• 178.028 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.002 actors
  • 9.371.263 votes
Profile

Scrubs

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

ik heb het ook gezien vond het eigenlijk wel leuk , alleen vond ik de nieuwe characters niet zo Zach B en Donald F blijven geweldig , Ken Jenkings vond ik ook wel weer goed maar hij word ouder.

Ik kon me irriteren aan het feit dat de nieuwe vrouwlijke intern (die jd moet vervangen) wel heel erg druk en paranoide was , een beetje Elliot Reed style verder miste ik Carla en the janitor :(

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Heb ze nog niet gezien, maar ik zal The Janitor niet missen. Nooit leuk gevonden en absoluut het minpunt aan Scrubs.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Dr Jan-itor ik vond dat hij wel degelijk een toevoeging had met zijn braintrust en rants.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Helaas ja, er ontbreken een aantal 'klassieke' Scrubsfiguren. Wie weet komt daar nog verandering in, het seizoen begint net. Ik kijk het nu ook alsof het een nieuwe serie is, niet meer met verwachtingen vanuit de eerste paar seizoenen. Dat niveau is gewoonweg niet meer te halen, daarvoor is het al te ver uitgemolken.

Als 'nieuwe' serie is het nog steeds geslaagd, goede grappen en leuke momenten. Ik wacht ook op de nieuwe interns, wanneer de acteurs meer in hun rol groeien. Lucy is inderdaad druk op het irritante af, maar ze heeft als personage de rol van JD om tegenop te boksen. Dat gaat meestal gepaard met over-acting, totdat ze meer 'gesettled' is.

Ik wacht de rest van het seizoen nog af, maar het begin vind ik in elk geval meer dan acceptabel. Anders dan mijn verwachtingen van te voren waren.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Nog niet briljant (want nog weinig binding met de nieuwe personages) maar leuk genoeg om te blijven volgen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ben niet zo heel gecharmeerd van Lucy, maar snap dat zij een soort tweede JD moet worden. Twee leuke afleveringen, gelukkig zonder Janitor, zonder Carla, maar wel met een beetje Elliot en heel veel Denise Mahoney. Ik smelt als ik haar zie Zo'n leuk personage is dat.

Drew met z'n 'whore!' vond ik ook wel grappig.

Deze twee afleveringen zijn denk ik bedoeld als kennismaking, iedereen zal binnenkort wel z'n eigen plots en tranentrekkers krijgen, daar ben ik van overtuigd.

Winston University is een leuke setting voor een nieuw begin van Scrubs, al zal de laatste afleveringen van seizoen 8 nooit meer te overtreffen zijn. Toch blijf ik Scrubs-fan voor het leven, al is het maar voor Denise

Edit. Pluspuntje nog voor Dave Franco. Hilarisch.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hoewel Denise iets te soft begint te worden. Blijkbaar kan geen enkele serie zonder er een romantische, zachtaardige kant bij de personages in te proppen. Ik kijk er nog graag naar, de Scrubshumor is toch wel uniek.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Tweede aflevering behoorlijk leuker dan de eerste, maar ben nog niet al te positief. Die Franco (zijn broer is 10x grappiger), dat blonde meisje en #1 zijn niet heel tof. Verder lepelt Perry letterlijk een aantal teksten uit vorige seizoenen op. Ik blijf het sowieso wel volgen, al is het alleen al om de stijgende lijn van 9.02 ten opzichte van 9.01.

Ik dacht overigens dat JD uit de serie was?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik meen dat hij nog 6 afleveringen mee zou doen.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

jep , zonder JD gaat het niveau wel minder worden hij heeft wel in een interview gezecht dat als het seizoen succesvol is en er een volgend word gemaakt hij weer zal meedoen.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Scrubs is een beetje gevaarlijk bezig. Als het zo doorgaat blijft het tussen het wal en het schip. Personages worden te oppervlakkig weergegeven. JD en Turk blijven boeiend maar de interns niet.

De afleveringen worden gedragen door JD en het wegvagen van JD wordt op dit moment niet netjes gedaan , hij komt nog teveel aan bod en het word nog een hele opgave om het weglaten van hem goed te laten overkomen.

De afleveringen zijn nog steeds van hoogwaardige kwaliteit , het ademt humor en sfeer. Maar men moet oppassen en een duidelijke lijn gaan trekken.

Ik maak me zorgen over de toekomst , voor nu is het nog steeds super leuk. wel jammer dat Carla niet meer is , net als janitor en andere (doug,keith,gloria,lennard,hooch,cabbage enz.) Zij zijn tog gemist door deze scrubs fan!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vrij standaard Scrubs-ep inderdaad, maar niets kan die laatste aflevering van seizoen 8 nog overtreffen. Helemaal niets. Alleen My Screw-Up misschien,

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Ik ga binnenkort eindelijk ns beginnen aan deze serie, ben heel benieuwd. Is het een soort Grey's anatomy met meer humor of ligt de nadruk echt wel op de humor?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Scrubs is de eerste drie seizoen een fantastische mix van wacky comedy met ontzettend gevoelige en emotionele momenten. Daarna komt de nadruk wat meer op de wacky humor te liggen, tot ze in het wat we dachten het laatste seizoen (8) weer de emotionele kant op gingen.

Aflevering 104 My Old Lady zal je een goed beeld geven van wat je van Scrubs kunt verwachten.

dulcinea

• 923 messages
  • 818 votes

Die mix is exact waar ik op hoopte

deft0nes

• 1071 messages
  • 1456 votes

Ik vind het jammer genoeg een beetje ingestort.

De hoofdpersoon vind ik vervelend. Er wordt teveel nadruk gelegd, en daardoor vaak overdreven, op de "bromance" tussen JD en Turk. Ook mis ik de Janitor! Nee, ik weet nog niet of ik dit blijf volgen. Toch jammer, zo na 8 hele leuke jaren

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Scrubs gecancelled. Jammer, vond die nieuwe versie nog best aardig.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Mooi, kan er nu dan eindelijk een fatsoenlijke all-in-one superdeluxe box met goodies uitkomen?

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Seizoen 9 is inderdaad niet echt veel soeps, Lucy kan mij nooit overtuigen.

En het wegvallen van Janitor, Carla, Elliot en later ook JD vind ik teleurstellend.

Ook zijn de verhoudingen tussen de personen totaal gewijzigd.

Tot slot vond ik de slot episode een beetje sneu, totaal niet het einde dat deze serie verdiende!

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Net weer eens wat afleveringen gezien, blijft een zeer leuk en licht verteerbare serie

(afbeelding)

Nicholas123

• 292 messages
  • 284 votes

Heb net de laatste aflevering van seizoen 9 bekeken. Eigenlijk was de serie met seizoen acht natuurlijk al afgelopen en de laatste aflevering van dat seizoen voelde ook daadwerkelijk als een waardige afsluiter. Seizoen negen is een volledig overbodige voortzetting en is er dan ook alleen uit commercieel oogpunt achter geplakt. Heel eerlijk gezegd waren de dertien afleveringen van seizoen negen nog niet eens zo slecht. Er werd een aardig niveau gehaald en de typische Scrubs-humor blijft leuk, ook (of misschien juist ook weer) met andere personages. Hoewel het blonde meisje dat J.D. moest gaan vervangen meer op zenuwen werkte heb ik wel een paar keer in een deuk gelegen om Franco's personage. Cox, Turk en Kelso blijven leuk. De rest van de cast deed het ook naar behoren. Al met al voelt het echter allemaal wat doelloos en geforceerd aan. De tv-bazen wilden meer Scrubs en de regisseur, acteurs en schrijvers deden gehoorzaam hun trucje.

Verder moet je er ook niet al te veel waarde aan hechten, iedereen begrijpt dat Scrubs gewoon acht prima seizoenen heeft gehad en daarmee de serie tot een waardig eind heeft gebracht. Ik ben allang blij dat er in dit aanhangsel geen lang lopende toffe verhaallijnen uit de originele Scrubs onderuit zijn geschopt.

Nee, als je wil kijken naar series die echt te lang zijn door gegaan moet je bij The X-Files zijn (Seizoen 7, 8 en 9 )

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Eergisteren met seizoen één begonnen, gister avond klaar met seizoen 2. Wat blijft Scrubs toch heerlijk De chemie van de cast is zó goed voelbaar, alles wordt gewoon leuk. Enthousiasme straalt er vanaf, humor is top notch en het is altijd scherp. De ontwikkelingen rondom Elliot vind ik eigenlijk het minst interessant, terwijl ik dat altijd wel geinig vond toen ik het af en toe op tv zag.

De ongein met Turk, het gedoe met de conciërge en het eindeloze gelul van Dr. Cox maken het echt tot de betere series out there. Begin van ep1 seizoen 3 is trouwens geniaal, tranen in m'n ogen joh

Minotaures

• 7810 messages
  • 2534 votes

De serie heeft wat. Telkens als ik het kijk is het weer heerlijk lachen.

Alleen geen serie dat ik echt volg, ik zap af en toe het perongeluk op.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Hooch is crazy man...he's crazy

Klaar met seizoen 4, het niveau blijft fantastisch !!!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 7 binnenkort op Comedy Central.

Wilfred Genee

• 1173 messages
  • 669 votes

Enige probleem met Comedy Central is wel dat de tijden waarop een programma wordt uitgezonden met de week veranderen of zo..

Justinw

• 5378 messages
  • 1803 votes

Ben laatst vooraan begonnen bij seizoen 1. Nu bijna aan het einde. Geweldige serie met een aantal sterk neergezette personages. Heerlijk als je even 20 minuten niks te doen hebt of je verveelt.

Tonypulp

• 21231 messages
  • 4608 votes

Echt één van m'n favoriete scenes dit... dat dansje, perfect!!

Martijnnn

• 2248 messages
  • 2407 votes

If only

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Respekked wrote:
Hehe, The Janitor in aflevering 8 van seizoen 3, als hij wordt ontmaskerd als acteur uit de fugitive

Net op CC

Mooi ook hoe Perry zijn naambordje moet oprapen onder begeleiding van 'Hero' van Enrique I., kermend van de rugpijn.

Het is dat ik geen tijd heb, anders zou ik Scrubs weer opnieuw bekijken vanaf S1. De serie zakt onterecht weg in mijn top10.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.