• 178.289 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.451 actors
  • 9.376.793 votes
Profile

Lost

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Walt keert zeker niet terug hoor, Michael wel indd.
En ik denk overigens dat Claire dood gaat binnenkort.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Dat van die figuranten zal me een zorg zijn,

Mij ook, maar het zou wel enorm onlogisch zijn als uitgerekend al die figuranten niet van het eiland afkomen. Of misschien moet men iets anders gaan doen met die figuranten. Laat ze afgeschoten worden door de mensen van die boot of laat er een aantal verdwijnen.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik vond het een goede episode en vooral de tijd(lijn) gaat nu een belangrijke factor worden. De hele wereld denkt dat er 6 overlevenden zijn, vorige week werd bekend dat er nog een aantal op het eiland zijn en worden gegijzeld. Maar die kunnen dus niet van het eiland gaan, want dan zou het verhaal van 6 overlevenden niet meer kloppen en dan zou sowieso Jack een probleem hebben.

Verder is het feit dat de helikopter nog niet is aangekomen zeer interessant: is de helikopter er echt niet of was het een leugen? Als de helikopter er niet is dan krijg je toch iets van een tijdsbarriere (misschien hoe groter het object hoe langer het blijft in die barrière).

Nog 3 episodes en dan een pauze van ongeveer een maand.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

goed....

nu is die licht ontvlambare Irakese ex marteldeskundige ook al 'lost'..... en dat geld nu ook voor Dragje, ik kan de hoeveelheid vragen niet meer op 1 A4-tje kwijt........

(afbeelding)

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

dragje wrote:

goed....

nu is die licht ontvlambare Irakese ex marteldeskundige ook al 'lost'..... en dat geld nu ook voor Dragje, ik kan de hoeveelheid vragen niet meer op 1 A4-tje kwijt........

(afbeelding)

Begin maar met twee of drie vragen

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

vraag 1: "waar" is die licht ontvlambare Irakese ex marteldeskundige gebleven?

vraag 2: "zijn ze personages op het eiland nu daadwerkelijk dood?" Zo op het eerste gezicht hebben we te maken met een eiland die op zichzelf 'lost' is en alleen bereikbaar c.q. vindbaar door 1 bepaalde richting aan te houden.

vraag 3: "wie/wat is Jacob?"

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

vraag 1: "waar" is die licht ontvlambare Irakese ex marteldeskundige gebleven?
ergens in een helikopter tussen het eiland en de boot

vraag 2: "zijn ze personages op het eiland nu daadwerkelijk dood?" Zo op het eerste gezicht hebben we te maken met een eiland die op zichzelf 'lost' is en alleen bereikbaar c.q. vindbaar door 1 bepaalde richting aan te houden.

nee, de vondst van het vliegtuig is in scene gezet. Het vliegtuig is neergestort door een magnetische kracht en er zijn meerdere manieren om op het eiland te komen (boot, vliegtuig, helikopter, duikboot

vraag 3: "wie/wat is Jacob?"
De leider van The Others

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Ik vond het best een goede aflevering. De laatste afleveringen is vooral veel spanning geweest en mysterie. Nu ook veel mysterie, vooral het einde van deze aflevering was zeer mysterieus. Maar er moet toch wel eens een rustige aflevering tussen zitten. Dus bij deze. De volgende aflevering hoop ik, dat het wat spectaculairder wordt.

Mooi, Lost is Lost. Mysterieus en spannend. Deze aflevering was ook wel spannend. Ik heb zin in aflevering 5.

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

kos wrote:
(quote)
Dat was een briljante vooruitziende blik. .

Ja, daarmee Scooby doo't hij ons allemaal!

Ik heb de aflevering nu trouwens 2x gezien en ik vind het de beste Kate-centric tot nu toe. Ik zag het einde absoluut niet aankomen en het kippenvel stond drie lagen dik op m'n armen.
Verder veel goede scenes (inderdaad met Locke, Ben en Miles) maar ook de scene tussen Sawyer en Locke vond ik erg goed. Het kaartspelletje van Daniel intrigeert ook wel. Zit ongetwijfeld meer achter.

Op naar 5! Heb er alweer zin an!

tn2543

• 446 messages
  • 1118 votes

Twee eerste goede afleveringen van het seizoen. Tot het hoeveelste seizoen zou Lost verder gaan?

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Nog geen enkele slechte aflevering tot hier toe. Ik verwacht alweer veel van de Desmond-episode van volgende week, zijn flashbacks/forwards stelden nog nooit teleur.

@ tn2543: tot en met seizoen 5, en als de kijkcijfers het goed blijven doen wrs nog een paar meer.

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3469 votes

Vrij matige vierde aflevering. Er gebeurt weinig, en wat er gebeurt wist mijn aandacht niet vast te houden. En wat ik niet begrijp: Waarom doet Kate zoveel moeite om uit de mond van die Aziaat te horen wie ze is?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

tukkerstein wrote:
Vrij matige vierde aflevering. Er gebeurt weinig, en wat er gebeurt wist mijn aandacht niet vast te houden. En wat ik niet begrijp: Waarom doet Kate zoveel moeite om uit de mond van die Aziaat te horen wie ze is?

omdat ze gezocht wordt zoals je in de flashforward ziet. Als iedereen weet wie ze is dan kan ze wanneer ze gered wordt niet uit handen van justitie blijven

Silvio Dante wrote:

@ tn2543: tot en met seizoen 5, en als de kijkcijfers het goed blijven doen wrs nog een paar meer.

Er komt naast dit seizoen nog een 5 en 6. In totaal 48 episodes dus nog 44 te gaan tot het einde.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

JB. wrote:

Oceanic 6 zijn voorlopig: Jack, Hurley, Kate, Sayid.

hèh, Oceanic 6 zijn voorlopig Jack, Hurley, Kate, sayid en Aaron....

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Mensen de volgende aflevering gaat men verder op de helicopter die is weggevlogen van het eiland. Ik ben benieuwd hoor. Ik vind dat dit seizoen nog geen slechte aflevering heeft gehad. Ik vind het best een leuk seizoen. Of het het beste gaat worden van tot nu toe, moeten we nog even afwachten.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

gondwana wrote:
(quote)

hèh, Oceanic 6 zijn voorlopig Jack, Hurley, Kate, sayid en Aaron....

Aaron was nog niet geboren toen het vliegtuig neerstortte dus ik denk niet dat je hem kan rekenen tot een Oceanic survivor.

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Mensen die twijfelen hoeveel seizoenen Lost krijgt, Lost krijgt 6 seizoenen en het laatste seizoen zal waarschijnlijk worden uitgezonden in 2010.

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

aryan wrote:
(quote)

Aaron was nog niet geboren toen het vliegtuig neerstortte dus ik denk niet dat je hem kan rekenen tot een Oceanic survivor.

behalve als het dé Aaron is...

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

gondwana wrote:
(quote)

behalve als het dé Aaron is...

wie is dé Aaron dan? Er is er maar één...

jay73

• 1184 messages
  • 1388 votes

En zo is het aryan!

gondwana

• 1212 messages
  • 1464 votes

aryan wrote:
(quote)

wie is dé Aaron dan? Er is er maar één...

ja, ja, tuurlijk, ik dacht dat je iets anders bedoelde... sorry.

chilian

• 20 messages
  • 4 votes

Kate heeft nooit gezegd dat het haar zoon was, enkel dat ze 'hem' er buiten moeten laten. Waarom Jack hem niet wil zien blijft een raadsel.

Wat is er gebeurd dat Ben de macht heeft over Sayid?

De crash is in scène gezet, denk ik. De piloot van de helicopter (komt me ook bekend voor trouwens) belde met Oceanic om te zeggen dat de piloot op tv niet de piloot was. Ik denk dat ze poppen in het vliegtuig hadden zitten, maar er is iets fout gegaan. De piloot is op het laatste moment verandert, of zo, geen tijd voor een nieuwe pop. Maar dan de vraag, waarom?

Wat wil Miles met Ben, Ben lijkt ook bang te zijn voor Miles.

Michael komt nog terug, hij staat nog steeds bij de aankondigingen van elke aflevering.

[/poiler]

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Zeer interessant nieuwsbericht over de toekomst van Lost

Most Lost aficionados find it hard enough to wait for the next new episode of the mystery drama, let alone instalments that won't air for years.

The Emmy Award-winning series is slated to wrap up for good at the end of its sixth season in 2010, and Lost co-executive producer Damon Lindelof has provided just enough tidbits to keep fans salivating until then.

"Season four [currently airing in Australia on Seven] is about who gets off the island and the fact that they need to get back," Lindelof told the New York Post. "Season five is about why they need to get back, and season six is about what happens when they get back."

Vanaf hier gaat het over seizoen 4, niet echt gedetailleerde spoilers (er worden geen namen genoemd) maar toch wel spoilers

Lindelof and fellow executive producer Carlton Cuse dropped some other tantalising hints about what fans can expect in season four:

# The love quadrangle between Jack (Matthew Fox), Kate (Evangeline Lilly), Sawyer (Josh Holloway) and Juliet (Elizabeth Mitchell) is going to get a lot more complicated.

# Episode seven, slated to air in Australia on March 20, answers some "very significant mysteries" and ends on a cliffhanger.

# One of the "Oceanic 6", the six main characters who make it off of the island, will die before season four wraps up in mid-2008.

http://spoilerslost.blogspot.com/2008/02/sneak-peek-at-future-of-lost.html

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Aryan:

Er gaat dus iemand dood van de oceanic 6 begrijp ik?! Dan zou het heel goed kunnen zijn, dat dat diegene is, waar Jack in seizoen 3 naar toe gaat op begravenis....

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Iemand al bezig met Lost via Domus, de game? Speel hem al een tijdje en hij bevalt goed.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

kleez wrote:
Aryan:

Er gaat dus iemand dood van de oceanic 6 begrijp ik?! Dan zou het heel goed kunnen zijn, dat dat diegene is, waar Jack in seizoen 3 naar toe gaat op begravenis....

Ik denk dat de kans groot is dat Sayid dan die ene persoon moet zijn die dood gaat. Want de begravenis is in Amerika dus dat kan verklaren waarom er niemand naar zijn begravenis is gegaan.

Ajax&Litmanen1 wrote:
Iemand al bezig met Lost via Domus, de game? Speel hem al een tijdje en hij bevalt goed.

Nog niet gespeeld, ik wil het wel spelen alleen weet ik niet of ik het spel soepel kan spelen op mijn pc

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Waarom wil Miles 3,2 miljoen dollar en niet bijvoorbeeld 3 miljoen, 3,5 miljoen of 4 miljoen dollar. Heel mysterieus.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

'The Constant' was weer een erg goede aflevering, met een Desmond in topvorm. Toch jammer dat we 'dit jaar' maar 13 afleveringen voorgeschoteld krijgen.

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

The Constant was weer een geweldige afleveringen, Desmond, Penny en Widmore staan altijd garant voor een geweldig verhaal.
Blijkbaar krijgen we volgende week een nieuwe station te zien "The Orchid" en het is een Juliet centric

Dan ook nog even over Lost: Via Domus, heb hem net uitgespeeld. Vond het een goede game enhet einde was echt totaal onverwacht en nog sicker dan de meeste cliffhangers van de afleveringen. Maar voor dit einde zal ik toch nog ff wat forums uit moeten pluizen.

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Echt een top aflevering. Een van m'n favo's tot nu toe denk ik.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.