- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scrubs
Scrubs
Pilcrepus
-
- 215 messages
- 1676 votes
Je kan onmogelijk geen fan zijn van Scrubs.
De ene aflevering is net iets beter dan de andere, maar ze zijn stuk voor stuk hilarisch.
filmfreak33
-
- 41 messages
- 149 votes
op play.com kun je scrubs seizoen 3 bestellen maar dat is zeker zonder ondertiteling en kost verzendkostne niet vele daar?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Op seizoen 3 die je blij Play kunt bestellen zit wel ondertiteling, maar ik kijk het altijd met Engelse subs, ik durf niet voor 100% zeker te zeggen dat er ook Nederlandse ondertiteling op zit, maar die doet toch vaak af aan de kracht van het script.
Play rekent GEEN verzendkosten.
A.S.E.
-
- 386 messages
- 1476 votes
Juist alle vijf seizoenen gezien! Gewoon Fantastisch !Ik kan niet wachten op seizoen zes, maar ik vind wel dat ze dan moeten stoppen.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Mijn vriend is er dus best gek van, en ik heb wel eens meegekeken maar volgens mij is het iets meer op mannen gericht!
Maar om sommige dingen moest ik ook lachen, de humor is droog.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
5.07 was echt een briljante aflevering, een schitterende satire op The Wizard of Oz. 5.08 was iets minder, maar het had een leuke cameo van Jason Bateman uit Arrested Development, en een prachtscene van Dr. Cox aan het einde.
Die man verdient een EMMY!
echt wel. maar de mooiste aflevering was wel my luch(ik weet het nummer even niet meer) Maar een zeer ontroerende en geweldige aflevering
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 6 is begonnen. Als ik straks thuis ben, ga ik de eerste aflevering kijken. 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Leuke aflevering met enkele heel sterke grappen. Iets minder wacky aflevering dan die je in seizoen 5 veel zag, dus laten we hopen dat dit seizoen weer meer zoals de eerste vier wordt. Ik vond het in ieder geval weer gaaf en ben blij dat m'n favoriete serie weer terug is.
Respekked
-
- 6286 messages
- 1228 votes
Vannacht de eerste 8 afleveringen van seizoen 1 weer gezien. Ik was even vergeten waarom ik dit ook alweer zo goed vond, maar ik weet het inmiddels weer! wat een geniale serie
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond de tweede aflevering van seizoen 6 niet zo geweldig, maar er zaten wel een aantal leuke stukken in.
Leuk dat Carla bevallen is van een gezonde dochter, alleen waren de complicaties na de bevalling wel heel snel voorbij.
De pimp daddy hat was toch wel het leukste 
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Gisteren voor de grap eens begonnen met seizoen 1 van Scrubs. En ik moet zeggen; geweldig, wat een serie! Heerlijke flauwe humor met nogal prettig gestoorde personages. Kijkt heerlijk weg tot nu toe. Top serie!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Volgens TV-Gids.nl vanavond weer Scrubs op tv!
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Alweer een fan 
Klopt helemaal. Seizoen 2 is namelijk ook wederom een ijzersterk seizoen, net zoals seizoen 1. Het begint gewoon niet te vervelen. Leuke gastrollen, grappige dialogen, onverwachte gebeurtenissen, gestoorde personages en heerlijke humor. Wat wil je nog meer?
Hopelijk komt Tv-meter binnenkort nog. Scrubs krijgt namelijk dan een dikke 5*. Zonder twijfel de beste tv serie. Zelfs beter dan Friends.
Op naar seizoen 3!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
"It all comes down to poo!"
Weirde aflevering. Heb normaal een schurfthekel aan musicals, dus ik zat constant met afgrijzen te kijken eigenlijk. Maar ja, het houdt de variatie er in.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vond het wel meevallen met die musical. Ik wist dat het eraan zat te komen, dus ik verwachtte er al niet veel van. Ik vond de liedjes wel grappig, en de verhaallijnen werden doorgezet, dat is beter dan alles opzij zetten voor een musicalaflevering.
Vanavond kijken we de volgende weer.
Doom: De mooiste aflevering aller tijden van Scrubs zit in Seizoen 3: My Screw-up is dat. Misschien heb je hem al gezien, zoniet, dan staat je nog wat te wachten.
salvatore
-
- 1937 messages
- 3236 votes
Vond de musical aflevering juist 1 van de leukste. Geweldige liedjes!
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
My Screw-Up is inderdaad de mooiste. De beste zou ik zo niet durven zeggen, maar zeker de mooiste. Dr. Cox zien als zo'n wrak, hell, als een normaal mens, is echt hartverscheurend.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Werd weer tijd voor een nieuwe aflevering. En dan krijg je zo'n "his story". Misschien wel de beste tot nu toe. Meermaals krom gelegen, vooral bij het stukje voor de credits en het benoemen van de interns
.
"My daydreams are weird!"
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Lig al bijna tweeenhalf seizoen niet meer zo in een deuk om Scrubs, en ook deze aflevering vond ik niet geweldig. Een aantal dingen waren wel leuk. Het peper-en-zoutkonijn, de Republikeinse seks in de kast, Private Dancer en het acteerwerk van Ken Jenkins en Ted the Magic Eight Ball, maar toch. Ik mis iets aan Scrubs, ik weet niet wat het is, maar het is gewoon niet meer zo goed als seiz 1-4.
How I Met Your Mother vind ik op dit moment leuker.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Scrubs: Returning for a Seventh but Final Season
Cast of ScrubsLast summer, it was looking questionable about the future of the NBC sitcom Scrubs. Initially, series star Zach Braff said that he didn't expect the series to go another year. He felt like both he and creator Bill Lawrence were itching to do other things. Then, Lawrence said that he would be open to do another season, even without his bud Braff if necessary. Rumors have gone back and forth ever since but, of course, all of it was contingent on where or not NBC would want a seventh season. Well, it now seems like things are finally settled. Well, mostly.
It's now been confirmed that the offbeat medial sitcom will definitely be back for another season but, it looks very likely that that will be the last. Lawrence explains the good news this way: "The reason that we have our destiny in our own control is because the show's a dinosaur and ABC (Disney) owns 100% of Scrubs even though its on NBC. It's sold into syndication, it's doing well, so they essentially told us... I said 'Should I be writing a series finale for the show this year?' And they said, 'No' because if it's not (picked up) on NBC, we're gonna do another year on ABC."
So which network will air the series? It's likely that it will be NBC. They aren't overflowing with popular programming and Scrubs has become a cornerstone of NBC's attempt to reclaim "Must-See-TV Thursdays." The show's holding its own against very stiff competition from the other networks and, is NBC's youngest skewing primetime series (the show's average viewer age is about 36). Lawrence shared, "We've essentially been told that NBC is really happy with how we are doing. I would say it's better than a coin flip we are back on NBC."
The series recently scored higher ratings with a special musical episode (which cost double what a regular episode cost). The special episode actually came about because of the series unknown future. Lawrence said, "We decided to do a musical episode show now because we outlined at the beginning of the year when we thought this might be our last year. I always promised everybody, the cast are all musical theatre geeks, the writing staff likes it. It's really a labor-intensive thing so I promised everybody we'd do it in the last year of the show. So (this year) they said 'this could be our last year' and we did it… and it's not going to be the last year so it was a giant waste of time (laughs)."
So, will Zach Braff be back for what looks to be the final season? Lawrence now says that Scrubs would not continue without J.D. but "feels pretty good" that Braff will be back for the seventh season. For his part, Braff has said that he would be willing to return if "all the right pieces fall into place" which include Lawrence's continued participation and "some scheduling tweaks" (presumably to allow him to do his film work). He'll be making a decision in the next month.
I think it would be pretty difficult for Braff to miss out on the series' swan song so it's a pretty safe bet the cast will remain intact -- no matter what network they're on. Of course, things can always change. We'll keep you posted if they do so stay tuned! TV Series Finale home page
bron: http://www.tvseriesfinale.com/2007/02/scrubs_returning_for_a_seventh_and_final_season.html
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mooi, nog 1 seizoen na deze, en dan een mooie box met alle seizoenen bij elkaar. 
Kan niet wachten om dit op dvd te hebben.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Stomme doos, die Kim.
Aardige aflevering weer. Klote-truckers de hele tijd
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Er is al een box van seiz 1 tm 3, maar ik heb 1 tm 4 al apart op dvd en in mei komt seiz 5 uit die ik al gepreordered. Ben blij dat ze nog een seizoen doorgaan, maar na zeven seizoenen is de rek er wel uit, denk ik.
dat was ook het gevoel bij The West Wing.
Moet de nieuwe aflevering nog zien. Doe dat vanavond, ben nog aan het werk 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mja, de seizoenen zijn al een tijdje in de aanbieding bij Play maar ik wacht geduldig af.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dan heb je meer geduld dan ik. Ik had seiz 1 half juni 2005 al