• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.620 votes
Profile

Scrubs

An']['oN

• 39 messages
  • 36 votes

ja ik ook, vooral dr. cox vind ik echt geweldig, haha. zijn opmerkingen zijn echt geniaal gewoon

D-ark

• 1755 messages
  • 420 votes

Deze Dit is ook briljant. Geweldig lied ook.

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Wanneer gaan ze verder met het nieuwe seizoen? Ik kan namelijk bijna niet meer wachten.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Paar uur geleden op Comedy Central kwam 'Hiro Nakamura' voorbij, wel grappig!

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Seizoen twee vannacht afgekeken. Echt een hilarisch seizoen, met als leukste aflevering His Story

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ben net met seizoen 4 bezig. Fantastische serie; geweldig geschreven vooral.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Hehe, The Janitor in aflevering 8 van seizoen 3, als hij wordt ontmaskerd als acteur uit de fugitive

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

In iets meer dan een maand tijd 6 seizoenen bekeken. Ge-wel-dige serie. Seizoen 7 schijnt volgens mij de laatste te zijn. Ben benieuwd, maar 't is nog even wachten; de eerste aflevering wordt in de VS pas in October uitgezonden...

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Het valt mij ook op dat als ik afleveringen vaker zie (heb nu denk ik alle seizoenen drie keer gezien), dat ik ook telkens moet lachen om andere grappen.

Dit bijvoorbeeld (van 6.12 tot ongeveer 6.20)

De manier waarop Braff "I smeared it on a bagel" zegt in combinatie met dat gezicht... Je kunt mij dan echt oprapen.

Ik moet altijd ontzettend lachen om die sullige oneliners van hem vlak nadat hij uit zijn dagdroom snapt. "A drunk clown hurt me once". "Highschool was hard". "From me, for me!" (over het cadeau doen van een spongebob-kostuum). Stuk voor stuk perfect gebracht .

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Yep. Echt geweldig. Wat mij betreft tig keer leuker en vooral grappiger dan Friends (waar dit eerder mee vergeleken werd).

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Nee, dit is ook niet mijn humor helaas. Het gaat allemaal op elkaar lijken na een paar afleveringen vind ik.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Het lijkt op elkaar, maar zo subtiel anders elke keer. Dat is echt de kracht van deze geniale serie.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Respekked wrote:

Het lijkt op elkaar, maar zo subtiel anders elke keer. Dat is echt de kracht van deze geniale serie.

Alsof de makers mijn gedachten in de toekomst konden lezen door aflevering 5.22 'deja-vu' te maken!

Met seizoen 4 lijkt er een klein beetje Scrubs sleur in te komen en zeker de eerste 10 afleveringen van seizoen 5 zijn ook niet zo leuk. Maar vanaf My Cabbage schiet het niveau omhoog en sluipt aflevering 5.20 'My Lunch' naar plek 2 in mijn scrubs top 10. Natuurlijk is 3.14 'My screw up' eigenlijk niet te overtreffen. Het mooie aan seizoen 5 is dat iedereen wat menselijker lijkt te worden tussen neus en lippen door. Jammer dat de seizoensafsluiter weer wat minder is.

Voldoende voor seizoen 4

Hele dikke voldoende voor seizoen 5, vooral omdat het lijkt alsof de makers zich midden in het seizoen hebben herpakt. (wat ze misschien ook wel wilden laten zien met 5.22)

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

donderdag 25ste was de 1ste aflevering van seizoen 7 ( 701 ) op tv in amerika dag daarna had ik hem gedownload en en vandaag bekeken wou echt weten wat er gebeurd met jd en elliot echt een goede aflevering met verassende gebeurtenissen echt geniale serie

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Eindelijk seizoen 6 afgekeken, maar het niveau van de eerste 3 seizoenen en de laatsten van seizoen 5 wordt niet gehaald. Vooral de Keith/Elliot verhaal lijn werd erg vervelend. Hoe dan ook blijft Scrubs vele malen beter dan bijna alle comedy's van tegenwoordig.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Het begin van seizoen 7 is ook weer heel erg tof. Nu 6 afleveringen gehad, maar nog niet verder kunnen kijken ivm de stakingen in de VS. De 25e van deze maand schijnt de volgende aflevering te komen.

Is er eigenlijk al bekend of seizoen 7 echt het laatste seizoen is?

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Ja naar mijn weten wel. 18 episodes, waar het zelfs nog mogelijk is dat er maar 12 van op tv verschijnen en de rest of op internet of alleen op dvd verschijnt.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Jammer. Verrweg de leukste comedy serie van dit moment...

BlueVelvet

• 1316 messages
  • 785 votes

Ken je Family Guy niet dan?

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Jawel. Ook leuk, maar niet zó leuk...

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Zowel Scrubs als Family Guy vanwege hun immense populariteit een paar keer gekeken, maar kan er toch niet echt heel warm voor lopen.

Om Family Guy moet ik wel eens lachen, maar Scrubshumor ligt me niet zo kennelijk.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Scrubs moet een beetje groeien en na meerdere kijkbeurten kom je er ook pas achter hoe vernuftig het in elkaar zit en hoe tig grappen weer terug komen (maar net op een andere manier) en hoe er overal leuke referenties in zitten naar andere afleveringen. Heerlijke serie.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Wat ik ook erg knap vind is hoe ze drama elementen serieus kunnen brengen. Het wordt nooit cheasy in ieder geval.

en idd scrubs kun je moeilijk beoordelen op 1 of een paar afleveringen.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Iemand die weet wanneer aflevering 7 (van seizoen 7) in de VS uitgezonden wordt? Lees op elke site verschillende verhalen, zonder dat het echt veel duidelijker wordt...

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

Die zou officieel al ge-aired moeten hebben. Gek genoeg is ie niet geweest. Ik weet het verder ook niet.

RippedBone Dog

• 44 messages
  • 0 votes

Dit is voor mij de enigste serie die blijft boeien, heb alle seizoenen al gezien, maar pak er af en toe nog wel eens een aflevering tussen uit.

De confrentaties tussen JD en de janitor blijven leuk, vooral de bloopers tussen die 2. wel the good lord didnt bless my wife with all ten vingers, she's only got pointer and thumb pinkie, She's like a crab woman

en de blooper van ms roberts is ook geweldig: because i'm chained at the three, doesnt meen i can't bark at the porch.

http://nl.youtube.com/watch?v=pORIagCM3fs

En Dr Cox past uitstekend in de serie, maar hij vindt JD nogal zeuren, maar hij kan er zelf ook wel wat van, maar goed het blijft een goede improvisatie serie

Co Jackso

• 21924 messages
  • 2791 votes

Scrubs blijft inderdaad een geweldige serie. Ik ben in ieder geval zeer blij dat net5 deze serie doordeweeks uitzendt. Alle karakters zijn stuk voor stuk geslaagd, en blijven elke aflevering uitstekend in hun rol.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Leuke serie idd, met een aantal leuk gestoorde karakters.

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

gotti wrote:

Iemand die weet wanneer aflevering 7 (van seizoen 7) in de VS uitgezonden wordt? Lees op elke site verschillende verhalen, zonder dat het echt veel duidelijker wordt...

10 april http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_scrubs_episodes#Season_7:_2007-2008

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

jepz, eindelijk weer een aflevering. t werd eens tijd. Scrubs ftw!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.