• 178.033 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

Scrubs

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Yup en het was een prettig weerzien .

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Heb net nog eens wat afleveringen teruggezien, en wat blijft dit een geweldige scene zeg, misschien wel een van de beste ooit, damn;

http://nl.youtube.com/watch?v=atVRCKqOP5U

RippedBone Dog

• 44 messages
  • 0 votes

http://nl.youtube.com/watch?v=DmhFSIGn9Gk

de scene in de lift blijft toch de beste

can i press your button, i dont know, can i press your's?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Bedankt dr. Bob Kelso, geniet maar van uw pensioen! .

erg fijne aflevering 7.09.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

En regie van Braff. Nog één aflevering, dan zit seizoen 7 er op. Toch?

Overigens vond ik My Manhood van vorige week nog een stuk leuker dan 7.09.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Niet volgens imdb, daar staat aangegeven dat op 8 mei, My Princess 'ge-aired wordt. Dat is dan 7.11

Overigens staat ook seizoen 8 al aangegeven, was seizoen 7 niet de finale?

Lu2k

• 58 messages
  • 17 votes

Waarschijnlijk gaat Scrubs volgend seizoen verder op een andere zender. Dit is volgens mij nog niet helemaal zeker.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ja, van NBC naar ABC, al indirect gevolg van de stakingen.

En je hebt gelijk Respekked, My Princess is de laatste. Dacht dat er geen meer tussen zat, maar dacht dat verkeerd .

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Hoewel imdb nog een behoorlijke rits episodes aangeeft na My Princess.. Weet niet hoe betrouwbaar dat is.

Seizoen 8.. it better be good, vind dit seizoen nog steeds bij vlagen erg leuk, maar het is nog geen topper.

arshad

• 127 messages
  • 556 votes

http://www.eonline.com/gossip/kristin/detail/index.jsp?uuid=96623795-ff5e-4a8b-9621-cbdd98fa5574

er komt denk ik wel een seizoen 8

nu maar hopen dat dit echt gebeurd want anders zou seizoen 7 wel heel raar eindigen want ik dacht dat ze wat meer zouden focussen op sam want er is niet zoveel info over hem en shirley is ook niet zo goed gebruikt in de serie maar in een paar afleveringen en ze zeiden dat ze de naam van the janitor zouden geven in de laatste aflevering en een paar personen zijn gewoon na een paar afleveringen eruit gegooit zoals keith & kim ook als turk & carla aan een 2de kindje denken (7-10) dan is er te weinig tijd voor dat

11 afleveringen zijn ook te weinig voor scrubs

Janitor: Typical Dorean.. Running Away From An Argument You Know Nothing About!

J.D: I Know All About The War

Janitor: Oh Really... Point To Iraq!

J.D: Why Do You Keep A Globe In Your Janitor Cart?

Janitor: InCase I Get Lost.. Ill Give You A Clue.. Its Not The Country Shaped Like A Boot

J.D: Thats Iraq!

Janitor: Thats China

J.D: Your China!!

ook 1 van de leukste momenten als jd your china zegt en dan die gezichtsuitdrukking van hem kon niet stoppen met lachen

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Respekked wrote:

Hoewel imdb nog een behoorlijke rits episodes aangeeft na My Princess.. Weet niet hoe betrouwbaar dat is.

Seizoen 8.. it better be good, vind dit seizoen nog steeds bij vlagen erg leuk, maar het is nog geen topper.

Hm, Wikipedia gaat tot My Princess (aflevering 150). We zullen het wel merken.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Er staat zelfs al een titel bij 7.12: 'My Commitemnt'. Maar idd we zullen zien.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Nou Phoenix, je had gelijk, helaas. Elf afleveringen is wel een karig seizoen. Leuke laatste aflevering, had maar zo de laatste aflevering uberhaupt kunnen zijn.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ergg mooie aflevering inderdaad. De leukste van dit korte seizoen. Hopen dat het iig niet de laatste is.

Wat deed Kelso opeens weer terug in het ziekenhuis trouwens? Is Cox geen Chief meer?

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ja dat vond ik ook al vreemd, misschien is hij aan het afbouwen. In afl. 10, staat me iets van bij, werd iets in de trend van ad interim genoemd.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Het werd zelfs meerdere malen benadrukt dat iedereen hem Chief moest noemen. Maar ja, we shall see...

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

"So the board made Cox the interim chief of medicin".

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

eerder t idee dat deze aflevering ergens tussen de andere geplaatst had moeten worde, bijvoorbeeld als Ep. 9 ofzo. Als Ep. 11 vond ik het gewoon geen verband houden met 10 en t was nogal warrig. Zag er leuk uit en apart over the top verhaaltje, maar t voelt afgereraffelt.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Het voelt juist wel als een soort eind aflevering. Dat afgeraffelde zie ik niet zo...

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Ja als ik de forumgangers op imdb moet geloven was deze aflevering idd eerder gepland dan als afl. 11, maar doordat de show al door NBC was gecancelled, was er geen budget meer om een echt einde te maken voor NBC. Daarom is deze naar achter gehaald. Ik had ook wel een eindaflevering gevoel, maar het is toch raar dat hij niet gemaakt is met de intentie om slotaflevering te zijn.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Ah, op die fiets. Ik las gisteren overigens ook ergens dat Larence een four-year deal heeft getekend bij ABC. Dat zou dus neerkomen op minimaal 11 seizoenen. De mooie vrouwen waarmee J.D. kan daten zijn nog lang niet op (Portman, Johanssen of Carice wellicht), dus het kan nog wel even...

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Klinkt goed, hoop alleen dat J.D. niet te 'goofy' wordt, was af en toe echt té in dit seizoen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Las ergens op imdb dat Scrubs weer terug gaat naar hoe het ooit is begonnen. In ieder geval, dat was volgens een user opgetekend uit de mond van creator Bill Lawrence. Ik kan hier alleen maar blij van worden. Heb laatst de dvd van seizoen 1 aangeschaft en ik wist weer waarom ik zo'n fan van scrubs ben. Toen was scrubs nog echt geniaal!

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Las iig wel dat er meer de drama kant op gegaan zal worden het aankomende seizoen. Verder is het nog allemaal vage speculaties.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Cox joins 'Scrubs' for three-episode arc

By Simon Reynolds, Entertainment Reporter

Cox joins 'Scrubs' for three-episode arc

Rex Features

Courteney Cox will join the cast of Scrubs for a three-episode arc, Entertainment Weekly reports.The former Friends star has been cast as Sacred Heart hospital's new Chief of Medicine, replacing Bob Kelso (Ken Jenkins).Cox's character will reportedly "ruffle feathers".Her other screen credits include the Scream trilogy, Ace Ventura: Pet Detective and the recently-cancelled FX drama Dirt. The eighth season of Scrubs is scheduled to premiere on its new home ABC later in the year.

en

People in the News: Zach Braff's departure might not kill 'Scrubs'

Following the precedent of such shows as "ER" and "Spin City," the producers of "Scrubs" face the challenge of finding life after the departure of their star. Zach Braff has indicated he probably will leave the comedy after its eighth season, which will return on ABC in midseason. But creator/show runner Bill Lawrence and ABC Entertainment president Steve McPherson insist there can be life after J.D., with the development of new stars.

"We do think that it will not hopefully be a one-season situation," McPherson said Wednesday at the television critics media tour. "We do think there's an opportunity after that -- talking to Zach, talking to Bill -- and whether all of the cast is a part of that, I still think there's a great amount of growth there."

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Aan de ene kant kan ik me geen Scrubs zonder JD voorstellen, aan de andere kant is vers bloed misschien wel de enige manier om de serie nog in leven (badumching!) te houden.

Maar wat mij betreft stoppen ze er na het 8e seizoen mee. Kan ik eindelijk eens een fatsoenlijke box aanschaffen.

En dan kan Lawrence weer iets nieuws verzinnen.

gotti

• 14075 messages
  • 5883 votes

Zou best nog een seizoen willen zien, alleen al om te kijken hoé Braff's rol ingevuld gaat worden.

Maar eerst seizoen 8. Ben benieuwd naar Courtney Cox als Chief. Zal een leuke battle worden met de écht Cox (die vast Courntey weer leuk gaat vinden).

En waar blijft de aflevering waar Hugh Jackman zijn intrede gaat maken. Of nee, Hugh Jackman moet Braff's rol overnemen!!!

Inland Rabbit

• 3286 messages
  • 2159 votes

hmm een scrubs zonder JD, liever niet hoor.

Phoenix

• 7846 messages
  • 1418 votes

Ik zou een gastrol van Hugh Laurie wel leuk vinden .

Respekked

• 6286 messages
  • 1228 votes

Nee Spin City werd ook stukken minder leuk na dat Fox weg was. Dus geen scrubs zonder JD!!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.