Lost
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
Wat een aflevering weer
!! Toch aardig wat vragen beandwoord gekregen. Maar ik moet eerlijk toegeven dat ik wel wat 'mis'. Maar dat komt mischien nog wel! Toppunt vond ik de donkdere man die bij Hugo op bezoek komt!! Dat is weer typisch Lost
Geen ID hoe/wat
Ik denk wel dat ik al weet hoe t nu zit:
Er is een groep dat idd van het eiland af gaat, de groep van Jack zal ik maar ff zeggen. Hugo kiest eerst dus voor de groep van John Locke, maar gaat wel van t eiland, dus ik denk dat hij uiteindelijk wel bij Jack zn groep zal komen!
Vervolgens zijn ze weer terug in de bewoonde wereld, en dan vragen ze zich dus af of ze niet terug moeten enz. En er zullen nog wel bepaalde dingen op het eiland gebeuren!
Vraag van de aflevering voor mij: Wie zit er in die hut van Jacob? Is het die donkere man die deze afl. ook bij Hugo was?? Of zaten er 2 in het huisje?? Want er zat 1 in de stoel, maar wie kwam er voor t raam?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Vraag van de aflevering voor mij: Wie zit er in die hut van Jacob? Is het die donkere man die deze afl. ook bij Hugo was?? Of zaten er 2 in het huisje?? Want er zat 1 in de stoel, maar wie kwam er voor t raam?
Om de eerste vraag te beantwoorden raad ik je dit interview aan:
Watch With Kirsten
Er staan geen grote spoilers in en er wordt ook niets onthuld over aankomende afleveringen dus het is veilig om te lezen.
Overigens viel me een off-topic antwoord van Garcia op:
But I do know that the producers have said that when someone dies, they really do die. They are dead.
So much for Jack's vader...
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Mwah, redelijke aflevering, maar echt spannend werd het nooit. De flashforwards waren dan wel weer opmerkelijk. Het is afwachten. De schrijvers hebben echter weer flink wat nieuwe oververklaarbare dingen geïntroduceerd.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Het was een goede aflevering, geen spectaculaire opening zoals in seizoen 2 en 3, maar gewoon een goede aflevering. Ik had misschien niet zoveel keer de trailers moeten bekijken, want daarin zaten veel dingen van aflevering 1. Er gaat erg veel gebeuren, nog 47 afleveringen te gaan.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/media/2008/02/doorbraak_in_hollywoodstaking.html
misschien nog meer afleveringen??
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
http://www.nieuwnieuws.nl/archives/media/2008/02/doorbraak_in_hollywoodstaking.html
misschien nog meer afleveringen??
Ja ik las het ook al op een blog. Als de overige scripts er al zijn dan zou het kunnen. Maar de kans is groter denk ik dat we in september de 2de helft van seizoen 4 krijgen en dan vanaf februari 2009 seizoen 5 (maar goed ik weet ook niet hoelang het duurt om 1 aflevering te maken en je bent ook weer afhankelijk van de acteurs en actrices die ook andere verplichtingen hebben)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, maar acteurs hebben nu ook niet veel te doen aangezien ook films stil liggen. Hoe dan ook, het duurt ongeveer 4, 5, 6 weken om een aflevering te produceren (de duurste afl. van Desperate Housewives duurde 8 weken), dus het zou kunnen dat er nog afl. gemaakt worden dit jaar, ook al betwijfel ik dat er dit seizoen nog afleveringen komen...
En de scripts zijn er duidelijk nog niet, als dat wel zo was zou de productie gewoon verder kunnen gaan.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ja, maar acteurs hebben nu ook niet veel te doen aangezien ook films stil liggen. Hoe dan ook, het duurt ongeveer 4, 5, 6 weken om een aflevering te produceren (de duurste afl. van Desperate Housewives duurde 8 weken), dus het zou kunnen dat er nog afl. gemaakt worden dit jaar, ook al betwijfel ik dat er dit seizoen nog afleveringen komen...
En de scripts zijn er duidelijk nog niet, als dat wel zo was zou de productie gewoon verder kunnen gaan.
Maar stel dat de planning was dat Terry O'Quinn op 20 mei start met een film en de staking is dan al voorbij, dan moet de Lost productie toch wachten.
En het maakt niet uit of er scripts zijn, aangezien ook een aantal acteurs/actrices staken of in ieder geval hun steun betuigen.
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Vond het weer een verschrikkelijk saaie aflevering. Lost dwaalt te veel af.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Maar stel dat de planning was dat Terry O'Quinn op 20 mei start met een film en de staking is dan al voorbij, dan moet de Lost productie toch wachten.
En het maakt niet uit of er scripts zijn, aangezien ook een aantal acteurs/actrices staken of in ieder geval hun steun betuigen.
Ja, ze betuigen hun steun, maar zij mogen hun werk niet neer leggen. Bij Grey's Anatomy was het zo dat de acteurs in hun pauze meeliepen met de stakende schrijvers.
Moet trouwens terug komen op mijn verhaaltje over de productie tijd. Heb het op gezocht en een normale aflevering duurt 8 dagen om te produceren en kost zo'n 1.5 miljoen dollar om te maken. Een pilot duurt vaak langer en kost 3 miljoen, en de desbetreffende aflevering van DH waarover ik het had duurde 3 weken om te maken. Just for the info 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik heb net een nieuwsbericht/blogpost gelezen:
http://www.tvsquad.com/2008/02/04/is-possible-strike-end-too-late-for-the-current-season/
En daar staat er de 15de een deal zal zijn en dat er waarschijnlijk nog een volledig seizoen Lost te zien zal zijn (voor 24 wordt het wel wat lastiger). Het zal sowieso wel flink wat geld kosten (alle acteurs/actrices en crew naar Hawaii)
hier wat leuke Lost music video's
Jack
http://spoilerslost.blogspot.com/2008/02/jack-music-video.html
Hurley
http://spoilerslost.blogspot.com/2008/02/hurley-music-video.html
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
(ook een beetje nutteloos als je Claire en Jack broer en zus laat zijn terwijl ze er zelf nooit achter komen)
Van die losse eindjes waar verder niets mee gedaan wordt hebben ze wel meer. Of Libby moet weer opduiken bij Hurley maar dat lijkt me niet.
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Van die losse eindjes waar verder niets mee gedaan wordt hebben ze wel meer. Of Libby moet weer opduiken bij Hurley maar dat lijkt me niet.
De schrijvers hebben gezegd dat claire en jack er dit seizoen achter zullen komen. Ook is het al bekend dat Libby dit seizoen terugkomt, waarschijnlijk episode 8.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Libby? Ze is toch doodgeschoten door Ana-Lucia?
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
ja, maar van wat ik heb gehoord en gelezen zal ze opduiken in flashbacks van bepaalde mensen(ze heeft ook al in die van desmond, hurley en eko gezeten, als ik het goed heb)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat zou kunnen, dat zag je ook met Charlie in de laatste ep.
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3282 votes
De schrijvers hebben gezegd dat claire en jack er dit seizoen achter zullen komen. Ook is het al bekend dat Libby dit seizoen terugkomt, waarschijnlijk episode 8.
Vreemd. Ik dacht dat Cynthia Watros eruit geschreven was omdat ze negatief in het nieuws kwam.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Vreemd. Ik dacht dat Cynthia Watros eruit geschreven was omdat ze negatief in het nieuws kwam.
ze zal terugkomen, uiteraard in de flashbacks. Het verhaal tussen Jack en Claire kan makkelijk worden opgelost in een flashforward, maar echt waardevol zal het niet zijn. Uit al die flashbacks komt naar voren dat de levens van alle survivors elkaar raken, ze weten het alleen zelf niet of nauwelijks
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Ze kan nog terugkomen in een flashback of voorspelling van Desmond, zij heeft hem immers die boot gegeven.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Over de tekening van Hurley:
Janet in Eugene, Oregon: That was a great Hurley interview, but you forgot the biggest question of them all. What was with the Eskimo watercolor painting he was drawing? Was that an Easter egg?
Funny. Jorge himself brought that up and said that if anyone asks, he wanted everyone to know that that painting is hugely important because it was drawn by...Jorge himself. “I just thought to myself, what would Hurley be drawing? And given that he didn’t want an ocean view and wanted to be as far away from the island as possible, that seemed like the farthest place.” That's all it meant, according to J.G.
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Wat is nu precies Oceanic Six, waar Hurley het over had? Het toestel heette immers Oceanic 815.
Ik heb zelf even nagedacht over Oceanic Six, en wat als eerst in mij opkwam was dat Hurley, Jack enz. een tweede keer zijn neergestort met een Oceanic-vliegtuig, op hetzelfde eiland. Dat zou verklaren waarom Hurley en Jack in de flashforwards zeiden dat ze terugmoeten, en dat het eiland hen als het ware "aanzuigt" (zoiets zei Joh, dacht ik mij te herinneren)
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Volgens mij zijn het zes mensen die zijn teruggekeerd na de eerste crash.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Wat is nu precies Oceanic Six, waar Hurley het over had? Het toestel heette immers Oceanic 815.
Ik heb zelf even nagedacht over Oceanic Six, en wat als eerst in mij opkwam was dat Hurley, Jack enz. een tweede keer zijn neergestort met een Oceanic-vliegtuig, op hetzelfde eiland. Dat zou verklaren waarom Hurley en Jack in de flashforwards zeiden dat ze terugmoeten, en dat het eiland hen als het ware "aanzuigt" (zoiets zei Joh, dacht ik mij te herinneren)
Typ maar eens in bij google, het is een echte spoiler, ik zag toevallig een of twee maanden geleden een flits van de O-6, maar gelukkig heb ik toen snel weggeklikt. Maar een paar aanwijzingen het gaat om 6 personen, die term zal alleen in de flashforwards terugkomen
Sawyer en zijn nicknames:
http://www.youtube.com/watch?v=or_BGsW7Mgg
En een Sawyer nickname generator:
http://abc.go.com/primetime/lost/index?pn=nickname
(ik kwam eerst uit op Hawking, daarna Ferdinand en de derde keer Professor)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wauw! Wat een geweldige Lost aflevering! Seizoen 4 is echt super begonnen!
Je zag een flashforward dat een duikteam het gecrashte vliegtuig vond...Oceanic Flight 15.
Je zag een stuk waarin een onderzoeksteam in de woenstijd het skelet van een poolbeer vond met een insigne van Dharma. Denk aan seizoen 1 van Lost, waar de poolbeer verscheen!
Je zag in de vorige aflevering al een paradrop, maar nu blijken het 4 personen te zijn. Ze zijn gevonden door de Lost eilandbewoners. Ze zoeken Ben en Ben weet dit. Hij weet alles over hen en hij beweert dat die lui de grote bedreiging zijn...
Steeds meer vragen...ik heb nooit zon vaag verhaal gezien dat me al zolange tijd zo enorm weet te boeien!
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Na een middelmatige opstart is Lost weer helemaal terug met een steengoede aflevering. En met Miles is er ook weer een enorm tof personage bij, ik vond Ken Leung in Sopranos ook al erg goed.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Je zag een flashforward dat een duikteam het gecrashte vliegtuig vond...Oceanic Flight 15.
Je zag een stuk waarin een onderzoeksteam in de woenstijd het skelet van een poolbeer vond met een insigne van Dharma. Denk aan seizoen 1 van Lost, waar de poolbeer verscheen!
Je zag in de vorige aflevering al een paradrop, maar nu blijken het 4 personen te zijn. Ze zijn gevonden door de Lost eilandbewoners. Ze zoeken Ben en Ben weet dit. Hij weet alles over hen en hij beweert dat die lui de grote bedreiging zijn...
Dat was een flashback, Daniel zag net als Jeff beelden van het vliegtuig op tv.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Grom, weer vier personages erbij... Ik was al blij dat die muts werd neergeschoten, maar dat was iets te vroeg gejuicht.
Hebben Dharma en/of The Others het hele wrak in de oceaan alsmede de verkeerde piloot in scène gezet ? Om vervolgens experimenten op de daadwerkelijke overlevenden uit te voeren?
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Wat boeien die 4 personages nou Phoenix. Die maken het juist interessant. Ook saai als er geen nieuwe personages bij komen.
Heb net afl 2 gezien. De eerste aflevering was een goede start voor een seizoen van Lost, maar het is de minst leuke start van alle vier de seizoenen. Van seizoen 2 vond ik toch de beste start. Maar Afl 2 is weer een top aflevering en ik wil gewoon meer Lost zien, ik verheug me op afl 3 en natuurlijk op de rest van het seizoen. Hopelijk komen de nog 8 resterende afleveringen (9-16) nog erbij. Misschien zou dat gaan gebeuren.
Lost Rules!