• 178.337 movies
  • 12.225 shows
  • 34.005 seasons
  • 647.593 actors
  • 9.377.381 votes
Profile

Lost

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Na de magnifieke trailer van de seizoenspremiere lijkt elke andere trailer puur troep, ook deze wist me niet te grijpen en kijken doe ik toch wel

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Compleet zinloze 2 minuten Lost compilatie

http://www.collegehumor.com/moogaloop/moogaloop.swf?clip_id=1810572

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Overmorgen gaan we weer van start. ABC heeft alvast een online game gestart, LOSTscape:

http://abc.go.com/primetime/lost/index?pn=lostscape

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

En ik dacht dat The Constant niet meer te overtreffen was dit seizoen, het is ze toch gelukt. Wat een aflevering met bijna alleen maar hoogtepunten.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

what the..... we zijn weer begonnen. Tjee, helemaal gemist.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

En weer een shitload aan nieuwe vragen.

- Wat voor een verstandhouding ("He changed the rules") hebben Ben en Whitmore?
- Hoe heeft Ben zomaar even het monster losgelaten?
- Wat de neuk is er met die dokter?

Volgende aflevering eindelijk een volgende glimps van Jakob?

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Spannende aflevering! Jeetje Mina, ze zijn goed gestart en dat betekent dat mijn verslaving weer is toegeslagen. Natuurlijk zijn er weer een heleboel vragen bij me opgekomen.

Maar ja... dat is een Lost aflevering. Lost seizoen 4, overtreft tot nu toe zijn voorgangers. Al was seizoen 3 ook al een topper.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3702 votes

De zwart rook vond ik wat jammer, maar verder een lekker snelle aflevering.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

Eens, maar van de andere kant waarom waren ze uberhaupt dan aan die rook begonnen. Vond het eigenlijk ook wle irritant dat er nooit meer over gerept werd. gewoon een lading vette rook die lijkt te leven en niemand die het er over heeft...

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ik ben ook wel heel erg benieuwd hoe Ben die rook heeft 'opgeroepen' en welke ruimte hij daarvoor inging. Wellicht een Dharma station?

deLeeuw

• 678 messages
  • 1944 votes

kos wrote:
Eens, maar van de andere kant waarom waren ze uberhaupt dan aan die rook begonnen. Vond het eigenlijk ook wle irritant dat er nooit meer over gerept werd. gewoon een lading vette rook die lijkt te leven en niemand die het er over heeft...

Klopt.. Maar komt nog wel

Alles op z'n tijd Dat maakt de serie zo leuk om naar te kijken.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

deLeeuw wrote:
(quote)

Inderdaad, het einde is in zicht en op alles komt een antwoord, maar sommige dingen zijn ook gewoon niet te verklaren. Dit was weer een geweldige aflevering en ik ben benieuwd wat ze bij camp jack gaan doen nu ze weten dat ze niet worden gered

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3469 votes

Aardige aflevering, meer niet. Er wordt weer wat uit de oude doos gehaald (de rook...) en een paar mysteries en het plot toegevoegd, maar echt wakker kan ik niet van de ontknopingen daarvan liggen. Wat ik wel interessant vond is dat Widmore en Ben ruzie hebben over het eiland.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vond het juist een super afleveringen. Hoewel de flashforwards niet zo geweldig waren op die laatste scene na, bewees Lost nogmaals dat de Ben-pisodes het interessants zijn. Sprong in seizoen 3 de onthulling over The Others er uit, was dit seizoen vooral de humanisering van Ben een toppunt. Voor een man die zo bedacht en gepland het leven lijd waren momenten als de dood van Alex of de aanval van The Other Others, hectisch om het zacht uit te drukken. De rook kon niet anders verklaard worden, het is tenslotte rook. Maar de hoop op een redelijke verklaring voor alles wat er gebeurd op het eiland heb ik lang geleden al begraven en wanneer je accepteerd dat Lost zijn science-fiction gedeelte af en toe laat zien, is het veel vermakelijker. Maar naast alle schokkende en veruit boeiende ontwikkelingen van de aflevering was ik voornamelijk blij dat ze Claire lieten leven. Toen het huis ontplofte had ik mijn vaarwel tegen mijn favoriete personage + accent al gezegd, maar Lost heeft toch wel een hart en dus kunnen we tenminste nog een korte tijd genieten van de leukste blondine op het eiland (sorry Juliet).

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Aflevering 10 en 11 lijken erg interessant. Kijk maar eens op www.wikipedia.nl of typ op google: "Lost seizoen 4" in. Klik dan de link van Wikipedia.nl van "Lijst van Afleveringen".

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Filmfreaker wrote:
Aflevering 10 en 11 lijken erg interessant. Kijk maar eens op www.wikipedia.nl of typ op google: "Lost seizoen 4" in. Klik dan de link van Wikipedia.nl van "Lijst van Afleveringen".

Ik kijk vooral uit naar aflevering 11, dat gaat eindelijk weer eens een Locke-centric aflevering worden. De man heeft opvallend genoeg dan al 19 afleveringen geen centrale rol gehad.
Hopelijk gaat dit niet de dood voorspellen van Locke. Al verwacht ik eerlijk gezegd wel dat hij of Sawyer het einde van de serie niet gaan halen.

tn2543

• 446 messages
  • 1118 votes

deLeeuw wrote:

(quote)

Ik vind dit echt een PATATserie.

kos

• 46695 messages
  • 8852 votes

.

is dat Vlaams voor een vette serie? .

BoordAppel

• 14274 messages
  • 3282 votes

Gezien de frieten die ze in Vlaanderen hebben wel denk ik.

Ik had ook geen idee dat Lost weer begonnen was. Ik ga de pindakaasmachine maar weer eens aanzwengelen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ben ik nou de enige die de toekomstbeelden alleen maar schadelijk voor de serie vind. Ik ben bij aflevering 2 van seizoen 4 en ik weet dat er nou al minstens 4 personages zijn die levend van het eiland komen. Waarom zou je dit als kijker nu al willen weten? Terugblikken prima maar dit...En dan nog 4 nieuwe personages erbij die letterlijk uit de lucht komen vallen.De serie heet Lost maar de redding is zo dichtbij.

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Vind dat nu juist heerlijk! Verfrissend ook, in vergelijking met die inspiratieloze flashbacks.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Spartaan1986 wrote:
Ben ik nou de enige die de toekomstbeelden alleen maar schadelijk voor de serie vind. Ik ben bij aflevering 2 van seizoen 4 en ik weet dat er nou al minstens 4 personages zijn die levend van het eiland komen. Waarom zou je dit als kijker nu al willen weten? Terugblikken prima maar dit...En dan nog 4 nieuwe personages erbij die letterlijk uit de lucht komen vallen.De serie heet Lost maar de redding is zo dichtbij.

Je moet beter naar het grote verhaal kijken. Als je Lost kort omschrijft dan krijg je: een aantal overlevenden op een eiland

Maar Lost is veel groter dan dat, de overlevenden zijn een deel van het verhaal. Zo heb je nu ook de twee organisaties die om het Eiland strijden (dharma en the others).

Verder zijn de vooruit blikken een onderdeel van het verhaal, ze zijn niet een toekomstbeeld van over een aantal jaar, maar een toekomstbeeld wat in seizoen 5 en 6 onderdeel van het verhaal gaat uitmaken

Aan het einde van seizoen drie hoor je Jack al zeggen: We need to go back. Dat gaat ook gebeuren.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

aryan wrote:
(quote)

Je moet beter naar het grote verhaal kijken. Als je Lost kort omschrijft dan krijg je: een aantal overlevenden op een eiland

Maar Lost is veel groter dan dat, de overlevenden zijn een deel van het verhaal. Zo heb je nu ook de twee organisaties die om het Eiland strijden (dharma en the others).

Verder zijn de vooruit blikken een onderdeel van het verhaal, ze zijn niet een toekomstbeeld van over een aantal jaar, maar een toekomstbeeld wat in seizoen 5 en 6 onderdeel van het verhaal gaat uitmaken

Aan het einde van seizoen drie hoor je Jack al zeggen: We need to go back. Dat gaat ook gebeuren.

Het is inderdaad te hopen dat de toekomstbeelden niet de eindbeelden van de serie zijn.Soms maakt de serie het mij als kijker lastig om nog verder te kijken. Er gebeurt dan zoveel in1x. Je bent dan blij dat een aflevering later alles weer langzaam op zijn plek komt

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Net aflevering 10 gezien
Goede aflevering, we komen er achter hoe Jack is veranderd. De hele love triangle word er weer moeilijker weer op, Jack vraagt of Kate wil trouwen, Kate zegt ja maar doet ondertussen wel dingen voor Sawyer die nog op het eiland zit. Hurley die compleet is doorgedraaid, Christian Shephard is weer terug, en dit belooft veel goeds voor de volgende aflevering die Cabin Fever heet. Hoop dat we eindelijk Jacob gaan zien, of hebben we hem al gezien(Christian?)

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Goede 10e aflevering van Lost. Je komt meer te weten over Jack, Hurley en Kate. Daardoor wordt de aflevering lekker interessant en je wilt doorkijken. Natuurlijk is er ook die cliffhanger van de aflevering.

Op naar aflevering 11, waar Locke weer eindelijk eens centraal staat. Fijn!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vermakelijke aflevering, maar niet bijzonder. Wel weet je hoe het met Kate en Jack verder gaat...

De komende 3 afleveringen vormen toch het slot van dit seizoen en zijn alledrie bij elkaar de cliffhanger?

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Ik dacht dat het er 16 gingen worden?

Een sterke aflevering deze week, maar al vele minder in vergelijking met de Ben-centric van vorige week.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik dacht eerst 8 en dan de pauze en nu nog 5 waarvan er vandaag al de 2e uitgezonden is....

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Voor de pauze waren het er 8, en na de pauze 6. We hebben er nu 2 gehad, volgende week komt aflevering 11. Daarna komt de 3 delige finale.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kan AngroidPalanen dit bevestigen of corrigeren, ben wel benieuwd

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.