• 178.522 movies
  • 12.249 shows
  • 34.035 seasons
  • 647.800 actors
  • 9.379.946 votes
Profile

Lost

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

24 en PB zijn totaal anders. Die gaan wel diep maar niet op de manier zoals Lost diep in het plot gaat.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ook goed om in het interview te lezen dat het laatste seizoen 'back to basics' gaat, naar het eerste seizoen dus. Niet dat het simpel wordt, maar meer dat het naar die manier van vertellen en dergelijke gaat. Ook staat er dat dit seizoen begrijpelijker en makkelijker is voor binnenkomers. Dat kan een minpunt zijn, maar óók een pluspunt, aangezien ik de afgelopen twee seizoenen toch wel erg overweldigd werd door alle dingen die er gebeurden. Bij seizoen 5 moest ik toch wel even mijn best doen om er weer in te komen namelijk. S

Btw, dit bedoel ik als losstaand van alles, seizoen 1 en 2 vond ik erg tof, omdat de serie alles toen nog niet uitlegde en er veel ontzettend boeiende onopgeloste mysteries waren, waarbij je eindeloos kon fantaseren over de vreemde dingen die er toen gebeurden..

Ik weet nog heel goed dat ik na het einde van seizoen 1, toen Wald door een 'other' werd gejat van de vlot van Michael, Sawyer en Jin, en de ontzettende vette shot waarbij Locke en Jack in de hatch keken me zo ontzettend hard in het gezicht geslagen voelde. Ik kon toen bijna niet slapen, ik dacht er dagenlang aan dat einde. Ik moést het tweede seizoen zien, die ik helaas toen thuis had laten liggen. Ik telde tijdens die vakantie echt de dagen af tot het moment dat ik weer thuis zou komen en het tweede seizoen zou kunnen kijken. Lost heeft dus nu al nostalgische waarde voor mij.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, het absolute einde van seizoen 1 was geniaal. Hele seizoen naar uit gekeken en plots zat het seizoen erop. Goddank liep ik achter en had ik seizoen 2 ook al klaar liggen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

The Oceanic Six wrote:

24 en PB zijn totaal anders. Die gaan wel diep maar niet op de manier zoals Lost diep in het plot gaat.

Voor mij niet. Spannende series die het hele seizoen naar een climax toe werken, seizoenen die je eigenlijk als 1 geheel moet zien. Prima en niets mis mee in het geval bij PB en 24 omdat die nog andere zaken bieden, maar Lost had dat bij mij niet. Misschien in de toekomst.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

24 is elk seizoen los van de volgende. PB had na seizoen 2 geen idee meer waar het over ging. Lost had dat in season 3 een beetje, maar heeft zich compleet hersteld. Het is één compleet verhaal, 6 seizoenen lang met een begin, een middenstuk, en een einde. Bij een kort verhaal wil je toch ook niet halverwege alle antwoorden hebben?

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Vaak zie je bij 'previously on lost' aan het begin van een aflevering fragmenten voorbij komen uit seizoen 1,2,3, enz om je geheugen weer op te frissen.
Zoals bij die aflevering van seizoen 5 waarin kate naar dat kind van sawyer gaat

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, inderdaad, omdat het allemaal één geheel is. Geen enkel seizoen kan zonder de ander en dat is bij 24 nou niet echt het geval. Behalve dat ze vol actie zitten en een groter mysterie hebben kan je ze gewoon niet vergelijken. PB en 24 blijven actie met politie, vluchten, terroristen enz. Lost is op een eiland met Volkswagen busjes en nucleaire bommen.

Kevin13

• 14947 messages
  • 0 votes

En ijsberen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Pff, gisteren seizoen 5 afgerond. Mijn Lost-herziening zit er nu dus officieel op. Ben al twee dagen seizoen 6 aan het overhypen. Man wat heb ik er zin in!

Iemand dit al gezien?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Haha, alles weer herkeken? Ik ga nadat seizoen 6 erop zit eens alles rustig herkijken. Dan komen alle details weer terug en wordt het weer 1 groot helder geheel.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, ik kwam voorheen nooit er aan toe om alles overnieuw te zien, voor het eerst gedaan en alles is een stuk duidelijker (vooral is duidelijk dat het een geniale serie is om je te verwarren). Vooral gedaan zodat wanneer er antwoorden worden gegeven in seizoen 6, ik ze ook herken

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Nog maar 2 weken! Iedereen nog spoilervrij?

Ik op wat milde spoilers na wel gelukkig en ga het zo houden.

lilB

• 201 messages
  • 39 votes

Niet te geloven, de tijd gaat dan ineens wel snel hoor!!

Ik denk dat ik het toch maar op de Nederlandse televisie ga volgen. Dat is maar 3 dagen later. En downloaden kan opzich wel, maar mijn laptop heeft niet veel geheugen meer over, en mijn externe schijf ook niet. En om nou die afleveringen weer te verwijderen is ook zo stom

kos

• 46702 messages
  • 8857 votes

2 weken nog maar... . Shit, da's al snel.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, en dan is het einde toch echt begonnen. Over 4 maanden hebben we allemaal het einde al gezien!

@Curly: Gelukkig wel. Ik houd mezelf graag up2date qua spoilers van Amerikaanse televisie, maar zodra ik het woord Lost zie klik ik hem snel weg. Het is me tot nu toe pas één keer niet gelukt spoilervrij te blijven, dat was voor de seizoen 5 finale en ik zo stom was om eerst het nieuws te checken voor ik de aflevering ging kijken, alleen om er achter te komen dat Juliet het loodje legt.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

dat is balen..

vorig jaar waren er een hoop trailers die ik allemaal wel meerdere keren heb bekeken.

Was zonde want ik had toen alles bij elkaar al een groot deel van de eerste 2 afleveringen gezien.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ja, daarom ben ik zo blij dat team Darlton er op stond dat er geen nieuwe beelden gebruikt werden voor de trailers. Teasers met oud materiaal en grote woorden zijn genoeg om mij hyped-up te krijgen.

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

Nog maar een week en het is weer epic-mind-fuck geblazen.

catdog

• 1417 messages
  • 2027 votes

Kan bijna niet meer wachten .. heb gewoon al bijna 9 maanden moeten wachten.. pff..

Roel Bogers

• 365 messages
  • 191 votes

AH! MM wordt als maar beter! Een Lost-topic, yeah!

Lost is het beste wat ik ooit op tv heb gezien! Biiiiiiijna seizoen 6!

Jullie volgen het neem ik aan ook via het internet? Lekker een HDtorrent binnenhalen. (dit is geen pindakazen, right?)

Hoe hardcore zijn jullie? Ik ga zelf best ver. Afleveringen meerdere keren kijken, Scenes frame voor frame afspelen, en een speciaal (komt ie) Lost-notitieboekje. Jazeker.

Daarnaast breng ik het komende seizoen waarschijnlijk weer veel tijd op het internet door, speculerend over theorieën enz. Ja ik ben een Lost-freak.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Roel Bogers wrote:

Hoe hardcore zijn jullie? Ik ga zelf best ver. Afleveringen meerdere keren kijken, Scenes frame voor frame afspelen, en een speciaal (komt ie) Lost-notitieboekje. Jazeker.

Daarnaast breng ik het komende seizoen waarschijnlijk weer veel tijd op het internet door, speculerend over theorieën enz. Ja ik ben een Lost-freak.

Ik durf me hand ervoor in het vuur te steken dat jij geen vriendin hebt.

Ik heb zelf alle seizoenen 4x gezien ofzo,op seizoen 5 na,die 2x.

Gekeken in me eentje,een keer met vrienden,met een ex,met me huidige vriendin.

Ik zal geen notities maken en scenes frame voor frame afspelen,dat doe ik al bij desperate housewives als Eva Longoria in beeld is.

Roel Bogers

• 365 messages
  • 191 votes

Menace2society wrote:

Ik durf me hand ervoor in het vuur te steken dat jij geen vriendin hebt.

Hehe, no comment. Daar gaan we wel voor kijken als seizoen 6 erop zit.

Tomson_

• 257 messages
  • 3448 votes

Soms moet je inderdaad prioriteiten stellen

timbo_

• 13116 messages
  • 3869 votes

Moet voor volgende week vrijdag een artikel over het laatste seizoen Lost af hebben. Weet totaal niet waar te beginnen.

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Over de fans die al maanden speculeren op het internet over mogelijke eindes van de serie en theorien.

Fans zullen bedroeft zijn dat het afgelopen is,andere juist blij dat ze antwoorden krijgen.

Je kunt zelf wat korte theorien schrijven over wat mensen o.a. denken zoals dat alles een droom is,dat iedereen dood is,of dat aliens er iets mee te maken hebben.

Ook kun je het hebben over de acteurs die moeten zwijgen en zelf pas tot de laatste script moesten wachten voor hoe het eindigt.

Tja,hoezo een artikel over een seizoen dat nog niet uit is?

timbo_

• 13116 messages
  • 3869 votes

Ik zeg het misschien verkeerd. Ik kan met gemak een artikel over Lost schrijven en die eerste suggesties heb ik ook overwogen. Dat levert echter in veel gevallen een artikel op dat vooral echt interessant is voor de fans.

Die laatste opmerking is echter wel een goede. Is ook leuk voor niet Lost-fans om te lezen.

Waarom een artikel. Simpelweg omdat op volgende week vrijdag het laatste seizoen begint en veel lezers van het AD ongetwijfeld ook Lost volgen. (al waren de kijkcijfers in seizoen 5 niet meer erg hoog)

Menace2society

• 426 messages
  • 0 votes

Oh je werkt bij het AD,i didnt know

In Veronica Magazine staat deze week een 'matig' artikel en Kate op de cover,heb hem hier liggen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

Misschien is het leuk om te noemen dat er nog geen nieuwe beelden of trailers zijn vrijgegeven. Dat er erg geheimzinnig word gedaan dus.

Of dat Obama zijn persconferentie heeft verschoven zodat de premiere van lost kon doorgaan. (link naar filmpje hierover staat in dit topic)

Dat er al vanaf begin seizoen 3 naar een eindpunt word toegewerkt omdat ze toen een eind-datum kregen.

Ik zou niet te diep in gaan op het verhaal maar het juist over het 'fenomeen lost' gaan hebben.

Laat maar even weten wanneer je stukje in de krant komt.

timbo_

• 13116 messages
  • 3869 votes

Curly1985 wrote:

Ik zou niet te diep in gaan op het verhaal maar het juist over het 'fenomeen lost' gaan hebben. Laat maar even weten wanneer je stukje in de krant komt.

Ook mijn idee. Vrijdag 5 feb trouwens.

SanderSander88

• 605 messages
  • 0 votes

In een van de trailers zit dus wel een fractie van nieuw materiaal, namelijk Claire met zo'n geweer uit de jaren 50.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.