• 178.263 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.419 actors
  • 9.375.972 votes
Profile

Lost

Filmfreaker

• 536 messages
  • 328 votes

wat tukkerstein nu zegt kan inderdaad waar zijn. Misschien heeft Ocean er meer mee te maken. Ik kan niet wachten op 31 januari.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

ik zie niet zo snel wat een vliegtuigmaatschappij met het Eiland te maken heeft. Het vliegtuig is neergestort door krachten op het Eiland. Ik denk eerder dat het gewoon een speciale plek is op Aarde, iets natuurlijks en niet iets wat door de mens is gecreëerd

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Leuk nieuws van ABC.com:

ABC streaming all seasons of Lost

Every single episode of the popular island drama is available online in high definition on ABC.com.

ABC is pumping out Lost promotions in droves. Early this week, the network began publicizing a new alternate-reality game for the show through a phony press release issued for Oceanic Airlines, the fictional commercial airliner in the show.

The network also pieced together a recap of all three seasons in a surprisingly thorough video that runs eight minutes and 15 seconds (815 is the flight number of the show's ill-fated plane). (The video is available for viewing in the video player in the upper right corner--obviously there are spoilers for seasons 1-3.)

For those of you who watched the recap video and got a hankering to watch the shows in their entirety, ABC has a hatchful of goodies ready to view online. The network is currently streaming all three seasons of the hit show in high definition on ABC.com.

Only high-performance computers with solid Internet connections will be able to see the streams without any stuttering at full-screen size, but TV.com editors test-driving a few episodes this morning ran into very few problems.

A representative from ABC confirmed to TV.com that the streams will be available through the end of the month and that they were posted (with little promotion) in the middle of this week.

Networks don't often give the entire library of a show to the public for free, but ABC seems committed to promoting the heck out of Lost any way it can. The timing seems a bit odd (though no one will complain), since the season three DVD was released just over a month ago.

Season four of Lost begins January 31 in its new Thursday 9 p.m. slot. For more information on the show, read TV.com's previous coverage.

Dus nu kun je helemaal legaal up to date blijven met de laatste Lost episodes!

http://www.tv.com/story/10653.html

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Geweldig.

moviemike

• 1309 messages
  • 5770 votes

Word dit nu het laatste seizoen, of volgen er nog?

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3469 votes

Nog drie seizoenen met elk 16 afleveringen.

moviemike

• 1309 messages
  • 5770 votes

Fijn zo, meer moet dat (momenteel) niet zijn.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

tukkerstein wrote:

Nog drie seizoenen met elk 16 afleveringen.

Door de stakingen worden het er dit seizoen maar 8, maar dit heeft geen gevolgen voor het totaal aantal afleveringen van 48. We krijgen volgend seizoen gewoon meer afleveringen.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Huh, het waren er toch twee? (Of heb ik dit gesprek al gevoerd?)

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Huh, het waren er toch twee? (Of heb ik dit gesprek al gevoerd?)

Lost stopt in 2010: 2008, 2009, 2010 = 3 seizoenen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oh, beter! Ik dacht dat we er maar 32 te gaan hadden

PsychoBoyJack

• 244 messages
  • 72 votes

aryan wrote:

(quote)

Door de stakingen worden het er dit seizoen maar 8, maar dit heeft geen gevolgen voor het totaal aantal afleveringen van 48. We krijgen volgend seizoen gewoon meer afleveringen.

En waar heb je die info vandaan?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

PsychoBoyJack wrote:

(quote)

TV nieuws websites, wikipedia, Lost blogs

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Tijdens deze koude en donkere dagen is altijd leuk om weer wat (nieuwe) beelden te zien van Lost: http://spoilerslost.blogspot.com/2008/01/beginning-of-end-sneak-peek.html

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

2 uur durende première van seizoen 4, daar teken ik wel voor. Heerlijke popcorn, met cola wegzak verstand op zero serie.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

PsychoBoyJack wrote:

(quote)

Als iemand er op vertrouw de Lost-facts goed te hebben is het Aryan wel.

Maar wordt het een dubbele premiere?? Dat zou jammer zijn, hebben we maar 7 weken Lost

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Maar wordt het een dubbele premiere?? Dat zou jammer zijn, hebben we maar 7 weken Lost

haha bedankt voor het compliment

Ik heb zelf niks van een twee uur durende première gehoord of gelezen. Het zou inderdaad een beetje gek zijn, want Lost heeft op de pilot na niet eerder een dubbele première gehad. En gezien de stakingen lijkt het mij ook dat ze liever de afleveringen spreiden (eind Maart is het dan alweer afgelopen ).

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Angrod_Pallanén wrote:

(quote)

Nee het wordt een 2hour premiere event. Het eerste uur is een samenvatting van alle voorgaande seizoenen. Het tweede uur is de daadwerkelijke premiere van aflevering 1.

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Lu2k wrote:

Nee het wordt een 2hour premiere event. Het eerste uur is een samenvatting van alle voorgaande seizoenen. Het tweede uur is de daadwerkelijke premiere van aflevering 1.

Idd.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oh, de zoveelste Lost-recap aflevering... dat kan onderhand ook als een seizoen worden gezien.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

T Minus 8 dagen... and counting

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Even ter verduidelijking, komt de 1e aflevering in de VS volgende week donderdag?

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

Vrijdag zover ik weet....

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

dragje wrote:

Vrijdag zover ik weet....

Donderdag in de US, vrijdag is deze aflevering te pindakazen

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

haha ja ik vermoed dat ik vooral rekening heb gehouden met pindakazen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het blijft een raar woord, pindakazen. Het woordje downloaden blijft hier een taboe he

Uiteraard heb ik Lost vrijdag op mijn pc geCalve-pindakaast.

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Oei, zo snel al? En ik heb al zo'n kijkachterstand...

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

aryan wrote:

(quote)

Donderdag in de US, vrijdag is deze aflevering te pindakazen

Vanaf een uurtje of 5 ('s morgens), staat hij op het net .

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Kan niet meer wachten, jammer genoeg weet ik al hoe het seizoen gaat openen. Had het eigenlijk niet willen weten maarja, de verleiding he.

dragje

• 5098 messages
  • 0 votes

pascal83 wrote:

(quote)

Vanaf een uurtje of 5 ('s morgens), staat hij op het net .

De grote vraag is nu waar? Mag je vast hier niet noemen *onschuldig naar moderator kijk*

Grappige is dat ik een jongen ken, niet persoonlijk alleen via het net, die die serie letterlijk vertaald naar het Nederlands, ondertitels wel te verstaan. Heel bizar, paar uur na de uitzending kun je die pindakazen.

Duffe is alleen dat dem-pinda-onoid nu down ligt waar hij zijn nootjes met ondertitels aanbood....

Ach, niet echt een probleem verder om de VN voor bijeen te roepen...

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.