Lost
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ik vind het juist vier enorm interessante figuren en bovendien goede acteurs.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Na een middelmatige opstart is Lost weer helemaal terug met een steengoede aflevering. En met Miles is er ook weer een enorm tof personage bij, ik vond Ken Leung in Sopranos ook al erg goed.
Volledig mee eens!!
Ik vind het juist vier enorm interessante figuren en bovendien goede acteurs.
Ook wee volledig mee eens!!
DAMN DAMN DAMN Wat een serie, na deze aflevering krijgt deze jongen weer helemaal de kriebels

Verder:Vorige keer zei ik hoogtepunt afl.1 de donkere man die bij Hurley kwam... En jahoor! Na deze aflevering is het wel duidelijk dat hij er zeker wat mee te maken heeft!!
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Kleez, met jou kan ik praten. Lost is de beste serie ooit. Spannend, emotioneel, en interssante personages, met natuurlijk veel vragen en mysterie.
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Lost is wat mij betreft niet de beste serie ooit (maar dat zou het nog kunnen worden als het eind goed en enigszins - voor de serie dan - geloofwaardig is. 24 is nu nog nr. 1). Het is de enige serie, samen met 24, die ik echt goed vind.
De personages van Lost interesseren mij niet zoveel, aan Jack heb ik zelfs een behoorlijke hekel, maar hun belevenissen en de gebeurtenissen op het eiland kunnen mij erg boeien.
Deze tweede aflevering beviel prima, hij was beter dan de eerste. Lost gaat na de, voor Lost-begrippen- matige eerste helft van seizoen 3 weer de goede kant op. Jammer genoeg was er gisteravond nog geen ondertiteling beschikbaar. Ik kan opzich wel zonder, maar het kijkt toch iets makkelijker.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Een geweldige episode. De vier nieuwe karakters zijn erg interessant en in de korte flashbacks weet je toch al veel over ze, behalve de eerste dan.
Verder was de flashback van Charlotte lekker mysterieus, was het eiland heel lang geleden ergens anders op Aarde of had de Dharma iniative ergens een soortgelijke eiland gevonden....Verder is de vraag natuurlijk wat deze vier met Ben willen en wat ze over het eiland weten (charlotte was erg blij toen ze besefte dat ze op het eiland was
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Die flashback van Charlotte was inderdaad erg sterk, mysterieus en echt Lost.
Slater (crew films & series)
-
- 1346 messages
- 8978 votes
Die ouwe man, Jeff Fahey blijkbaar, is een leuke acteur inderdaad. Ben alleen bang dat hij volgende aflevering de pijp uit gaat? Want Michael keert ook weer terug en dat staat op opgeschreven bij IMDB. Maar van deze 4 nieuwe niet, hun laatste aflevering zal de volgende al zijn!
Wat hierboven staat is meer voor mensen die op IMDB forums komen enz 
Ow ja, ik ben natuurlijk ook erg blij dat Lost weeral terug is, hopelijk kan Locke alleen even die helikopter opblazen 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Je moet imdb niet geloven over juiste info, zeker niet als het over aankomende afleveringen gaat, want meestal is daar weinig over duidelijk behalve roddels onder de fans. Ik geloof er niets van dat alle nieuwe personages er alleen zijn voor 2 afleveringen.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
In de komende aflevering komt Thekla Reuten ook even langs las ik 
moviemike
-
- 1309 messages
- 5770 votes
Een heel ander seizoen dan de vorige drie, maar eigenlijk is dat bij elk seizoen van 'Lost' al zo geweest. Alsof je elke keer een hoofdstuk hebt afgesloten, opnieuw ergens vanaf nul begint en uiteindelijk wel zult zien waar de mysterie's van het eiland je heen loodsen.
'Lost' is zondermeer geniaal gemaakt!
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Deze 2e aflevering was wel leuk. Vooral spannend. Ze moeten eens een keer doorvragen!
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
Ze moeten eens een keer doorvragen!
dragje
-
- 5098 messages
- 0 votes
Minder flashbacks zou leuk zijn, die beginnen mij zo langzamerhand, spreekwoordelijk, de keel uit te hangen....
Daarom vind ik het wel zo prettig dat men nu getrakteerd wordt op beelden in de toekomst.
saw_lover
-
- 120 messages
- 0 votes
Nou, dit 4de seizoen weet me weer volledig te bekoren. Ik wacht in spanning op de komende aflevering ('The Economist'). Het is zo goed als zeker dat Sayid daarin een belangrijke rol zal spelen. Thekla Reuten zal een gastrol hebben en de toekomstige vriendin van Sayid spelen. De flashforwards storen me niet echt, maar ik vond het systeem met de flashbacks toch wel leuker en duielijker. Nu is LOST meer een soort van complexe puzzel geworden. Ondanks de onduidelijke dingen die er nu aan het gebeuren zijn, vind ik het nog steeds de allerbeste serie die ooit op TV te zien was. De nieuwe personages zijn intrigerend en ik geloof er ook geen reet van dat ze er meteen aan gaan. Volgens mij worden ze belangrijke hoofdpersonages, anders zouden ze geen centrale aflevering krijgen van de producers........
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik lees net dat de staking voorbij is, woensdag gaat iedereen weer beginnen. En voor Lost betekend het dat er waarschijnlijk nog 6 extra episodes zullen komen.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Jaa!!! Ik ben zo blij, misschien krijgen we nog een fatsoenlijke afsluiting van dit wel heel speciale tv-seizoen!
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
YES!!! Dat is erg goed nieuws!! Heb je toevallig ook een bron ofzo Aryan? Niet dat ik je niet geloof hoor. zeker niet!! Maar kan ik even zien wat er nog meer bij staat qua info enzo 
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
http://darkufo.blogspot.com ik denk dat hij het hier vandaan heeft, maar er zijn zoveel lostfansites. De site die ik hier geef is waarschijnlijk een van de grootste
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Hier is mijn bron:
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Mooie sites!!! Even off-topic:
Prison Break
Two pre-strike episodes remain. Future beyond that TBD.
Betekend dit dat PB ook nog 2 extra krijgt ?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Mooie sites!!! Even off-topic:
Prison Break
Two pre-strike episodes remain. Future beyond that TBD.
Betekend dit dat PB ook nog 2 extra krijgt ?
pre strike is voor de staking. Deze episodes waren er al voor dat de staking begon. Bij Prison Break is het dus nog niet bekend of ze nog een aantal extra episodes gaan maken.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Eerste aflevering van seizoen 4 vond ik wat tegen vallen. Had toch wat spannender mogen zijn
Mijn favoriete personages zijn nog steeds Sawyer en Locke
MiranLovertje
-
- 168 messages
- 486 votes
heb het afgelopen seizoen tot mijn grote spijt gemist : wie heeft dat seizoen voor mij 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Hij is hier voor 55 euro te koop:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Vage aflevering was het weer...
Sayid is dus in de toekomst ook van het eiland af en hij blijkt in dienst te zijn van Ben. In zijn naam werkt hij een lijst af met mensen die hij moet vermoorden.
Heel erg vaag, net als Klinsmann snap ik er nog weinig van.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Vage aflevering was het weer...
Sayid is dus in de toekomst ook van het eiland af en hij blijkt in dienst te zijn van Ben. In zijn naam werkt hij een lijst af met mensen die hij moet vermoorden.
Heel erg vaag, net als Klinsmann snap ik er nog weinig van.
hmmmm! Volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gevolgd!!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kan je dit uitleggen? Want ik vond deze aflevering inderdaad wat lastig om te snappen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ben heeft in de toekomst op de één of andere manier macht over Sayid. En het lijkt me nu vrij duidelijk worden dat Desmond en Juliet Oceanic 6 gaan completeren? Nu is het alleen nog de vraag hoe Hurley ontsnapt.
En er zit dus een soort tijdsbarrière om het eiland?
kos
-
- 46695 messages
- 8851 votes
hmmmm! Volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gevolgd!!
volgens mij klopt het wat hij zegt hoor.