- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scrubs
Scrubs
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
ach, de elliot-JD cyclus is inmiddels zo voorspelbaar als wat, daar hoeft geen traantje meer bij. Toegeven, dat ik ze ook graag bij elkaar zie
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Iets minder sensationeel dan twee weken terug, maar wat blijft het goed.
GinolaEHV
-
- 2127 messages
- 2611 votes
Erg leuke serie. Misschien wel de beste comedy-serie (uitgezonderd enkele tekenfilmseries) die nu op tv is.
Vooral Dr. Cox (en de interactie tussen hem en JD) is hilarisch.
Die Elliot is trouwens een beeldschone vrouw. Ik had pas na een tijdje door dat zij die blonde dochter uit Roseanne (Becky) heeft gespeeld.
D.K
-
- 222 messages
- 743 votes
Heb net deel 5 en 6 gekeken ik vond ze toch niet zo goed als de eerste 4 delen van seizoen 8.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
7 & 8 waren ook weer leuk. Vooral de ukelele speelster was erg cute...
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
een van de leukste series die ik ooit heb gezien je moet hier gewoon van houden de drama en de humor met tog een dosis meer humor dan drama , ben nu met seizoen 8 bezig , ik moet zeggen dat na de tegenvallende seizoenen 6 en 7 het weer aardig zoals vanouds is
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
En dan komt er deze week toch echt een einde aan de leukste en beste serie die ik ooit heb mogen aanschouwen (in zijn originele format dan, Zach Braff verlaat Scrubs na dit seizoen). Met twee afleveringen achter elkaar, getiteld 'My finale I en My finale II' wordt seizoen 8 afgesloten. Hoewel seizoen 6 en met name 7 niet zo sterk waren, heb ik toch weer enorm genoten van dit seizoen op ABC. Toch lijkt de rek wel uit de originialiteit van Scrubs en kan ik me goed voorstellen dat het tijd is om er een punt achter te zetten.
Een Scrubs zonder Braff wil ik eigelijk niet zien, en hoop dan ook dat dat plan niet doorgaat.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Inderdaad, ze moeten er mee stoppen en een goede box set uitbrengen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Voor mij is de rek er sinds seizoen 5 al uit. Vandaar dat ik 6, 7 en 8 nog moet kijken. Het is te flauw geworden en voorbijgestreefd door How I Met Your Mother en The Big Bang Theory. Ik zal Scrubs nog wel ooit kijken, maar hoop niet dat er nog een seizoen 9 komt. Genoeg is genoeg.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ondanks wat mindere periodes is het nu wel weer erg leuk hoor. Je merkt volgens mij wel dat er langzaam naar een einde wordt toegewerkt. Na dit seizeon stopt Braff ook volgens mij...
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Nou, dat was het dan. Het waren 8 leuke jaren!
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Zucht.. ik ben ook echt een sucker voor dit soort eindes. Tissues erbij en grienen haha. Maar mooi einde, zoals het moest. Heerlijk!!!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Kwam er alleen later achter dat ik My Chief Concern (episode voor My FInale) nog niet had gezien
.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Hehe, toen ik aan het isohunten was zag ik em nog net staan, dus die heb ik er even voor geplakt. Weet nu al niet meer hoe die ging.. 
Bij de weg, mooie cameo van Lawrence ook aan het einde.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Inderdaad, en ook geen nieuwe seizoenen meer waarschijnlijk, want het waren ook wraps voor Judy Reyes en de anderen.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Ja ik heb idd gelezen dat zij er ook sowieso mee stopt, broadway geloof ik. Rest heeft overigens nog niets behalve pilots, als ik Lawrence moet geloven.
B_B
-
- 1969 messages
- 776 votes
Helaas dat was de laatste aflevering, jammer scrubs was toch echt wel uitgegroeid tot een van mn favoriete series. Ach als dit betekent dat we meer filmpjes a la Garden State krijgen zal ik er nog wel overheen komen.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
Scrubs, zoals we het nu kennen, is afgelopen ( komt er een nieuwe serie met interns?) .
Definitieve finales behoren nooit tot de beste afleveringen, zeker niet bij sitcoms. A trip down memory lane, cliché op cliché, moraal op moraal.
Erg is het niet. geeft je nog eens mooi de tijd om te overzien wat je al die seizoenen gezien hebt en wat je allemaal moet gaan missen.
Meer een emotioneel beladen aflevering, dan dat het ook echt goed in elkaar zit dus.
Laat nu die dvd box maar komen en dat ie dan over een jaartje al wat afgeprijsd is ofzo
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Er komt een negende seizoen volgens Perez Hilton.
jacobine_rodijk
-
- 2806 messages
- 9511 votes
Er komt een negende seizoen volgens Perez Hilton.
Inmiddels bevestigd door Variety, de bekende castleden komen terug buiten Zach Braff en Sarah Chalke, die maar getekend hebben voor 6 afleveringen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Hmm, afwezigheid van Braff scheelt nogal. Buiten zijn acteerwerk was hij ook vaak bij het creatieve proces betrokken. Muziek uitzoeken, regie, etc.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Wie gaat het maken dan? Lawrence is er ook mee gestopt namelijk..
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Lijkt me stug dat ze doorgaan zonder Lawrence.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
wat een einde ik kon wel janken prachtige serie en heerlijk gespeeld , net zoals de simpsons zijn de minder belangrijke cast leden ook zeeer goed uitgewerkt ik hield van scrubs ik heb denk ik alle seizoenen wel 2 keer gekeken , wat jammer maar net als PB moet ook hier een einde aan komen , seizoen 9 zal te uitgemoken worden maar ik ga het zeker proberen mocht het komen!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Begonnen aan seizoen 7. Vooral de aflevering met de bevalling van Kim raakt nu ik zelf kinderen heb een gevoelige snaar. Kan Turk en Carla'ss dilemma goed begrijpen
Beter dan ik in eerste instantie vond, dus het biedt hoop. Dankzij S5 hier op het werk is Scrubs weer aan het groeien bij mij.
alcapachino
-
- 293 messages
- 108 votes
gelukkig, seizoen 7 viel mij tegen...
8 daarintegen is weer beter , maar ik mis de connectie JD/Turk een beetje
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wat ben ik blij dat ik Scrubs weer ben gaan kijken. Terwijl het in seizoen 6 vaak een te flauwe kant op ging voor mij, is seizoen 7 gewoon een groot feest aan continuiteit. 704 My Identity Crisis is een prachtige aflevering met voor de fan tal van verwijzingen naar eerdere seizoenen, terwijl de karakters toch weer meer diepte krijgen. Hopen dat ze deze lijn kunnen voortzetten, dan word ik weer een fanboy.