Lost
sara-pezzini
-
- 447 messages
- 8 votes
en het was dus niet ben die de crash in scene heeft gezet maar de vader van penny....wie zal er gelijk hebben....blijft een raar idee,al die lijken opgraven om zoiets in scene te zetten
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Aardige aflevering. In principe wordt een groot deel van wat we al weten herhaald, maar dan vanuit Michaels perspectief. Toch zijn er weer voldoende verassingen te vinden, zoals Michael die blijkbaar niet dood kan.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
Hij kan zichzelf niet van het leven beroven, dood kan hij misschien wel.
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Goede aflevering. Je komt weer veel te weten over wat er met Michael is gebeurd. Ook weer een spannende cliffhanger. Ik schrok wel een beetje, want eerst zou dit seizoen 8 afleveringen krijgen. Als dat zo was gebleven, dan was dit de cliffhanger van seizoen 4 geweest. Ten eerste, veel te spannend om een paar maanden te wachten op de volgende aflevering, Ten tweede: misschien een beetje te oppervlakkig.
Maar top aflevering. Op naar aflevering 9 op 24 april 2008. Ik kan niet wachten.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Wat een heerlijke aflevering weer!! Ik vond de actie van Sayid juist heel goed!! Volgens mij is die kapitein een 'goodguy'.
Benieuwd naar de volgende aflevering!! 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik heb op dit moment meer sympathie voor Ben dan voor Whitmore, dus die kut-Sayid had zijn mond moeten houden
. Temeer omdat hij in de toekomst zelf ook voor Ben werkt.
Wellicht dat die kapitein ook op een gegeven moment zijn eigen weg gaat. We weten niet wat voor orders hij van Whitmore heeft gekregen.
Benieuwd of Ben inderdaad de hit op zijn vrouw en schoonzoon heeft geregeld. Hoop het niet eigenlijk
.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Na een jaar geen Michael, nu opeens heelveel Michael het was zeer interessant om te weten hoe hij op die boot is beland. Het is voor mij nog niet duidelijk wie nu de waarheid spreekt, want zowel Ben als Charles hebben de motieven en mogelijkheden om een verongelukt vliegtuig in scene te zetten.
De cliffhanger was wel oke, maar ik denk dat Ben ze in de val heeft gelokt.
En Michael zal nu worden gebruikt als een soort dubbelspion (waar hij al ervaring mee heeft)
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Benieuwd of Ben inderdaad de hit op zijn vrouw en schoonzoon heeft geregeld. Hoop het niet eigenlijk
.Ik denk het niet, ik denk dat dit de Freighties zijn. In volgens mij aflevering 6 of 7 zat een scene meteen in het begin, dat Keamy(van de boot) aan Frank Lapidus vroeg of hij klaar was, en dat ze zo gingen. Hierna was de helicopter niet meer de zien en Keamy en de rest van zijn mannen ook niet meer. Ook lieten ze in aflevering 8 tijdens de flashback zien dat Keamy aan het oefenen was met een geweer.
Ook werd in aflevering 6 of 7 verteld dat Frank "iets" aan het afleveren was op het eiland. Hierna is hij niet meer te zien geweest dus dat betekend dat hij "iets" niet bij team Jack heeft afgeleverd.
Ik denk dat de Freighties al op het eiland zijn en dat zij verantwoordelijk zijn voor de hit op Karl en Danielle.
Heel warrig verteld maar ik denk dat jullie er wel wijs uit komen
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik denk dat je een end in de goede richting zit, Lu2k!
Goede theorie:
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Pfoe. Ingewikkeld, maar ziet er best doortimmerd uit.
Verklaart nog niet alles. Er staat bijvoorbeeld niets over het standbeeld met de vier tenen. En waarom gaat hij er vanuit dat Ben' in 2007 terug in de tijd is gegaan?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Net even aflevering 8 afgekeken, erg spannend en informatief.
Eindelijk krijgen we Michaels verhaal te zien wat er gebeurde na zijn vertrek en hoe hij terug op de boot kwam.
Bizar vind ik trouwens het Whitmore verhaal met het nepvliegtuig en de opgegraven lijken die erbij gedumpt zijn zodat men niet verder zou zoeken naar het echte vliegtuig van Oceanic 815.
En het einde was ook vaag, wie heeft Carl en Rousseau vermoord?........
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
En het einde was ook vaag, wie heeft Carl en Rousseau vermoord?........
carl is misschien dood, maar ik denk niet dat Rousseau dood is
chilian
-
- 20 messages
- 4 votes
Het ziet er naar uit dat een aantal mensen van de freighter op het eiland zitten:
Trailer
dus de oceanic six zijn toch bekend Sun, Jack, Kate, Hurley, Sayid en Aaron
en er komt oorlog, het huis van Claire staat in brand, Sawyer gaat wsl de boel vern**ken
nog 30 dagen....
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
De top 10 van meest vervelende Lost momenten:
http://dube.wordpress.com/2008/03/28/top-10-most-annoying-things-about-lost/
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
De top 10 van meest vervelende Lost momenten:
http://dube.wordpress.com/2008/03/28/top-10-most-annoying-things-about-lost/
Punt 5 telt niet hé, Hij aanvaardde zijn dood om Claire te redden...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, want Charlie moest dood, daarom deed hij het. En Libby's rol is toch nog niet voorbij? Kijk naar vorige week, daar speelt ze ook nog gewoon in. Daar hebben we het laatste nog niet van gezien.
Punt 1 en 2 vind ik overigens onzin, punt 2 hoort nu eenmaal bij de serie, als het alleen om de antwoorden ging had het geheel best in een seizoen gepast, maar Lost is meer dan alleen mysteries ontrafelen, en punt 1, waarom was dat irritant? Michael's beste stukje, en naar mijn mening heeft hij er niet veel.
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Hij heeft wel gelijk. Nikki en Paulo sloegen helemaal nergens op, de aflevering waarin zij sterven is rampzalig slecht geschreven. Ook Libby's dood voegde weinig toe en zag er nogal knullig uit.
Verder prima serie hoor.
kos
-
- 46695 messages
- 8852 votes
Vond de Nikki en Paulo aflevering wel grappig, weer eens wat anders.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Die Libby en Ekko zijn uit de serie geschreven omdat ze waren gepakt voor rijden onder invloed. Die Ana Lucia ook geloof ik. Dat las ik ooit eens, tenminste.
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Vond de Nikki en Paulo aflevering wel grappig, weer eens wat anders.
Het idee was goed, de uitwerking minder. Een dergelijke opzet zou natuurlijk erg goed zijn geweest, als er nieuwe zaken uit het verleden (op het eiland) over andere hoofdpersonen aan het licht zou komen. Een dergelijk aflevering van Lost zou bijvoorbeeld een hele andere kijk op het verleden (zoals wij het gezien hebben) kunnen geven. Jammer genoeg is dat niet gedaan. De macabere dood was natuurlijk wel weer erg goed gedaan.
Die Libby en Ekko zijn uit de serie geschreven omdat ze waren gepakt voor rijden onder invloed. Die Ana Lucia ook geloof ik. Dat las ik ooit eens, tenminste.
Eko juist niet. Libby en Anna Lucia (de actrices natuurlijk) wel. Ik vind het nog steeds erg jammer dat Eko uit de serie is geschreven, hij was een van mijn favoriete karakters met ook nog een bijzondere band met het eiland. Het verlies van Eko, Libby en Anna Lucia is ook erg slordig gedaan. De hele tailsection (en hun verhaal) voegde op deze manier veels te weinig toe aan het 'Lost mysterie'
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ik kijk trouwens erg uit naar weer een optreden van Lance Reddick (als Matthew Abaddon), nu ik hem wat vaker in 'The Wire' (overigens een geweldige serie) heb gezien
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Misschien wel leuk om eens op youtube op zoek te gaan naar de volgende filmpjes 'LOST - Season 4 Episode ... - Secrets and Recap' (1 t/m 6). Ik heb tot nu toe slechts het filmpjes van episode 1 gezien en ik verbaasd door de vele aanwijzingen of details (al klopt lang niet alles) die ik heb gemist, waaronder Christian Sheppard en de stemmen uit Jacobs hut ....
http://www.youtube.com/watch?v=GrFMWUeEUgU
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vraagje voor ik dat bekijk; zitten er ook spoilers in?
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Vraagje voor ik dat bekijk; zitten er ook spoilers in?
Nee, dit filmpje gaat alleen over aflevering 4.1 en het voortgaande.
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Zijn wel hele leuke filmpjes op zich pascal. Die jongen doet dat netjes!
chilian
-
- 20 messages
- 4 votes
iemand wel eens rondgekeken op http://www.lostpedia.com en/of http://nl.lostpedia.com\ ?? Echte aanraders voor nog meer mysteries, theorieën, links, beschrijving, je kent dat wiki-gedoe wel.
LET OP! er staan wel spoilers op, zeker op de US versie
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Goed nieuws, Lost krijgt dit seizoen nog 1 extra aflevering.
Episode 4.09 - 24th April 10pm-11pm
Episode 4.10 - 1st May 10pm-11pm
Episode 4.11 - 8th May 10pm-11pm
Episode 4.12 - 15th May (Finale Part 1) 10pm-11pm
Episode 4.13 - 29th May (Finale Part 2 and 3) 9pm-11pm
bron; darkufo
Dus een finale van in totaal 3 uur, net als seizoen 1.
Hieronder een link naar de promo van aflevering 9, ziet er echt geweldig uit: http://spoilerslost.blogspot.com/2008/04/episode-409-shape-of-things-to-come_11.html