- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scrubs
Scrubs
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 4 zit erop. Ik vond dit seizoen niet zo goed als de vorige seizoenen, maar er zaten weer een paar geweldige afleveringen bij, waarbij ik vaak van de bank af rolde van het lachen.
Ik ben benieuwd naar seizoen 5.
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
ik zkr ook:D, september d8 ik...
en nog iemand hier lid van het message board op www.scrubs-tv.com ...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Scrubs seizoen 2 is ook te pre-orderen op Play.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik hoorde net van m'n vriendin dat Seizoen 1 thuis op me ligt te wachten! WOOHOO!
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
en hoe is ie??
ik had op internet gekeken, en daar stond dat het maar van de extra's 1 minuut van dit en 4 minuten van dat...
helemaal niet zoveel...
is dat erg? of zijn de extra's gewoon heeel leuk 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb de extra's nog niet gezien. Ik ben nu bij aflevering 15. Er zitten wel wat foutjes in de menuschermpjes. Als je een aflevering aanklikt, er staan er twee naast elkaar, zit daar een still bij uit de aflevering, maar die stills zijn verwisseld.
Ook heb ik het audiocommentaar van vier afleveringen geluisterd. Dat is leuk om te horen. Het is ook grappig om te zien wat voor een welbespraakte man de acteur achter de Janitor eigenlijk is.
Over de extra's zet ik hier later nog wel wat neer.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb de hele set gezien. De afleveringen zijn erg goed, maar nog niet zo goed als in de latere seizoenen. Vooral seizoen twee en drie is geweldig en de beste aflevering is nog altijd My Screw-up uit seizoen 3.
Het audiocommentaar is interessant, maar het gaat niet echt veel verder dan het aanprijzen van de acteurs en het lachen om de grappen.
De extra's zijn interessant, maar nou ook weer niet echt om naar huis over te schrijven. Er zijn interviews met de cast, verwijderde scenes, bloopers, een muziekvideo, een featurette over de 'echtheid' van de serie, waarin trouwens de dokter is te zien waar JD op gebaseerd is, en een apart interview met Zach Braff.
In totaal geef ik dit seizoen 4,5 ster 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Eindelijk wat meer Emmy-nominaties:
Outstanding Casting For A Comedy Series
Outstanding Multi-Camera Picture Editing For A Series
Outstanding Lead Actor In A Comedy Series Zach Braff
Outstanding Comedy Series
Belachelijk dat ze John C. McGinley weer overslaan 
Leno
-
- 5921 messages
- 4402 votes
Inderdaad, hij steelt iedere scene waarin hij zit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zondag gaan we zien of Scrubs in de prijzen gaat vallen. Seizoen 2 op dvd is trouwens op de deurmat gevallen, nu eerst nog even seizoen 1 nog een keer kijken en dan zit ik er weer helemaal in 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Scrubs en Zach Braff hebben helaas niet gewonnen 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De dvd-box van seizoen 2 is werkelijk waar prachtig. De afleveringen zijn beter dan seizoen 1 en ook de audiocommentaren zijn een stuk grappiger. Vooral dat van Bill Lawrence, Zach Braff en Donald Faison in My Overkill.
Bastendo
-
- 2 messages
- 1 votes
frustrerend, op de freerecordsite staat dat de eerste 2 seizoenen de 28e uit zouden komen, en hij is er nog steeds niet
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Bestellen via www.play.com. Seizoen 1 en 2 zijn al uit, seizoen 3 komt in februari waarschijnlijk.
Geen bezorgkosten en goede, snelle service.
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
ik had ff een vraagje aan iedere scrubs fan, want ik ben namelijk ook een hele grote fan
Maar ik ga zeker de dvd's kopen, maar ik zit nog te twijfelen om hem hier in nederland te kopen (met dus de ned sub) of in amerika te bestellen zonder de ned sub.
Dus mijn vraag was: kun je gewoon kiezen op de nederlandse dvd of je sub wil of niet.
Want anders worden de grappen een beetje vervormd, wat dus weer minder leuk is.
Kevin.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gewoon op play.com bestellen. Dan heb je engelse en nederlandse sub en geen bezorgkosten.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Op 3 januari keert Scrubs terug op de Amerikaanse tv met de eerste twee afleveringen van het vijfde seizoen!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gisteren 5.01 en 5.02 gezien, en afgezien van een aantal minder leuke dingen, zaten er weer heel veel geweldig grappige momenten in.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aankomende dinsdag 10 januari komen afl. 3 & 4
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
komen er elke week 2 afleveringen?
dan is season 5 snel afgelopen lijkt mij...
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Season 5 had eigenlijk al in september moeten beginnen, maar werd toen uitgesteld. Een normaal seizoen loopt van september tot mei/juni, maar omdat ze nu pas in januari begonnen zijn, doen ze de dubbelafleveringen
om de verloren tijd in te halen. Ik vind het niet erg 
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
nee ik ook niet 
Maar als de season weer iets van 22 afleveringen bevat zijn we over 10 weken al klaar.. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aflevering 3 en 4 van seizoen 5 waren hilarisch. Wederom een geweldige afwisseling tussen serieuze momenten met prachtige muziek en fantastisch grappige scenes.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
5.05 en 5.06 waren erg grappig, maar de serieuze toon was deze keer wat minder afwezig. De grappen worden ook steeds wackier. Niet erg, want ze blijven hilarisch.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
5.07 was echt een briljante aflevering, een schitterende satire op The Wizard of Oz. 5.08 was iets minder, maar het had een leuke cameo van Jason Bateman uit Arrested Development, en een prachtscene van Dr. Cox aan het einde.
Die man verdient een EMMY!
kevin_vs
-
- 104 messages
- 10 votes
welke Ipod word gebruikt in het begin van aflevering 7?
En weten jullie ook misschien waar ik zo'n box kan kopen zoals J.D ook heeft met de ipod erin..
Leuke aflevering trouwens 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Veronica is gisteren begonnen met het uitzenden van seizoen 3 van Scrubs. Heb ze al op dvd, maar goed. Het blijft geweldig om te kijken.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Ik heb het nu voor de eerste keren gezien, en ik vond het hilarisch. Ik wil hier zeker meer van zien.