- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Scrubs
Scrubs
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik raad je niet aan om Wild Hogs te kijken, daarin speelt Johnny C een homoseksuele politieman, met strak politiepak en heel fout kapsel.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Haha. Ja, deze beste man had overigens ook een klein rolletje in Office Space. Maar ja, ik zie hem toch liever in Scrubs. Ook al kan hij veel meer. Denkt ondertussen aan de laatste scene uit aflevering 20; My Lunch, seizoen 5. Een van de meest emotionele scenes als je het mij vraagt.
De laatste aflevering van Scrubs vond ik overigens een beetje tegenvallen. Het ging allemaal wel, best aardig maar ik vond de voorgaande afleveringen toch een stuk beter.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Scrubs wordt binnenkort op Comedy Central uitgezonden, maar of het lang zal standhouden, vraag ik me af. Bij Veronica werd het ook vrij snel weer van de buis gehaald.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Onbegrijpelijk eigenlijk. Het is gewoon een van de beste en in mijn ogen zelfs de beste komedie serie ooit. Hier kunnen Seinfeld, Friends etc nog een punt aan zuigen. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mwoah, ik kan me voorstellen dat dit humor is die je echt moet liggen. Voor mij is de zelfspot, relativering van zware momenten en eigenlijk gewoon geek-humor echt perfect.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Aardige aflevering weer maar de grove grappen over kanker beginnen me te irriteren, dat is echt een te gevoelig onderwerp.
Leuk om Ted weer eens een keer veel aandacht te zien krijgen, The Todd is altijd grappig, Jordan sinds seizoen 1 niet meer. Hoe meer botox erin gaat, hoe minder grappig ze wordt.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
hoezo van de buis gehaald? het draait nu nog steeds op veronica, beetje raar tijdstip maar het is er iig op.
Grappen over kanker heb ik niet echt op gemerkt dus heb ik me er ook niet aan geergerd. Meestal word het wel serieus als het over ziektes of dood gaat. Erg knap hoe ze drama en komedie zo goed in 1 serie kunnen verweven.
Voor mij in ieder geval nog steeds de beste comedy serie ooit.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Een jaar of twee geleden kwam het elke dag op Veronica om half zeven of zes uur, dat was pas een mooie tijd. Nu heb ik het laatst nog een keer op vrijdagavond gezien, niet echt een fijn tijdstip.
Maar ik ben het met je eens, nog steeds een van de beste comedyseries ooit, ook al is het de afgelopen twee seizoenen wel een stuk minder.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
afgelopen seizoenen op tv of bedoel je ook seizon 6?
Ik heb zon beetje alle afleveringen door elkaar gezien maar vind die van seizoen 6 ook nog steeds geweldig.
Helemaal goed nieuws is dat binnenkort op comedy central komt. Ma to Do alleen wel weer om half 1. Lekker nog ff lachen voor het slapen 
Nu weet ik alleen niet of comedy central alleen bij de digitale televisie zit. In de woonplaats waar ik woon wel.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Comedy Central komt ipv The Box toch? Dus dat zou (bij ons iig) gewoon op de kabel moeten zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Inderdaad, Phoenix. CC komt in plaats van The Box. Jammer dat Scrubs dan weer zo laat moet komen.
D-ark
-
- 1755 messages
- 420 votes
Maakt mij niet uit ik neem het wel op. Geweldig dat deze geweldige serie(en colbert report) weer op kabel komen
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
YAY. was al bang dat hier geen topic voor zou zijn. Heb alle seizoenen in Divx op mn pc. seizoen 6 was eerst wat slapjes maar wordt toch weer steeds beter. En mn favoriete episode ooit zit in 6. Die Musical! Geniaal! 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Gisteren My Two Dads gezien op Comedy Central. Jammer dat we Jefrrey Steadman, not Jeff, niet vaker hebben gezien in de latere seizoen. I'm a tool. I'm a tool, tool, tool. I'm an unbelievably annoying tool.

Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Haha, inderdaad.
"Tea or thea? Because I got both!"
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Goede aflevering weer. Leuk om te zien dat Braff nog steeds goed kan acteren, de laatste paar afleveringen was hij een beetje flets, maar dit was weer een stuk beter.
Inland Rabbit
-
- 3286 messages
- 2159 votes
heb je het over seizoen 6? Ik vond episode 20 (huidig) zeker cool. Leke fantasie met die Toilet Doctor.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ik vond die aflevering eigenlijk een beetje tegenvallen. Natuurlijk is Toilet Doctor erg leuk gevonden, maar dat was dan ook meteen vrijwel het enige leuke uit deze aflevering. Toch blijf ik erg positief over Scrubs. Het leek een tijdje terug in een dip te vallen, maar ik moet zeggen dat dit huidige seizoen weer enorm gaaf is.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Toilet Doctor vond ik juist de minste grap. Ik vond de Janitor dit keer wel leuk, Ted zoals altijd, maar ook hoe Turk bij de lezing van Kim ineens een stuk verderop stond en z'n hand opstak voor een vraag.
O ja...bustamove.
Doom
-
- 8214 messages
- 1540 votes
Ow, ja die momenten waren ook nog leuk! BustaMove niet zo, maar dat Turk ineens verder op stond met een vraag. Erg leuk. Het blijft gewoon mijn favoriete serie. Een mindere aflevering van Scrubs is overigens nog altijd een voldoende. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
En dat was seizoen 6 alweer. Beetje voorspelbaar einde, maar wel logisch.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Onbegrijpelijk eigenlijk. Het is gewoon een van de beste en in mijn ogen zelfs de beste komedie serie ooit. Hier kunnen Seinfeld, Friends etc nog een punt aan zuigen. 
Ik snap echt niet wat jij en zoveel andere mensen zo leuk vinden aan de serie ...
Zelf vind ik het eigenlijk diep triest , de zoveelste Amerikaanse met van die flauwe humor ala Friends ..
Nee dit is niet voor mij weggelegd.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Zelf vind ik het eigenlijk diep triest , de zoveelste Amerikaanse met van die flauwe humor ala Friends ..
Ga jij je mond eens spoelen. Scrubs lijkt in niks op Friends.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Lijkt er inderdaad absoluut niet op. Ik vind het best een leuke serie. Vooral John C. McGinley is echt geweldig grappig als Dr. Perry Cox.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
For one is dit al een stuk intelligenter. Friends was vooral situatiehumor en dat is hier op zich ook wel af en toe het geval (JD's fantasieën) maar er zit ook een hele dikke vette saus met zelfspot, sarcasme en andere tongue-in-cheek opmerkingen over die iets meer van de kijker vergt dan normaal.
Flauw zou ik het in ieder geval zeker niet noemen, het is voor mij redelijk uniek zelfs.
mikoz
-
- 11297 messages
- 867 votes
Ga jij je mond eens spoelen. Scrubs lijkt in niks op Friends.
Klopt .. het is nog slechter.
Martijnnn
-
- 2248 messages
- 2409 votes
als je geen gevoel voor humor hebt hoef je dat niet meteen hier af te reageren 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Helemaal niet als dat toch alleen maar in de vorm van nutteloze trolls gebeurt.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Overigens wel weer jammer dat de volgorde van in ieder geval Scrubs een beetje door elkaar wordt gegooid bij Comedy Central. Eergister was de aflevering dat JD al date met Alex en gisteravond lag ze nog in de CAT-scan.
Is dat met andere series ook zo?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, daar hebben wij op het werk last van, ja, maar wij moeten helaas de volgorde aanhouden zoals wij de tapes aangeleverd krijgen. Zo is dat ook bij That 70's Show. Bij The Office, Reno 911, Teachers, The Daily Show, Primetime Glick etc, is dat niet zo gelukkig.