- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scrubs
Scrubs
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Doom: De mooiste aflevering aller tijden van Scrubs zit in Seizoen 3: My Screw-up is dat. Misschien heb je hem al gezien, zoniet, dan staat je nog wat te wachten.
Dat is zeker een sterke aflevering. Ik heb hem gezien. Ben namelijk helemaal "bij" met Scrubs. Ben nu wachtende op aflevering 11 van seizoen 6. 
Scrubs; zonder twijfel mijn favoriete serie! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Mooie afscheidsaflevering van JD, vraag me alleen af waarom ze deze aflevering halverwege het seizoen doen. Had zoiets eerder eind seizoen 6 verwacht.
Winter van Joshua Radin. Wat een schitterend nummer.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Afscheidsaflevering? Heb ik iets gemist?
Er gaan geruchten dat Braff na dit seizoen weggaat, maar misschien blijft hij nog voor het laatste seizoen. Maar het laatste stuk van de aflevering voelde echt aan als een zwanenzang.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mwoah, dat gevoel had ik niet. Zoals JD al zegt heeft elke sitcom zo'n (soms wel meerdere) "reminisce"-aflevering, dit was gewoon degene van Scrubs. Het viel me nog mee dat ie niet al eerder was langsgekomen. Natuurlijk had het ook alles te maken met die gozer die juist geen geheugen meer had.
Daarbij dacht ik dat er onder Braff uberhaupt geen zevende seizoen gemaakt zou worden, maar dat er goede hoop was dat Braff gewoon nog een zevende seizoen zou doen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
We zien het wel. Ik vond het in ieder geval een leuke aflevering. Ik snap niet waarom iedereen zo'n hekel heeft aan clipshows. Het is niet dat je ervoor betaalt om hem te zien of zo. het is gewoon een keer lekker terugdenken aan die prachtige momenten van weleer. Al blijkt dan wel eens te meer dat Scrubs niet meer zo sterk is als in seiz 1-3.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Goede aflevering, lekker zelfbewust (voiceovers).
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inderdaad weer eens een keer een heel goede aflevering, de beste van dit seizoen tot nu toe.
Leuke continuiteit met de drugsverslaafde, Rowdy en Stephen.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Benieuwd of er nog een aflevering komt waarin hij daadwerkelijk is afgekicked.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Misschien volgend seizoen, wat waarschijnlijk het laatste wordt, dat alle nog lopende verhaallijnen netjes afgerond worden.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Ik wist al dat Laverne in een coma terecht zou komen dus ik zag het in de loop van de aflevering wel aankomen. Benieuwd of ze er nog uit komt.
Booooooooooooooobieeeeeeeeeees
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb hem nog niet gezien. Moet tot vanavond wachten, maar ik ben benieuwd of ze vorige week kunnen evenaren. Ik verwacht het niet, maar we zien wel.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het was wel een aardige aflevering, maar helaas niets nieuws onder de zon. Had het einde niet zien aankomen, ben gelukkig spoilervrij kunnen blijven.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik vond het best wel een aardige aflevering. Het einde kwam ook als een volledige verrassing bij mij. Ik ben benieuwd hoe het nu verder gaat.
Scrubs blijft goed! 
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Net aflevering 15 van seizoen 1 gekeken. Dat is die ene waar JD en Elliot de hele dag in bed liggen en dat je tussendoor de gevolgen en de afwikkeling van die dag ziet. Misschien wel de mooiste aflevering.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
My Bed Banter And Beyond is dat he? Jazeker een van de mooiste afleveringen. Kijk ook naar de pizza die als klok fungeert.
Heb je My Screw-Up al gehad? (3-14)
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Dat was me nog niet eens opgevallen. Die andere aflevering moet ik ook al gezien hebben, ik heb seizoen 1 t/m 4 op dvd en alles al gekeken. Die aflevering heeft zeker met JD, Elliot en Sean te maken?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nee, dat is de aflevering waarin Ben, de broer van Jordan, komt te overlijden.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Oh ja, dat is ook een memorabele en mooie aflevering ja.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Als Scrubs op het nieuwe Comedy Central komt, gaan wij die hier ondertitelen! 
Helaas deze week geen nieuwe aflevering 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Niet? Waarom niet? Vond het al raar dat ie nog niet te vinden was.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Niet? Waarom niet? Vond het al raar dat ie nog niet te vinden was.
Tja, soms stellen ze de nieuwe aflevering uit en wordt er een herhaling uitgezonden. De programmering is daar heel onregelmatig, Scrubs is in het verleden vaak van uitzendtijdstip veranderd.
Deze week ook al geen Heroes en geen How I Met Your Mother.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Snif, ze weten wel hoe ze het heengaan van een belangrijk personage in beeld moeten brengen. Bij My Screw Up ookal, hoewel deze toch iets minder hard aan kwam op de één of andere manier. Toch deed Reyes het erg goed.
Sure, desintegrate the messenger.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Uitstekende aflevering weer, en ik las dat Ted tegen Janitor zei: I love you, Ryan. Ik heb het zelf niet gehoord, misschien moet ik het toch nog maar eens terugkijken.
Voor mij heet hij Jan Itor! Dr Jan Itor.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Jan Itor. Meervoudig hordeloopkampioen, gestudeerd aan Harvard en zeer bedreven in het opzetten van dode dieren. 
En z'n vrouw heeft alleen pointer en thumb-pinky.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Eens met AHWA. Gewoon wederom een uitstekende aflevering. Erg emotioneel ook.
Jan Itor. Meervoudig hordeloopkampioen, gestudeerd aan Harvard en zeer bedreven in het opzetten van dode dieren. 
Je vergeet nog acteur. Dat mag natuurlijk niet ontbreken hier op MovieMeter. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Vond het een beetje een makke aflevering. Had ook verwacht dat de Janitor veel meer uit zijn machtspositie (als zijnde de enige die gebarentaal kende, wat een meervoudig talent die man!
) zou halen.
Hopelijk laten ze Laverne nu achter hen (laat Carla het niet horen
.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zonet trouwens de deleted scènes uit Se7en gekeken. Zie ik opeens John. G. McGinley met zn krampachtige kaak en karakteristieke fluitje de het S.W.A.T. team leiden
.