- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scrubs
Scrubs
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Net op CC 
Mooi ook hoe Perry zijn naambordje moet oprapen onder begeleiding van 'Hero' van Enrique I., kermend van de rugpijn.
Die blik van Doug na de opmerking van Janitor over Lake Titicaca is ook priceless. 
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Toffe serie, maar dat laatste seizoen had NOOIT gemogen. Zijn de meesten het wel over eens denk ik?
Fortune
-
- 4312 messages
- 2769 votes
Eens. Laatste seizoen na een paar afleveringen gestopt.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Toffe serie, maar dat laatste seizoen had NOOIT gemogen. Zijn de meesten het wel over eens denk ik?
True that. Na 9.02 afgehaakt.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Die blik van Doug na de opmerking van Janitor over Lake Titicaca is ook priceless.

Doug's blik is sowieso vaak om in te lijsten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond het laatste seizoen nog best leuk. Vooral dankzij Dave Franco. Lollige kerel.
Jesse xD
-
- 53 messages
- 48 votes
Ik was 3 jaar geleden een groot fan van Scrubs, heb toen ook bijna in één ruk alle seizoenen (op 9 na, die was er nog niet) uitgekeken. Helaas was ik er daarna ook meteen klaar mee. Telkens als ik een aflevering voorbij zag komen in de afgelopen 3 jaar kon het me niet echt meer bekoren en vond ik het toch wel wat 'slap'..
Nu heb ik op een verloren zondag het 'Scrubs' weekend stiekem zitten volgen op Comedy Central en ik moet zeggen dat de serie na wat afleveringen toch wel weer wat van zijn oude charmes terugkreeg. 
Kan op het moment weer erg genieten van vrijwel alle personages in de serie. Blijf de chemie tussen Dr. Cox en en J.D. echt geweldig vinden! Zie ook de eerste 20 seconden van: YouTube - Scrubs 201 - My Overkill [3/3] . 
Op het moment in het midden van seizoen 2, op naar 345678 maar weer denk ik. Genieten dit!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, vooral de eerste drie seizoenen zijn erg goed. Daarna wordt het allemaal wat minder, met een kleine opleving in seizoen 8.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Ik was ook halverwege gestopt (bij 7 of 8 ), maar pak het nu toch maar weer op om het af te maken.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Foei dat was nog een zware zit en het totaal niet waard. Laat S09 dus maar gewoon links liggen.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Soms kan ik nog echt hardop lachen om Scrubs, deze scene zag ik net op Comedy Central 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Inmiddels in sneltreinvaart aangekomen in het derde seizoen. Heerlijke serie, vooral de combi tussen komedie en licht drama. Humor blijft lekker flauw, soms iets te over maar als het een hit. Vooral een erg fijne cast. De rants van Cox, de klunzigheid van Elliott, het dagdromen van John, het alpha male gedrag van Turk en de wisselwerking met Carla. Kelso en Todd zijn koning.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik wist niet dat je dit aan het kijken was. Machtige serie inderdaad. Mooiste aflevering qua drama zit in seizoen 3, dus er staat je nog wat moois te wachten.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Welke ep is dat? Heb ik iets om naar uit te kijken. Vreemd genoeg weet de serie op momenten de spreekwoordelijke snaar wel te raken. Niet verwacht, maar het wordt straks dus een volbloed komedieserie? Zou zonde zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
3x14 is dat.
Nee, het wordt geen volbloed comedy, de dramakant blijft er tot aan het einde (van seizoen 8 dan) zeker in zitten, maar voor mij wordt het vanaf seizoen 4 allemaal net ietsje minder. Seiz 1-3 vind ik persoonlijk het beste.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ah, gelukkig. Vind het drama element toch wel een enorme meerwaarde. Eerste twee seizoenen en nu de derde zijn wel erg goed. Ik kan er wel mee leven dat het niveau wat inzakt. Episode 314, noted. Proberen vanavond daar te geraken en dan met huiloogjes naar bed
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ah the aflevering waarin The Janitor ontmaskerd wordt als zijnde uit The Fugitive 
En Enrique Iglesias 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Staat je nog aardig bij
. Wat een heerlijke show is dit toch. Zelfs de meest platvloerse lines zijn briljant. Het dieptepunt van Todd:
You think gay dudes get turned on by their own wieners?

Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Deze laatst nog op CC gezien, zie bovenste post van de pagina 
Benieuwd wat je van 3.14 vindt. Ook wat mij betreft beste Scrubs ep.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik ga nu 313 er doorheen jassen, en dan na de CL waag ik me aan 314. Ben benieuwd.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
My Screwup was dus weer een episode met Ben. Ik vond My Occurrence en My Hero ook al zo sterk. Erg mooie ep inderdaad, kippenvel. Voorlopig ook mijn favoriet nu. Bijzonder subtiel en ingetogen. Ook prima songkeuze met Joshua Radin.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes

My Occurence en My Hero waren toevallig gisteren nog op CC, toen ik even wegzapte van CL blijven hangen. Mooie eps zijn dat ook.
Koen87
-
- 437 messages
- 1244 votes
Blijft toch een geweldige serie, stiekem hoop ik een soortgelijk scenario als met Arrested Development voor Scrubs.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Alleen zo jammer van het negende seizoen, dat is wel een kleine smet op Scrubs. Het was echt pijnlijk om naar die afleveringen te kijken. Gewoon zo snel mogelijk vergeten en de 'originele' acht seizoenen koesteren.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mwah, zo erg waren ze niet. Heb ze pas nog allemaal ondertitel van S9. Beetje rommelig qua episode volgorde, maar zaten genoeg lichtpuntjes in. Alleen Lucy, de hoofdpersoon, was een beetje vlak. Denise, Turk, Cox, Kelso, Todd, en de nieuwe interns hadden allemaal hun momenten.
Shinobi
-
- 4305 messages
- 2550 votes
Het is ook veelzeggend dat Janitor in de eerste aflevering gelijk de brui eraan geeft, hij zag de bui al hangen. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gelukkig, want ik ben nooit fan van Janitor geweest.