 5) Ook zie je Juliet weg gesleurd worden dus ook niet seizoen 4. Lijkt me logisch dat ze seizoen 6 bedoelen.
En dat er geen nieuwe beelden zouden komen was al bekend. Maakt wat mij betreft niet uit. Ik hou wel van dat sentimele gedoe De trailer zorgt er in elk geval voor dat ik vanavond begin aan de rewatch van seizoen 5.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

Juliet wordt toch meegesleurd in seizoen 5?

Tomson_

• 257 messages
  • 3447 votes

In de finale van seizoen 5 dacht ik ja.

De trailer is ook te vinden op de officiele Lost site van ABC, wel degelijk de trailer van seizoen 6 dus.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

ja.. ofterwel.. dit kan dan geen trailer zijn van voorgaande seizoenen als er beelden van de allerlaatste aflevering in zitten.

Maar volgens mij lees je maar half: er komen sowieso geen nieuwe beelden in de trailers van seizoen 6...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Curly zegt wat ik bedoelde

Edit: Ik kijk momenteel 'Because You Left'. God wat verschrikkelijk saai. Misschien omdat het wat te snel is sinds de laatste keer dat ik 'm zag, misschien omdat mijn Lost-hype van de afgelopen maanden eindigde met seizoen 4 en ik daarna helemaal into Rome weer kwam, misschien omdat ik niet goed aandacht besteed, maar jezus, wat is dit een teleurstelling. Alles voelt zo verplicht aan, en al dat getimetravel wordt moeilijker naarmate je er over na gaat denken. M'n hoofd doet nu al weer pijn.

catdog

• 1417 messages
  • 2026 votes

Nog minder dan een maand en we kunnen éindelijk weer van start.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Bijna een einde aan het 9 maanden wachten.

Weet nog dat ik het wachten op seizoen 4 & 5 heeel lang vond duren.

Deze keer viel het allemaal wel mee. Vooral denk ik omdat ik weet dat het hierna ook echt afgelopen is..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind het ook goed geweest na dit seizoen. Het is erg boeiend en goed, maar het wordt steeds dieper en gecompliceerder. Tijd voor antwoorden en een mooie afsluiting.

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Antwoorden gaan er echt niet komen hoor, dat lijkt me duidelijk.

Heb eigenlijk ook helemaal geen zin meer in nog een seizoen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nee, ze sluiten een serie af zonder antwoorden. Geloof jij het?

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Ja, aangezien het onmogelijk is hier sluitende en logische antwoorden te geven. Blijft gewoon vaag hoor.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je vergeet alleen dat de makers al jaren naar een einde toewerken en het echt wel op een fijne manier af gaan sluiten. Met antwoorden dus. Ze hoeven niet elk detail te verantwoorden, maar niet dat ik na afloop van de laatste ep zo denk van ''Oke, nu snap ik er nog geen hol van''.

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Je vergeet alleen dat de makers al jaren naar een einde toewerken en het echt wel op een fijne manier af gaan sluiten. .

Ik denk dus dat dit nogal gaat tegenvallen. Het is echt allemaal niet zo ingenieus als het lijkt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

We zullen zien. Ik ken geen serie die zo diep gaat qua plot en wendingen als Lost.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Een recap van seizoen 1 tot 5:

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Hehe, erg nuttig want je ziet wel bijna het hele verhaal! En grappig dat cynisme van die stem

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.