• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

Scrubs

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 7 was kort, maar wel goed. Jammer van de out-of-order season finale met Bob Kelso nog als chief of medicine maar goed. Die zal eerder opgenomen zijn. Afgezien van het ietwat teleurstellende My Princess, was seizoen 7 een prima mix van emotie en grappen, en een feest aan continuiteit. Niet alleen van het 7e seizoen, maar ook van de vorige seizoenen. Kijk uit naar seizoen 8.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Seizoen 8 is een stuk beter dan 7. Geniet ervan

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 8 is wederom heel sterk. Scrubs groeit mee met z'n personages en lijkt de laatste twee seizoenen volwassen geworden. De humor is bij vlagen nog even quirky, maar niet meer zo kinderlijk als in de mindere tijden. Ook JD lijkt volwassen geworden, zeker in de gesprekken met Elliot in de muffinzaak.

Een groot feest aan continuiteit weer.

Even nog een applaus voor Ken Jenkins. Wat een fantastische Kelso zet hij toch neer.

I'm like Norm in this bitch

Awesome.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Leuke intern trouwens die Denise/Jo/Girl Dude

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Beetje overkill van mijn berichten de laatste dagen, maar wil toch nog even iets neerzetten over de finale. In een woord fantastisch. Ik zat hem in de trein te kijken net en dat was niet zo'n goede plek eigenlijk. Ik kon het met moeite droog houden, zeker toen Braff alle mensen uit het verleden voorbij zag komen, en daarna z'n laatste fantasiesequence had.

Wat ben ik blij dat ik Scrubs weer opgepakt heb. Voor een liefhebber van continuiteitsgrapjes en woordgrapjes en meta-references, waren de laatste twee seizoenen een waar feest. Van de bewaker met de haak als hand, z'n liefje Gloria, de man die z'n penis brak, Mickhead, Colonel Doctor, Seltzer, Beardface, Kathryn Joosten uit My Old Lady, Amy Smart Tasty Coma Wife, een cameo van Bill Lawrence (tweede trouwens na z'n rolletje in My Soul On Fire), Colin Hay uit seizoen 2 van Men At Work, Jeffrey Steadman, Laverne, de vrouw uit My Musicalen dan vergeet ik er vast nog een hoop. Alles zat erin.

Dit was een passend einde van Scrubs, en ze zouden er nu echt mee moeten stoppen, hoe jammer dat ook is. Maar toegegeven, mocht er een negende seizoen komen, dan schakel ik zeker weer in, want afleveringen zoals deze maken mij een Scrubs-fan voor het leven.

Eagle!

hunkydory

• 168 messages
  • 0 votes

Roos-_-

• 69 messages
  • 39 votes

seizoen 3 is (nog) niet verkrijgbaar met Nederlandse ondertiteling.. Dat is wel jammer maar de serie is zo goed gemaakt met humor gemixt met drama en waarheid. Ik vind het een geweldige serie die nooit gaat vervelen. En waarmee je mij midden in de nacht voor wakker mag maken (en dat mag meestal niet )

Ik vind de acteurs ook heel goed spelen. Leuke karakters en ze kunnen zich er ook goed inleven. Een serie die goud waard is!

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Je moet deze serie ook helemaal niet met Nederlandse ondertiteling kijken. Dat neemt de helft van de grappen weg.

hunkydory

• 168 messages
  • 0 votes

Wow, ik vind dat echt exact het tegenovergestelde. Simpelweg, omdat ik al gauw elke kleine cynische woordgrap mis. En vooral die maken de serie (humor) voor mij.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Phoenix wrote:

Je moet deze serie ook helemaal niet met Nederlandse ondertiteling kijken. Dat neemt de helft van de grappen weg.

Hier be nik het helemaal mee eens. De mooie manier waarop je grappen kan maken in het engels haalt het niet bij de nederlandse manier.

Scrubs had zoveel mooie kleine hilarische momenten die een nl ondertitel volkomen VERNEUKT

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Gelukkig ben jij niet diegene die zorgt voor de ondertitels.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik wel, en ik kan je vertellen dat het bij de meeste slang-grappen gewoonweg niet mogelijk is om daar iets Nederlands van te maken.

Sexual innuendo - in your endo bijvoorbeeld.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

Phoenix wrote:

Seizoen 1-8 afgeprijsd, maar aangezien er toch een 9e seizoen komt (weliswaar in een andere vorm maar toch) wacht ik nog maar even.

Ik hoop dat je wel beseft dat die hele site uit bootlegs bestaat

horrorfreak7

• 98 messages
  • 276 votes

Phoenix wrote:

Helemaal eens.

Maar bij heel veel comedy's is dat probleem er, kijk maar naar That '70s show, Family Guy enzo.

Ergens is het dan ook wel goed dat meestal niet hele zinnen vertaald worden. Dan moet je toch meer op het engels letten dan op de ondertiteling.

Maar toch zijn die ondertitelingen beter dan die ---- voice overs die zie in duitsland/spanje etc. hebben.

Anyway, Scrubs is toch 1 van mijn lievelings series geworden, en ook de enige serie die me met die emotionele momenten weet te raken, en dat is echt een prestatie.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Sarah Chalke is zwanger Leuk voor Elliot.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

van JD ?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

1 december schijnt het vernieuwde Scrubs weer te beginnen, met alleen Dr Cox en Turk nog als vaste waarden. Ze schijnen les te gaan geven op een medical school. Ben benieuwd hoe ze dat in het verhaal gaan inpassen.

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Hmm, inderdaad. Ik vond het vanaf seizoen 6 behoorlijk afzwakken. En het laatste seizoen bij ABC voelde te uitgemolken aan. Die humor is ook moeilijk vol te houden na zo'n lange tijd zonder in herhaling te treden.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Het speelt zich geloof ik enkele jaren later af. Af en toe doen ze Sacred Heart nog aan, en JD en Elliot (gastrollen) zijn getrouwd en verwachten een baby.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Even bumpen:

YouTube - Scrubs All New Season 9 promo

Ik kan niet wachten. Promo ziet er goed uit!

En die chagrijnige intern doet ook mee!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Je bedoelt Denise? Die is wel lief ja!

(afbeelding)

moviemafketel

• 19752 messages
  • 2118 votes

Zo die trailer ziet er niet best uit met wat ik gewend ben van Scrubs.

Lijkt meer op een trailer van deel 5 van American Pie of zo.

Ben fan van deze serie, maar geloof niet dat ik de laatste seizoenen moet gaan kijken of vergis ik mij hier in??

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

De afgelopen 3 seizoenen gaven mij al dat gevoel. Het blijft wel een leuke serie om te kijken, echter niet zo sterk als de eerste 5 seizoenen. De 'redding' van ABC heeft de serie ook niet veel goeds gedaan, vind ik. Even wachten maar wat 9 gaat doen, maar ik ben bang dat de karaktereigenschappen van JD en co te veel aan andere rollen worden gegeven.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 8 was niets mis mee en de laatste paar afleveringen waren fantastisch, dus gewoon kijken.

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

hmm, slechtste promo sinds tijden. Zwak ook om al die JD beelden te gebruiken, terwijl ie straks 3 kwart van de tijd niet meer aanwezig is.

"I'm doctor Wolverineeeee!" was dan nog wel aardig geslaagd.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

Scrubs is samen met Entourage mijn number 1 show , Mijn vriendin en ik kijken er altijd wel 1 , maargoed OT:

De promo was niet mager maar anders. Ik vond hem niet zo goed maar dat komt omdat de stem die je hoort (inside voice) niet meer van Braff is maar van een meisje. Dit zal of wennen worden of gewoon ongelovelijk irritant worden , who knows ik ga iig zeker kijken en mijn ogen te kost geven aan de uur durende opening.

Scrubs is brilliant , laat het zo blijven!

In order of your departure:

i will give you a double super spinning eagle! (ofzeu)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Nog eens gekeken. Vind het een leuke promo. Die Wolverine-grap, dat is Dave Franco trouwens. De broer van James Franco. Komt even voorbij in Superbad.

alcapachino

• 293 messages
  • 108 votes

vandaag de promo als ik me niet vergis zal morgen wel te pindakazen zijn !

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Yep, it's peanutbutterjellytime!

riesma

• 3706 messages
  • 3082 votes

Ik heb vandaag de twee nieuwe afleveringen gezien: het is weer Scrubs zoals we in de laatste seizoenen hebben gezien. Met ouderwetse JD-Turk Guy Love en een knorrende Dr Cox.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.