• 178.264 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.376.060 votes
Profile

Lost

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ik kijk altijd zonder subtitles (de 720p versie), ik ben benieuwd hoelang het duurt voordat deze in NL op tv is.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

hm dat kan mijn beamer ook aan....

moviemike

• 1309 messages
  • 5770 votes

Lu2k wrote:

Kan niet meer wachten, jammer genoeg weet ik al hoe het seizoen gaat openen. Had het eigenlijk niet willen weten maarja, de verleiding he.

Godzijdank weet je nog niet hoe het zal eindigen!

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Wel appart: na het seizoen / alflevering denk ik elke keer: F*CK!!!!!!!! En heb ik een dik klote gevoel, omdat het afgelopen is :D:D

Volgens mij herkennen jullie dit ook heel erg goed en daarom mijn advies: geniet nog ff van deze heeeerlijke tijd dat je nog niet weet hoe/wat

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Er komt dit jaar ook een Lost game uit, als mijn videokaart het nog aan kan ga ik die zeker proberen.

Ik las vandaag in de krant dat wanneer er snel een einde komt aan de staking dat er een kans is op meer dan 8 episodes dit seizoen. Want er van uitgaande dat er elke week een episode komt dan is 20 maart aflevering 8 en daarmee het einde van seizoen 4.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

aryan wrote:

Ik las vandaag in de krant dat wanneer er snel een einde komt aan de staking dat er een kans is op meer dan 8 episodes dit seizoen. Want er van uitgaande dat er elke week een episode komt dan is 20 maart aflevering 8 en daarmee het einde van seizoen 4.

Het is te hopen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dat doe ik al niet meer, de kans is klein dat de grote productie maatschappijen de schrijvers hun zin gaan geven in een dermate korte tijd dat dit tv-seizoen nog gered kan worden. Ik heb de hoop opgegeven, dit tv-seizoen is over....

Maar tenminste hebben we nog 8 afleveringen van Lost

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3469 votes

Ik geloof dat men goede hoop heeft dat de stakingen voor de Oscaruitreiking eind februari zijn afgelopen. Er wordt al gesproken over een vergoeding bij internetdownloads.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

om eerlijk te zijn, snap ik erg weinig van de stakingen! Ik weet alleen dat er gestaakt word, waarom hoe/wat: geen ID!

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Morgen is het zover, kan niet meer wachten

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

Idd!! DAMN wat heb ik er zin aan

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

En Lost is weer begonnen ik ga morgen de nieuwe aflevering bekijken (ik ga er lekker rustig voor zitten). Ben erg benieuwd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb hem; zo meteen van genieten!

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Bedankt voor de tip, was het helemaal vergeten.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wat een aflevering!

De flashforwards gaven me echt veel vragen!

Hurley is dus ook van het eiland afgekomen maar die is een beetje geflipt...hij wilt terug!
Verder zie je dat Hurley in de inrichting Charlie weer spreekt, die dood is....

En op het eind van de aflevering zie je een helicopter een parachutist droppen!

Kortom, can't wait for the next one!

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

The Oceanic Six wrote:

Wat een aflevering!

Er zijn tog 2?! Ik heb iig 2 binnen...

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Volgens mij maar 1.

-edit- oh nee je hebt gelijk.

-edit 2 - oh boy .

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3469 votes

Was de eerste geen samenvatting van de vorige seizoenen?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Episode 0 is wat anders hoor, aflevering 01 is de enige echte nieuwe aflevering. Episode 0 is geloof ik een samenvatting of iets dergelijks. Let maar op, ep 01 gaat verder waar seizoen 3 stopte.

kleez

• 849 messages
  • 1207 votes

kan best zijn, maar uitzending duurde ook 2 uur, dus ik kijk t zeker ff

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Vond het wat matig voor een seizoensopener. Jammer ook dat de Losties definitief in twee kampen uiteenvallen. Het lijkt er op dat Jack's kamp thuiskomt en dat Locke's kamp nog op het eiland zit tijdens de flashforwards.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat maakt het toch juist boeiend?

Want ik verwacht dat Jack, Hurley en Kate terug gaan keren naar het eiland om de anderen te redden. Hurley gaf toch ook weer aan dat ze terug moesten!

De trailer gaf ook aan dat ze in seizoen 4 het eiland moesten verdedigen tegen kwaadwillende indringers. Dat zijn dus de gasten waarvoor Charlie voor zijn dood Desmond waarschuwde ''Not Penny's boat'' gaf ie aan.

Hoop dat dit seizoen dus wat actievoller wordt.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dat weet ik allemaal, maar als seizoensopener vond ik het, zeker vergeleken met die van de eerdere seizoenen, niet zo spectaculair.

Misschien hadden ze het flash-forward trucje voor deze aflevering moeten bewaren.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Juist niet, want het was een behoorlijk verrassende cliffhanger eind seizoen 3. Je moet wel de kijkers vast houden he.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

The Oceanic Six wrote:
Juist niet, want het was een behoorlijk verrassende cliffhanger eind seizoen 3. Je moet wel de kijkers vast houden he.

Daarvoor waren er destijds nog vragen zat.

Vond gewoon dat elke seizoensopener een eigen foefje had dat spektakel bracht. De crash uit seizoen 1, de scène in de bunker, waarbij je eerst aan een flashback denkt uit seizoen 2 en de crash vanuit het oogpunt van The Others uit seizoen 3.

Hier werd eigenlijk het foefje uit seizoen 2 herhaald ("welk tijdstip?") en was het feit dat het een flash-forward betrof ook geen verrassing meer (doordat die mogelijkheid al aan het einde van S3 werd geintroduceerd).

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Sawyer gaat toch niet dood? Op IMDB zie ik hem niet bij aflevering 3 van seizoen 4 staan en tot daar is het bijgewerkt.Ik heb in ieder geval nergens gelezen dat Josh Hollaway eruit zou gaan

Wist je bij de vorige doden wel dat ze er uit zouden gaan dan? Hoe dan ook, ik heb zoiets van, niemand is veilig tot we een flashforward zien.
Vanwege de trailer die Hurley liet zien bij een heleboel graven had ik min of meer verwacht dat deze aflevering een bloedbad zou worden, maar halverwege de aflevering bedacht ik me dat het best allemaal wel mee zou kunnen meevallen.
Vond Hurley's flashforward niet al te duidelijk, begrijp er zelfs nu nog niet alles van speelt het nou af vóór de flashforward van Jack die tegen Kate schreeuwt dat ze terug moeten?

@Phoenix: de Losties in twee kampen verdelen vond ik juist geweldig, echt super. Hoewel de meeste personages me gestolen kunnen worden zit ik alleen voor Claire en Aaron te joelen dat ze moeten blijven leven (ook een beetje nutteloos als je Claire en Jack broer en zus laat zijn terwijl ze er zelf nooit achter komen) Ik ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren..meer specifiek: wie alles overleefd!

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

[quote]Angrod_Pallanén wrote:
Wist je bij de vorige doden wel dat ze er uit zouden gaan dan?

Dominic Monaghan (Charlie) wel. Dat las ik op verschillende sites

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

Zelf vond ik het een mooie seizoenopening. Hij eindigde ook zo dat ik weer veel zin had in episode 2. Het is spannend en nog mysterieus wat er allemaal gaat gebeuren. Zo te zien wordt Seizoen 4 een kort (8 episodes), maar tof seizoen. Zoals zijn voorgangers.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.