• 178.264 movies
  • 12.224 shows
  • 34.003 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.310 votes
Profile

Lost

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Ik vind het juist vier enorm interessante figuren en bovendien goede acteurs.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

pascal83 wrote:
Na een middelmatige opstart is Lost weer helemaal terug met een steengoede aflevering. En met Miles is er ook weer een enorm tof personage bij, ik vond Ken Leung in Sopranos ook al erg goed.

Volledig mee eens!!

pascal83 wrote:
Ik vind het juist vier enorm interessante figuren en bovendien goede acteurs.

Ook wee volledig mee eens!!

DAMN DAMN DAMN Wat een serie, na deze aflevering krijgt deze jongen weer helemaal de kriebels
Verder:Vorige keer zei ik hoogtepunt afl.1 de donkere man die bij Hurley kwam... En jahoor! Na deze aflevering is het wel duidelijk dat hij er zeker wat mee te maken heeft!!

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Kleez, met jou kan ik praten. Lost is de beste serie ooit. Spannend, emotioneel, en interssante personages, met natuurlijk veel vragen en mysterie.

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3469 votes

Lost is wat mij betreft niet de beste serie ooit (maar dat zou het nog kunnen worden als het eind goed en enigszins - voor de serie dan - geloofwaardig is. 24 is nu nog nr. 1). Het is de enige serie, samen met 24, die ik echt goed vind.

De personages van Lost interesseren mij niet zoveel, aan Jack heb ik zelfs een behoorlijke hekel, maar hun belevenissen en de gebeurtenissen op het eiland kunnen mij erg boeien.

Deze tweede aflevering beviel prima, hij was beter dan de eerste. Lost gaat na de, voor Lost-begrippen- matige eerste helft van seizoen 3 weer de goede kant op. Jammer genoeg was er gisteravond nog geen ondertiteling beschikbaar. Ik kan opzich wel zonder, maar het kijkt toch iets makkelijker.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Die Ghostbuster. .

En Jeff fahey .

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Een geweldige episode. De vier nieuwe karakters zijn erg interessant en in de korte flashbacks weet je toch al veel over ze, behalve de eerste dan.
Verder was de flashback van Charlotte lekker mysterieus, was het eiland heel lang geleden ergens anders op Aarde of had de Dharma iniative ergens een soortgelijke eiland gevonden....Verder is de vraag natuurlijk wat deze vier met Ben willen en wat ze over het eiland weten (charlotte was erg blij toen ze besefte dat ze op het eiland was

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3469 votes

Die flashback van Charlotte was inderdaad erg sterk, mysterieus en echt Lost.

Slater (crew films & series)

• 1346 messages
  • 8978 votes

Die ouwe man, Jeff Fahey blijkbaar, is een leuke acteur inderdaad. Ben alleen bang dat hij volgende aflevering de pijp uit gaat? Want Michael keert ook weer terug en dat staat op opgeschreven bij IMDB. Maar van deze 4 nieuwe niet, hun laatste aflevering zal de volgende al zijn!

Wat hierboven staat is meer voor mensen die op IMDB forums komen enz
Ow ja, ik ben natuurlijk ook erg blij dat Lost weeral terug is, hopelijk kan Locke alleen even die helikopter opblazen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Je moet imdb niet geloven over juiste info, zeker niet als het over aankomende afleveringen gaat, want meestal is daar weinig over duidelijk behalve roddels onder de fans. Ik geloof er niets van dat alle nieuwe personages er alleen zijn voor 2 afleveringen.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

In de komende aflevering komt Thekla Reuten ook even langs las ik

moviemike

• 1309 messages
  • 5770 votes

Een heel ander seizoen dan de vorige drie, maar eigenlijk is dat bij elk seizoen van 'Lost' al zo geweest. Alsof je elke keer een hoofdstuk hebt afgesloten, opnieuw ergens vanaf nul begint en uiteindelijk wel zult zien waar de mysterie's van het eiland je heen loodsen.

'Lost' is zondermeer geniaal gemaakt!

PaulieWalnuts

• 1239 messages
  • 815 votes

Deze 2e aflevering was wel leuk. Vooral spannend. Ze moeten eens een keer doorvragen!

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

PaulieWalnuts wrote:

Ze moeten eens een keer doorvragen!

Haha, ja dat zat ik ook telkens te denken.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Minder flashbacks zou leuk zijn, die beginnen mij zo langzamerhand, spreekwoordelijk, de keel uit te hangen....

Daarom vind ik het wel zo prettig dat men nu getrakteerd wordt op beelden in de toekomst.

saw_lover

• 120 messages
  • 0 votes

Nou, dit 4de seizoen weet me weer volledig te bekoren. Ik wacht in spanning op de komende aflevering ('The Economist'). Het is zo goed als zeker dat Sayid daarin een belangrijke rol zal spelen. Thekla Reuten zal een gastrol hebben en de toekomstige vriendin van Sayid spelen. De flashforwards storen me niet echt, maar ik vond het systeem met de flashbacks toch wel leuker en duielijker. Nu is LOST meer een soort van complexe puzzel geworden. Ondanks de onduidelijke dingen die er nu aan het gebeuren zijn, vind ik het nog steeds de allerbeste serie die ooit op TV te zien was. De nieuwe personages zijn intrigerend en ik geloof er ook geen reet van dat ze er meteen aan gaan. Volgens mij worden ze belangrijke hoofdpersonages, anders zouden ze geen centrale aflevering krijgen van de producers........

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik lees net dat de staking voorbij is, woensdag gaat iedereen weer beginnen. En voor Lost betekend het dat er waarschijnlijk nog 6 extra episodes zullen komen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Jaa!!! Ik ben zo blij, misschien krijgen we nog een fatsoenlijke afsluiting van dit wel heel speciale tv-seizoen!

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

YES!!! Dat is erg goed nieuws!! Heb je toevallig ook een bron ofzo Aryan? Niet dat ik je niet geloof hoor. zeker niet!! Maar kan ik even zien wat er nog meer bij staat qua info enzo

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

http://darkufo.blogspot.com ik denk dat hij het hier vandaan heeft, maar er zijn zoveel lostfansites. De site die ik hier geef is waarschijnlijk een van de grootste

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Mooie sites!!! Even off-topic:

Prison Break

Two pre-strike episodes remain. Future beyond that TBD.

Betekend dit dat PB ook nog 2 extra krijgt ?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

kleez wrote:

Mooie sites!!! Even off-topic:

Prison Break

Two pre-strike episodes remain. Future beyond that TBD.

Betekend dit dat PB ook nog 2 extra krijgt ?

pre strike is voor de staking. Deze episodes waren er al voor dat de staking begon. Bij Prison Break is het dus nog niet bekend of ze nog een aantal extra episodes gaan maken.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Eerste aflevering van seizoen 4 vond ik wat tegen vallen. Had toch wat spannender mogen zijn

Mijn favoriete personages zijn nog steeds Sawyer en Locke

MiranLovertje

• 168 messages
  • 486 votes

heb het afgelopen seizoen tot mijn grote spijt gemist : wie heeft dat seizoen voor mij

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vage aflevering was het weer...

Sayid is dus in de toekomst ook van het eiland af en hij blijkt in dienst te zijn van Ben. In zijn naam werkt hij een lijst af met mensen die hij moet vermoorden.
Heel erg vaag, net als Klinsmann snap ik er nog weinig van.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

The Oceanic Six wrote:
Vage aflevering was het weer...

Sayid is dus in de toekomst ook van het eiland af en hij blijkt in dienst te zijn van Ben. In zijn naam werkt hij een lijst af met mensen die hij moet vermoorden.
Heel erg vaag, net als Klinsmann snap ik er nog weinig van.

hmmmm! Volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gevolgd!!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kan je dit uitleggen? Want ik vond deze aflevering inderdaad wat lastig om te snappen.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ben heeft in de toekomst op de één of andere manier macht over Sayid. En het lijkt me nu vrij duidelijk worden dat Desmond en Juliet Oceanic 6 gaan completeren? Nu is het alleen nog de vraag hoe Hurley ontsnapt.

En er zit dus een soort tijdsbarrière om het eiland?

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

kleez wrote:

(quote)

hmmmm! Volgens mij heb je het verhaal niet helemaal goed gevolgd!!

Hoezo? volgens mij klopt het wat hij zegt hoor.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.