• 178.366 movies
  • 12.228 shows
  • 34.008 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.714 votes
Profile

Lost

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Lost is idd laat, maar daardoor minder concurrentie Maar het valt tenminste nog in mei, sommige finales zijn pas midden-juni!

welke series? Wat in mijn episodelist zie ik nu alleen een aantal anime series in juni

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wist al dankzij een online schema dat komende week de dubbele seizoensafsluiter komt. Kijk er naar uit.

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Op naar de finale.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

aryan wrote:

(quote)

welke series? Wat in mijn episodelist zie ik nu alleen een aantal anime series in juni

Deze series eindigen na 1 juni:

Battlestar Galactica: 4.10 Revelations - 13-06-2008

Greek: 1.22 - 09-06-2008

GTST: 18.214 - 20-06-2008

Men In Trees: 2.19 Taking The Lead - 11-06-2008

Deze series beginnen deze zomer:

26-05-2008 The Andromeda Strain, A&E

01-06-2008 In Plain Sight, USA

05-06-2008 Fear Itself, NBC

05-06-2008 Swingtown: Series Premiere, CBS

06-06-2008 Meerkat Manor, Animal Planet

08-06-2008 Law & Order: Criminal Intent, USA

08-06-2008 Army Wives, Lifetime

12-06-2008 My Boys, TBS

16-06-2008 Weeds: Season 4 Premiere, Showtime

16-06-2008 The Middleman, ABC Family

16-06-2008 Secret Diary Of A Call Girl, Showtime

21-06-2008 Tyler Perry's House Of Payne, TBS

29-06-2008 The Factory, Spike TV

01-07-2008 The Secret Life Of An American Teenager, ABC Family

11-07-2008 Flashpoint: Series Premiere, CBS

13-07-2008 Generatoin Kill, HBO

Mocht je het totale overzicht willen mét reality trash erbij, check Watch With Kristin

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Deze series eindigen na 1 juni:

Battlestar Galactica: 4.10 Revelations - 13-06-2008

Greek: 1.22 - 09-06-2008

GTST: 18.214 - 20-06-2008

Men In Trees: 2.19 Taking The Lead - 11-06-2008

Deze series beginnen deze zomer:

26-05-2008 The Andromeda Strain, A&E

01-06-2008 In Plain Sight, USA

05-06-2008 Fear Itself, NBC

05-06-2008 Swingtown: Series Premiere, CBS

06-06-2008 Meerkat Manor, Animal Planet

08-06-2008 Law & Order: Criminal Intent, USA

08-06-2008 Army Wives, Lifetime

12-06-2008 My Boys, TBS

16-06-2008 Weeds: Season 4 Premiere, Showtime

16-06-2008 The Middleman, ABC Family

16-06-2008 Secret Diary Of A Call Girl, Showtime

21-06-2008 Tyler Perry's House Of Payne, TBS

29-06-2008 The Factory, Spike TV

01-07-2008 The Secret Life Of An American Teenager, ABC Family

11-07-2008 Flashpoint: Series Premiere, CBS

13-07-2008 Generatoin Kill, HBO

Mocht je het totale overzicht willen mét reality trash erbij, check Watch With Kristin

Alleen Law&Order CI volg ik van die series

Ik gebruik namelijk al sinds dat de site bestaat http://www.myepisodes.com en dan kan je zelf een overzicht maken van alle tv series die je wilt volgen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wow!! Ahaha, ik had moeten weten dat hetgene waar ik altijd kladblok voor gebruik ook als website bestaat! Thanks! Lijkt me echt ideaal

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Morgen wordt de finale uitgezonden, ik ga hem zaterdag bekijken. Ik kwam vandaag deze tegen:

http://television.aol.com/show/lost/113094/tv-show-quizzes/hardest-lost-quiz-ever

4 goed 6 fout

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

8 goed, 2 fout

Als voorproefje op de final, vast 6 (!) geweldige sneak peeks:

http://spoilerslost.blogspot.com/2008/05/episode-4x13-finale-part-2-and-3-6.html

(let vooral op de scenes in de helicopter en met Miles)

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

ook 4 goed.

Beetje dom dat ik Downtown verkeerd had, die wist ik wel.

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

WOW WOW WOW
wat een aflevering.....
locke in de doodskist....swayer die uit de helicopter springt...de reunie van desmond en penny....ben die het eiland verplaatst....sun die toe moet kijken hoe de boot ontploft en jin dus doodgaat,en michael ook echt kippenvel!!!
kan niet wachten op het volgende seizoen!!!

sara-pezzini

• 447 messages
  • 8 votes

vergat nog 1 ding...nieuw mysterie??
charlotte is geboren op het eiland.....zou zij het meisje zijn dat vroeger speelde met Ben????

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Geweldige finale, alleen weten nog geen ene fuck. Behalve dat Locke (!!) in de kist ligt en wat kleine dingen. Jin en Michael hoeven ook niet perse dood te zijn en gelukkig zijn Sawyer en Miles niet uit de serie uitgeschreven.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Ja best cool, ik ben dit seizoen toch best wel wat wijzer geworden. Alleen blijft de CGI wel erg brak die helicopter crash, zo lelijk! maar goed ik vergeef tv serie's op dat vlak altijd wat meer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Niet zon schokkend einde als bij seizoen 3.
Maar, Jin is dus opgeblazen op de boot, Sawyer terug aangespoeld op het eiland dat daarna door Ben is verplaatst op 1 of andere bizarre manier en John Locke is dus in het heden dood. Enorm jammer, voor mij de beste man van de serie. De reden waarom de overlevenden terug moeten naar het eiland is toch niet bekend? Ben erg benieuwd. Wanneer komt seizoen 4 in de vs?

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

. dat eiland verplaatsen was wel echt enorm suf

Ben verder wel weer benieuwd naar het volgende seizoen. Vond dit einde niet echt heel erg super.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:
De reden waarom de overlevenden terug moeten naar het eiland is toch niet bekend
Locke zou zeggen dat het eiland en de overlevenden elkaar nodig hebben...
Ik vraag me af waarom ook Locke terugmoet naar het eiland. Hoe zit het dan met de andere doden? Ik vond die onthulling overigens erg zwak gedaan. Na het gesprek van Jack en Benjamin is het toch totaal geen verrassing meer dat Locke in de kist ligt?

Wanneer komt seizoen 4 in de vs?
De dvd-box is beschikbaar vanaf 09-12-2008. Aflevering één van seizoen vijf zal pas in februari 2009 uitgezonden worden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik bedoelde de start van seizoen 5

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

De exacte datum is volgens mij nog niet bekendgemaakt.

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

Die schrijvers hebben echt een steekje lost zitten. Lost daarvan ben ik blij dat het nog lang niet is opgelost.

Jordy

• 22567 messages
  • 2952 votes

Beetje teleurstellend. De puzzelstukjes werden netjes ingevuld, maar helaas de eerste season finale waarin niet de hele verwachtingen die je van de serie had overhoop worden gegooid.

Overall vond ik s4 weer erg aardig, een grote vooruitgang na dat saaie 3e seizoen waar ik bijna was afgehaakt. Toch wel vrij uniek deze serie in hoe ze conventies omver schoppen, ik bedoel wie had 3 jaar geleden gedacht dat de helft van de vaste groep halverwege de serie al van het eiland zou zijn.

Mr.VS

• 69 messages
  • 2148 votes

pascal83 wrote:
Geweldige finale, alleen weten nog geen ene fuck. Behalve dat Locke (!!) in de kist ligt en wat kleine dingen. Jin en Michael hoeven ook niet perse dood te zijn en gelukkig zijn Sawyer en Miles niet uit de serie uitgeschreven.

Jin is sowieso niet dood, dit kon je eerder al zien in een vooruitblik waarbij hij een knuffel naar zijn kind brengt

Kan niet wachten op seizoen 5

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

Mr.VS wrote:

Jin is sowieso niet dood, dit kon je eerder al zien in een vooruitblik waarbij hij een knuffel naar zijn kind brengt
Euhm... dat was een flashback. Bovendien gaat het om het kind van zijn baas. Dat was toch wel duidelijk?

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Apollinisch wrote:
(quote)
Euhm... dat was een flashback. Bovendien gaat het om het kind van zijn baas. Dat was toch wel duidelijk?

Precies. Maar het feit dat de vader van Jack opeens voor de neus van Michael verschijnt en vertelt dat hij kan gaan, suggereert dat daarmee net genoeg tijd wordt gewonnen voor Michael (en daarmee waarschijnlijk ook Jin) om op tijd weg te komen. Daarnaast laat het eiland niet zo snel iemand sterven.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jordy wrote:
Beetje teleurstellend. De puzzelstukjes werden netjes ingevuld, maar helaas de eerste season finale waarin niet de hele verwachtingen die je van de serie had overhoop worden gegooid.

Overall vond ik s4 weer erg aardig, een grote vooruitgang na dat saaie 3e seizoen waar ik bijna was afgehaakt. Toch wel vrij uniek deze serie in hoe ze conventies omver schoppen, ik bedoel wie had 3 jaar geleden gedacht dat de helft van de vaste groep halverwege de serie al van het eiland zou zijn.

Op zich wel logisch, aangezien men in de laatste 2 seizoenen de serie gaat afronden. Als men nu weer alles omver zou gooien dan wordt alles wel heel ingewikkeld. En zo shockend als seizoen 3 met het einde kon het toch niet meer worden. Overigens deel ik je kritiek op seizoen 3 maar half. Ik vond op de ''gevangenis'' scene's van het begin van s3 na dat seizoen echt top. Misschien wel samen met seizoen 4 het beste van de serie.

JB.

• 149 messages
  • 293 votes

pascal83 wrote:
(quote)

Precies. Maar het feit dat de vader van Jack opeens voor de neus van Michael verschijnt en vertelt dat hij kan gaan, suggereert dat daarmee net genoeg tijd wordt gewonnen voor Michael (en daarmee waarschijnlijk ook Jin) om op tijd weg te komen. Daarnaast laat het eiland niet zo snel iemand sterven.

Michael kon juist niet sterven in de 'gewone' wereld, omdat het eiland dit niet toe liet. Hij had nog een rol te vervullen. Nu hij door zijn goede handelen aardig wat mensen (behalve Jin dus) heeft gered mag hij het eiland verlaten en is hij dus dood gegaan. Althans dat denk ik.

JB.

• 149 messages
  • 293 votes

Ik vond dit een erg sterk seizoen, elke aflevering was zeer de moeite waard. In seizoen 1 & 2 was het erg grillig, soms saai en dan weer geweldig. Seizoen 3 vond ik juist een constant hoog niveau hebben. De echte schokkende gebeurtenissen zoals in vorige seizoenen heb ik wel gemist in seizoen 4. Er waren wel verschillende belangrijke, nieuwe aspecten, zoals het tijdrijzen, Ben en Whitmore in gevecht om het eiland, de vader van Jack & Claire als Jacob (of zijn rechterhand?), Oceanic 6 en dan vergeet ik vast nog wat.
Maar wat ik vooral erg knap vind van deze serie is dat het steeds zo ongelooflijk interessant blijft. Terwijl er zo langzaam dingen onthuld worden (wel sneller dan in voornamelijk seizoen 1&2).
Daarnaast was geen enkele aflevering saai te noemen. Aan de andere kant weten we nog erg weinig van hoe het nou echt zit. Het leuke is dat je daar je eigen gedachtes over kunt hebben, ik zit in ieder geval nog steeds met een hoop vragen en kan niet wachten tot seizoen 5 begint!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

pascal83 wrote:
(quote)

Er zijn toch zat doden al gevallen op het eiland. Boone, Channon, die 2 gekken die begraven zijn, Mr Eko, Charly en ga maar door.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Mooie seizoensfinale, waarbij we al kunnen zien waar seizoen 5 naartoe gaat.
Het eiland dat opeens verdween was echt spectaculair. Locke in een kist was ook onverwacht tot het moment dat Jack en Ben met elkaar gingen praten, ik hoopte nog even dat het niet Locke zou zijn, maar helaas. Hopelijk kan hij op het Eiland weer tot leven komen.

En waar gaat het met Sun naartoe, wordt ze nu ook een van de slechte mensen en wie houdt ze nu verantwoordelijk voor de dood van Jin? En wat is er allemaal gebeurd in die drie jaar op het Eiland?

Ik verwacht wel dat we in seizoen 5 eindelijk Jacob krijgen te zien

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Geweldig vierde seizoen. Een goede en spannende afsluiter. Ik vond het echt onverwacht wie in de kist lag. Ik was helemaal verbaasd. Een goede cliffhanger.

Maar de vraag waarom ze terug moeten wordt behandeld in seizoen 5. Kijk maar op wikipedia.nl.

Geen één saaie aflevering in dit seizoen en dat is goed. Alleen ik weet niet zo goed wat er met de overlevende gaat gebeuren. Ze zijn nu op een chinees/koreaans eiland beland. Dus zijn ze nu veilig? Gaat de serie dadelijk lopen op al die flashforwards. Pff... ik heb zoooo zin in seizoen 5. Maar ja, dat is weer een dik half jaar wachten. Nou ja, ik wacht lekker tot de dvd uitkomt en ik kijk me het hele seizoen nog eens, misschien heb ik wel iets gemist.

Maar goed, seizoen 4, over het algemeen, Het beste seizoen, samen met seizoen 3.

Op naar het vijfde seizoen.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

The Oceanic Six wrote:
Er zijn toch zat doden al gevallen op het eiland. Boone, Channon, die 2 gekken die begraven zijn, Mr Eko, Charly en ga maar door.

Het was gewoon hun tijd. Wellicht hebben Jin en Michael nog een taak in de toekomst te vervullen.

Zo had het vierde seizoen van Lost trouwens ook kunnen eindigen:
http://www.youtube.com/watch?v=DWWMYFAycmQ

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.