• 178.256 movies
  • 12.223 shows
  • 34.000 seasons
  • 647.386 actors
  • 9.375.650 votes
Profile

Lost

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3468 votes

Dan zal ik hem proberen ergens te bemachtigen, bedankt voor de antwoorden. Ik wil niets belangrijks missen!

ewalk

• 767 messages
  • 1059 votes

aryan wrote:

(quote)

in 2009 komen er 24 en in 2010 komen er 16 episodes

Zoals jij het zegt komen er nog 40 afleveringen. ik heb begrepen dat er nog 48 afleveringen zitten aan te komen. Dat staat in het stukje dat jij zelf op 7 oktober had gepost.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

ewalk wrote:

(quote)

Zoals jij het zegt komen er nog 40 afleveringen. ik heb begrepen dat er nog 48 afleveringen zitten aan te komen. Dat staat in het stukje dat jij zelf op 7 oktober had gepost.

eeh ja:

2008: 8

2009: 24

2010: 16

= 48

Maar ik weet niet zeker wanneer dit definitief wordt (voorbeeld: stoppen de schrijvers vandaag met staken, kunnen dan de overige 8 nog worden gefilmd of is het te laat? Want er zijn uiteraard ook andere factoren die meespelen, bijvoorbeeld Matthew Fox heeft ook een hoofdrol in een film Speed Racer)

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3468 votes

Gisteren aflevering 12 van seizoen 3, inderdaad een van de beste tot nu toe.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Het zal wel een stuk saaier worden zonder Charlie (Dominic Monaghan)

In de eerste aflevering van seizoen 4 zit ie volgens IMDB niet dus mocht ie terug komen zal het later zijn in flashbacks of de makers vinden een manier om hem er weer levend terug in te krijgen. Je weet het nooit..

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

Ik was Charlie liever in de eerste serie al kwijt geweest.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Sayid,Sawyer en Jack zijn alle 3 bonkige mannen die graag de held uithangen. Charlie brengt wat meer humor. Als je zo'n personage weg haalt uit een serie kan het alleen maar minder worden

Op een aantal Amerikaanse forums lees ik al veel berichten dat mensen willen stoppen met kijken als Charlie er definitief uit gaat. Dat zegt genoeg over zijn populariteit.

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3468 votes

Sayid mag van mij wel weg, die irriteert mij. Sawyer vind ik juist wel grappig.

Nee, van mij mag er meer aandacht naar Hurley gaan!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Charlie had geen inhoudelijke rol, maar was inderdaad goed genoeg als comic-relief. Vond de hele verhaallijn in seizoen 3 dan ook niet echt bij hem passen, hoewel het op zich wel aardig verzonnen was.

Sayid vind ik juist erg interessant! Vooral zijn instinct om te beschermen en te "vechten" dat weer in conflict is met zijn "trauma's" en ervaringen uit zijn verleden is super. En Lost zonder Sawyer of Jack is nu eenmaal niet denkbaar. Van mij mag het aantal doden per seizoen wel omlaag.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Ik lees ook op veel sites dat Dominic Monaghan (Charlie) een grotere rol wou en daarom aangaf dat ie er mee wou stoppen. Als ie terug komt zijn het waarschijnlijk flashbacks

Sawyer brengt ook wel veel pit in de serie. Jack vind ik een saai veel voorkomend personage.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Nieuwe trailer:
http://www.youtube.com/watch?v=CbY_dWObLho

En hier kun je screenshots vinden van de trailer (op het laatste deel van de trailer krijg je allemaal flitsen te zien, vandaar de screenshots):
even naar beneden scrollen klikken op view the 30 screenshots:
http://spoilerslost.blogspot.com/2007/12/lost-trailer-high-quality.html

het plaatje dat mijn aandacht greep:
http://bp0.blogger.com/_RrObyQ3XzcY/R1-g1rtZYNI/AAAAAAAAOwM/qy-59TNy0cw/s1600-h/DarkUFOImage3125.jpg

Ook duiken er op verschillende blogs verhalen over de Oceanic 6 en het is ook al uitgelekt wie het zijn.

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

kos wrote:

Ik was Charlie liever in de eerste serie al kwijt geweest.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Moet... geen... spoilers... lezen...

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3468 votes

Eergisteren heb ik het derde seizoen afgekeken, en de tweede helft van dat seizoen was na de eerste helft veel beter. De laatste paar afleveringen waren gewoonweg briljant.

Waar ik bang voor ben is dat de schrijvers niet alles kunnen verklaren. Weet iemand of de schrijvers überhaupt al weten of ze vantevoren alles al hebben uitgedacht zodat alles aan het einde van de serie op zijn plaats valt?

Trouwens:
Hier nog een paar dingen die wil delen:

*Zou het niet kunnen dat die parachutiste die op het eiland terechtkwam al heeft gesproken met Michael en Walt, of dat zij er iets mee te maken hebben?
*Waarom neemt niemand van de personages de moeite om één van de eilandbewoners te vragen wat zij nu precies om het eiland doen?
*Zouden de flashbacks aan het einde iets te maken kunnen hebben met de toekomstbeelden in Desmonds hoofd?
*Waarom hebben zoveel personages een moord begaan in hun leven? Heeft dat iets te maken met het eiland?
*Waarom gaat de tijd op het eiland zo langzaam? Het einde van de serie zou denk ik veel schokkender zijn als ze pas na een paar jaar het eiland verlaten. En dat zit er nu niet naar uit, aangezien ze pas drie maanden op het eiland zitten.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

tukkerstein wrote:
Eergisteren heb ik het derde seizoen afgekeken, en de tweede helft van dat seizoen was na de eerste helft veel beter. De laatste paar afleveringen waren gewoonweg briljant.

Waar ik bang voor ben is dat de schrijvers niet alles kunnen verklaren. Weet iemand of de schrijvers überhaupt al weten of ze vantevoren alles al hebben uitgedacht zodat alles aan het einde van de serie op zijn plaats valt? Ja nu het einde in zicht is, is het verhaal ook af

Trouwens:
Hier nog een paar dingen die wil delen:

*Zou het niet kunnen dat die parachutiste die op het eiland terechtkwam al heeft gesproken met Michael en Walt, of dat zij er iets mee te maken hebben?
zien we wel in seizoen 4

*Waarom neemt niemand van de personages de moeite om één van de eilandbewoners te vragen wat zij nu precies om het eiland doen?
de vragen worden ontweken, ik weet niet of je Ben een paar keer hebt zien praten, maar hij is erg cryptisch. En in seizoen 3 werd er wel wat duidelijk hoe ze op het eiland kwamen en waarom is ook enigzins duidelijk: het eiland is speciaal

*Zouden de flashbacks aan het einde iets te maken kunnen hebben met de toekomstbeelden in Desmonds hoofd?
het zijjn gewoon flashforwards, de gebeuretenissen nadat ze van het eiland af zijn, dit heeft niks met Desmond te maken, maar meer om het verhaal goed af te kunnen sluiten

*Waarom hebben zoveel personages een moord begaan in hun leven? Heeft dat iets te maken met het eiland?
daar mag je zelf over nadenken

*Waarom gaat de tijd op het eiland zo langzaam? Het einde van de serie zou denk ik veel schokkender zijn als ze pas na een paar jaar het eiland verlaten. En dat zit er nu niet naar uit, aangezien ze pas drie maanden op het eiland zitten.

waarom zou het schokkender zijn? als ze er jaren van maken dan krijg je meer karakters die een leven opbouwen, die niet meer van het eiland af willen, die wellicht het eiland meer snappen --> zie bijvoorbeeld castaway. Waarom zou het dus schokkender zijn?

pascal83

• 2736 messages
  • 2480 votes

Phoenix wrote:
Moet... geen... spoilers... lezen...

Ik ook niet, met name niet informatie over de Oceanic 6.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik had daar zelfs nog nooit van gehoord. Het feit dat Aryan het ter sprake bracht (netjes tussen spoilertags wel te verstaan) gaf aan dat ik de grens bereikt heb .

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Phoenix wrote:

Ik had daar zelfs nog nooit van gehoord. Het feit dat Aryan het ter sprake bracht (netjes tussen spoilertags wel te verstaan) gaf aan dat ik de grens bereikt heb .

ik kon het zelf niet weerstaan op een site en ik heb in een korte flits de foto's gezien en toen snel alt-f4 gedrukt ik ga er niet teveel meer aan denken dus ik hoop dat ik snel vergeet wie het zijn

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

En er is wat meer nieuws over het TV rooster:

Lost wordt nu uitgezonden op donderdag ipv woensdag en start op 31 januari 2008. Voor meer informatie:

http://www.tv.com/story/10610.html

chilian

• 20 messages
  • 4 votes

Er gebeurt zoveel in deze fantastische serie, niet meer bij te houden. In de afgelopen drie seizoenen zijn zoveel vragen opgekomen, waarvan nog geen 10% van is beantwoord. Ik hoop dat de makers niets vergeten (Quote: trust us, please trust us). Ik hoop maar dat ik niets vergeet of gemist heb. Ik wil een lijst. Een lijst met alle vragen van de afgelopen drie seizoenen, zodat ik kan vinken. Wie helpt?
Doe je ding en voeg vragen toe. En ja, ik weet dat er op inet een lijst is met de top 50, maar er zijn er zoveel meer.

# 1: het standbeeld met vier tenen
# 2: wie of wat is Jacob?
# 3: wat is de zwarte rook?
# 4: wie of wat bepaald wie de goeden zijn?
# 5: wie staat op "de lijst" en waarom?

wie voegt toe?

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3468 votes

Hier nog drie vragen (leuk om te kijken welke er aan het einde van het vierde seizoen allemaal te beantwoorden zijn)
#6 Wat is het gefluister dat regelmatig op het eiland te horen is?
#7Waarom zien meerdere personages regelmatig dode/allang vertrokken personages op het eiland staan (ik noem bijvoorbeeld Walt, die in seizoen 3 nog zo zouteloos naar Locke te kijken stond toen hij in een kuil lag
#8Wat is het doel van Het Dharma-initiatief?

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

#9 Waarom zijn (de flashbacks van) de levens van alle Losties met elkaar verweven?

#10 Wat is er met Desmon aan de hand?

#11 Wat gebeurde er precies toen de knop niet werd ingedrukt?

#12 Wat is er met Alex' broertje gebeurd?

chilian

• 20 messages
  • 4 votes

#13 waar komen alle andere verschijningen vandaan bv het paard wat Kate zag?
#14 hoe kan die Mikhail steeds weer uit de dood herrijzen?
#15 hoe kon Locke weer genezen?
#16 hoe kon iedereen de crash overleven?
#17 als Locke, Mikhail (en Sawyer) zo snel genezen, waarom dan niet de andere gewonden (bv de geleiden van Kate)
#18 wat is er met die ijsberen
#19 hoe zit het met vliegtuig van vlucht 815 wat ze gevonden hebben in zee, met alle inzittenden er nog in?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

chilian wrote:

#13 waar komen alle andere verschijningen vandaan bv het paard wat Kate zag?
#14 hoe kan die Mikhail steeds weer uit de dood herrijzen?
#15 hoe kon Locke weer genezen?
#16 hoe kon iedereen de crash overleven?
#17 als Locke, Mikhail (en Sawyer) zo snel genezen, waarom dan niet de andere gewonden (bv de geleiden van Kate)
#18 wat is er met die ijsberen
#19 hoe zit het met vliegtuig van vlucht 815 wat ze gevonden hebben in zee, met alle inzittenden er nog in?

een aantal vragen kun je gewoon beantwoorden, een aantal vragen zijn niet relevant voor het verhaal. We weten bij series zoals 24 ook niet de geschiedenis van Jack Bauer, het is gewoon een karakter en hoe hij zo is geworden is niet relevant, hij is gewoon zo, netzoals bij vraag 16.

vraag 15 en 17 zijn ook al beantwoord, het eiland heeft iets speciaals waardoor mensen snel genezen. Maar als je tegen het eiland ingaat dan genees je niet snel (Locke kon in seizoen 2 even niet meer lopen.

Vraag 18 heeft iets met de geografie te maken, eind seizoen 2 zagen we ook twee mannen in een sneeuwomgeving, misschien waren ze wel in de buurt van het eiland. Niemand weet waar het eiland precies ligt

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Dat met die ijsberen ben ik niet met je eens. Het eiland ligt ergens op het zuidelijk halfrond in de Pacific, daar zijn we uit toch? Althans, dat is de informatie die ons gegeven is.

Nou leven ijsberen natuurlijk alleen op de Noordpool, dus dat is niet echt in de buurt.

Denk eerder dat alle beesten die we zien ontsnapt zijn uit de kooien waar Saywer, Kate en Jack in opgesloten zaten. Wat er dan precies met ze aan de hand is (het plotselinge manifesteren enzo) zal wel door het eiland komen.

tukkerstein

• 2219 messages
  • 3468 votes

Ik meende het trouwens al eens eerder ergens te lezen, maar klopt het dat de nummers verder geen rol meer gaan spelen?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Holy ****! Heeft iemand de trailer op TV.com al gezien? Kreeg weer een ouderwetse Lost-aanval!

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

tukkerstein wrote:
Ik meende het trouwens al eens eerder ergens te lezen, maar klopt het dat de nummers verder geen rol meer gaan spelen?
Dat zou wel bijzonder suf zijn.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

De betekenis van de nummers is al uitgelegd en ik denk dat er in de serie nog wel verwijzingen zullen zijn. Zelfs in de laatste episode van seizoen 3 waren er een paar verwijzingen

kos

• 46695 messages
  • 8851 votes

aryan wrote:

De betekenis van de nummers is al uitgelegd

Huh .

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.