Lost
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Mmm... In principe kun je gelijk hebben aryan, maar ik geloof er niet zo in.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Mmm... In principe kun je gelijk hebben aryan, maar ik geloof er niet zo in.
dit zijn de scenario's
1. Claire gaat nu van het eiland af en is één van de O6
Dit zou het verhaal van Aaron en Kate interessant maken, maar volgens mij zijn alle O6 nog in leven. Een mogelijkheid zou zijn dat Claire gek is geworden en in een inrichting verblijft of ernstig ziek is geworden
2. Claire blijft op het eiland en gaat dood
Dit zou niet kloppen met wat Desmond heeft gezien, tenzij heeft gelogen tegen Charlie om iets groters te beschermen.
3. Claire gaat later van het eiland af
Maar dit verklaard Aaron dan weer niet en waarom hij bij Kate is
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Hier de 2 overgebleven oceanic 2 leden, niet kijken als je het absoluut niet wilt weten
SPOILER
Jin en Sun zijn de 2 andere van de Oceanic 6
SPOILER
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Voor de mensen die Lost via Domus (de game) nog willen spelen maar twijfelen:
Ik heb zonet Lost via Domus uitgespeeld.
Itt wat een hoop beweren vond ik het een geweldige game en een geweldige ervaring. Dat geldt denk ik vooral voor de echte Lost fans waar ik mezelf toe reken.
Positief:
- De graphics zijn echt geweldig mooi. Alles is herkenbaar en het ziet er schitterend uit. Je waant je echt op een eiland.
- Alle personages komen er in voor, met een aantal heb je veel te doen en met een aantal (Sun, Jin, Charly bv) heb je weinig. De stemmen niet niet de originelen bij de meesten maar ze lijken er heel erg op.
- Het verhaal dat jij speelt is echt heel goed. Je komt langs alle bekende locatie's en er gebeurd erg veel. Je speelt een nieuw verhaal in de bekende settings. Het einde is trouwens echt best bizar....een totaal onverwacht einde, waar ik wel van hou. Past goed bij een serie als Lost.
- De flashbacks van jouw verleden waarin je zelf door foto's te nemen de boel kan inzien is goed uitgewerkt. Best geinig.
- De game straalt Lost uit. Een hoop kleine dingen doen dat. Van de intromuziek in het titelscherm tot aan de bekende Lost letters met zwarte achtergrond als een aflevering (je speelt er zon 7) begint tot aan het bekende slotgeluidje aan het eind van een aflevering. Dat soort kleine zaken geven aan dat men er echt een goede game van heeft willen maken.
Negatief:
- De game is niet zo heel lang (ik schat een uurtje of 5-8, ligt eraan of je alles wilt bekijken en met iedereen wilt praten e.d. zoals ik wel wilde).
- De black smoke (zwarte mist) heeft een te grote rol. In de serie kwam dit maar weinig voor, hier is het een paar keer erin gestopt als actie element wat me irriteerde.
- De puzzels waarin je de energiemetertjes weer aan het lopen moet krijgen door middel van bepaalde volgorde's van de stoppen waren bijzonder ergerlijk en irritant. Ze waren echt heel moeilijk en het irriteerde alleen maar ipv dat het boeide.
- Je bewegingsvrijheid is op sommige plekken wel erg krap. Natuurlijk wel logisch omdat je op een eiland in de jungle loopt, maar ik heb nou eenmaal een hekel aan opzichtige onzichtbare muren.
Maar alles bij elkaar vind ik dit wel een enorm goede en sfeervolle game. Het is erg boeiend en vermakelijk; maar het had op sommige punten wel wat beter gekund.
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
*Ahum* http://www.gamesmeter.nl/...
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Hangt het plot van het spel nog een beetje samen met die van de serie (incl. het onverwachte einde)? Of staat het grotendeels los van de serie.
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Hangt het plot van het spel nog een beetje samen met die van de serie (incl. het onverwachte einde)? Of staat het grotendeels los van de serie.
Tjah, het is heel erg "lost". Heel onverwachts en schokkend, als je het echt wilt weten, op youtube dwalen wel wat filmpjes rond.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
*Ahum* http://www.gamesmeter.nl/...
Daar heb ik dat ook gepost, maar het leek me niet verkeerd mijn ervaring even te delen met de fans van de serie. En die vind ik toch hier. Hoop dat ze hierdoor misschien beslissen of ze de game wat vinden als serieliefhebber 
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Goede aflevering weer, niet zo goed als The Constant maar we komen toch weer wat dingen te weten zoals:Wat Widmore wil, zijn rol in het verhaal word steeds duidelijker gemaakt, weer een nieuwe station, Daniel en Charlotte zijn toch goed?
en afgaande op de promo voor volgende week kan ik maar een ding zeggen:Welkom terug Micheal!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond de aflevering niet zo boeiend, zelfs een beetje saai. Alleen het einde was wel interessant.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Michael moet nu bijna wel de persoon op de boot, waarom zou Locke Ben anders laten gaan?
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Ik vond het juist weer een hele goede aflevering. Mooi om weer veel Ben (& Locke) te zien. Mijn favoriet toch wel die Ben. Juliet was ook interessant vond ik, vooral haar relatie met Ben. Er waren toch heel wat 'eye-openers' deze aflevering. Jin & Sun vind ik toch wel duf, gelukkig komen ze niet meer zoveel aan bod.
Hoe Ben aan zijn informatie (Daniel & Charlotte op weg naar dat station) komt vond ik het grootste mysterie deze keer, met daarnaast het al oudere mysterie van het verschijnen van personages (met die stemmen van tevoren). Heeft Ben hier iets mee te maken, invloed op waarschijnlijk?
Grappig einde ook.
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Inderdaad een aflevering met wat spanning (het einde), veel oplossingen op vragen en eye-openers en ook weer drama. Een mooie Lost aflevering die tussendoor het heel goed doet. Ik heb me vermaakt en natuurlijk zijn er weer veel vragen bij me opgekomen. Vooral het einde van de aflevering vond ik helemaal het toppunt. Ik zal wel eens willen weten wat er aan de hand is.
jay73
-
- 1184 messages
- 1388 votes
Ik zal wel eens willen weten wat er aan de hand is.
Welkom bij Lost 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Het kan niet vaak genoeg gezegd worden maar...
Ben 
Wat een fucking geniale creep is dat! Zijn crush op Juliette is ergens aandoenlijk maar ondertussen zo ontzettend freaky
. Briljant personage.
En we hebben nu dus Whidmore die een team heeft samengesteld om het eiland te 'annexeren', iets wat Ben wilt tegenhouden, wat hem ook gaat lukken als we de toekomst mogen geloven.
big-smoke
-
- 4 messages
- 14 votes
Ik vind dat lost had mogen stoppen na het eerste seizoen. Nadien vond ik het in dalende lijn gaan. Nu ben ik seizoen 4 aan het kijken maar ik vind het niet de moeite waard.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik vind dat lost had mogen stoppen na het eerste seizoen. Nadien vond ik het in dalende lijn gaan. Nu ben ik seizoen 4 aan het kijken maar ik vind het niet de moeite waard.
het is al vaker gezegd: Lost is niet voor iedereen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lost is juist alleen maar beter geworden. Seizoen 1 introduceerde het geheimzinnige eiland en seizoen 2 - nu gaat daar dieper op door. Ik vind de serie (op de 1e afleveringen van seizoen 3 na) alleen maar stijgende kwa kwaliteit.
Metalfist
-
- 12407 messages
- 3964 votes
Vond de serie echt goed maar ben afgehaakt met seizoen 3. Vond het echt verschrikkelijk slecht... De laatste aflevering die ik had gezien was hoe Jack aan zijn tattoo's kwam. Jippie! een hele aflevering over een paar tekeningetjes op iemands arm.
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Er wordt veel uitgelegd in deze 6de aflv, maar ik begin wat empathie te verliezen jegens een aantal personages...
Mijn bedenkingen:
1. Vader Widmore heeft dus degelijk heel wat met het eiland te maken.
2. Wie vertrouwt Juliet nu nog, onmogelijk om nog in te schatten waar haar trouw ligt. Dit personage laat me echt koud.
3. Word eens wakker, Locke, hij lijkt een bitsige huisvaderte zijn geworden sinds seizoen 3... Hopelijk komt hij gauw eens Faraday tegen en komt er een spiritueel gesprek...
4. Wat is er precies gebeurd in die energiecentrale (the tempest)? Ben wilde iedereen vergassen en daniel heeftde day gered? waarom was ben sdan volledig onvoorbereid op een gasaanval (geen gasmasker...)?
5. Ben hoort officieel in het rijtje van grootste bad-guys ooit. Bij Keyser Soze, John Doe,...
6. zou dat het nu zijn. Men vecht gewoon voor het eiland... Een speciaal eiland in de pacific trekt een aantal rijke en machtige nieuwsgierigen aan en een 40tal pechvogels belanden er middenin en zorgen voor een hele boel problemen...?
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
6. zou dat het nu zijn. Men vecht gewoon voor het eiland... Een speciaal eiland in de pacific trekt een aantal rijke en machtige nieuwsgierigen aan en een 40tal pechvogels belanden er middenin en zorgen voor een hele boel problemen...?
Nee. De rol van 'de pechvogels' (of in ieder geval een aantal van hen) is veel groter, zij zijn veel nauwer betrokken met het eiland.
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
1. Vader Widmore heeft dus degelijk heel wat met het eiland te maken.
Dat is duidelijk geworden inderdaad.
2. Wie vertrouwt Juliet nu nog, onmogelijk om nog in te schatten waar haar trouw ligt. Dit personage laat me echt koud.
Zij koos toch niet voor trouw aan Ben in de laatste aflevering in the tempest. Anders had ze die Faraday toch neergeschoten.
3. Word eens wakker, Locke, hij lijkt een bitsige huisvaderte zijn geworden sinds seizoen 3... Hopelijk komt hij gauw eens Faraday tegen en komt er een spiritueel gesprek...
Ik kijk meer uit naar een spiritueel gesprek van Locke & Jacob
4. Wat is er precies gebeurd in die energiecentrale (the tempest)? Ben wilde iedereen vergassen en daniel heeftde day gered? waarom was ben sdan volledig onvoorbereid op een gasaanval (geen gasmasker...)?
Het ging erom dat Ben dit in de toekomst zou kunnen gebruiken. Waarschijnlijk ook zou doen mocht hij de kans krijgen.
5. Ben hoort officieel in het rijtje van grootste bad-guys ooit. Bij Keyser Soze, John Doe,...
Door de introductie van Ben is de serie echt met sprongen vooruit gegaan naar mijn mening.
Ik denk inderdaad dat bij deze 40tal veel personen zitten die met een reden op het eiland zijn terecht gekomen. Ik denk dat je verder wel gelijk hebt dat men vecht voor het eiland.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Goede episode, we weten weer iets meer
. Ben is toch erg slim karakter, eerst Locke neerschieten en nu loopt hij weer vrij rond. Ik denk dat Ben dit allemaal heeft zien aankomen en weer gewoon een plan heeft net zoals in seizoen 2.
Ik heb ook al een beetje een idee wie de spion is, het is iemand die Locke ook kent, het kan uiteraard een echte Other zijn maar ik denk het niet
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Goede episode, we weten weer iets meer
. Ben is toch erg slim karakter, eerst Locke neerschieten en nu loopt hij weer vrij rond. Ik denk dat Ben dit allemaal heeft zien aankomen en weer gewoon een plan heeft net zoals in seizoen 2. Ik heb ook al een beetje een idee wie de spion is, het is iemand die Locke ook kent, het kan uiteraard een echte Other zijn maar ik denk het niet
Hmm, zo te lezen zijn er dus toch nog een paar die het waarschijnlijk nog niet weten. Ik wou dat ik ook niet wist wie het is maar tijdens het lezen van de openingcredits kwam ik toch al gauw een hele bekende naam tegen. Als je het niet weet, het is heel onverwacht, maar misschien toch een beetje te verwachten.
chilian
-
- 20 messages
- 4 votes
Het probleem van Locke is dat hij zo getergt is geweest in zijn leven door de dingen die hij niet kon. Maar omdat hij nu 'uitverkorene' is voor het eiland, denkt hij dat hij alles aankan. Hij denkt keer op keer dat hij elke situatie wel aankan (ook al is in het verleden herhaaldelijk is gebleken dat dat niet het geval is). Daarbij natuurlijk gedreven door zijn nieuwsgierigheid, die ons (fans) natuurlijk niet vreemd is.
http://widmorelaboratories.com/
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Nog wat gaaf nieuws: we krijgen waarschijnlijk Richard Alpert weer terug 
De tv serie Cane is zo goed als gecanceled en Carlton Cuse heeft aangegeven dat acteur Nestor Carbonell nog dit seizoen terugkomt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nog wat gaaf nieuws: we krijgen waarschijnlijk Richard Alpert weer terug 
De tv serie Cane is zo goed als gecanceled en Carlton Cuse heeft aangegeven dat acteur Nestor Carbonell nog dit seizoen terugkomt.
Wie?
Zal aan mn geheugen liggen, maar fris hem eens op...
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Weer genoten van de aflevering!! Wat me wel opviel was dat er nu een flasback was, ipv een flashforward!!
En er waren toch maar een bepaald aantal stations? Deze komt zomaar uit de lucht vallen.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Episode 7 was weer een dijk van een aflevering, met een geweldig gebruik van een flashback en -forward door elkaar. Ook de terugkeer van Michael (!!!), de gebeurtenissen op de boot, en het feit dat Jin dood gaat en Sun die dus alleen achterblijft, maken het nog allemaal veel beter.
Ik ben nu wel benieuwd of Jin bij de Oceanic Six wordt gerekend. Mocht dat niet zo zijn, dan kan Michael natuurlijk ook de zesde zijn.
Leuk weetje nog. Sun bekijkt het volgende op tv als ze weeën krijgt:
http://losteastereggs.blogspot.com/2008/03/episode-4x07-nikki-appears-on-suns-tv.html
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Mwah, vond deze aflevering niet al te sterk. Dat komt misschien omdat ik weinig met Jin & Sun heb, vind hen gewoon het minst interessant.
De terugkeer van Michael wist ik al, dus geen verassing voor mij, wel leuk natuurlijk. De scenes op de boot waren wel weer de moeite waard. Dat Jin overleden is was wel een verassing, helemaal omdat ik dacht dat hij ook in een flashforward zat. Blijkt dus een flashback te zijn geweest....