Lost
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Het is in de serie nog niet letterlijk genoemd dacht ik maar uit de "Lost Experience" blijkt het volgende (spoilers dus):
According the DHARMA Orientation video in the Lost Experience, the Numbers represent the core factors of the Valenzetti Equation, which claims to accurately predict when humanity will be extinguished. The broadcasting of the equation on a private frequency is based on real-life Numbers stations.
Hier meer (ook spoilers)
Overigens probeer ik zo min mogelijk informatie uit bronnen naast de serie zelf te halen, maar soms laat ik me even gaan.
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Oke, bedankt, ik hoop dat ze het er hier niet bij laten en echt nog verder gaan met die nummers.
En aryan, welke verwijzingen dan bijvoorbeeld? Het artikel http://www.lostpedia.com/wiki/Numbers heeft alle verwijzingen opgesomd, maar de afl. "Two for the Road" (s02 e22) schijnt de laatste te zijn.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Oke, bedankt, ik hoop dat ze het er hier niet bij laten en echt nog verder gaan met die nummers.
En aryan, welke verwijzingen dan bijvoorbeeld? Het artikel http://www.lostpedia.com/wiki/Numbers heeft alle verwijzingen opgesomd, maar de afl. "Two for the Road" (s02 e22) schijnt de laatste te zijn.
op wikipedia staat erbij external links ook een verwijzing naar tv.com:
http://www.tv.com/lost/through-the-looking-glass-1/episode/1024772/summary.html?tag=ep_list;ep_title;1
daar staat wat meer Trivia
chilian
-
- 20 messages
- 4 votes
dat de nummers bij een reeks horen, wil niet zeggen dat het niet mysterieus is dat het overal terugkomt, dat die knakker in diezelfde inrichting als waar Hurley zat, ze constant opnoemt en waarom Hurley er de lotto mee won en daarna vervloekt lijkt te zijn.
En die ijsberen...ze waren bezig met vruchtbaarheidsonderzoek, misschien daarvoor gebruikt, maar dan wel rare keuze, en daarbij waarom lopen ze nu los rond?
#20 welke 'ze' mag Jack niet vertrouwen van het meisje? Kate, Juliet, Rousseau, Penny of de parachutiste?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Oke weer nieuwe trailer:
http://www.movieweb.com/video/V07LaxVWQLM4Zi
een woord: WOOOOOOW
Echt een mooie trailer, daar kunnen high budget film blockbusters jaloers op zijn. Zo moet een trailer eruit zien.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Die ene kerel die tegen Jack praat vlak voor de versnelling in de trailer... Waar ken ik die van?
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Even wat gegoogled, het schijnt een ene Jeremy Davies te zijn.
Als je tenminste de man bedoelt die zegt dat redden niet hun eerste doel is.
pascal83
-
- 2736 messages
- 2480 votes
Steengoede trailer inderdaad, met die toffe (ik meen) Koreaan uit Sopranos.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Even wat gegoogled, het schijnt een ene Jeremy Davies te zijn.
Als je tenminste de man bedoelt die zegt dat redden niet hun eerste doel is.
Dat was hem ja, en ik herkende hem uit Rescue Dawn. 
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Upham, de intellectuele soldaat uit saving private ryan...
TRAILER IS FREAKING SCHITTEREND !!
Op1:01 is er kort een beeld van jacob zonder baard... Iemand die hem herkent?
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
De trailer is inderdaad schitterend trouwens, mysterieus en veelbelovend.
Ik heb trouwens het idee dat misschien Hurley het eiland gaat verlaten, of dat hij sterft. Hij was volgens mij al minder in het derde seizoen te zien dan in de seizoenen ervoor, en ook in de flashbacks zie zag je hem niet zoveel. Ik denk dat de koek voor Hurley op is wat het verhaal betreft en dat er dus wat gaat gebeuren.. Maar da's natuurlijk allemaal speculatie 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
De trailer is inderdaad schitterend trouwens, mysterieus en veelbelovend.
Ik heb trouwens het idee dat misschien Hurley het eiland gaat verlaten, of dat hij sterft. Hij was volgens mij al minder in het derde seizoen te zien dan in de seizoenen ervoor, en ook in de flashbacks zie zag je hem niet zoveel. Ik denk dat de koek voor Hurley op is wat het verhaal betreft en dat er dus wat gaat gebeuren.. Maar da's natuurlijk allemaal speculatie

Ik heb de trailer nu al iets van 6 keer bekeken, dat klein stukje met de helicopter doet me een beetje denken aan Jurassic Park. Er zullen er zeker een paar dood gaan, ik denk ook Hurley, misschien Desmond en ik denk ook dat Claire niet veel meer aan het grote verhaal heeft toe te voegen
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
Ik heb de trailer nu al iets van 6 keer bekeken, dat klein stukje met de helicopter doet me een beetje denken aan Jurassic Park. Er zullen er zeker een paar dood gaan, ik denk ook Hurley, misschien Desmond en ik denk ook dat Claire niet veel meer aan het grote verhaal heeft toe te voegen
Popaaa-popaaa-tututaaa-tatatataaaa... [Jurassic Park theme]
Charlie heeft z'n leven gegeven voor Claire en Aaron, die gaan volgens mij niet sterven...
Jack en Kate zijn dan blijkbaar van het eiland terwijl enkelen zijn achtergebleven... Sawyer: "What I always have done: surviving", kan op vele manieren geïnterpreteerd worden. Voor mij sterkt het m'n vermoeden dat hij het was in de ddoodskist op het einde van seizoen 3...
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Maar Jack zegt toch in die flashforward min of meer dat hij het jammer vindt dat hij en Kate niet samen zijn (en Kate zegt dat ze terug moet omdat "hij" op hem wacht, of zoiets). Dan zou je zeggen dat Kate nu met Sawyer samen is. En dat zou weer betekenen dat het niet Sawyer is die in de doodskist lag. Volgens Lostpedia staat er "Jo.." op het briefje, dus dan zou het John Locke kunnen zijn.
Lu2k
-
- 58 messages
- 17 votes
Dit staat er op het briefje
"The body of John Lantham of New York was found shortly after 4 a.m. in the 4300 block of Grand Avenue.
Ted Worden, a doorman at the Tower Lofts complex, heard loud noises coming from the victim's loft. Concerned for the tenants' safety, he entered the loft and found the body hanging from a beam in the living room.
According to Jaime Ortiz, a police spokesman, the incident was deemed a suicide after medical tests. Lantham (sic) is survived by one teenaged son.
Memorial services will be held at the Hoffs-Drawlar Funeral Home tomorrow evening." Bron Darkufo
Kan dit Micheal zijn of iemand die wij nog niet hebben ontmoet?
Raffael77
-
- 1891 messages
- 0 votes
Lost commin soon in januari 2008.
Ik ben klaar voor season 4.
Ik ben net weer ff deel 3 gaan kijken. Heb de hele collectie tot nu toe.
Blijft toch mijn favo tv serie gevolgd door Heroes & Prison en Bionic Woman.
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Het lijkt mij trouwens een enorme grap (en enorme anticlimax) wanneer in de laatste paar minuten van de laatste aflevering in 2010 een wekker hoort gaan, dat Jack dan wakker wordt en het allemaal een droom blijkt te zijn. Dat zou een groot aantal onmogelijkheden verklaren.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mocht dat zo zijn, dan is Lost meteen waardeloos. Als dit allemaal nep blijkt, een illusie of een droom, dan verpest je werkelijk alles.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Het zou opzich nog wel origineel zijn. Volgens mij is een film of serie nooit op een dergelijke manier beëindigd (met een reden natuurlijk), hoe vaak het ook wordt gesuggereerd door fanbases en dergelijken.
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
De nieuwe afleveringen beginnen weer in Amerika op 31 Januari.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5982 votes
Spoiler voor andere film verwijderd.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Gaat natuurlijk nooit gebeuren.
Het zou opzich nog wel origineel zijn. Volgens mij is een film of serie nooit op een dergelijke manier beëindigd (met een reden natuurlijk), hoe vaak het ook wordt gesuggereerd door fanbases en dergelijken.
Seizoen 8 van Dallas bleek een grote droom te zijn...
Dat wordt tegenwoordig nog wel sterk herinnerd in tv-serie land. Als Lost zo eindigt zou ik het niet eens zo erg vinden. Maar Lost is iets boven-natuurlijks, overal een logisch antwoord achter zoeken is simpelweg onmogelijk.
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Toch zou het wel eens kunnen zijn dat er iets veel "groters" en haast ondenkbaars achter Lost zit. Ik, en volgens mij nog bijna niemand, heb nog geen idee waar de serie nu om gaat, wat er nu aan de hand is op het eiland. Ik verwacht niet dat alles verklaard zal worden aan het einde van het laatste seizoen, want Lost, wat Angrod al zei, wat onnatuurlijks.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Mijn pa volgde het eerste seizoen van de serie en bij aflevering 3 van seizoen 2 is hij afgehaakt. Hij vond dat vanaf daar in 1x teveel veranderde en het helemaal onwerkelijk werd. Ik vond dat ook maar heb me er doorheen geworsteld en hoe verder je komt hoe beter de serie wordt.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Ik weet zeker dat er geen slap einde zal komen. Het einde zal ook niet zijn of de overlevende gered zullen worden en van het eiland af komen. Het einde zal te maken hebben met het Eiland. Misschien wordt het eiland opgeblazen, misschien verdwijnt het uit zich zelf. Eind seizoen 3 kon Jack het Eiland al niet meer vinden Maar ik verwacht zeker geen 'en toen ging de wekker' einde
gondwana
-
- 1212 messages
- 1464 votes
De vent van het DHARMA filmpje doet ook mee in Rescue Dawn, het is die man die Dieter die statement aanbiedt om te tekenen.
denk ik.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Het eiland stijgt op en verdwijnt in de ruimte!
tukkerstein
-
- 2219 messages
- 3469 votes
Die Aziaat in dat Orientationfilmpje is Francois Chau. Hij speelde inderdaad al mee in Rescue Dawn.
Ik heb bijna vanaf het begin gedacht dat het ging om een (overheids-) experiment, of een psychologisch experiment van een bedrijf. Al verklaart dat natuurlijk niet die mysterieuze rook, Jacob en meer.
Of misschien heeft de vliegtuigmaatschappij Oceanic er meer mee te maken, zoals bij de film "The Forgotten".Die film heeft qua opbouw ook wel wat weg van Lost.