• 178.342 movies
  • 12.227 shows
  • 34.007 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.510 votes
Profile

Lost

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:
(quote)

Dat sowieso niet, ze hebben vorige week nog gezegd dat tijdreizen een rol speelt in de gehele serie.

theoretisch is het mogelijk http://en.wikipedia.org/wiki/Time_travel#Time_travel_in_theory

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Als je dat gelooft moet je met de rest van Lost ook geen probleem hebben

tn2543

• 446 messages
  • 1118 votes

De tijd staat nooit stil! Lariekoek Aryan!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Destiny is a fickle bitch.

Heerlijke aflevering. De stukjes beginnen toch al wel een beetje op zijn plaats te vallen.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Als je dat gelooft moet je met de rest van Lost ook geen probleem hebben

Als het wetenschappelijk is onderbouwd dat is het geen geloof meer. Terug in de tijd is onmogelijk, maar de theorieën zijn wel interessant. En bij Lost blijft als wel mooi in de scope van het verhaal. De onthullingen en ontdekkingen worden wel steeds groter, maar ik heb nog niet echt zo van: dat is zelfs voor Lost ver gezocht.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ik ook niet hoor, tot afgelopen aflevering "We have to move the island", het hoorde zo'n schokkende allesbetekende onthulling te zijn, maar voor mij was het echt zo: Wat de frak is hier nou cool aan?

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Met alles wat ik heb gelezen lijkt het een geweldige finale te worden, de 3 sneek peeks die net zijn uitgekomen hebben het over een nieuw station genaamd The Orchid(zullen ze hiermee het eiland gaan verplaatsen?). Dit station is al laten zien in een promo voor seizoen 4.....
zoek maar op youtube voor The Orchid.

Ook krijgen we de terugkeer van de Oceanic Six naar de bewoonde wereld en krijgen we een kus die letterlijk "de tijd stopzet en die de wereld voor een moment laat verdwijnen"

heb er weer zin in

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb je links naar de 3 sneak peeks? Ik heb alleen de peak van komende aflevering gezien.

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Hier de sneak peeks van afl 12

het zijn 3 promo's maar ze zijn aan elkaar geplakt

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

vond vorige ook minder christian als Jacob, Claire die daar chillt, moving the island, keamy als stouterik,... ik verkoos tragere ontplooingen..

maar goed, finale van 3aflv, zal ongetwijfeld super worden...

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

En ja, weer een geweldige aflevering.

Deze keer geen flashforwards, maar flashbacks naar het eiland. Al een paar van de Losties op de boot. Jack die er eindeljk achterkomt dat Claire zijn zus is(prachtige scene trouwens). De Others zijn eindelijk terug, en iedereen zal straks naar een punt toe gaan; The Orchid.

Dit worden 2 lange weken....

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Sterke aflevering, mooi begin van de seizoensfinales.

Over 2 weken een dubbele aflevering van het seizoenseinde.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Ik vind seizoen 4 tot nu erg goed. Elke aflevering is spannend en biedt wat nieuws.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Wordt een sterk staaltje scriptschrijven om de oceanic 6 samen weg te krijgen. Ze zijn nu wel erg verspreid. Waarschijnlijk gaat de boot de lucht in, waardoor in ieder geval Jin en Desmond dood gaan. Misschien Michael ook wel. Vervolgens zullen de Oceanic 6 denk ik in de zodiac stappen en Michael's route volgen. Vanaf dan is het op het eiland weer Lost vs. The Others maar misschien dat ze nu meer gaan samenwerken.

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Wow wat een goede aflevering. Ik realiseer me op dit moment dat Lost alleen nog maar een week afwachten is en dan kunnen we weer een jaar wachten op een nieuw seizoen. Maar ik vind dit seizoen wel top. Doordat de seizoenen zijn ingekort hebben ze niets aan de stijl van de serie veranderd. Het is nu mysterieus wat er allemaal gaat gebeuren. Ik heb echt zin in de laatste twee afleveringen van Lost.

Spannend is het zeker, vooral wat er met the Orchid gaat gebeuren.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Een van de belangrijkste vragen die (helaas) over twee weken pas beantwoord gaat worden is: wie ligt er in de kist!?! (ik zet mijn geld op Desmond of Juliet)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Misschien Jin? Sun sprak erover dat hij dood was tegen haar pa.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:
Misschien Jin? Sun sprak erover dat hij dood was tegen haar pa.

Zou kunnen, maar ik denk dat Sun gewoon haar rol speelt. In de persconferentie zei ze immers dat Jin het eiland nooit bereikt heeft.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Das waar, maar denk ook eens terug aan de baby flashback met Sun en Hurley...

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

Maar de begravenis was in de US, de grafsteen van JIn lag volgens mij gewoon in Korea.

Apollinisch

• 21297 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:
Das waar, maar denk ook eens terug aan de baby flashback met Sun en Hurley...
Jin ligt daar natuurlijk niet begraven. Dan zou meteen duidelijk zijn geworden dat Sun op de persconferentie gelogen heeft. Op de grafsteen staat niet voor niets vermeld dat Jin op de dag van de crash gestorven is.

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

pascal83 wrote:
Een van de belangrijkste vragen die (helaas) over twee weken pas beantwoord gaat worden is: wie ligt er in de kist!?! (ik zet mijn geld op Desmond of Juliet)

Tjah, maar als je die laatste flashforward van seizoen 3 bekijkt, dan zie je dat Jack vraagt aan Kate of ze naar de wake is geweest waarop Kate antwoord; Waarom zou ik?

En als Desmond of Juliet in de kist ligt, waarom zou ze dan niet gaan?, Naar mijn weten hebben ze altijd goed met elkaar om kunnen gaan, of er moet nog iets schokkends in de finale gebeuren.

Ik denk dat Ben in de kist ligt, ik weet niet of hij echt dood is.
Ook heb ik gelezen op de site van DarkUFO(een van de grootste Lost sites) dat DarkUFO al van bronnen die de aflevering al hebben gezien gehoord heeft wie er in de kist ligt, en dat hij het schokkend vond.

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Volgens mij houden ze dat met die kist, nog eventjes een seizoen vast.

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Filmfreaker wrote:
Volgens mij houden ze dat met die kist, nog eventjes een seizoen vast.

Nee, de makers hebben gezegd dat we er in deze finale achterkomen

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Lu2k wrote:
(quote)

Tjah, maar als je die laatste flashforward van seizoen 3 bekijkt, dan zie je dat Jack vraagt aan Kate of ze naar de wake is geweest waarop Kate antwoord; Waarom zou ik?

Ik denk dat Ben in de kist ligt, ik weet niet of hij echt dood is.
Ook heb ik gelezen op de site van DarkUFO(een van de grootste Lost sites) dat DarkUFO al van bronnen die de aflevering al hebben gezien gehoord heeft wie er in de kist ligt, en dat hij het schokkend vond.

Ben zal niet in de kist liggen, hij is al een paar keer terug gekomen in een flashforward.
Ik denk dat misschien Claire in de kist ligt, maar dat zou aan de andere kant niet schokkend zijn...

Verder was het een geweldige episode, de verwachtingen voor volgende week zijn weer een stapje hoger. Ook hoe de O6 van het eiland afkomen. Ik denk dat ze het kleine bootje gaan gebruiken om de bom te verplaatsen, want anders zullen er wel erg veel karakters doodgaan.

Maar met het tijdreizen kan er eigenlijk vele kanten op worden gegaan en kunnen bepaalde gebeurtenissen ongedaan worden gemaakt

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Lu2k wrote:
En als Desmond of Juliet in de kist ligt, waarom zou ze dan niet gaan?, Naar mijn weten hebben ze altijd goed met elkaar om kunnen gaan, of er moet nog iets schokkends in de finale gebeuren.

Het gerucht (op diverse sites) gaat dat Desmond in de kist ligt.
Maar ik vermoed dat Julliet de 'gamechanger' is en nog een laatste truc heeft. Waarom zou alleen Jack naar die begrafenis gaan? En waarom zou verder niemand anders willen gaan? Julliet heeft (ongeacht wat ze nog gaat doen) vooral een goede band met Jack, verder met niemand echt.

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Is de finale nou op 29 mei?

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

.

Wel jammer, was er ook al naar op zoek.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Filmfreaker wrote:

Is de finale nou op 29 mei?

Ik kwam daar ook een paar dagen geleden achter Lost is één van de laatste series daarmee. Eigenlijk is het groot deel van dit tv seizoen afgesloten.

Even een andere opvallend iets, ik zat net door de episode lijsten heen te kijken en de laatste Sawyer centric episode was de 4de aflevering van seizoen 3.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Lost is idd laat, maar daardoor minder concurrentie Maar het valt tenminste nog in mei, sommige finales zijn pas midden-juni!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.